ďťż
Nowe Revo 3.3, T-maxx 3.3, TRX 3.3




baggus - Wto Lut 21, 2006 9:19 pm
" />Traxxas pokazał własnie nowy silnik TRX 3,3ccm a także nowe Revo i T maxxa z tym silnikiem.
Zmiany po za silnikiem aż takie duże nie sa.Oba auta sa wydłuzone o 30mm,maja zmienione przekładnie, a T maxx ma dodatkowo Wheelie Bar.

Wiecej informacji na jest na stronie Traxxasa i tutaj:http://forums.radiocontrolzone.com/showthread.php?t=215098

Czyżby Traxxas szedł w stronę HPI i wprowadzał ulepszone modele swoich aut nieznacznie je zmieniając??Mnie na pierwszy rzut oka spodobały sie te zmiany.




Marcin Jasiński - Wto Lut 21, 2006 9:57 pm
" />No plotki na forum Traxxasa nad małymi zmianami w tym nowym silniku TRX już trwały od 6 miesięcy jak się nie myle odkąd śledze forum Traxxasa. Ciekawa rzecz to może nie sam dyfer centralny ale regulacja hamowania osobno przedniej osi i tylniej no a co do silnika jeżeli TRX 2.5R jest naprawdę już bdb silnikiem to mam nadzieje że nowy TRX 3.3 podtrzyma ten trendzik
Zmiany w Revo kosmetyczne no ale po co aż go tak zmieniać jak pracowali nad nim 4lata zanim go wypuścili na rynek....



Jakub Mazur - Wto Lut 21, 2006 10:52 pm
" />Teraz czekam na opinie kolegow z USA co powiedza o nowym silniku. Ale silnik nie jest tu najbardziej zadziwiajacy, ani tez revo bo takie przerbki to samemu sobi mozna bylo zrobic jakie teraz traxxas proponuje. Najwieszka innowacja o jakiej inne firmy moga sobie pomazyc i tu widac ze traxxasowi do piet nie dorastaja jest dyfer srodkowy wmontowany w skrzynie i tylni hamulec.
Najbarziej mi sie podoba jednak T-MAXX poniewaz ma skrzynie z REVO oski, drazki itd, wszystkie slabe pkt wyeliminowane a pozostaje monsterkiem z klasycznym zawieszeniem. no ijest to jedyny monster z wheelie barem w standardzie
Innowacje traxxasa to nowy silnik ktory ma 60% wiecej mocy a nie jakies tam 10% jak np w savie X, revolucja jest ten wyzej wspomniany dyfer srodkowy a nie dyferencjal odkrecany na 6 srub (niby po co?? bo jest lipny i trzeba go zmieniac co wyscig, albo nie wiadomo kiedy padnie?? nonstens).



Paweł W - Śro Lut 22, 2006 3:02 pm
" />Witam
cena Traxxas Revo 3.3 RTR na th to 550$
Traxxas T-Maxx 3.3 RTR 490$
Traxxas T-Maxx 2.5R 4WD RTR 460$




jasiek13 - Śro Lut 22, 2006 5:30 pm
" />No to teraz sie zaczna dopiero dyskusje na temat ktory monster ....
Fajnie wyglada ten nowy t-maxx



maciuś1 - Śro Lut 22, 2006 9:41 pm
" />powiem to tak :
JESTEŚ MÓJ
JA juz mam wiekszoc kasy tyeraz tylko uzbieram i odrazu jak bedzie dostępny zamawiam nówke ze stanów
JAk bede maiłto napsize co i jak



KrzychOlsztyn - Śro Lut 22, 2006 11:49 pm
" />TRAXXAS poprostu wypalił z grubej armaty HPI spanikowało i szeszło szybciej w saVem X bo pewnie icz czujki doniosły ze traxxas kombinuje połączeni2 najlepszych sprzętów czyli właściwości i technologii zastosowanej w REVO i klasycznym podwoziem MT T-MAXXA MAXX dostał półosie i zwrotnice takie jak w REVO z osłonkami gumowymi no i to co koledzy wcześniej pisali. Wygodna puszka na odbiornik na spinkę i opti drive I sporo innych innowacji , jak i starszych sprawdzonych przez lata czesci poprawionych co do wytrzymałosci Ja mam w maxxie silniczek od REVO hehe to wychodzi ze mam model przejsciowy z T-maxxa na T-maxxa 2,5 i na T-maxxa 2,5R hiehie mieszanka piorunująca Juz sie nie moge doczekac postetowania na prostej z modelami znajomych Powiem któtko firma pokazała cos powazniejszego o wiele niz typowy face lifting Skrzynia biegów to podstawa no i silnik i własnie sie tym zajeli głównie Niezawodność REVO w połączeniu z podwoziem T-maxxa do tego troche poprawek konstrukcji najsłabszych punkrów i wyszedł porpstu SZATAN



lefti666 - Czw Lut 23, 2006 3:08 pm
" />wow. niesamowita sprawa to nowe revo. bardzo fajnie ze podloga w 3,3 jest teraz dluzsza i mozna bez problemu z mala iloscia miejsca zalozyc wiekszy silnik druga ekstra sprawa jest ten centralny dyferencjal, ktory idealnie przenosi moc na podloze bez odrywania przodu. teraz revo jest jeszcze lepsza maszynka do wyscigow niech savage sie schowa



Piotr Krzyżanowski - Czw Lut 23, 2006 5:30 pm
" />powiem szczerze, ze jak dotad nie przepadalem za revo, to to, co pokazal traxxas najlepiej przedstawia, jaka jest firma. nikt z konkurencji nie jest w stanie zrobic skrzyni biegow i dyfra centralnego... naprawde jestem pod wrazeniem traxxasa.

pzdr



Piotr Michalski - Czw Lut 23, 2006 7:01 pm
" />Tak na dobrą sprawę to Revo ma w sobie wiele ciekawych rozwiązań, ale żeby je wszystkie poznać należy rozebrać model na części pierwsze a nie tylko oglądać obrazki. One tego nie oddadzą. Przykład: wielofunkcyjne narzędzie do amortyzatorów i zawieszenia. Jeszcze nie widziałem modelu ze specialnymi narzędziami do skręcania amortyzatorów. Więc Traxxas naprawdę dał popis możliwości przy modelu Revo.



Piotr Krzyżanowski - Czw Lut 23, 2006 7:23 pm
" />no ale widzicie...

REVO jest taki wypasiony, traxxas taki super, ma narzedzia specjalne do amorkow, jest tak dopracowany, ze 4 lata sie nad nim meczyli...

A NIE WSZEDL DO TOP3 MP. WYGRAŁ OKROPNY, NIE JEZDZACY, PRZEWRACAJACY SIE NA ZAKRETACH SAVAGE.



Jakub Mazur - Czw Lut 23, 2006 7:28 pm
" />
">no ale widzicie...

REVO jest taki wypasiony, traxxas taki super, ma narzedzia specjalne do amorkow, jest tak dopracowany, ze 4 lata sie nad nim meczyli...

A NIE WSZEDL DO TOP3 MP. WYGRAŁ OKROPNY, NIE JEZDZACY, PRZEWRACAJACY SIE NA ZAKRETACH SAVAGE.


A ile osob revo jezdzilo regularnie na zawody?? - jedna, a savem ponad 10 wiec kto ma wieksze prawdopodobnienstwo wygrac Sie nie martw w tym roku Revo bedzie na podium regularnie.



Piotr Krzyżanowski - Czw Lut 23, 2006 7:33 pm
" />pozyjemy-zobaczymy

jak ja wyskocze juz 29.04 w Nowym Sączu to objade wszystkich...



Marcin Jasiński - Czw Lut 23, 2006 7:49 pm
" />Fajnie będe tuż za Tobą - mogę



Piotr Krzyżanowski - Czw Lut 23, 2006 7:51 pm
" />w ostatecznosci moge sie na to zgodzic...

ale TUŻ za mna to i tak troche za blisko

ok koniec ot

Jasiek; No koniec wygłupów - najeżdżamy na Traxxasa, a nie na siebie



Jakub Mazur - Czw Lut 23, 2006 7:52 pm
" />
">Fajnie będe tuż za Tobą - mogę

Chyba kpisz Jasiek!! Za Horusem bedzie cala plejada Savow poczawszy od Sava X skonczywszy na Savie 3.5 a gdzies na szarym koncu Smaretch Magic Wheels a dopiero potem REVO!



Piotr Krzyżanowski - Czw Lut 23, 2006 7:56 pm
" />
">Fajnie będe tuż za Tobą - mogę

Chyba kpisz Jasiek!! Za Horusem bedzie cala plejada Savow poczawszy od Sava X skonczywszy na Savie 3.5 a gdzies na szarym koncu Smaretch Magic Wheels a dopiero potem REVO!

dokladnie tak powiedziala mi wczoraj wrozka



lefti666 - Pią Lut 24, 2006 9:17 am
" />od razu po maturze bede mial to nowe revo to zobaczymy na co je stac i czy az takie ostatnie bedzie zeby zalozyc centralny dyfer trzeba miec konwersacje forward only i da sie go zalozyc rowniez do revo 2.5 fajna sprawa. tylko nigdzie nie moge znalesc czy drugi hamulec mozna zalozyc tez do revo 2.5 ?



Jakub Mazur - Pią Lut 24, 2006 9:25 am
" />Nie mozna trzeba miec dluga plyte niestety



Adam Jugowski - Pią Lut 24, 2006 1:18 pm
" />Roznica miedzy zwyklym revo, a revo 3.3 to 50 $

http://www.towerhobbies.com/listings/cat-cat-c.html



Jakub Mazur - Pią Lut 24, 2006 1:32 pm
" />
">Roznica miedzy zwyklym revo, a revo 3.3 to 50 $

A czy tym revo 3.3 da sie skoczyc z garazu??



Piotr Krzyżanowski - Pią Lut 24, 2006 1:34 pm
" />
">Roznica miedzy zwyklym revo, a revo 3.3 to 50 $

A czy tym revo 3.3 da sie skoczyc z garazu??




Adam Jugowski - Pią Lut 24, 2006 3:52 pm
" />kawalarz jak cholera!



kanon45 - Pią Lut 24, 2006 4:40 pm
" />pamiętaj żeby był dwupiętrowy



Adam Jugowski - Pią Lut 24, 2006 5:09 pm
" />
">Roznica miedzy zwyklym revo, a revo 3.3 to 50 $

A czy tym revo 3.3 da sie skoczyc z garazu??

Nie, bo sie rozleci Jak tak pragniesz odpowiedzi...



michaln007 - Pią Lut 24, 2006 5:22 pm
" />
">Nie, bo sie rozleci Jak tak pragniesz odpowiedzi...

Sam sie rozlecisz razem ze swoim savem Nie mogłem sie powstrzymać żeby tego nie powiedzieć



Mariusz Nowakowski - Pią Lut 24, 2006 5:25 pm
" />A moze tak koniec OT?

Jasiek; Już koniec Mariusz bo każdy choć śmieszny post ale nie wnoszący nic do tematu będzie wywalany



brrupsz - Pią Lut 24, 2006 8:59 pm
" />W takim razie mam pytanie do tematu . Czy po dokupieniu dłuższej płyty nie trzeba będzie się zaopatrzyć w dłuższy wał przedni? W płycie 330 od 3rd racing (czy jakos.. ) był dołączony wał - a u traxxasa? Pytam, bo z chęcią bym ten model przedłużył. Po drugie - czy ten centralny dyfer będzie pasował do "starego" revo?



Marcin Jasiński - Pią Lut 24, 2006 9:16 pm
" />Wał zapewne trza będzie dokupić i bedzie on razem z całą płytą bo standardowy który jest nawet rozsuwany jest za krótki. Centralny dyfer możesz wsadzić do standardowej skrzyni ale jego działanie bez tylniego hamulca będzie "nijakie" - <o zasade działania dowiesz się z modeli buggy> bo nie jest to dyfer torsena....



Robert Lubina - Nie Lut 26, 2006 4:18 pm
" />Panowie, środkowy dyfer to zadna nowosc w mt. Model Genesis Limited Edition wyszedł duzo wczesniej niz revo 3,3 i posiada centralny dyfer jak i skrzynie 3 biegową. niemniej jednak revo 3.3 i tmax bardzo mi sie podobają

Jasiek; Ale czy model Genesis wkładając taki dyfer bo nie torsena dołożył tylni hamulec aby poprawić działanie centralnego dyfra??



Tomek Kurek - Pon Mar 13, 2006 4:48 pm
" />mam pytanko silnik trx 3.3 pasuje do starej wersji revo???

Jasiek; Tak pasuje



Adam Jugowski - Wto Mar 21, 2006 9:30 pm
" />Foty t-maxxa 3.3
http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=75041
http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=75039
http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=75040
http://www.rcpics.net/member/chinadoll
Powered by WordPress, ©