ďťż
Nowe Tory
Wiesław Groszkowski - Pią Lut 03, 2006 7:32 pm " />Czy wiecie cos o powstajacych torach ,chodzi mi o Brzeg i inne Miasta Piotr Michalski - Pią Lut 03, 2006 7:35 pm " />Wiemy Wiesław Groszkowski - Pią Lut 03, 2006 7:39 pm " /> ">Wiemy a tak serio Piotr Michalski - Pią Lut 03, 2006 7:43 pm " /> ">a tak serio A tak na serio to zobacz gdzie mieszkam Raczej "co nie co" o tym wiem. Miała być mała tajemnica i niewielu o tym wie, ale skoro już o tym napisałeś to tak, są takie plany na wiosne. Co chcesz wiedziec? Wiesław Groszkowski - Pią Lut 03, 2006 7:51 pm " /> ">a tak serio A tak na serio to zobacz gdzie mieszkam Raczej "co nie co" o tym wiem. Miała być mała tajemnica i niewielu o tym wie, ale skoro już o tym napisałeś to tak, są takie plany na wiosne. Co chcesz wiedziec? Dzieki wszystko jasne Piotr Michalski - Pią Lut 03, 2006 7:52 pm " />Jeśli chcesz znać dokładne szczegóły co do specyfikacji toru to uderz do Artura Dzierzęckiego. Ja jedynie jestem pośrednikiem i koordynatorem spotkań odpowiednich ludzi;) Piotr Krzyżanowski - Pią Lut 03, 2006 8:26 pm " />ja moge powiedziec, ze w Murowanej Goślinie bedzie zrobiony nowy tor. bedzie znacznie dluzszy i nigdzie nie bedzie węższy niz 4M. dlugosc to 315m, podczas gdy stary miał 170. Michał Bugajski - Pią Lut 03, 2006 8:28 pm " /> ">Czy wiecie cos o powstajacych torach ,chodzi mi o Brzeg i inne Miasta tez wiem, ale narazie nic nie powiem... Adam Jaszczurowski - Pią Lut 03, 2006 11:08 pm " /> ">Jeśli chcesz znać dokładne szczegóły co do specyfikacji toru to uderz do Artura Dzierzęckiego. Ja jedynie jestem pośrednikiem i koordynatorem spotkań odpowiednich ludzi;) To Artur cos wie i nic nie mowi?? A myslalem ze mamy "tu" jedna wielka baggusowa rodzine!! LOL niech torow beda setki to bedzie moje niebo!! Piotr Michalski - Sob Lut 04, 2006 8:27 am " /> ">To Artur cos wie i nic nie mowi?? A myslalem ze mamy "tu" jedna wielka baggusowa rodzine!! Ta informacja miała być trzymana w tajemnicy, no ale się nie udało, chociaż i tak dość długo nikt nic o tym nie pisał Artur Dzierzęcki - Sob Lut 04, 2006 8:36 am " />No to wywolaliście mnie do tablicy. Tak, jest plan zbudowania szybkiego toru, dzięki zaangażowaniu prezesa towarzystwa dostaliśmy super teren w centrum miasta , projekt toru już zostal wykonany , projekt podestu jest w biurze arch. Wszystkie szczególy będą jak ukończymy przynajmniej część budowy, calość i udoskonalenia potrwają kilka lat chyba że finanse pozwolą zakończyc to szybciej. Na nadchodzący sezon odbędą się tam zawody. Nie robiliśmy z tego tajemnicy, pamiętam Adamie że wspominalem Ci że buduje się nowy tor.Nie ujawnialiśmy tego na forum bo na to jeszcze jest czas. Wiesio zapewne tworzy mapkę rozwoju naszego regionu, - bardzo dobrze , może zmobilizuje to inne osoby do podobnych dzialań. Adam Jaszczurowski - Sob Lut 04, 2006 9:15 am " />faktycznie przypominam sobie ze cos wspominales, Piotrek chyba tez kilka razy na forum wspomnial ze "cos sie szykuje". Ale jedyne co moge napisac, to powodzenia i licze ze tor bedzie gotowy na nowy sezon!! Wiesław Groszkowski - Sob Lut 04, 2006 1:45 pm " />Wyjsniam dlaczego zadałem to pytanie .Jestem w UKS SUDETY Kłodzko od spraw sekcji buggy i modelarstwa kolejowego ,z Marcusem mamy zamiar również ruszyc z bagusami jestem w trakcie nawiazywania współpracy z taka sama sekcja w Czechach tuz przy granicy ,gdzie jest tor blisko nas.Potrzebowałem takiej informacji o nowych klubach itp w naszym regionie i nie tylko .Wiec ,gdzie sie tego dowiem jak nie od was. Przepraszam jest mi bardzo przykro ,ze zdradziłem tajemnice.nieswiadomie. Wiesław Groszkowski UKS SUDETY KLODZKO Filip Zaremba - Sob Lut 04, 2006 2:02 pm " />UKS(Urząd Kontroli Skarbowej)wszystko może.Wiesiu jeśli ktoś się na Ciebie obraził to pokaż ja też jestem z UKS-u. Ale poważnie to myślę że dużej szkody nie zrobiłeś co najwyżej możesz zapeszyć,Ale jeśli mocno odpukasz w niemalowane.... Wiesław Groszkowski - Sob Lut 04, 2006 2:06 pm " /> ">UKS(Urząd Kontroli Skarbowej)wszystko może.Wiesiu jeśli ktoś się na Ciebie obraził to pokaż ja też jestem z UKS-u. Ale poważnie to myślę że dużej szkody nie zrobiłeś co najwyżej możesz zapeszyć,Ale jeśli mocno odpukasz w niemalowane.... Lechu dzieki przyjacielu klubowy ide walic w niemalowane z dyni Filip Zaremba - Sob Lut 04, 2006 2:09 pm " />Aż tak to chyba nie trzeba...paluszkiem pod stoliczek Piotr Michalski - Sob Lut 04, 2006 2:13 pm " /> ">Lechu dzieki przyjacielu klubowy ide walic w niemalowane z dyni Prędzej czy później i tak trzeba by było to "ujawnić", zrobić lustracje itd. Teraz jak już jest wiadome, że tor będzie to może są chętni na wstąpienie do nas do klubu-Stowarzyszenie Modelarzy Opolszczyzny FENIKS Jeśli tak to serdecznie zapraszamy. Wiesław Groszkowski - Sob Lut 04, 2006 2:17 pm " /> ">Lechu dzieki przyjacielu klubowy ide walic w niemalowane z dyni Prędzej czy później i tak trzeba by było to "ujawnić", zrobić lustracje itd. Teraz jak już jest wiadome, że tor będzie to może są chętni na wstąpienie do nas do klubu-Stowarzyszenie Modelarzy Opolszczyzny FENIKS Jeśli tak to serdecznie zapraszamy.Dzieki za zaproszenie mysle ,ze bedzie to napewno owocna współpraca Piotr Michalski - Sob Lut 04, 2006 2:29 pm " /> ">Dzieki za zaproszenie mysle ,ze bedzie to napewno owocna współpraca Każda współpraca w tym przypadku będzie raczej owocna, a każda pomoc napewno się przyda Wiesław Groszkowski - Sob Lut 04, 2006 6:28 pm " />Nie chce zaczynac nowego tematu wtrace ten watek tu pytanko ;co sadzicie o starcie na torze asfaltowym oczywiscie odpowiednio przygotowanym pod bagusy tzn hopki itp. Takie zawody przyjeły sie u naszych Sasiadow zobaczcie; http://www.rcamk.cz/osminy-foto.php?offset=9 Jacek Ochociński - Sob Lut 04, 2006 6:52 pm " />W sumie racja - nawet jakiś plac nie nadający się do on-road drobne kamienie czy nierówny asfalt - bagusom czy tym bardziej monsterom to nie przeszkadza - parę ciekawie rozwiązanych przeszkód -niekoniecznie ławki z parku - i mamy tor do jazdy na cały sezon - chyba to jest pomysł! Wiesław Groszkowski - Sob Lut 04, 2006 6:55 pm " /> ">W sumie racja - nawet jakiś plac nie nadający się do on-road drobne kamienie czy nierówny asfalt - bagusom czy tym bardziej monsterom to nie przeszkadza - parę ciekawie rozwiązanych przeszkód -niekoniecznie ławki z parku - i mamy tor do jazdy na cały sezon - chyba to jest pomysł! oczywiscie na profesjonalnym torze w klodzku Piotr Michalski - Sob Lut 04, 2006 6:55 pm " />Jeśli mogę się wtrącic. Ja bym takie tory uważał tylko za alternatywę i odmianę od torów ziemnych. W końcu jazda po ziemi to sama przyjemność Ale tak jak Jacek napisał, do tego celu świetnie mogą nadawać się nierówne place, których (niestety) w Polsce jest najwięcej Artur Dzierzęcki - Sob Lut 04, 2006 6:59 pm " />Na asfalcie????!!!!!! Jestem za!!!!!!!! Domyślacie sie jakie prędkości bedą osiągaly modele?! Tor już mamy w Klodzku Wiesław Groszkowski - Sob Lut 04, 2006 7:05 pm " /> ">Jeśli mogę się wtrącic. Ja bym takie tory uważał tylko za alternatywę i odmianę od torów ziemnych. W końcu jazda po ziemi to sama przyjemność Ale tak jak Jacek napisał, do tego celu świetnie mogą nadawać się nierówne place, których (niestety) w Polsce jest najwięcej Masz racje ,ale odpowiednio przygotowany napewno byłby jakas odmiana jezeli mozna zrobic z boiska hokejowego tu mam duze pole do popisu Artur Dzierzęcki - Sob Lut 04, 2006 7:12 pm " />Już czuję ten swąd gumy, silniki kręcące się do granic i te trzaski pękających plastików Dokladnie jak napisal Wiesio, skoro ścigaliśmy się na lodowisku to czemu nie na asfalcie, oczywiście nie caly sezon. Dodatkowym plusem jest czystość modelu!!! Wiesław Groszkowski - Sob Lut 04, 2006 7:17 pm " />Odpowiednio bym go przygotwał duzo ciekawych przeszkod . Artur Dzierzęcki - Sob Lut 04, 2006 7:25 pm " /> ">Odpowiednio bym go przygotwał duzo ciekawych przeszkod . ....ale prosta to ma być ogień!!! Tak na poważnie. Jest to ciekawe rozwiązanie, cieszy mnie że są nowe i ciekawe pomysly.Nawet elektryki bylyby tym zainteresowane Wiesław Groszkowski - Sob Lut 04, 2006 7:32 pm " />Jezeli bedzie zainteresowanie to oczywiscie bedzie Michał Bugajski - Sob Lut 04, 2006 8:43 pm " />juz kiedys pisałem aby zrobic jedna eliminacje off-road jak on-road zawsze przy okazji zawodów można w tarnowie czy sączu potrenowac jezleli np tor w Nowym Sączy nie bedzie odpowiedni (chodzi mi o ten off-road) to jaki to problem przenieśc sie kilka metrów dalej na on-road ? Michał Zieliński - Sob Lut 04, 2006 8:50 pm " />Zawody on road dlaczego nie. Trzeba będzie jedynie opony zakupić i odpowiednio ustawić model. Wkoncu zobaczy,y ile buggy są szybsze od MT Artur Dzierzęcki - Sob Lut 04, 2006 9:39 pm " />Michale B. Daleś świetny pomysl. Skoro w Nowym Sączu tor off-road nie spelnia naszych oczekiwań to przenieśmy sie 10m dalej na asfalt który jest świetny. Dodatkowym atutem jest stojący podest, mniej pracy organizacyjnej dla p. Janka Pasiuta i bylyby to pierwsze takie zawody w historii. Jestem jak najbardziej za , pozostaje tylko przedstawienie sprawy organizatorowi, nie sądzę żeby bylby z tym problem, Jan Pasiut robi zawody dla zawodników więc powinien przychylić sie do naszej propozycji. Jeżeli są glosy przeciwne to proszę to teraz przedstawić , żeby nie bylo pózniej niespodzianek. Pozostalaby jeszcze kwestia skocznii - czy je chcemy , czy jedną eliminacje robimy totalny on-road? Aż sie slinie na samą myśl bagusów na asfalcie w Nowym Sączu Cieszy mnie dodatkowo wspólne dążenie do rozwiązań, jest to rozmowa konstruktywna i takie dzialanie buduje i docelowo przysporzy nam tylko korzyści. Arkadiusz Gajzler - Sob Lut 04, 2006 9:57 pm " /> ">Odpowiednio bym go przygotwał duzo ciekawych przeszkod . ....ale prosta to ma być ogień!!! Tak na poważnie. Jest to ciekawe rozwiązanie, cieszy mnie że są nowe i ciekawe pomysly.Nawet elektryki bylyby tym zainteresowane jezdziłem po torze w Tarnowie, zjechałem cale opony bo i tak poszły na wykonczenie, potężna rożnica jeździc bagusem po torze onroadowym a offroadowym, brakuje predkości, na prostej full-a mialem juz przy 1/3 długości, brakuje dwójki i to bardzo,super widać jak pracuje zawieszenie. Jedno co mi sie podobało, to ze super "czuć" model. Byc moze moje doznania były by zupełnie inne gdyby nie to ze jeździło sie juz troche płaskimi, mnie osobiscie brakowało wystrzału, wystrzał jest bardzo podniecający dla wyjadaczy w płaskich, prawda Artur ? ... a tu ? tu niestety 1 sekunda i juz full-speed na osi. Zobaczycie jak świetnie widać prace modelu,sa duze przciazenia bo model jest wysoki i cięzki, i zapewniam ze jazda po torze onroadowym daje zupełnie inne przezycia niz jazda po boisku bez wytyczonych lini. Ale czemu nie. Ja jestem jak najbardziej za. Zawsze to coś innego. Klasa to nie żona, zawsze można ją rzucić Sławek Siw. - Sob Lut 04, 2006 10:33 pm " />Widzę, że temat Off-road jest już w nowym roku ostro podgrzewany przez Kolegów, to ja też może coś dorzucę... http://www.rcamerica.com/media/video/sr ... SRH_05.wmv Warto ściągnać ten fragment wyścigu... Raz , że w hali da się takie zawody wykonać. Dwa..., może jestem w błędzie, ale nie widziałem żeby tak ósemki "popylały" na polskich torach off-road. ( Kto dysponuje modemem z małą przepustowością, proponuję soft: Gethright lub Flashget.) ///Może trochę temat odmienny niż płęta , która się rozwinęła odnośnie wykorzystania torów on-road ( jestem za )/// Artur Dzierzęcki - Sob Lut 04, 2006 10:36 pm " />Tak , masz racje z tą prędkością maksymalną. Przelicz sobie calkowite przelożenie modelu, policz drogę i zobaczysz że ten model powinien w zasadzie stać w miejscu Trzeba zastosować bardzo duże przelożenie ( czytaj male) . Bedzie to calkiem ciekawa nauka, prostą można spowolnić stosując skocznie lub inne ,,spowalniacze,, Jan Kornaszewski - Sob Lut 04, 2006 11:09 pm " />Moja wypowiedz niestety nie podziela entuzjazmu ktory widac powyzej. Odrazu pisze : klasa MT zeby byla jasnosc. Przecwiczylismy to (jazde na gladkim betonie) na finalach hpi challange. Na torze max 4 samochody (przewaznie 2-3) i tak bylo wystarczajaco niebezpiecznie. Wywrotka na asfalcie niesie ze soba znaczne ryzyko zniszczenia bloku silnika, jakos nie widze 10 monster truckow ktore startuja jednoczesnie w finale(znaczy widze do pierwszego zakretu ). Rowniez hopki i szybkie proste niosa ze soba spore zagrozenie bo 2 przytulajace sie od siebie mt stanowia duze prawdopodobienstwo dalekiego i wysokiego lotu. Pozwole sobie zauwazyc ze mt sunacy po asfalcie na dachu ma znaczny zasieg razenia i zero kontroli - waga max 6kg . Druga sprawa to opony do bagusa da sie kupic opony z felgami w cenie ~ 150pln za komplet, komplet opon do mt to jakies minimum 200pln - 250pln(opony on road). Opony typu bow-tie proline albo dirt-bonz z hpi = 2 komplety na zawody (na eliminacje i na fianly = $$$) Wyscig taki napewno bylby odmienny interesujacy i wciagajacy ale mt sa w teren a nie do jazdy on road. Dlatego moje zdanie w tym temacie brzmi jw czyli niebardzo. Michał Karpiński - Nie Lut 05, 2006 12:11 am " />Podzielam zdanie Jana, on road to on road a nie off jestem przeciwny. Wiesław Groszkowski - Nie Lut 05, 2006 8:33 am " />otrzymałem maila od jednego z uczestnikow zawodow na asfalcie (http://www.rcamk.cz/osminy-foto.php?offset=9) ,strat sprzetowych nie było tzn powaznych i jezeli beda mieli czas przyjezdzaja .A były to zawody rangi eliminacji .tor kłodzki jest dosc szeroki i jest mozliwosc poszerzenia go jezeli zajdzie taka potrzeba wezami.W lankstrum na hali jechało 12 modeli w grupie. Artur Dzierzęcki - Nie Lut 05, 2006 8:37 am " />Oboje macie rację, przypomnijcie mi tylko czy byliście w ubieglym sezonie na off-road w Nowym Sączu i czy będziecie w tym roku. Jest to pomysl na jedną imprezę , nie na sezon. Jedyna różnica polegalaby na równej nawierzchnii. Jakub Mazur - Nie Lut 05, 2006 8:54 am " />A tam Hansio nie przesadzaj zalozysz wahacze alu i skosisz pare truggusow Jezeli mialy by sie odbyc takie zawody to tylko i wylacznie bez zadnych hopek i utrudnien zeby bylo jak najmniej powodow do stluczek. Ja sobie jezdzilem w murowanej po torze asfaltowym reviakiem na kolach do asfaltu, przyczepnosc mialem fajna i ciekawie sie jezdzilo, ale tak jak Jan napisal pomnozyc MT x 10 i mamy wyscig destruction derby. Sławek Siw. - Nie Lut 05, 2006 9:09 am " /> ">Tak , masz racje z tą prędkością maksymalną. Przelicz sobie calkowite przelożenie modelu, policz drogę i zobaczysz że ten model powinien w zasadzie stać w miejscu Trzeba zastosować bardzo duże przelożenie ( czytaj male) . Bedzie to calkiem ciekawa nauka, prostą można spowolnić stosując skocznie lub inne ,,spowalniacze,, Arturo, nie zauważyłem, zeby te modele kijem popychali To raz, a dwa jak bym był za tym żeby spowolnić to przeniósł bym się do innej klasy Sam pisałeś wcześniej że przydała by się szybka prosta aby pokazać performance modeli... PS: w tym filmiku to jest pewna podpowiedź dla Kolegów i Koleżanek z Murowanej - chodzi o prostą. Michał Bugajski - Nie Lut 05, 2006 9:28 am " /> ">AJezeli mialy by sie odbyc takie zawody to tylko i wylacznie bez zadnych hopek i utrudnien zeby bylo jak najmniej powodow do stluczek. tu sie zgadzam...a jezeli chodzi o klase MT to oni moga miec nieco gorzej z przygotowaniem modelu na asfalt, niz my, wiec sprawe trzeba dobrze przemyslec. Adam Jugowski - Nie Lut 05, 2006 10:18 am " />A mi sie wydaje, ze tu chodzi o zabawe. Ja bym wystartowal na zwyklych savagowskich oponach z 3.5 Jezeli ktos nie bedzie chcial wydawac 200 zł na nowe opony jego sprawa Moze zacznijmy sie scigac na zwyklych oponach od savaga 25 (najtanszych). Wtedy beda wyrownane szanse. Tak samo w przypadku ( ogolnie) traxxasa, czy LST, czy OFNA. Decyzja nalezy do Was! EDIT: chodzi mi o wyscig na asfalcie Piotr Krzyżanowski - Nie Lut 05, 2006 10:21 am " /> ">A mi sie wydaje, ze tu chodzi o zabawe. Ja bym wystartowal na zwyklych savagowskich oponach z 3.5 Jezeli ktos nie bedzie chcial wydawac 200 zł na nowe opony jego sprawa Moze zacznijmy sie scigac na zwyklych oponach od savaga 25 (najtanszych). Wtedy beda wyrownane szanse. Tak samo w przypadku ( ogolnie) traxxasa, czy LST, czy OFNA. Decyzja nalezy do Was! EDIT: chodzi mi o wyscig na asfalcie no tak, ale jak ktos zrobił to co ja, czyli kupil odrazu sava 4,6, to nie ma opon z 25 a dirt bonzow napewno nie wystawi na asfalt pozatym, jak juz kupic nowe opony, to chyba lepiej troszke dolozyc i miec normalne na asfalt, niz kupic taniej normalne od sava i rozwalic po 10min jazdy na asfalcie. kto placi taniej, placi 2 razy Wiesław Groszkowski - Nie Lut 05, 2006 2:18 pm " />Zawody na asfalcie byłyby na zakonczenie sezonu letniego traktowane jako wolne zawody lub gp.Tak jak Nowym Saczu koczymy sezon onroad Dlatego mamy troche czasu dziekuje za wasze opinie . Piotr Michalski - Nie Lut 05, 2006 2:52 pm " />Ja się piszę. W końcu MT mają 2 biegi Mateusz Kwaśniewski :) - Nie Lut 05, 2006 3:12 pm " /> ">Ja się piszę. W końcu MT mają 2 biegi teraz nawet i 3 modyfikowana skrzynia do savage ... A czemu nie zawody Drag sterów MT , albo buggy było by ciekawie ... Pozdrawiam Piotr Michalski - Nie Lut 05, 2006 3:15 pm " /> ">A czemu nie zawody Drag sterów MT , albo buggy było by ciekawie ... Sory, ale dla mnie to jest bezsensu. Co będzie decydować o wygranej? Jedynie dobrze ustawiony sprzęt i szybkie naciśniecie spustu. Jeśli byłyby skrzynie biegów manualne to wtedy można by było sprawdzić umiejętności kierowcy Marek Kusiakiewicz - Nie Lut 05, 2006 9:29 pm " />Panowie, W wiekszości mamy pozytywne opinie na temat zawodów na asfalcie dla modeli typu off-road. Jeżeli nasi połudiowi sąsiedzi moga robić zawody na lodowisku to czemu nie śmigać na asfalcie? Nikt nie mówi żeby monstery jeździły na maxa Fakt że tak byłoby najlepiej. Uszkodzenia głowicy w MT? Trochę chęci i mozna ją solidnie zabezpieczyć. W Kłodzku jesteśmy chętni zrobic takie zawody - własnie na zakończenie sezonu. Zawody połaczone z zabawą, konkursami np. na najdłuższy skok modelu z hopki (oczywiście w tym przypadku lądowanie na trawce lub na piasku) Artur Dzierzęcki - Nie Lut 05, 2006 9:36 pm " />Noo! Jeżeli Klodzko zabiera się za taką imprezkę to zapewne będzie międzynarodowa obsada i jak zwykle super impreza. Marek , bankiet bylby realny? Wiesław Groszkowski - Nie Lut 05, 2006 10:03 pm " />BANKIET jest tradycja Kłodzka,a poniewaz baguski i monsterki beda pierwszy raz ,dlatego postaramy sie ,aby Wywieżli miłe wspomnienia nie tylko z toru ,ale poza nim. Marek Kusiakiewicz - Nie Lut 05, 2006 10:06 pm " /> ">BANKIET jest tradycja Kłodzka,a poniewaz baguski i monsterki beda pierwszy raz ,dlatego postaramy sie ,aby Wywieżli miłe wspomnienia nie tylko z toru ,ale poza nim. Dokładnie tak jak mówisz Artur Dzierzęcki - Nie Lut 05, 2006 10:10 pm " />Skoro tak pisze Wiesio i Marek to tak będzie Prosilbym uprzedzić naszych kolegów z za granicy żeby już nie brali swoich wynalazków na bankiet. Wiesław Groszkowski - Nie Lut 05, 2006 10:34 pm " />ok Sławek Siw. - Nie Lut 05, 2006 10:35 pm " /> ">Skoro tak pisze Wiesio i Marek to tak będzie Prosilbym uprzedzić naszych kolegów z za granicy żeby już nie brali swoich wynalazków na bankiet. Jeśli można się wypowiedzieć w temacie: Ja tam lubię i doceniam Rum Tuzimski Filip Zaremba - Pon Lut 06, 2006 12:06 pm " />Marek ale dlaczego musimy tak długo czekać ,aż na koniec sezonu... Nam się już chce. HPI Polska - Pią Lut 10, 2006 1:32 pm " /> ">W wiekszości mamy pozytywne opinie na temat zawodów na asfalcie dla modeli typu off-road. Hmmm Po powrocie z Niemiec wzięliśmy się za ustalanie kalendarza HPI Challenge na sezon 2006. Cały czas rozważamy HPI on ICE. Mamy tez inne dziwne pomysły. Ostatnio finał HPI Challenge robiliśmy na hali (podłoże podobne do asfaltu) i zabawa chyba wszystkim się podobała. Ważne jest aby zadbać o bezpieczeństwo głównie widzów którzy mogą być nieświadomi zagrożenia. Jeśli zawodnicy którzy przyjeżdżają na HPI Challenge wypowiedzą się pozytywnie o pomyśle jazdy na asfalcie i będą chcieli pojechać do Kłodzka możemy zrobić u Was jedną z eliminacji HPI Challenge. Spotkamy się Marku w Wa-wie więc możemy porozmawiać o szczegółach technicznych, organizacyjnych i terminie. Wiesław Groszkowski - Pią Lut 10, 2006 3:40 pm " />Cisze sie ,ze zabrałes Darku głos w tej sprawie ,byłem zdziwiony ze ty milczałes przez tyle dni ,ale juz wiem dlaczego.Załuje ze nie bede w Warszawie i nie przedstawie Tobie całego planu.Ale bedzie Marek i Lechu Zaremba .Lesław przedstawi strone techniczna ,ktora mamy wstepnie mniej wiecej ustalona ,niechce sie za wiele rozpisywac na forum i nanowo wałkowac tego tematu . Pozdrawiam Wiesław Groszkowski |