Nowy posiadacz 18MT Team Associated...




Zaberdee - Pon Sty 28, 2008 7:08 pm
" />Witam!
Nie dawno stalem sie nowym posiadaczem modelu TA 18MT!
Kupilem go poki co w wersjii RTR,wszystko ok.
Jako ze jestem jeszcze poczatkujacy,prosilbym o rady co do uzytkowania tego modelu.
Poki co,mam pare pytan,bede wdzieczny za odpowiedzi
1. Co i czy warto wogule cos juz na wstepie wymienic w modelu?
2.Mam minimalne luzy na kolach,mozna nimi ruszac w lewo i prawo,trzeba to wyeliminowac czy zostawic?
3. Czy zakrycie calej elektroniki jakas plastykowa pokrywa(kawalkiem butelki itp) cos zaszkodzi? Chce tak zrobic,poniewaz mam zamiar jezdzic typowo off-roadowo no i chce elektronike zaslonic.

Poki co to wszycho

p.s. Napisalem tutaj,poniewaz w "modele micro" nie moge ;]

Pozdrawiam !!




Wiktor Sułek - Pon Sty 28, 2008 7:26 pm
" />Wg mnie syf nie za bardzo szkodzi elektronice, bardziej zębatkom. To je postaraj sie osłonić, elektronike mozesz zostawić Co do luzów to wg uznania - jak Ci nie przeszkadzaj± strasznie to zostaw, jak wadz± to próbuj likwidować.



Evolter - Pon Sty 28, 2008 8:31 pm
" />Regiel i odbiornik wsadz do zwyklych balonikow i zamknij gumka recepturka
albo opaska tasmowa. I zabezpiecz serwo! Bo moje dzialalo bez problemu
po sniegu, pozniej go wytarlem i nadal dzialalo, a po trzech dniach padlo :/
To zabezpieczy elektronike przed woda ale rownie dobrze zabezpiczy przed
syfem.

Co do tuningu to najpotrzebniejsze rzeczy z zagranicy wyniosa Cie cos okolo
500zl (turnbuckle, amory, dyfry, CVD). Zalezy jak bedziesz jezdzil, jak na
zawody to musisz zlikwidowac luzy, a jak do zabawy i katowania to zostaw,
podobno TA specjalnie, zeby podczas kraks nie rozwalic delikatnego serwa
(choc pewnie ciecia buzdzetowe tez wzieli pod uwage ). A czy potrzebny
ten tuning? To zalezy od Ciebie do puki nie wsadzisz mocniejszego silnika
to nic nie musisz zmieniac, za to przy lepszych (mamba) podobno troche
zmian trzeba zrobic (moze za niedlugo sprawdze na wlasnej skorze ).

MIP CVD - daja dodatkowe mozliwosci regulacji i poprawiaja trakcje
MIP Dyff. - podobno zwykle dyfry sa za slabe pod mambe ale nie wiem
ile w tym prawdy
Amory - daja dodatkowe mozliwosci regulacji

To tak ogolem, aluminiowe czesci np. wahacze to bardziej pod zawody o ile
w ogole potrzebne :p do katowania ogolnie lepsze plastiki bo sa bardziej
elastyczne (w najgorszym wypadku sie zlamia ale mozna kupic niedrogo)
za to aluminiowe sa drogie i moga Ci sie wygnac...



Zaberdee - Czw Sty 31, 2008 1:18 pm
" />A czy ktos z posiadaczy tego modelu moglby sie tez tutaj wypowiedziec?
Bylbym wdzieczny




Evolter - Czw Sty 31, 2008 1:23 pm
" />
">A czy ktos z posiadaczy tego modelu moglby sie tez tutaj wypowiedziec?
Bylbym wdzieczny


Szkoda gadac :/
po 1 ja jestem posiadaczem tego modelu i to dokladnie w tej wersji...
po 2 chyba odpowiedzialem na Twoje pytania?
po 3 jest taka opcja jak "SZUKAJ", korona z glowy nie spadnie jak sie
z niej skorzysta, a i nie bedzie smietnika na forum....
Powered by WordPress, ©