ďťż
Nowy posiadacz mikrusa :-)
Przemek Morawski - Pią Mar 03, 2006 10:32 pm " />Witam wszystkich posiadaczy mikrusów. Od dzis jestem jak na razie szczęśliwym posiadaczem Xray-a M18 w wersji RTR. Autko natychmiast zdobyło sympatię wszystkich domowników, nawet żony, która dość nieprzychylnie patrzy na moją kolekcję 1:10. Najbardziej zadowolony z nowego nabytku są moi synowie (5 i 10 lat) bo nareszcie mogą jeździć samochodem po pokoju i zawracać na raz a nie na trzy czy nawet na pięć Nie wiem jak innych ale mnie zrywność i manewrowość tego maleństwa bardzo pozytywnie zaskoczyła. Takiego kopa ze 180-tki się nie spodziewałem. Stanisław Białowąs - Sob Mar 04, 2006 7:08 am " />A jaką zębatkę atakującą założyłeś Kamil Maszkowski - Sob Mar 04, 2006 9:23 am " />Witamy w rodzinie Mam nadzieje że zakup micrusa nie skończy się na śmiganiu po domku i zobaczymy Cię na zawodach w klasie standard, a jak zmienisz silnik to w Open (wtedy dopiero zobaczysz co to maleństwo potrafi z 300 nie wspominając o mambie) Stanisław Białowąs - Sob Mar 04, 2006 9:24 am " />Kamil może mnie też zobaczycie Kamil Maszkowski - Sob Mar 04, 2006 9:28 am " />Nie może tylko napewno Przemek Morawski - Sob Mar 04, 2006 5:20 pm " />M18 kupiłem głównie z myślą o zawodach, mam jednak nadzieję, że nie zobaczycie mnie na zawodach tylko któregoś z moich synów Ja będę śmigał w 540 ale jak będzie potrzeba to w E18Std też się pojawię Zębatkę mam w tej chwili 19 z zestawu bo kupiłem RTR. Regulator XMC180, pakiet 5 cel 1100mAh NiMH. Zrobiłem juz listę najpilniejszych zakupów, poprawcie mnie jeśli coś źle kombinuję: 1. alu mocowanie silnika bo to plastikowe to jakaś prowizorka jest 2. regulowany drążek kierowniczy oraz tylne elementy odpowiedzialne za ustawienie Toe-in, fabryczne 4st. to chyba lekka przesada. 3. śrubki do regulacji downstop bo w RTR są tylko piny nie umożliwiające regulacji. I to na razie tyle. W dalszej kolejności: 1. Dyfry kulkowe albo kulka + one-way (droga sprawa ) 2. Płyta podłogowa z laminatu bo ta fabryczna jest mało sztywna a karbonowa cholernie droga. Co jeszcze możecie polecić/doradzić ? Stanisław Białowąs - Sob Mar 04, 2006 5:43 pm " /> ">1. alu mocowanie silnika bo to plastikowe to jakaś prowizorka jest 2. regulowany drążek kierowniczy oraz tylne elementy odpowiedzialne za ustawienie Toe-in, fabryczne 4st. to chyba lekka przesada. 3. śrubki do regulacji downstop bo w RTR są tylko piny nie umożliwiające regulacji. No jestem słaby w tym więc: Co to są za żeczy z punktu 2 i 3 Kamil Maszkowski - Sob Mar 04, 2006 5:45 pm " />-dyfry kulkowe nie muszą być ale one way na asfalt się przyda -radiator na silnik Nie miałeś w zestawie śróbek robaczków do regulacji prześwitu - hmm, dziwna ta wersja rtr Co do zestawu do regulacji toe-in to polecam zestaw firmy Atomic z rcmart, jest wygodniejszy w użyciu bo nie trzeba wykręcać żeby zmienić długość, sam zresztą porównaj go http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... s_id=13062 z orginalnym xraya. Jak juz byś zamawiał z rcmart'u to możesz się pokusić i kupić zestaw sprężyn ps. Co do płyt to ja robie, fotki w linku RCpics w podpisie Jarek Poniatowski - Wto Mar 14, 2006 6:03 pm " />Witam ja też stałem sie Szczęśliwym posiadaczem X Ray M18T Jak narazie nie planuje wyjazdów na zawody bo nie mam na to środków i chyba sensu... bo ze Szczecina nigdzie nie ma blisko na zawody... Erik Turlejski - Wto Mar 14, 2006 6:09 pm " />Witaj Przemku w naszym gronie.. mocowanie silnika alu to podstawa w czasie perwszej jazdy mi poszło.. ja bym ci radził nie zmieniać tego toe-in-a narazie tylko się przejechać nim po dywanie czy gdzieś i sprobowac jak on jezdzi p.s. będziesz w najblizyczm czasie w bc ? Stanisław Białowąs - Wto Mar 14, 2006 6:13 pm " /> ">Witaj Przemku w naszym gronie.. mocowanie silnika alu to podstawa w czasie perwszej jazdy mi poszło.. ja bym ci radził nie zmieniać tego toe-in-a narazie tylko się przejechać nim po dywanie czy gdzieś i sprobowac jak on jezdzi p.s. będziesz w najblizyczm czasie w bc ? Ja na plastikowym mocowaniu silnilka jezdze już 6.godz i wszystko dobrze chodzi Erik Turlejski - Wto Mar 14, 2006 6:21 pm " />t ma lepszew mocowanie Kamil Maszkowski - Wto Mar 14, 2006 6:25 pm " />Alu mocowanie ma jeszcze tą zalete że również odprowadza ciepło z silnika - ale mimo to radiator to obowiązek Stanisław Białowąs - Wto Mar 14, 2006 6:28 pm " />Kamil a ty masz alu mocowanie Przemek Morawski - Wto Mar 14, 2006 6:35 pm " />Jak dobrze pójdzie to mój mikrus będzie miał w weekend chrzest bojowy. Wybieram się do Tarnowa i zamierzam wystartować mikrusem w E18 Open (niestety Standard nie będzie rozgrywany) ale na 180-tce i 5 celach. Czy ktoś z was się wybiera do Tarnowa ? Arkadiusz Flejszer - Wto Mar 14, 2006 7:00 pm " />Witam, ja jadę. Startuję w 540, i z uwagi że nie ma micro-standardu jadę z openami. (jak mnie nie wyrzucą ) Kamil Maszkowski - Wto Mar 14, 2006 8:48 pm " />Ja też jade do Stasia: Tak, mam alu mocowanie Jakub Stolarski - Wto Mar 14, 2006 10:16 pm " />Ja też jadę-do zobaczenia na miejscu Przemek Morawski - Wto Mar 21, 2006 8:42 am " />No i po pierwszych zawodach. Xray sprawował się znakomicie, żadnych awarii ani problemów. Teraz przyszła pora na tuning czyli zmiana silnika na mocniejszy (ale 180 do standardu), opony na wykładzinę i alu mocowanie silnika. Erik Turlejski - Wto Mar 21, 2006 12:34 pm " />seryjne opony są wg, mnie bardzo dobre.. sęk tkwi w smarowaniu.. przody smarujemy tylko wew połówkę a tyły całe.. wcześniej samrowałem całe przody ale model lubiał wywinąć bączka.. powiedzoano mi żebym smarował połówkę i już jest OK ale ma to też swoje wady...takie że opony się szybciej scierają po wew. Kamil Maszkowski - Wto Mar 21, 2006 12:52 pm " />Ja teraz w Tarnowie pianki smarowałem troche więcej jak 1/3 przód, i ok 2/3 z tyłu, modelik jezdził miodzio A co do tuningu to napewno alu mocowanie silnika, i potem przydałyby sie alu półośki. Kuba Stolarski ma 3 alu (jedna zgubił ) i miał jedną plastikową - ukręciła sie w Tarnowie Ja narazie mam tylko z przodu ale juz zbieram kase na tył Erik Turlejski - Wto Mar 21, 2006 12:55 pm " />w standarcie alu oski sensu nie mają a mowa tu o gomowych oponach chyba ?? Kamil Maszkowski - Wto Mar 21, 2006 2:21 pm " />Ah no fakt, nie zauważyłem Jak do standarda to wystarczy Ci te alu mocowanie i chyba nic więcej nie trzeba Erik Turlejski - Wto Mar 21, 2006 2:56 pm " />do st... kup sobie silnik czeski i jezdzij na stocku spoookojnie Przemek Morawski - Wto Mar 21, 2006 3:07 pm " />Gdzie kupić ten czeski silnik ? Erik Turlejski - Wto Mar 21, 2006 3:16 pm " />Zagadaj Do Jakuba F. z forum Albo u rajdusa bezpośrednio |