ďťż
NOWY TAURI & SABLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Taurus_GL - 2007-02-13, 00:35 Witam! Zgodnie z obietnica przesylam fotki z Chicago Auto Show. Nowy Tauri [nawet kolorek taki jak moj ] i nowe Sable. Po prostu cos pieknego, az lezka sie w oku kreci- przyjechalem swoja Pierwsza Generacja, oczywiscie moje oczko w glowie, ciagle na chodzie, chociaz inne Taurusy wykruszaja sie w mgnieniu oka i jako jednemu z pierwszych bylo mi dane zobaczyc V Generacje, rok przed rozpoczeciem produkcji- dla takich chwil po prostu chce sie zyc. Moim zdaniem w sable troche za bardzo przekombinowali przod- mogli zostawic ten z Montego albo jakies nawiazanie do Pierwszej Generacji, ale i tak jest cool Ciekawe czy nadal beda wersje z biegami przy kierownicy??? Na szczescie hamulec zostal po swojemu czyli typu wybitnie "syrenowskiego" z klameczka pod deska rozdzielcza TAURI Dziwi mnie troche ta moda na niskie profile Ach w swoim wagonie mam oponki o profilu 70 i jest git To rozumiem- tak ma byc na zawsze Tauri i dumny [przyszly] wlasciciel Na koniec porownanie- znalazlem fotki pierwszego Taurusa w muzeum, tego samego ktory byl na okladce Motor Trend w 86 MERCURY SABLE Tyleczek... Felgasy PS. Tym postem pragne zapoczatkowac a raczej prosze Admina o przyklejenie go w nowym dziale poswieconym V Generacji. Czekam na Wasze komentarze. Pozdro RadAg! - 2007-02-13, 10:13 Nie wiem ktory ladniejszy. Taurus ma bardzo ladny przod, tyl jest dos przecietny, ale spoko. W Sable'u troche przod przekombinowany ale jest ciekawy. Ladne sa te obrysowki w Sable'u co ida od zderzaka z przodu. Sable z przodu wyglada troche jak Avensis...Przynajmniej na zdjeciach. Jakie duze sa te auta? Wieksze czy mniejsze od 1 i 2 gen? Ja nic nie przesadzam. Mialem sciagac ze stanow Crown Victorie ale nowy Taurus bardzo kusi... Taurus_GL - 2007-02-13, 18:44 Zobaczcie jeszcze to: http://www.blueovalforums.com/forums/in ... opic=10474 Moim zdaniem wlasnie tak powinien wygladac nowy Tauri To jest po prostu piekne i jak nic innego chyba oddaje charakter tego samochodu, mam nadzieje, ze jeszcze sie doczekamy takiej Heritage Edition Felgi z I Gen... Felgi z II Gen I pomyslec, ze juz niedlugo takie Taurusy moglyby wyjechac na ulice... ----Jesli chodzi o mnie to jestem pelen podziwu dla stylistow samochodow SAAB- nawet najnowsze modele sa z wygladu karoserii, atrapy i deski rozdzielczej bardzo podobne do modeli 900 i 9000 z lat 80 i 90 i przez to bardzo dobrze rozpoznawalne i cenione Jesli zas chodzi o samego nowego Taurusa/Sable to z tego, co sie doczytalem w pierwszych prospektach to kazdy samochod bedzie mial: -silnik Duratec 3.5L V6 -kola 17' lub 18' -satynowe klamki i lusterka - podwojny wydech -6 stopniowa przekaldnie automatyczna -MP3, voice activated in car communications -7 glosnikow 320 Watt -DVD z nawigacja z ekranem 6.5' -radio satelitarne -podgrzewane siedzenia -elektryczny szyberdach -DVD dla tylnych siedzen z ekranem 8' -sensory cofania -6 airbagow -regulowane pedaly!!! Oczywiscie "luksusy" takie jak elektryczne szyby, lusterka czy regulacja kolumny kierownicy nie sa nawet wymienione- to standard w aucie tej klasy Niestety ceny tych udogodnien jak i samego samochodu sa na razie nieznane Jesli chodzi o wielkosc pojazdu to trudno porownywac do I czy II Generacji, na pewno jest nieco bardziej rozbudowany, muskularny jak wiekszosc nowych prototypow. Mysle, ze zblizony jest wymiarami najbardziej do IV. Mozna przyjac, ze samochod jest w duzej mierze przekonstruowanym Fordem Five Hundred i jest z nim spokrewniony technicznie. Sam Five Hundred [od czego taka nazwa?] byl wlasciwie modelem przejsciowym, zapewne za 15-20 lat stanie sie klasykiem poszukiwanym niemniej niz SHO Pierwszej Generacji Pozdro RadAg! - 2007-02-13, 20:46 Bardzo mi sie podoba ten bordowy Taurus z tymi plastikami przez calosc auta po bokach (dokladnie jak w 1 gen.) Jestem pod wrazeniem podstawowego wyposazenia. Naprawde bardzo bogato. Jestem ciekaw ceny... GAZDA - 2007-02-13, 21:44 tutaj troche fajnych tapet z nowym taurusem http://www.netcarshow.com/ford/2008-taurus/ http://www.netcarshow.com/ford/2008-taurus_x/ przypatrywałem sie wnętrzu, ktoś wie gdzie tam jest popielniczka??? GAZDA - 2007-02-13, 22:03 co do silnika to będzie to 3,5 litrowy duratec v6 serii cyclone z 265-300 konikami wersja twinturbo tego silnika ma 415 koni ale chyba by sie ta 6-cio biegowa 6F na dzieńdobry posypała... Maly#99 - 2007-02-13, 22:17 jak dla mnie wersja x jest zajebista BoMBowiec - 2007-02-14, 01:37 Jakos mnie ta stylistyka nie przekonuje. Z boku troche mi Passatem zajechalo Nie wiem czemu ale dla mnie najladniejsza jest III generacja - niby taka jajowata i malo amerykanska, ale niepowtarzalna, w pewnym sensie bedaca przez to silna konkurencja w stosunku do stylistyki japonskiej. Wyposazenie ktore ktos tu wymienial to pewnie lista opcji albo standard w bogatszej wersji. Na pewno nie beda pakowac kazdemu DVD i grzania dupy - chociaz byloby milo... Po co w ogole robic ubozsze ciut tansze wersje. Popielniczka? A po co komu popielniczka w samochodzie? Taurus_GL - 2007-02-16, 17:55 jak dla mnie wersja x jest zajebista Jak dla mnie to Wagon za bardzo tronci Subaru Powaga, wyglada bardziej jak jakis SUV a nie Taurus Wagon Szczegolnie te szyby i ksztalt nadkoli to ewidentna kalka stylu Subaru Nowy Wagon I dla porownania Subaru na dachu Ist. Gen. Pozdro Maly#99 - 2007-02-16, 20:21 moze ale i tak mi sie podoba GAZDA - 2007-02-17, 16:08 w dzisiejszych czasach i tak wszystkie auta tak samo wygladaja... a subara sa ok... mimo ze od konkurencji forda Maly#99 - 2007-02-17, 16:26 slyszeliscie jakie maja byc zwolnienia w fordzie w usa? GAZDA - 2007-02-17, 16:34 wszedzie planuja zwolnienia... niech pozwalniaja wszedzie zwiazkowcow i innych darmozjadow, to bedzie mniej strat i nie trza bedzie zwalniac az tylu prawdziwych pracownikow... RadAg! - 2007-02-17, 19:21 A slyszeliscie ze GM kupuje Chryslera? Maly#99 - 2007-02-17, 19:37 bo nikt inny go niechcial. michal_5000 - 2007-02-18, 15:13 A slyszeliscie ze GM kupuje Chryslera? bo nikt inny go niechcial. To jakas potwierdzona informacja? Bo nigdzie nic o tym nie znalazlem... Maly#99 - 2007-02-18, 15:51 w teleexpresie cos tak mowili michal_5000 - 2007-02-18, 16:33 Faktycznie, na CNNMoney.com też coś jest. RadAg! - 2007-02-18, 18:05 Ja to wyczytalem na FW Taurus_GL - 2007-02-20, 18:28 A slyszeliscie ze GM kupuje Chryslera? Widze, ze robi sie maly off-top. Z tym Chryslerem to juz przesada- rynek amerykanski [i przy okazji moj szrot byl wlasciwie zawsze podzielony na GM, Ford i Chrysler. Szkoda Ale wracajac do tematu to rzeczywiscie dobrze, ze taki ambitny projekt jak Taurus doczekal sie jakiejs kontynuacji. Szkoda tylko, ze stosunkowo malo w nim odniesien do poprzednich modeli- a mozna bylo przeciez zrobic tak jak SAAB czy BMW Takze nie wiedziec czemu zrezygnowali z biegow przy kierownicy, ktore sa bardzo wygodne i wystepowaly nawet w III i IV Generacji. Jednak ogolnie moje wrazenie jest pozytywne- jakby nie patrzec jest to dalej "middle class sedan" z charakterystycznym trojkatnym okienkiem za tylnymi drzwiami, wlewem paliwa po prawej stronie, wydechem po lewej. Czyli jakies tam zalozenia konstrukcyjne jednak zostaly z Taurusa. Mysle, ze podobne wrazenie wywolywal stary Taurus kiedy wchodzil w 86 roku Pozostaje tylko miec nadzieje, ze jesli nie wyjdzie jakas limitowana seria to moze chociaz przynajmniej na zamowienie rozne garaze tuningowe beda stylizowaly nowego Taurusa na I Gen To samo z Sable- mysle, ze przy dzisiejszych mozliwosciach technologicznych mozna bylo jednak dac troche wiecej detali odrozniajacych te dwa samochody a nie tylko obrysowki, znaczki, atrapy. Skoro juz w latach 80 potrafili zrobic inny ksztalt nadkoli, szyb, swiatel, wnetrza to co teraz stalo na przeszkodzie? Tutaj macie fotke autorstwa Qwertz z Taurus Club of America- owszem, nowoczesny- ale juz na pierwszy rzut oka budzi skojarzenia, ze to jest Sable I o to chodzi Nie zapominajmy jednak, ze juz nawet III Generacje nie roznily sie w takim stopniu pomiedzy soba jak I i II i nie mialy juz tej swietlowki pomiedzy reflektorami. Jesli chodzi o Wagona to fajnie, ze powrocili do rozwiazania z pionowymi tylnymi lampami i wneka na rejestracje ale ta prawie ze pionowa jak w Cinquecento sciana tylna czy szyby zywcem przyklejone z Subaru po prostu mnie nie przekonuja. I w ogole ten styl SUV. Ja chcialbym zobaczyc klasycznego Wagona na bazie Nowego Taurusa, ze standardowym przodem, drzwiami, szybami tylko z doklejona paka- tak jak to bylo w poprzednich generacjach. Co mnie tylko troche rozczarowuje to to, ze silniki Vulcan i Essex nie doczekaly sie niestety kontynuacji [ale przez wszystkie lata produkcji byly juz chyba rozwiercane do granic mozliwosci ], no i co z oznaczeniami modeli L, GL, LX, SE i oczywiscie SHO??? Z tego co wiem to jest obecnie wersja podstawowa i lepsza wersja Premier, ale i tak nie zmienia to postaci, ze Taurus i Sable bardzo mi sie podobaja i moim zdaniem beda to od chwili wprowadzenia na jesieni 2007 najlepsze samochody osobowe na rynku Szczegolnie nowe Sable po prostu ma w sobie cos. Cos pieknego PS. Wiecie, ze w gamie modeli Forda, w oznaczeniu fabrycznym nie bylo dwoch kanciastych Generacji, a jedynie I Generacja i od 92 Taurus "po liftingu" Pozdro Maly#99 - 2007-02-20, 22:21 o tym ze II gen to I to lifcie to slyszlalem ale o tym ze niebedzie juz lx`ow gl`ow to nie a szkoda Taurus_GL - 2007-02-21, 23:51 Teraz tutaj mnostwo Fordow Fusionow jezdzi, co wygladaja jak pomniejszony nowy Tauri, ma taki sam chromowany wlot powietrza, wnetrze itd. cos takiego jakby Ford Tempo w bardzo nowoczesnym wydaniu Bogdan - 2007-05-17, 08:44 Proszę - Taurus 2008! http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Auto_Show_032.jpg Taurus_GL - 2007-06-20, 02:09 Z ciekawostek to powiem, moze troche maly offtop, ze slynny znaczek III Gen ktory jest chyba najbardziej kojarzony z Taurusem pierwszy raz pojawil sie na niebieskim manualu z roku 88 Wczesniejsze tj. z lat 86 i 87 jakie przychodzily przy klasykach mialy uklad poziomy i zdjecionko Taurusa albo Sable na okladce. Po 89 roku wprowadzono uklad pionowy i napisy normalnymi czcionkami Pozniej prawdopodobnie wlasnie ten napis adaptowano do III Gen i jest to chyba obecnie najbardziej rozpoznawalny emblemat Taurusa Pozdro Bogdan - 2007-07-09, 22:10 http://www.youtube.com/watch?v=0phkOZuuSq0 http://www.youtube.com/watch?v=FLIKcCpElSs http://www.youtube.com/watch?v=UqV6CwrtzJU http://www.youtube.com/watch?v=c47zXEvM2VA http://www.youtube.com/watch?v=Xxp0W4Mf0uQ instrukcje http://www.youtube.com/watch?v=uNk5KjM-E5Q ???? http://www.youtube.com/watch?v=-jpKC0bflRs http://www.youtube.com/watch?v=ah4g9JNcGks bogdan967 - 2009-06-01, 20:48 tak oglądałem i czytałem o v generacji i muszę przyznać rację bombowcowi.III generacja miała swój styl.przód i tylni wydech to konkurencja dla porsze.patrząc z boku-sylwetka jaguara.stworzono niepowtarzalny styl i szkoda że nie poszli w tym kierunku.ciekawe jak by wyglądała III w wersji coupe?a wyposarzenie to teraz standart dla tej klasy samochodów. RadAg! - 2009-06-02, 21:03 Moze i 3 gen jest oryginalna ale przeyczynila sie mocno do oslabienia wynikow sprzedazy byka. Przypominam ze buda 2 gen. spowodowala to ze Taurus w latach 1992-1996 byl najlepiej sie sprzedajacym autem w USA bogdan967 - 2009-06-06, 11:44 moż masz racje,a może brak wersji coupe III generacji wpłynął na to zachwianie.myślę że coupe wyglądało by jak porsze911,bo już ma zadatki swoją sylwetką by stać się konkurencją dla niego.a co do II to masz rację. GAZDA - 2009-06-06, 11:49 coupe bylo by zajebiste, a nabardziej to bym chcial 2 drzwiowego kombiaka bogdan967 - 2009-06-06, 12:32 sam przyznałeś mi rację co do III coup,a 2-drzwiówkę kombi to tylko przeróbka.musieli by to zrobić w dobrym warsztacie[odpicuj mą brykę lub poturbowani] GAZDA - 2009-06-06, 14:01 kiedys robili takie auta seryjnie... bogdan967 - 2009-06-07, 04:35 masz rację.trabanta kombi też robili trzydrzwiowego,ale gdzie mu do tego. GAZDA - 2009-06-07, 08:29 w sumie chyba ople astry passaty i escorty byly tez w wersji dwudrzwiowego kombi... no ale size does matter... |