ďťż
Nowy tor w Łodzi




HPI Polska - Czw Maj 25, 2006 9:34 am
" />W ciągu 2 tygodni zakończymy pracę związane z uruchomieniem w Łodzi nowego toru dla modeli on-road spalinowych i elektrycznych.
Nowatorskim rozwiązaniem jest fakt, iż tor będzie funkcjonował pod dachem na terenie hali, która na jednej stronie elewacji jest odkryta, pozbawiona ściany i okien.
Takie warunki umożliwiają swobodną wentylację obiektu i możliwość jazdy modelami spalinowymi.
Podłoże - to specjalna, wylewka „plastidur”, która ma strukturę podobna do asfaltu, przy czym jest mniej porowata.
Cała powierzchnia toru ok. 50x30m jest bardzo równa.
Tor jest obandowany z promieniem łuku w narożniku aż 7,5m.
Wzdłuż zewnętrznej dolnej krawędzi całego toru zamocowany jest pasek twardej gumy.
Taka konfiguracja powoduje ze ok. 50m prostej będzie można jechać na pełnej prędkości.
Nawet w przypadku utraty przyczepności model osunie się w miarę łagodnie po łuku bandy, nie uderzy czołowo. Mam nadzieję ze taka konfiguracja pozytywnie wpłynie na zmniejszenie ilości uszkodzeń w czasie treningów i zawodów.
Tor będzie czynny codziennie w godzinach popołudniowych a w sobotę i niedzielę cały dzień.
Jak tylko zakończymy wszystkie pracę zaprosimy Was na oficjalne otwarcie i pewnie zorganizujemy jakieś zawody inauguracyjne.
Tu znajdziecie kilka zdjęć.
Serdecznie zapraszamy do współpracy zawodników, sędziów, LOK oraz innych dystrybutorów.

Nie pytajcie mnie proszę teraz o więcej szczegółów jak tylko pojawią się dodatkowe informacje od razu nam znać.




Arkadiusz Flejszer - Czw Maj 25, 2006 10:23 am
" />No to pewnie i na takim obiekcie pogramy w hokeja zimą. . A tak poważnie to już nie mogę się doczekać otwarcia. Jak skończycie dajcie znać napewno przyjadę.



Błażej Zagozda - Czw Maj 25, 2006 10:30 am
" />Panie Darku... jak zrobicie jeszcze klase dla onroadow .15 to i Warszawka przyjedzie na zawody calkiem spora grupa by byla

pozdrawiam

ps: gratuluje inwestycji.... zeby tak ktos u nas chcial zrobic....



Aureliusz Ciechalski - Czw Maj 25, 2006 11:42 am
" />"Podłoże - to specjalna, wylewka „plastidur”, która ma strukturę podobna do asfaltu, przy czym jest mniej porowata. ''

Mam pytanie .Czy ktos jezdzil juz po tej hali??
-chodzi mi o faktyczna przyczepnosc "plastiduru"




Robert Małyszewicz - Pią Maj 26, 2006 1:02 pm
" />Czy tor bedzie dla wszystkich on-roadów, micro itp.



Arkadiusz Gajzler - Śro Maj 31, 2006 8:14 am
" />Nie ukrywam ze mam ochote przetestowac ten tor, sądze ze napewno dobierze sie opony, a jesli dały by rade go "posłodzić" to juz wogóle super.
Doszły mnie również słuchy ze jesli testy przebiegły by pomyślnie i nie bedzie to nikomu przeszkadzało to ma ochote przyjechać posmigać "smietnka" zawodników z IC-10



HPI Polska - Śro Maj 31, 2006 9:16 am
" />Jeszcze trochę i wszystko będzie gotowe.
Dziś powieszę na stronie wizualizację kształtu toru.
Będę wdzięczny za komentarze w tej sprawie.
Każda rada się przyda.



Artur Powałka - Śro Maj 31, 2006 9:18 am
" />Gratulacje!!!

chętnie przyjedziemy całym teamem.



HPI Polska - Pią Cze 02, 2006 1:15 pm
" />W dziale HPI Klub powiesiliśmy film z przyszłości – wizualizację hali.
Jeśli macie uwagi, co do kształtu proszę o info.
Przerywana linia oznacza strefy, które w szybki sposób będzie można przekonfigurować.
Autorem projektu jest Tomasz Baszczyński - HPI Racing Team Polska.



Arkadiusz Flejszer - Pią Cze 02, 2006 2:56 pm
" />Tor ciekawy, dużym plusem jest możliwość dość fajnej konfiguracji długości okrążenia. Miejsce na stop&go. Wszystko jest jak należy. Od wizji do projektu jeszcze daleko trzeba zobaczać odwzorowanie w realu i mam nadzieję że nie będzie skopane. Darek jeśli potrzebujesz jakiejś pomocy daj znać, przyjadę.

Panowie tak trzymać.



Artur Powałka - Sob Cze 03, 2006 8:32 pm
" />a tak, żeby była jasność...

chętnie przyjedziemy całym teamem, żeby pomóc.



HPI Polska - Wto Cze 13, 2006 6:02 pm
" />Dziś zakończyliśmy podstawowe prace na torze halowym w Łodzi.
Jest już wyznaczony kształt toru. Zgodnie z założeniami możemy go dowolnie modyfikować.
Podest dla zawodników 8x1m wys. 1,5m z barierkami.
Stoły serwisowe wokół toru.
Wydzielona strefa dla zawodników i widzów.
100% bezpieczeństwa zarówno dla modeli jak i widzów.
Pełne i komfortowe zaplecze sanitarne.

W poniedziałek ruszamy z jazdami testowymi.
Grafik zajęć i dostępności toru możemy modyfikować dowolnie w zależności od zapotrzebowania.
Wstępna propozycja godzin otwarcia 16.00 – 20.00
W wakacje 12.00 – 20.00
Wstęp w tygodniu kosztuje 1 zł w weekend 2 zł na cały dzień (bez limitu godzin)
Planujemy uruchomienie wypożyczalni modeli i organizację jazd dla osób nieposiadających własnych samochodów.
Będę wdzięczny za wszystkie uwagi.
Jestem otwarty na propozycje organizacji imprez promocyjnych zawodów i zajęć związanych z modelarstwem samochodowym i nie tylko .
Zapraszam również do współpracy LOK w zakresie organizacji eliminacji MP.
Za tydzień lub dwa pewnie machniemy jakieś inauguracyjne zawody dowolnej rangi.
Na torze możemy jeździć modelami elektrycznymi i spalinowymi zarówno on jak i off-road.



Przemek Morawski - Wto Cze 13, 2006 6:34 pm
" />No nareszcie w Łodzi będzie można gdzieś pojeździć. Szczególnie cieszy mnie lokalizacja, 15 minut jazdy z Pabianic Zgłaszam się jako kierowca testowy, mam nadzieję, że dyskryminacji sprzętowej nei wprowadzicie ?



Marcin Pogorzelski - Wto Cze 13, 2006 6:39 pm
" />
">W wakacje 12.00 – 20.00


a od wakacji takich kalendazowych czy od konca roku szkolnego??



HPI Polska - Śro Cze 14, 2006 7:15 am
" />
">No nareszcie w Łodzi będzie można gdzieś pojeździć. Szczególnie cieszy mnie lokalizacja, 15 minut jazdy z Pabianic Zgłaszam się jako kierowca testowy,
Zapraszam wszystkich chętnych w poniedziałek


">mam nadzieję, że dyskryminacji sprzętowej nei wprowadzicie ?
Takie pytania pojawiają się nie tylko na forum, więc skorzystam z okazji i postaram się możliwie jasno odpowiedzieć, aby uniknąć nieporozumień w przyszłości.

Oczywiście zapraszamy wszystkich zawodników, którzy chcą trenować bez względu na to, czym jeżdżą. Nigdy nie dyskryminowaliśmy zawodników pod względem marki sprzętu, jaki używają.

Jednocześnie podstawową rolą jako dystrybutora zawsze będzie dla nas promowanie firm, które oferujemy w naszej sieci. Jest to chyba oczywiste i zrozumiałe. Dlatego co do obecności na obiekcie przedstawicieli innych firm - dystrybutorów i drobnych handlarzy wyjaśniam, że zajęcia na torze są organizowane i finansowane przez firmę, HPI Polska. W związku z tym nie przewidujemy na terenie obiektu, bez naszej zgody prowadzenia w jakimkolwiek zakresie działalności promocyjnej i handlowej konkurencyjnych firm. Nie wyklucza to jednocześnie możliwości współpracy po ustaleniu jej warunków, podobnie jak obecnie z firmą Ofna.

Jeśli te proste zasady będą przestrzegane nikt nie musi obawiać się dyskryminacji.



HPI Polska - Pią Cze 16, 2006 8:41 pm
" />Kurz po zawodach na Malince już opadł wiec od poniedziałku zapraszam na treningi w Hali przy ul. Popiełuszki 13 b w Łodzi.
Godziny 16.00-20.00
Przez pierwszy tydzień będziemy chcieli przeprowadzić testy z różną konfiguracją kształtu toru i przyczepnością nawierzchni. Nie traktujcie, więc tych spotkań zbyt poważnie. Nazwałbym to raczej tygodniem na rozruch.
Zapraszam zarówno z elektrykami jak i spalinkami on-road.



HPI Polska - Pon Cze 19, 2006 10:15 pm
" />Dziś odbyły się pierwsze jazdy na torze halowym w Łodzi.
Mi się podobało. Sam też pojeździłem testowym 3 Evo.
Poproszę zawodników obecnych na torze o spostrzeżenia i komentarze.
No i serdecznie zapraszam na jutro.
Pewnie niebawem machniemy jakieś zawody.
A może trening kontrolowany przez zawodami 12 h w Kłodzku ?



Przemek Morawski - Wto Cze 20, 2006 6:11 am
" />Byłem jednym z wczorajszych testerów toru. Tak jak mówiłem, pomysł rewelacyjny. Układ toru w sam raz, są miejsca gdzie można nieźle przygrzać jak i wykazać się techniką jazdy. Ogólnie tor szybki. Po rozwiązaniu problemu przyczepności będzie rewelacja. No i nareszcie po jeździe można w cywilizowanych warunkach umyć ręce
Według mnie tor ten jest idealnym miejscem do lokalnych (na razie), nawet cotygodniowych zawodów choćby o pietruszkę. Gdyby jeszcze na stałe zamontowany był system pomiaru czasu tak aby można było kontrolować swoje postępy jak i weryfikować nastawy modelu to byłoby super.
Co do toru to tak sobie myślę, że wyjście z zakrętu na długą prostą mogłoby być łagodniejsze tak aby już tam grzać na maksa



HPI Polska - Czw Cze 22, 2006 9:42 am
" />Na początek przyszłego tygodnia zamówiłem maszynowe mycie podłoża. Mam nadzieję, że usuniemy w te sposób kłopotliwy kurz i drobiny pisaku. Wówczas pocukrzymy jak się należy.
Już myślę o zawodach.
Powered by WordPress, ©