ďťż
nowy wóz




SiemenS - Wto Sie 29, 2006 6:32 am
" />Siema niedługo będe kupował nowy wozik. Do tej pory śmigałem F1 graupnera i TB-02 tamiya big_smile Myślę nad czymś innym Asso Hpi czy coś takiego doradzcie mi ? Tylko chciałbym żeby ten samochód dawał jak najwięcej w standardzie (aluminiowe części, łożyskowany, olejówki amorki, dyfry kulkowe itp.). Zależy mi na tym aby miał napęd przekładany rpzez wał a nie przez paski. Bede jeździł w klasie WRC w Rajdach i w Rallycrosie w Toruniu. Z góry dziękuje smile




zotornik - Wto Sie 29, 2006 9:24 am
" />Jeżeli Toruń, to do rajdów już masz TB-02, a do rally tylko TB-01
Parę osób jeździ właśnie dwoma modelami
TB-01 ma łożyska są w komplecie, ma wałek, i olejowe choć takie sobie amorki (nie wiem, czy łożyska na kołach też są?), generalnie to najmocniejsze podwozie do takiego przeznaczenia
inni jeżdżą tam jeszcze TL-kami i TT-kami, które odpowiednio osłaniają



SiemenS - Sob Wrz 02, 2006 1:02 pm
" />A niema firmy innej niż Tamiya co by robiła Autka które nadają się na takie zabawy ? Team Losi czy jakaś inna :/



zotornik - Sob Wrz 02, 2006 1:24 pm
" />Academy STR-4 Rally, kiedyś przymierzałem się do niego (był ale już nie ma u Rojny), tylko kiepsko podobno z częściami.
W jakimś poście czytałem, że ... na bitwy dostaniesz oni tam tolerują tylko Academy... - ale o jakim sklepie i gdzie była mowa to nie wiem.
W USA (ale też już wycofany) był Sprint w wersji Rally. Znajdziesz opis na stronie HPI amerykańskiej. Był to Sptint jedynka, tylko miał kilka bajerków, inne sprężyny, opony cross i coś tam jeszcze, ale to był tylko tuning zwykłego podwozia.

kyosho ma coś takiego - na zdjęciu opony typu rally, ale co mo można zrobić aby uterenowić to autko nie wiem
http://www.kyosho.co.jp/web/products/ca ... 4wd-e.html

sprawdziłem u innych - mają tylko elektryki tybu bagus lub stadium cośtam, nic czego Ty szukasz




Obcy - Sob Wrz 02, 2006 1:55 pm
" />Jest jeszcze Asso tc3 - na rojna.pl znajdziesz wszytkie czesci (tj. poloski, wachacze etc.), aby go przerobic na rally.



Paweł Żelazo - Nie Wrz 03, 2006 4:34 pm
" />.Praktycznie jedyne co zmienia ta konwersja to szerokość modelu z 190mm na 200mm. Fakt faktem tc3 ma podwozie w kształcie wanienki co może być istotne w wypadku jeżdżenia po torze rallycrossowym. Ale i tak jest to model bardziej przeznaczony na asfalt niż szuter .



Bartosz Majewski - Pon Wrz 04, 2006 11:44 am
" />TC3 z odkrytymi zębatkami nie nadaje się na szuter ;/



zotornik - Pon Wrz 04, 2006 6:33 pm
" />SiemenS - a ja właśnie dzisiaj zanabyłem TB-02, było tanio to po pierwsze, a po drugie jak widać w dyskusji (dział zawodniczy) na temat przepisów dla klasy 540, jest tendencja na wykluczenie z tej klasy podwozi węglowych. Dla mnie to tylko jedno z kilku hobby więc z kasą obchodzę się raczej rozważnie.
Teraz się zacznie dostosowywanie go do szutru, ale wcześniej może pojedzie do Tarnowa jako 540-tka.
Powered by WordPress, ©