ďťż
NRX 18 jest już w sprzedaży!
Rafał Piesio - Pon Lis 28, 2005 7:07 pm " />jest już dostępny w rc marcie model NRX 18 - jest to świetna wiadomość dla miłośników modeli 1/18 on-road. o ile modeli off-road w skali 1/18 pojawiło się ostatnio multum, to on-roadów mamy jak na lekarstwo - w zasadzie dotychczas Xray M18 nie miał na rynku porządnego konkurenta. model dostępny w sprzedaży różni się dość mocno od tego, co zobaczyć można było parę miesięcy na zdjęciach prototypu. karbon zastąpiono plastikiem - trzeba będzie pewnie wydać trzy razy tyle na tuning niż na sam model, żeby móc sobie porządnie powymiatać... cena jest konkurencyjna w stosunku do Xray`a - miejmy nadzieję, że popularność modelu NRX 18 wpłynie również na obniżkę ceny M18 i części do niego, choć jeśli chodzi o części, to fakt, że niektóre elementy przeniesienia napędu (dyfry) w NRX będą pasowały od Xray`a niekoniecznie musi wpłynąć na spedek ich cen.... model godny uwagi dla poszukujących porządnej maszynki do ścigania się na zawodach, a z różnych względów niekoniecznie chcących kupować Xray`a... jarox91 - Pon Lis 28, 2005 8:04 pm " />Co do budowy to myślę , że może być lepszy od xraya ! Patrząc na ułożenie amortyzatorów , to chyba lepsze rozwiązanie? Przecież większość jak nie wszystkie modele w skali 1/10 mają takie ułożenie (widać się sprawdza) także w mikro to chyba będzie tak samo dobre i może tym znokaułtować M18 . Cena bardzo zachęcająca , tylko problem z częściami w Polsce i myślę , że jednak wszyscy zostaną za M18 Trudno Erik Turlejski - Pon Lis 28, 2005 8:19 pm " />Ja sądze że jednak i tak xray bedzie lepszy hihihi :] jakas cos mi sie odrazu nie podoba -ale nie wiem co to ;/ myślę że tu to ułożenie amorów się NIE sprawdzi XraY mojim GURU hehehehe Adrian Kopeć - Pon Lis 28, 2005 8:35 pm " />motor size : 130 .... czemu taki mały .... ciekawe czy bedzie konwersja na 300 Rafał Piesio @ work - Wto Lis 29, 2005 7:49 am " /> ">motor size : 130 .... czemu taki mały .... ciekawe czy bedzie konwersja na 300 czemu taki maly? zapewne po to, zeby model z pudelka byl jak najtanszy i zeby nawet ci najostrozniejsi zainwestowali w tuning (oczywiscie ten fabryczny ) - jesli nie w bezszczotkowca czy 300, to przynajmniej w 180-ke (rozstaw srub w 130-kach i 180-kach jest taki sam) konwersja na 300? z tego co widac w sklepie to do NRX pasuja domki na silnik od Xray`a, wiec masz juz konwersje... z tuningowych rzeczy najbardziej przydalaby sie karbonowa plyta glowna (najlepiej nieco wezsza od tej plastikowej) i aluminiowe kardany. kto wie - moze rowniez te czesci pasuja od Xraya? skoro tak duzo czesci do NRX pasuje od Xray`a - pytanie gdzie sa roznice? osobiscie uwazam, ze ustawienie amortyzatorow w NRX nie da mu duzej przewagi - tak dlugo, jak sa to amortyzatory bez tlumienia olejowego, a rozwiazanie zastosowane w Xray`u jest lzejsze i mniej narazone na uszkodzenia (ulamanie tower`a). |