ďťż
odpalanie przez szarpanke




Jacol - Wto Lut 06, 2007 5:30 pm
" />Witam mam pytanie jak najlepiej odpalać silnik przez szarpanke kiedy model stał wcześniej troche . Wcześniej miałem ez stratera i poprostu dłóżej kręciłem i zatykałem rure ale teraz przy szarpance to nie jest takie łatwe męczyć sie przez 3 min non stop . Próbowałem już wlewać troche paliwa do gaźnika, pomaga ale na poczatku silnik sie zalewa trzeba mocno ciągnąć ale po chwili odpala. Prosił bym też o jakąś instrukcje jak sie obsłógiwać szarpanką bo juz 2 razy urwałem zaraz po zamontowaniu nowego silnika.

Aha i był bym bardzo wdzięczny za komentaż mojego opisu docierania silnika opis jest na końcu :http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=22845&highlight=
Pozdrawiam




Jarek Poniatowski - Wto Lut 06, 2007 5:52 pm
" />Zdejmij przewód cisnieniowy od wydechu, dmuchnij w niego by sie przewody zapełniły i gotowe. Jak nie chce Ci sie zdejmowac węzyka poprostu dmuchnij w rure wydechowa... tez pomaga



Tomasz Ostrowski - Wto Lut 06, 2007 8:34 pm
" />ja otwieram przepustnice na full, po zatkaniu tłumika paliwo dociera do gaźnika po 3-4 skokach tłoka



Jacol - Wto Lut 06, 2007 8:42 pm
" />Apropo pierwszego sposobu to dmucham i nic nie wiem czy nie mam za dłógiego węża między bakiem a gaźnikiem. Jaki powinien być bo miałem króciutki ale widziałem że wszędzie były dłógie i też wsadziłem. Może to przez to że jest za dłógi? A drógi sposób wypróbuje Dzięki




Tomasz Ostrowski - Wto Lut 06, 2007 8:44 pm
" />
">Apropo pierwszego sposobu to dmucham i nic nie wiem czy nie mam za dłógiego węża między bakiem a gaźnikiem. Jaki powinien być bo miałem króciutki ale widziałem że wszędzie były dłógie i też wsadziłem.

i też pomarańczowy???



Jacol - Śro Lut 07, 2007 1:44 am
" />Aha czyli założyć oryginalny?



Tomasz Ostrowski - Śro Lut 07, 2007 6:16 am
" />akurat między bakiem a tłumikiem to byle by był szczelny



Jacol - Śro Lut 07, 2007 10:44 pm
" />wsadzilem oryginalny i jest chyba lepiej . Dzieki za pomoc ale mam jeszcze jedno pytanko jaki JATO ma skręt oryginalnie bo dzisiaj jezdzilem z kumplem z REVO 3,3 i mój w porównaniu do jego wogóle nie ma skretu. Jego skręca prawie w miejscu a mój jak sie rozpędzi to prawie wogóle. Od czego to może zależeć?? Może od serva? Tak samo jest z chamulcem jego staje praktycznie na kilku metrach a mój nie chamuje prawie wogóle. Kręciłem już przy chamulcu ale nawet jak jesyt na max i koła sie zatrzymują w miejscu to nie chamuje za bardzo. Może to jest poprostu różnica między REVO a JATO



Tomasz Ostrowski - Śro Lut 07, 2007 10:52 pm
" />jato ma chyba napęd na tył, nie
więc przód przy skręcaniu nie ciągnie jak w revo

dodatkowo może tamtem ma lepsze serwa i pakiety



Jacol - Śro Lut 07, 2007 11:29 pm
" />Tak na tył hmm to nic chyba zakupie lepsze servo moze to coś da.
Dzięki



Jarek Poniatowski - Śro Lut 07, 2007 11:44 pm
" />Mozesz delikatnie dociązyc przód tak by wieksza powierzchnia stykała przy gazowaniu, ale to nie najlepsze rozwiązanie. Mozesz spróbowac utwardźic tylnie zawieszenie, by przód mniej sie unosił w góre przy gazie. Co do hamulca, zdejmij orczyk z serwa gazu, przestaw o jeden zabek do tyłu, takby był większy zakrec hamulca, potem ustaw dobrze ciegno gazu by domykał przepustnice.



Tomasz Ostrowski - Czw Lut 08, 2007 6:57 am
" />
">Mozesz delikatnie dociązyc przód tak by wieksza powierzchnia stykała przy gazowaniu, ale to nie najlepsze rozwiązanie. Mozesz spróbowac utwardźic tylnie zawieszenie, by przód mniej sie unosił w góre przy gazie. Co do hamulca, zdejmij orczyk z serwa gazu, przestaw o jeden zabek do tyłu, takby był większy zakrec hamulca, potem ustaw dobrze ciegno gazu by domykał przepustnice.
utwardzenie tyłu nic nie da, a jeśli to pogorszy
"zwiększenie zakresu hamulca" ???



Jarek Poniatowski - Czw Lut 08, 2007 10:45 am
" />Zakres hamulca, chodzi o to gdyż kolega ma z nim problem. Jak zdejmie orczyk z serwa przestawi o jeden ząb do tyłu, tak by miał o ten jeden ząbek wiecej zakresu serwa, przez co model bedzie hamowac Czy to takie trudne - poprostu źle sformułowałem



Tomasz Ostrowski - Czw Lut 08, 2007 10:56 am
" />
">Zakres hamulca, chodzi o to gdyż kolega ma z nim problem. Jak zdejmie orczyk z serwa przestawi o jeden ząb do tyłu, tak by miał o ten jeden ząbek wiecej zakresu serwa, przez co model bedzie hamowac Czy to takie trudne - poprostu źle sformułowałem

a nie prościej dokręcić ogranicznik na cięgnie?
serwo i tak wyhyla się o ten sam kąt



Jarek Poniatowski - Czw Lut 08, 2007 11:11 am
" />Kolega juz to ustawiał, wiec sądziłem ze tylko to go poratuje
Powered by WordPress, ©