ďťż
odporne swiece?




lefti666 - Sob Gru 11, 2004 2:10 pm
" />obecnie spalonych swiec mam 10 przek ok 2,5 miesiaca. wiekszosc z nich spalila sie nie z przegrzania ale poprzez zerwanie drucika. sa jakies swiece ktore sa odporniejsze na takie zerwania? co powoduje te zerwania i jak temu zapobiec? pomozcie prosze bo wydam majatek na swiece




Piotr Michalski - Sob Gru 11, 2004 2:37 pm
" />Ja uzywam swiec heavy duty traxxas'a i jakos mi sie nie zdarzylo ani jednej spalic jak rowniez ani jeden drucik sie nie zerwal



Michał Bugajski - Sob Gru 11, 2004 5:23 pm
" />wiesz ja mialem swiece model technics 4, 5, rossi 3 i nie ma reguly ze sie palily.....jedna po 3 bakach inna po 3 litrach paliwa ...to moze tez byc juz swieca fabrycznie lekko uszkodzona i dlatego sie tak dzije, albo zrywa drucik albo sie pali
a teraz jezdze na takiej... http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXRA02&P=7 i jak narazie jest ok



Przemysław Staniewski - Sob Gru 11, 2004 7:21 pm
" />W moich modelach najlepiej jak dotąd spisują się O.S -y
Jeżeli silnik jest nowy to odkręć głowicę i zobacz czy nie ma w środku pozostałych po procesie docierania opiłków metalu . One często powodują palenie świec.




Michnik - Sob Gru 11, 2004 8:59 pm
" />ja urzywam świec model techniks. do samochodu QWICK FIRE i nie mam żadnych problemów



promian - Nie Gru 12, 2004 7:13 pm
" />korzystam z ponizszuch swiec (to Ada$ mi polecil ten wlasnie model swieczek) i jestem zachwycony. Zero problemow, silnik pali od reki.

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XCKB4&P=ML



Adam Jaszczurowski - Nie Gru 12, 2004 7:55 pm
" /> a swoja droga jesli drucik ci sie uszkadza tak czesto to sa dwie opcje, ale obie prowadza do zniszczenia silnika, jedna jest taka ze masz opilki w silniku, a druga ze jest ustawiony zbyt ubogo. Rozbierz silnik i obejrzyj dokladnie, jak wszystko jest OK (zwroc uwage na lozyska, tlok i cylinder) to ustaw troche bogatsza mieszanke



promian - Nie Gru 12, 2004 9:04 pm
" />
">:oops: a swoja droga jesli drucik ci sie uszkadza tak czesto to sa dwie opcje, ale obie prowadza do zniszczenia silnika, jedna jest taka ze masz opilki w silniku, a druga ze jest ustawiony zbyt ubogo. Rozbierz silnik i obejrzyj dokladnie, jak wszystko jest OK (zwroc uwage na lozyska, tlok i cylinder) to ustaw troche bogatsza mieszanke

to co mowi Ada$ ma sens! Mialem kiedys silnik z seryjnego S25, ktory pozniej na swoje nieszczescie kupil ode mnie januszc i okazalo sie, ze ten silnik wlasnie mial powazny defekt, ktory ostatecznie doprowadzil do pekniecia walu korbowego i caly silnik poszedl na smieci. Co poczatkowo sie dzialo??? Palil niemilosiernie swieczki... (oczywiscie w momencie sprzedazy silnik dzialal i januszc nie kupowal kota w worku a sytuacja byla po prostu przykrym incydentem).



lefti666 - Pią Gru 17, 2004 11:09 am
" />no promian wykrakales silnik sie zatarl bo zlamal sie tlok i bylo duzo opilkow metalu.



Rafał Malczyński - Sob Gru 18, 2004 2:18 am
" />jak tlok sie zlamal?

Jesli wal, korbowod i lozysko masz w porzadku to wystarczy ze kupisz cylinder i tlok... Nie wiem ile kosztuje od REvo, ale do mojego sirio 70-80$ A dolar tani jest



MiloszQ - Wto Gru 21, 2004 11:51 pm
" />mi ostanio spod swiecy benzyna leciala, i to dosc monco????



Michał Bugajski - Śro Gru 22, 2004 9:41 am
" />
">mi ostanio spod swiecy benzyna leciala, i to dosc monco????

skrociles tok myslowy pieknie....... ale moja rada zmien uszczelke pos swieca i dobrze ja dokrec...
Powered by WordPress, ©