ďťż
off-roada 4wd pod mambe max pro, 3s lipo 5000- co polecacie?
wiitteek - Wto Mar 02, 2010 7:41 pm " />Witam Jak w temacie: Szukam jakiegos modelu 4wd pod mambe max pro 5700 i 3 lipo 5000mah... Moze byc buggy, truggy cz jakies inne ale raczej nie monster(bo mi sie nie podobaja) Najlepiej cos co jest juz na rynku....swietnzy jest slash 4x4 ale szkoda kasy na nowego.... CO POLECACIE? pozdrawiam wiitteek KiT - Wto Mar 02, 2010 8:10 pm " />Associated T4 jak dasz radę to opanować. Jeździłem na takim zestawie. wiitteek - Wto Mar 02, 2010 8:50 pm " /> ">Associated T4 jak dasz radę to opanować. Jeździłem na takim zestawie. Ale T4 to 2wd a ja szukam 4wd... pozdrawiam wiitteek KiT - Wto Mar 02, 2010 8:56 pm " />no to były dwa B44 na sprzedaż w dziale sprzedam nie tak dawno. Tylko nie wiem w jaki teren chcesz z tym wyruszać. Losi też jest niezły tylko ostatnio używanego nie widziałem. Tylko wtedy zapomnij i tym akumulatorze 3S, bo B44 jak większość dobrych buggy ma side pack'i a nie pakiet monolityczny. wiitteek - Śro Mar 03, 2010 8:01 am " />wiec chyba zostaje mi nowy slash 4x4.... ps Jezdze teraz na zweglonym tamiya df-01 ale po zalozeniu mamby to 1 jazda to 1 zebatka..... nieraz odbiorcza , nieraz roznicowka... KiT - Śro Mar 03, 2010 8:20 am " />a dlaczego 2WD nie? wiitteek - Śro Mar 03, 2010 8:35 am " />a jakos tak z zalozenia...moze szpanerskiego: -''wiesz naped 4wd'' a akumulatorka lipoly wlasnie nie podziele.... -a wlasnie moze lepiej kupic b44 i te specjalne pakiety -sa takie 3 celowe? daj jakies linki do dobrych aku.... pozdrawiam ps autko ma byc do jezdzenia pod domem i na asfalcie i na trawie i na piachu KiT - Śro Mar 03, 2010 9:15 am " />do jazdy pod domem, skakania, szpanowania 2WD jest lepsze: szybciej staje na tylną oś; mniej cierpi napęd przy nieudanych lądowaniach jest lżejszy i mniej skomplikowany w serwisie i naprawie więcej jest truggy 2WD niż 4WD na naszym rynku a co za tym idzie łatwiej o serwis do nich. Wady: gorzej zachowuje się w zakręcie w bardzo ciężkim terenie ma jednak mniejszą ilość punktów przeniesienia mocy na torze 4WD wygra jeśli jest przewaga ciasnych zakrętów Oczywiście zawsze możesz iść w 1:8 E-MAxxa i te rejony ale wtedy wydatki na napęd i zasilanie pomnóż razty trzy i nic z tego co masz się nie nadaje do wykorzystania. Bender - Śro Mar 03, 2010 3:40 pm " />Saddle pack'i są w kon. 2s2p, 2s3p wiitteek - Śro Mar 03, 2010 3:55 pm " />a jakie sa godne zakupu do b44 z mamba max pro 5700? pozdrawiam Bender - Śro Mar 03, 2010 4:41 pm " />zależy ile masz kasy, dowiedz się jakie są wymiary boksów w B44, Intelecta, Zippy, YR - ale raczej nie sa polecane,Trak power, GE power, DarkB - Pią Kwi 02, 2010 2:30 pm " />Witam, ja mam Intellecty 4200Mah, 30C i jestem bardzo zadowolony, mam Mambe max 5700 model b44 i naprawdę polecam, ale najlepiej od razu zaopatrzyć się w mocowanie Lipo do tego modelu bo trochę się rusza pakiet w czasie jazdy, ja zakupiłem węglowe mocowanie. Mateusz Betko - Pią Kwi 02, 2010 3:53 pm " />Ja szczerze polecam B44 mam już go od dobrych kilku jazd . Model jest naprawdę świetny . Jeśli ktoś się uprze to można B44 przerobić na zwykłe pakiety . Można dać całe wyposażenie na stronę silnika . Na poziomie serwa zamontować płytkę laminatową i wykorzystać jedno wcześniejsze mocowanie pakietu , i mamy półkę na standardowe Lixx . Jeśli po stronie silnika np. odbiornik nam się nie zmieści to pod "półką" można go umieścić . Ja przygotowuję się od takiej zmiany . DarkB - Sob Kwi 03, 2010 2:13 am " />Ale po co cudować? Po to chyba jest tak skonstruowany że slide packi były nie rozumiem... Mateusz Betko - Sob Kwi 03, 2010 10:39 am " />Ja nie lubię kupować auta , złożyć go i nie próbować nawet nic zmieniać . Lubię kombinować , dostosowywać auto do siebie , nie tylko regulacją zawieszenia . Jeśli ktoś chce mogę zdać relacje . Dzisiaj dostałem płytę laminatową i będę kontynuował pracę . Wesołych Świąt DarkB - Sob Kwi 03, 2010 12:38 pm " />Możesz się podzielić swoimi przeróbkami, tylko modernizacja modelu żeby wsadzić pakiet innego kształtu? też kubie kombinować ale w inną stronę. Wesołych świąt. Gensior - Sob Kwi 03, 2010 6:59 pm " /> ">Możesz się podzielić swoimi przeróbkami, tylko modernizacja modelu żeby wsadzić pakiet innego kształtu? też kubie kombinować ale w inną stronę. Dla mnie to co robi matizz to dobry pomysł, sam gdybym kupił teraz np. B44 to też bym pewnie próbował przerabiać na zwykły pakiet, dlatego, że mam już jeden taki pakiet, z tego co wiem Side Packi są ciężko dostępne w PL, ale mogę się mylić, no i są droższe. Bender - Sob Kwi 03, 2010 7:19 pm " />no akurat do B44 to nie problem - znaczy fakt jest droższy od zwykłych, no i nienadaje się na zawody ale za jakieś 130-140 zł można kupić A w PL to widziałem 2/3 ~200 zł DarkB - Nie Kwi 04, 2010 10:18 am " />No jeśli już masz pakiet to tak, ale jak ja wszystko zmieniałem, mi to bez różnicy, bardziej bym sie zastanawiał nad zmianą zderzaka przedniego, bo to co Asso proponuje do tego modelu to porażka. Gambit - Śro Kwi 21, 2010 9:09 pm " />Zanim zdecydujesz co chcesz kupić, podaj info ile chcesz na to przeznaczyć. Podwozie, regiel, silniki pakiet to nie wszystko. Przy tej mambie warto mieć również szybkie serwo i dobrą aparaturę sterującą oraz spore umiejętności w prowadzeniu modelu. Zanim kupisz, sprawdź dokładnie jak wygląda dostępność cześci do modelu. B44, TRF-501, TRF-511 to są modele z najwyższej półki zarówno przy zakupie jak i przy eksploatacji. Dowolna uszkodzona cześć to kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych. Używany model lepiej kupić od zawodnika, który o niego dbał i zmienia na nowy z powodu luzów, które tobie nie będą przeszkadzać w jeździe pod blokiem, niż od kogoś, kto napalił się na model i katował go po piachu nie rozbierając wszystkiego za każdym razem po jeździe. Sam miałem i nadal mam wiele modeli 4WD off road i każdy z nich wymagał przynajmniej jednego zestawu części zapasowych (wahacze przód i tył, trzpienie mocujące wahacze, trzpienie amortyzatorów, mocowania górne i dolne amortyzatotów, zębatki dyferencjałów, talerzyki dyferencjałów, kulki dyferencjałów, łożyska oporowe dyferencjałów, zębatki odbiorczą, zębatki przekazujące, paski napędowe itd). B44 czy TRF mają większość cześci z węgla, a to oznacza, że przy uderzeniu o przeszkodę, niektóre elementy połamią się na kawałki. Zahaczenie kołem o krawężnik, kamień, czy nawet złe lądowanie po skoku skończy się pękniętym wahaczem i wygięciem trzpienia mocującego, a często też pękniętymi elementami amortyzatora (trzpień, mocowanie). Zakup tylko tych elementów to ok 100 zł i czasem musisz czekać kiedy będą dostępne. Natomiast jeżeli chodzi o pakiety, to nie bez powodu są one rozłożone równomiernie i kombinowanie z ich przeróbkami nie przyniesie dobrych efektów. Owszem, może w ten sposób oszczędzić trochę kasy, ale model nie będzie się prowadził jak należy Pakiet Saddle Pack ma za zadanie pomóc w osiągnięciu równowagi, co jest ważne zwłaszcza przy wchodzeniu w zakręty z większą prędkością, lub przy długich czy wysokich skokach. Pakiety LiPo Saddle Pack najlepiej kupować renomowanych firm (LRP/Nosram, Speed Power, Intellect) bo masz gwarancję, że będą miały taki sam prąd przez dłuższy czas użytkowania. Owszem stracą swoją pierwotną pojemność do ok 80%, ale uzywane i ładowane zgodnie z zasadami będa długo służyć bez straty na jakości a jedynie zestratą na czasie jazdy na jednym pakiecie. Tak więc jeżeli masz pieniądze na używane podwozie (ok 500 zł), nowy regiel + silnik (ok 600-1000 zł), w miarę szybkie serwo (ok 200-400 zł), aparaturę (ok 350-1200 zł), przynajmniej 2 pakiety (po 200-400 zł za szt), ładowarkę z balanserem (ok 180-350 zł) i ok 400 zł na zapasowe czesci, które najcześciej ulegają uszkodzeniu, to kupuj Asoo B44 lub model Tamiya TRF-501, ale jeżeli nie wiesz czy na pewno chcesz się w to dłużej bawić i nie masz tyle kasy to zastanów się nad wyborem podwozia DF-02 (toporne, ale wytrzymałe), DF-03 (można w razie czego przerobić na Rally), czy DB-01 (zawiera wiele elementów z TRF-501X, ale jest na wanience, ma osłonięte paski i jest plastikowy). W najbliższy weekend jest finał halowego sezonu OffRoad, więc wielu zawodników bedzie wypraedawać swoje modele za niewielkie pieniądze (ok połowy ceny nowego modelu). Sam wymieniam prawie wszystko W razie pytań lub chęci zakupu podwozia, elementów elektronicznych możesz pisać na PW wiitteek - Śro Kwi 21, 2010 9:34 pm " />Zdecydowalem sie na slasha 4x4 i go kupilem bo: -ma pakiet na stronie-latwiej wymieniac pakiet, wiekszy wybor przy jego kupnie (nawet kosztem balansu modelu) -to b mocny model -czesci sa z ameryki(tanio) a jak chce szybko to kupuje w rotterdamie bo jestem tu co 2 tygodnie -kupilem go bo mialem juz mambe max pro -radii ogolnei wyposazenia , ladowarke i balanserow to juz nie zlicze wogole.... -chce zrobic malego potwora z silnikiem (bo kupilem ten silnik za male pieniadze) viewtopic.php?f=35&t=48444&hilit=lehner -bo nie podobaja mi sie buggy i monstery a czasami chce pojezdzic po terenie - bo na zawody i tak przez x lat nie pojade (zreszta interesuje mnei b katowanie sprzetu(skoki i psucie) niz kto wiecej natlucze kolek) to chyba na tyle B dziekuje za dobry post-moze jakbybyl wczesniej to bym cos zmienil zdanie ale teraz to juz po fakcie pozdrawiam wiitteek ps teraz tak nie smialo szukam xray 1:10 onroada bo tu gdzie jestem wiecej niz polowe mojego czasu jest fajny tor wykladzinowy koszt 10 euro za caly dzien 220 gratis w hali, stoly pizza piwo papierochy ..zyc nie umierac ladujesz i jezdzisz i tak po 8 h dziennie umrzec mozna:) |