ďťż
Ofna 9.5 Blazer, Ultra lx ... hm?




Piotrek-krk - Czw Cze 15, 2006 8:05 am
" />Hey. Jeszcze pare dni temu bylem zdecydowany na ofne ultra lx comp.
Szukalem troche tematow, ale bardzo malo znalazlem konkretnych wiadomosci. Mam pytanie czy jest ktos kto mial mt2 i ofne i moglby je do siebie porownac? Czy jest znaczna roznica w wytrzymalosci czesci? Najbardziej interesuje mnie wytrzymalosc dyfrow, zebatek, jak z silnikiem? Latwa regulacja itp? Czy maja jakas wade "wrodzona"?
Kolejne pytanie tyczy sie ofny blazer. Wydawalo mi sie, ze to taki maly samochodzik nie miejacy nic wspolnego z monsterkiem, jednak znalazlem kilka innych ujec, w ktorych bardzo mi sie spodobal. Chcialbym poscigac sie po torze, raczej to mnie kreci - czyli bagus, jednak troche terenu by nie zaszkodzilo - blazer. Poza tym chyba bardziej mi sie blazer podoba. Czy ma go ktos w ogole? Jak z wytrzymaloscia czesci, silnikiem itp? Jest wadliwy?
Jesli zaden z tych modeli, to kupilbym Ravagera - wyglada duzo lepiej od ultra - a czy mozna nim startowac w zawodach?
Prosze o odpowiedz, ale nie zapomnijcie o zadnym szczegole. Dzieki i pozdrawiam




Adam Jaszczurowski - Czw Cze 15, 2006 8:27 am
" />Ravager odpada na zawody przez za duzy silnik ( i pewnie bak do tego tez), ale mi sie bardzo dobrze 9.5 jezdzilo, naprawde swietnie.

Wczesniej mialem MBX R2 (czyli wersje ultra LX z zawieszeniem kulowym) i ze byl to moj pierwszy baggus to bardzo mi sie podobal, przesiadlem sie z malego monstera, i wtedy uznawalem ze sie super prowadzi (co dopiero pozniej zweryfikowalem). Ale byl bardzo wytrzymaly, meczylem go dosyc i nie uszkodzilem nic poza bakiem po skoku raz.
A dlaczego zweryfikowalem jak sie prowadzi - nie jest tak zwinny jak 9.5 czy inne buggy z wyzszej polki.

A o wytrzymalosc sie nie martw, jesli wszystkie sruby beda dokrecone to najpewniej dyfrom sie nic nie stanie przez bardzo dlugi czas, jesli jeszcze bedziesz je od czasu do czasu czyscil to ja na komplecie zembatek do dyfra (do srodka) jezdze okolo 1.5 roku na zawodach, i jeszcze poza, czyli duzo i ciezko



Piotrek-krk - Czw Cze 15, 2006 9:50 am
" />
">Ravager odpada na zawody przez za duzy silnik ( i pewnie bak do tego tez), ale mi sie bardzo dobrze 9.5 jezdzilo, naprawde swietnie.

Wczesniej mialem MBX R2 (czyli wersje ultra LX z zawieszeniem kulowym) i ze byl to moj pierwszy baggus to bardzo mi sie podobal, przesiadlem sie z malego monstera, i wtedy uznawalem ze sie super prowadzi (co dopiero pozniej zweryfikowalem). Ale byl bardzo wytrzymaly, meczylem go dosyc i nie uszkodzilem nic poza bakiem po skoku raz.
A dlaczego zweryfikowalem jak sie prowadzi - nie jest tak zwinny jak 9.5 czy inne buggy z wyzszej polki.

A o wytrzymalosc sie nie martw, jesli wszystkie sruby beda dokrecone to najpewniej dyfrom sie nic nie stanie przez bardzo dlugi czas, jesli jeszcze bedziesz je od czasu do czasu czyscil to ja na komplecie zembatek do dyfra (do srodka) jezdze okolo 1.5 roku na zawodach, i jeszcze poza, czyli duzo i ciezko


ouu to super!
Hm.. Czyli 9.5 sie oplaca. A czy mozna nim w zawodach startowac? ( np po malych zmianach ). No to mam ciezki wybor, w takim razie zbieram piniadze i pod koniec bede wybieral.
Dzieki wielkie, pozdrawiam )



Adam Jaszczurowski - Czw Cze 15, 2006 9:57 am
" />Mi sie nim bardzo milo jezdzilo przynajmniej




Piotrek-krk - Czw Cze 15, 2006 1:05 pm
" />Adas mam jeszcze jedno pytanie.

Czy w zestawie jest rotostart? Czy tylko backplate.
Jaka jest aparatura? Porzadna itp? Mam teraz sanwe blazer - sprzedac ja, ta ofny lepsza?
Dobrze jezdzi sie w terenie? Zachowuje sie bardziej, jak taki stadium truck?



Adam Jaszczurowski - Czw Cze 15, 2006 3:37 pm
" />tego niestety nie wiem, ja mialem 9.5 pro (bez aparatury i silnika) ale najlepiej sprawdz tak gdzie chcesz kupic (jesli na rcworld, to napisz do nich)



Marek Byrczak - Pią Cze 16, 2006 8:04 pm
" />Aparatura to tani model Futaby. Mi się dosyć dobrze trzyma ją w ręku. Porównywałem ją do MX-3 i trochę mi tam przeszkadza ta pianka na kole do skrętu.

Co do Ultry. Jak każdy tani model RTR, ma swoje wady. Między innymi słabe zwrotnice przednie (niby aluminium). Gwarantuje ci, że przy ostrzejszej jeździe mogą pójśc (generalnie przy wysokich skokach lub jak przysadzisz w kamień). Plus, że można to łatwo zespawać.

Druga wada, słabe serwo skrętu. Te same jest chyba w pozostałych RTR-ach Ofny (Ravager, Violator)



Piotrek-krk - Sob Cze 17, 2006 8:42 am
" />
">Aparatura to tani model Futaby. Mi się dosyć dobrze trzyma ją w ręku. Porównywałem ją do MX-3 i trochę mi tam przeszkadza ta pianka na kole do skrętu.

Co do Ultry. Jak każdy tani model RTR, ma swoje wady. Między innymi słabe zwrotnice przednie (niby aluminium). Gwarantuje ci, że przy ostrzejszej jeździe mogą pójśc (generalnie przy wysokich skokach lub jak przysadzisz w kamień). Plus, że można to łatwo zespawać.

Druga wada, słabe serwo skrętu. Te same jest chyba w pozostałych RTR-ach Ofny (Ravager, Violator)


Dzieki. Jestem raczej na blazera zdecydowany, ale czy mozesz dac mi jakas fotke jak wyglda ta apa? Albo Futaba jaka? Czy jest porownywalna z sanwa blazer? Zastanawiam sie czy sprzedac sanwe, wiecej kaski!



Piotrek-krk - Nie Cze 18, 2006 11:30 am
" />Adas a czy Blazerem mozna jezdzic na zawodach? Czy wielkosciowo jest porownywalny z savem? Czy jest failsafe w zestawie?
Pytanie - czy ktos zastanawial sie nad blazerem i zrezygnowal moze, bo cos mu nie przypasilo? Jesli tak, to co? Musze byc na 100% zdecydowany. Czy uwazacie, ze to dobry wybor aby moc pojezdzic po torze, ale tez w terenie? Pozdrawiam



Jakub Mazur - Nie Cze 18, 2006 4:53 pm
" />Piotrku Blazer to calkiem nowy model. Ja juz trzy dotarlem i sie niezle nimi bawilem. Ma duzo plusow, jak dyfer centralny, duuuzy mocny silnik Force 26 - latwy w regulacji. Sa dwa komplety kół w zestawie. Do tego ma mocniejsze serwo na skrecie niz baggusy z ofny. Do tego jest roto w zestawie juz i backplate, ale mozna go odpalac i ze starter boxa. Modelem mozesz spokojnie startowac w zawodach w klasie IC-8MT Open. Co do aparatury to ma podobne parametry co sanwa blazem AM 27 MHz.

Pozdrawiam

Edit - failsafe jest w zestawie oraz rozstaw kol jest taki sam jak w savie. model jest ogolni wieklkosci MT



Piotrek-krk - Nie Cze 18, 2006 8:16 pm
" />
">Piotrku Blazer to calkiem nowy model. Ja juz trzy dotarlem i sie niezle nimi bawilem. Ma duzo plusow, jak dyfer centralny, duuuzy mocny silnik Force 26 - latwy w regulacji. Sa dwa komplety kół w zestawie. Do tego ma mocniejsze serwo na skrecie niz baggusy z ofny. Do tego jest roto w zestawie juz i backplate, ale mozna go odpalac i ze starter boxa. Modelem mozesz spokojnie startowac w zawodach w klasie IC-8MT Open. Co do aparatury to ma podobne parametry co sanwa blazem AM 27 MHz.

Pozdrawiam

Edit - failsafe jest w zestawie oraz rozstaw kol jest taki sam jak w savie. model jest ogolni wieklkosci MT


O kurcze. Dzieki wielkie za pomoc, jestem juz mocno zdecydowany. Wroce z wakacji i kupuje ) Wlasnie takich informacji mi bylo trzeba.
Fail safe, 4 inne kola to porzadna sprawa. Aparatura tez mnie cieszy. Dzieki jeszcze raz, pozdrawiam )



Adam Jugowski - Nie Cze 18, 2006 8:53 pm
" />No to juz beda dwa Krakusy w przyszlym roku startowac w IC-8MT Open



Piotrek-krk - Pon Cze 19, 2006 6:02 am
" />
">No to juz beda dwa Krakusy w przyszlym roku startowac w IC-8MT Open

Mam taka nadzieje, jesli wszystko pojdzie zgodnie z planem



Mirek Michalski - Wto Cze 20, 2006 10:34 am
" />
">Adas a czy Blazerem mozna jezdzic na zawodach? Czy wielkosciowo jest porownywalny z savem? Czy jest failsafe w zestawie?
Pytanie - czy ktos zastanawial sie nad blazerem i zrezygnowal moze, bo cos mu nie przypasilo? Jesli tak, to co? Musze byc na 100% zdecydowany. Czy uwazacie, ze to dobry wybor aby moc pojezdzic po torze, ale tez w terenie? Pozdrawiam


Hej,

Na stronie RCWORLD.PL możesz znaleźć filmik który prezentuje promil możliwości Blazer'a: http://www.rcworld.pl/filmy/blazer.mpg/

Jest to sprawdzone podwozie 9.5, na których oparte są również bagusy z naszej oferty. Mamy szeroki wybór części zamiennych i tuningowych, zatem standardowe mniej wytrzymałe na bliskie spotkania ze słupem zwrotnice, można wymienić na CNC, które przeżyją o wiele więcej. Podobnie jest z pozostałymi elementami zawieszenia.

Pytałeś również o porównanie do Sav'a - tutaj zdecydowanie bliższy wymiarom i konstrukcji jest inny model z naszej oferty - Raptor 2, który powoli zaczyna pokazywać się na zawodach. Jeszcze sporo pracy, nad błędami wieku dziecęcego, ale potencjał który w nim drzemie, pozwala wierzyć, że dni dominacji jednej marki w std są policzone



Marek Byrczak - Wto Cze 20, 2006 10:51 am
" />
">Jest to sprawdzone podwozie 9.5, na których oparte są również bagusy z naszej oferty. Mamy szeroki wybór części zamiennych i tuningowych, zatem standardowe mniej wytrzymałe na bliskie spotkania ze słupem zwrotnice, można wymienić na CNC, które przeżyją o wiele więcej. Podobnie jest z pozostałymi elementami zawieszenia.


Kiedy będą dostępne niebieskie zwrotnice CNC i wogóle niebieskie części CNC do Ultry ?



Mirek Michalski - Śro Cze 21, 2006 10:59 am
" />
">Kiedy będą dostępne niebieskie zwrotnice CNC i wogóle niebieskie części CNC do Ultry ?

Ze względu na rosnące zainteresowanie tym modelem, zapewnimy komplet upgrade options do LX Compa przy następnej dostawie. Obecnie się jedna realizuje czyli tak realnie koniec lipca.



Piotrek-krk - Pią Cze 23, 2006 11:17 am
" />Czyli Blazer jest duzo mniejszy od sava? jest wielkosci revo?



Maciej Pożycki - Pią Cze 23, 2006 11:24 am
" />Piotrku wroce do tematu buggy, swietnym buggy RTR nadajacym sie na zawody(zajal 1 miejsce na ATA) jest GS Storm EVO, prostsza wersja CL-1.Propozycja warta uwagi.



Mirek Michalski - Nie Cze 25, 2006 9:32 am
" />
">Czyli Blazer jest duzo mniejszy od sava? jest wielkosci revo?

Nie jest mniejszy, ale różni się konstrukcją.
Blazer to model zbudowany na podwoziu 9.5, wywodzącym się z bagusa, ma płaską podłogę, nisko osadzony środek ciężkości, m.in. dzięki temu ma bardzo dobre właściwości trakcyjne. Bliżej mu zatem do truggy niż do mt.

Teraz dodatkowo możesz kupić go w ofercie Group Buy za 999zł. Szczegóły tutaj: http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=18088

Modele o których mówisz do MT std, czyli Sav, Revo czy wspomniany Raptor z naszej oferty mają konstrukcje ramowe.

Pozdr
Mirek



Igor Rzeczyc - Śro Lip 12, 2006 5:23 pm
" />Hej!
dziś doszedł mój blazer 9.5!!
jutro go docieram, i jak narazie jest boski:D
co sekunde miłe zaskoczenie..:
fail safe, osłonki na amory i wiele, wiele innych.
jedyny minus to kijowa grzałka, która jest na r20 (i plastikowa...)
do wymiany
jutro po dotarciu dożuce wrażenia z jazdy (jak nie zapomne:P:P:P)
pozdro
Igor



Przemek Borucki - Nie Paź 01, 2006 7:32 am
" />przepraszam ze odswierzam temat ale nie chce zakladac nowego tym samym robic smietniku..

jak z wytrzymaloscia tego blazera na hopkach ? bo zastanawiam sie nad nim.. moge kupic albo uzywke tego blazera w bdb stanie albo uzywke revo takze w bdb stanie i niewiem ktory wziasc.. glownie sciganie sie czasem jakies hopki ( jedna dosc duza jest na torze ) nie rozwala sie zwrotnice na wstepie ?



wrzech - Nie Paź 01, 2006 8:32 am
" />
">nie rozwala sie zwrotnice na wstepie ?

Jesli model spadnie krzywo na przednie kolo to napewno peknie zwrotnica. W buggy, przy mniejszych kolach, zwrotki poszly od malego dzwona i ladnej glebie na chopce, wiec co dopiero przy wiekszych kolach, gdzie na zwrotnice dziala wiekszy podczas skakania. Mozna zainwestowac okolo 200 zl na zwrotnice cnc i wtedy problem zniknie



Przemek Borucki - Nie Paź 01, 2006 4:10 pm
" />a powie mi ktos jak wypada w porownaniu do revo ?



wrzech - Nie Paź 01, 2006 7:56 pm
" />A ja ci powiem ze tego sie nawet nie porownuje. Calkiem inne konstrukcje, zawieszenie itp, juz nie mowiac o roznicy w cenie.



Igor Rzeczyc - Pią Paź 06, 2006 12:03 pm
" />Mi bardziej pasuje blazer. Jest niski, b. szybki, na chopkach radzi sobie jak savage, czy rewiak. Ale blazer ma niższy środek ciężkości. Co do wymiarów, to dł. i szer. taka sama jak sav x czy sav 4.6ss. koła ma tą samą wielkość. okółem boski jest. i za taką cene...
Powered by WordPress, ©