ďťż
OFNA Hyper ST Conversion! How Hard Can It Be?
ZIP - Wto Lip 07, 2009 6:40 pm " />Teraz moja kolej na konwersję Na razie mam samo podwozie: http://picasaweb.google.pl/ZIP18PL/OFNA ... onversion# Dostałem z nim kilka rzeczy, które nie będą mi potrzebne, więc wystawiłem je na sprzedaż. Powinno się z nich uzbierać trochę pieniędzy na mocowanie silnika i atak: http://www.rc-monster.com/proddetail.ph ... hypermount http://www.rc-monster.com/proddetail.ph ... mod1pinion Napędem będzie MMM 2200kV, a pakietem 5S2P A123. Wrzucamy dane do R/C Calculations: http://img196.imageshack.us/img196/6859 ... asylum.jpg i wychodzi, że atak powinien mieć ok. 15-16T. Odpowiednio dla prędkości 65 i 70km/h. Teraz pozostaje tylko (najgorsze ) znaleźć pracę na wakacje i dorobić na całą resztę... Więc nie sądzę, żebym skończył w tym roku - ale temat niech już będzie. Będę tu oczywiście zamieszczał kolejne posty z postępami konwersji. BTW - jakie serwo do tego bydlaka polecacie? Maciolus - Wto Lip 07, 2009 7:06 pm " />Pieknie pieknie Gratuluje. Kup zebatki 14, 15 i 16T. Wiktor Sułek - Wto Lip 07, 2009 8:11 pm " />Hitec HS985MG u mnie lata aż miło Adrian Lutyński - Śro Lip 08, 2009 6:12 am " />Ten hitec jest git. Czemi masz taki nietypowy układ 5s life - nie bardzo mogę sobie je ułożyć w pakiet ? ZIP - Śro Lip 08, 2009 10:50 am " />Jaki nietypowy? Będzie 10 cel ułożonych w kostkę 5x2x2 - o wymiarach 130x52x65mm. Zmieści się to idealnie w miejsce po silniku spalinowym. Mamba idzie za serwo skrętu. O wyważenie się nie martwię, bo Combo MMM waży 545g, a pakiet 700g. Nie jest to jakaś mega-duża różnica chyba, a jak model był jeszcze spalinowy to przecież wszystko co najcięższe - silnik, wydech i zbiornik paliwa - było po jednej stronie. Adrian Lutyński - Śro Lip 08, 2009 11:05 am " />ciekawe Takiego pakietu jeszcze nie widziałem Ale chwalebne KiT - Śro Lip 08, 2009 12:48 pm " />duży pakiet duże naprężenia mechaniczne, może warto podzielić na dwa? Jak to ma skakać i jeździć po dołach? ZIP - Śro Lip 08, 2009 12:52 pm " />Można dać 2x po 5S na tył, a silnik dać z przodu. Tylko wtedy będzie trzeba podnieść centralny dyfer, żeby go odwrócić. Mogę minimalnie o 5mm. No chyba, że wałek silnika wystaje na tyle, że dosięgnie odbioru dyfra w normalnej pozycji. KiT - Śro Lip 08, 2009 1:23 pm " />lokalizuj go tam gdzie chciałeś tylko nie jako jeden klocek a dwa. A jeśli już jako jeden to przemyśl które łączenia między ogniwami zrobić nie sztywne. ZIP - Śro Lip 08, 2009 1:39 pm " />A, o to ci chodziło... i tak zamierzałem łączyć poszczególne ogniwa przewodami, zamiast blaszek. Ale już wymyśliłem lepsze rozwiązanie. 8 nakrętek M4 i odległość między podłogą a zębatką jest idealna: http://img104.imageshack.us/img104/2048 ... opulpi.jpg Silnik idzie do przodu, a 2 pakiety po 5S na tył, jak w Lightningu Maciolusa. Tylko weź mi ktoś zrób wanienki... Adaś Brzoza - Śro Lip 08, 2009 3:45 pm " /> ">Ale już wymyśliłem lepsze rozwiązanie. 8 nakrętek M4 i odległość między podłogą a zębatką jest idealna: http://img104.imageshack.us/img104/2048 ... opulpi.jpg a to nie lepiej by wyfrezować drugi otwór ZIP - Śro Lip 08, 2009 3:47 pm " />A masz frezarkę? Wiktor Sułek - Śro Lip 08, 2009 3:49 pm " />To jest twarde, 3mm alu lotnicze, nie tak łatwo wywalić taką dziure A w zakładzie by zapłacił trochę. Zobacz czy jak podniesiesz to do góry to czy kardan nie jest zbytnio przekoszony, żeby nie padł za chwilę Jak tak to pomyśl nad CVD. Adaś Brzoza - Śro Lip 08, 2009 4:19 pm " />no to do tokarza i się spytaj ile by wziął KiT - Śro Lip 08, 2009 4:26 pm " />do frezera jak już ZIP - Sob Lip 11, 2009 1:40 pm " />Update: http://img194.imageshack.us/img194/914/ ... opulpi.jpg Tomek Lipert - Sob Lip 11, 2009 7:53 pm " />W jakim celu umieściłeś te osłony? Półosie tak bardzo dostają? ZIP - Sob Lip 11, 2009 9:05 pm " />Dokładnie. Przednie koła miotają kamieniami w tylne półosie, które kiedyś mogłyby pęknąć. Za granicą dużo ludzi tak robi. Michał Kowalski - Nie Lip 12, 2009 8:30 am " />proponowałbym przymocować te osłonki opaskami zaciskowymi takimi jak na tym rysunku http://opaska.gourl.org ZIP - Nie Lip 12, 2009 9:51 am " />Trzeba je jeszcze mieć. Dorian Karczmarzyk - Nie Lip 12, 2009 10:41 am " />I tak na razie nie przydadzą Ci się te osłonki Zrób konwersje a potem takie bajery ZIP - Nie Lip 12, 2009 10:50 am " />Zrobiłem to, bo aktualnie właśnie nie mam co robić. Powoli zbieram na mocowanie silnika... Nie mam pojęcia kiedy zarobię na MMM i pakiety Może do tego czasu wyjdzie CC-Neu 1800kV, to dam 6S. luke - Nie Lip 12, 2009 11:31 am " /> ">Trzeba je jeszcze mieć. Bez jaj idz do sklepu i kup.... Mocowanie centralnego dyfra smierdzi troche druciarstwem jak niemasz dojscia do frezarki to najnormalniej bym nawiercil plyte. ZIP - Wto Cze 29, 2010 2:24 pm " />Są postępy(niewielkie ale są... już prawie rok mija odkąd kupiłem model): OFNA dostała karoserię Jconcepts illuzion dedykowaną do Jammina: http://img338.imageshack.us/img338/8721 ... 0x1200.jpg http://img203.imageshack.us/img203/2728 ... 0x1200.jpg Ładnie pomalowałem z użyciem vinylowych maskowań Oraz inne drobne elementy niezbędne do jazdy(oleje do dyfrów, śruby, piny do hexów,zębatki 14,15T, zielono-anodowane nakrętki kół itp. ) Ale najważniejsze - mocowanie silnika - zaprojektowane przeze mnie: 1. http://img687.imageshack.us/img687/3976 ... szczeb.jpg 2. http://img155.imageshack.us/img155/7126 ... opulpi.jpg 3. http://img517.imageshack.us/img517/3247 ... opulpi.jpg 4. http://img692.imageshack.us/img692/3648 ... opulpi.jpg Kosztowało mnie 137,86zł Potem dojdą mocowania pakietów zrobione z plexi(ciętej laserem) i długich śrub. http://img35.imageshack.us/img35/3718/image3sct.jpg http://img529.imageshack.us/img529/9072/mmma123.jpg Silnikiem będzie oczywiście http://www.amainhobbies.com/product_inf ... tor-1600kV |