ďťż
Ofna LX Comp/Pro do IC8T ??




Adrian Kopeć - Śro Sty 04, 2006 1:24 pm
" />Czy jest możliwość przystosować te modele do klasy zawodniczej ? jakie trzeba wymienić częsci na jakie - proszę o konkretne linki
Pytam czysto z ciekawości czy jest to możliwe




Maciej Pożycki - Pią Sty 20, 2006 5:20 pm
" />Silnik i zbiornik paliwa sa nie przepisowe, to pierwsze elementy ktore trzeba wymienic.



Wojtek Sadowski - Pią Sty 20, 2006 5:25 pm
" />reszta raczej się zgadza, silnik maks 3,5 ccm3 i baczek maks 125 ml.



Krzysiek Jaskot - Pią Sty 20, 2006 5:34 pm
" />Zastanawia mnie inna sprawa.
Czy jakby zapytać się pozostałych zawodników czy zgadzają się na to, że wystartuje w/w modelem to miałbym jakieś szanse?




Wojtek Sadowski - Pią Sty 20, 2006 5:52 pm
" />nie wiem jak dobrze jeździsz a to ważne (sam zawodnikeim nie jestem) ale duzo zalezy od silnika i zastosowanych opon, także trudno przewidywać - może podaj silnik na jaki byś zmieniał...



Michał Bugajski - Pią Sty 20, 2006 5:56 pm
" />
">Zastanawia mnie inna sprawa.
Czy jakby zapytać się pozostałych zawodników czy zgadzają się na to, że wystartuje w/w modelem to miałbym jakieś szanse?


na wejscie do finału napewno, jezdzily takie modele w tamtym roku na eliminacjach do MP



Krzysiek Jaskot - Pią Sty 20, 2006 6:02 pm
" />Nie mam zamiaru brać udziału w zawodach (model jest na sprzedaż).

Pytam się tylko czysto teoretycznie.

Młody człowiek kupuje model i chce spróbować swoich sił na zawodach czy inni zawodnicy mu pozwolą?



Michał Bugajski - Pią Sty 20, 2006 7:49 pm
" />
">Młody człowiek kupuje model i chce spróbować swoich sił na zawodach czy inni zawodnicy mu pozwolą?

pewnie tak, ale co na to sędziowie..



Adam Jaszczurowski - Sob Sty 21, 2006 4:05 pm
" />poprawcie mnie jesli sie myle, ale czy przypadkiem ofna COMP nie jest za szeroka 330mm ?? z tego co wiem ma poszerzane wachacze



Wojtek Sadowski - Sob Sty 21, 2006 6:25 pm
" />ofna lx comp ma szerokość 305mm więc jest zgodna z przepisami



Adam Jaszczurowski - Sob Sty 21, 2006 9:40 pm
" />faktycznie sprawdzilem i masz racje



Wojtek Brudnik - Śro Sty 25, 2006 10:13 pm
" />MBX Comp mial 330mm i możliwość skrócenia na 305 . Tyle że wymagało to przycięcia wahaczy i wymiany półosi :-{
W



Adam Jaszczurowski - Czw Sty 26, 2006 3:41 am
" />dokladnie, stad sie wzialo moje pytanie.
apropos wiekszego silnika i baku, moje zdanie jest takie ze na polskich torach nie wygrywa silnik, ani planowanie tankowanie (na ostatnia chwile) tak jak jest to na torach wiekszych, dlatego osobiscie nie protestowalbym przeciwko zawodnikowi z silnikiem .26 + bo i tak nie bedzie w stanie wykorzystac jego mocy a moment obrotowy pozostanie zmarnowany tak jak w przypadku .21
ale to tylko moje zdanie, walczmy o to zebyklasa sie rozrastala, podzialy beda istotne kiedy bedzie wystarczajaca ilosc zawodnikow zeby nastapil podzial



Wojtek Sadowski - Czw Sty 26, 2006 9:11 am
" />albo mogłaby powstać klasa (no właśnie tylko czy nie bęzie zbyt mało zawodników) w której mogliby startowac zawodnicy jeżdżacy takimi modelmi jak ofna mbx czy lx z silnikami wiekszymi niż 3.5ccm3 - moim zdaniem, dużo osób nie startuje, bo nie jest w stanie wydać załóżmy 1000 zł na dodatkowy silnik.



Artur Dzierzęcki - Czw Sty 26, 2006 1:46 pm
" />Jestem przeciwnikiem tworzenia nowych klas, rozwijajmy to co mamy. Utworzenie nowej klasy nic nie wniesie a zmniejszy ilość jazd innym klasom.
Nie można dostosowywać się do zawodników mających nieklasowe modele, przy zakupie powinni przewidzieć taką możliwość startu w zawodach. Ustępstwa - tak - ale tylko na jedną imprezę dla zachęty oczywiście za zgodą zawodników.
Obecnie jest tak duży wybór modeli na naszym rynku, silników i to nie tylko z najwyższej pólki ze nie ma problemu z zakupem. Ceny? Są takie jakie są , ale nie sa zaporowe.

P.S. Nie trzeba wydawać tysiaka na silnik, są inne oferty ale trzeba poszukać. Nie pytajcie mnie gdzie- w kraju



Marcin Jasiński - Czw Sty 26, 2006 3:02 pm
" />Wojtek nie jesteś zawodnikiem a zabierasz głos o stworzenie nowej klasy, w której byś nawet nie brał udziału i zaczynasz znowu gdybać co by było jak się nie zobaczyło......
Powered by WordPress, ©