ďťż
Ofna LX Comp/Pro do IC8T ??
Adrian Kopeć - Śro Sty 04, 2006 1:24 pm " />Czy jest możliwość przystosować te modele do klasy zawodniczej ? jakie trzeba wymienić częsci na jakie - proszę o konkretne linki Pytam czysto z ciekawości czy jest to możliwe Maciej Pożycki - Pią Sty 20, 2006 5:20 pm " />Silnik i zbiornik paliwa sa nie przepisowe, to pierwsze elementy ktore trzeba wymienic. Wojtek Sadowski - Pią Sty 20, 2006 5:25 pm " />reszta raczej się zgadza, silnik maks 3,5 ccm3 i baczek maks 125 ml. Krzysiek Jaskot - Pią Sty 20, 2006 5:34 pm " />Zastanawia mnie inna sprawa. Czy jakby zapytać się pozostałych zawodników czy zgadzają się na to, że wystartuje w/w modelem to miałbym jakieś szanse? Wojtek Sadowski - Pią Sty 20, 2006 5:52 pm " />nie wiem jak dobrze jeździsz a to ważne (sam zawodnikeim nie jestem) ale duzo zalezy od silnika i zastosowanych opon, także trudno przewidywać - może podaj silnik na jaki byś zmieniał... Michał Bugajski - Pią Sty 20, 2006 5:56 pm " /> ">Zastanawia mnie inna sprawa. Czy jakby zapytać się pozostałych zawodników czy zgadzają się na to, że wystartuje w/w modelem to miałbym jakieś szanse? na wejscie do finału napewno, jezdzily takie modele w tamtym roku na eliminacjach do MP Krzysiek Jaskot - Pią Sty 20, 2006 6:02 pm " />Nie mam zamiaru brać udziału w zawodach (model jest na sprzedaż). Pytam się tylko czysto teoretycznie. Młody człowiek kupuje model i chce spróbować swoich sił na zawodach czy inni zawodnicy mu pozwolą? Michał Bugajski - Pią Sty 20, 2006 7:49 pm " /> ">Młody człowiek kupuje model i chce spróbować swoich sił na zawodach czy inni zawodnicy mu pozwolą? pewnie tak, ale co na to sędziowie.. Adam Jaszczurowski - Sob Sty 21, 2006 4:05 pm " />poprawcie mnie jesli sie myle, ale czy przypadkiem ofna COMP nie jest za szeroka 330mm ?? z tego co wiem ma poszerzane wachacze Wojtek Sadowski - Sob Sty 21, 2006 6:25 pm " />ofna lx comp ma szerokość 305mm więc jest zgodna z przepisami Adam Jaszczurowski - Sob Sty 21, 2006 9:40 pm " />faktycznie sprawdzilem i masz racje Wojtek Brudnik - Śro Sty 25, 2006 10:13 pm " />MBX Comp mial 330mm i możliwość skrócenia na 305 . Tyle że wymagało to przycięcia wahaczy i wymiany półosi :-{ W Adam Jaszczurowski - Czw Sty 26, 2006 3:41 am " />dokladnie, stad sie wzialo moje pytanie. apropos wiekszego silnika i baku, moje zdanie jest takie ze na polskich torach nie wygrywa silnik, ani planowanie tankowanie (na ostatnia chwile) tak jak jest to na torach wiekszych, dlatego osobiscie nie protestowalbym przeciwko zawodnikowi z silnikiem .26 + bo i tak nie bedzie w stanie wykorzystac jego mocy a moment obrotowy pozostanie zmarnowany tak jak w przypadku .21 ale to tylko moje zdanie, walczmy o to zebyklasa sie rozrastala, podzialy beda istotne kiedy bedzie wystarczajaca ilosc zawodnikow zeby nastapil podzial Wojtek Sadowski - Czw Sty 26, 2006 9:11 am " />albo mogłaby powstać klasa (no właśnie tylko czy nie bęzie zbyt mało zawodników) w której mogliby startowac zawodnicy jeżdżacy takimi modelmi jak ofna mbx czy lx z silnikami wiekszymi niż 3.5ccm3 - moim zdaniem, dużo osób nie startuje, bo nie jest w stanie wydać załóżmy 1000 zł na dodatkowy silnik. Artur Dzierzęcki - Czw Sty 26, 2006 1:46 pm " />Jestem przeciwnikiem tworzenia nowych klas, rozwijajmy to co mamy. Utworzenie nowej klasy nic nie wniesie a zmniejszy ilość jazd innym klasom. Nie można dostosowywać się do zawodników mających nieklasowe modele, przy zakupie powinni przewidzieć taką możliwość startu w zawodach. Ustępstwa - tak - ale tylko na jedną imprezę dla zachęty oczywiście za zgodą zawodników. Obecnie jest tak duży wybór modeli na naszym rynku, silników i to nie tylko z najwyższej pólki ze nie ma problemu z zakupem. Ceny? Są takie jakie są , ale nie sa zaporowe. P.S. Nie trzeba wydawać tysiaka na silnik, są inne oferty ale trzeba poszukać. Nie pytajcie mnie gdzie- w kraju Marcin Jasiński - Czw Sty 26, 2006 3:02 pm " />Wojtek nie jesteś zawodnikiem a zabierasz głos o stworzenie nowej klasy, w której byś nawet nie brał udziału i zaczynasz znowu gdybać co by było jak się nie zobaczyło...... |