ďťż
Oleje Diff do H7 PBS - Spider




Marcin Kontek - Wto Wrz 11, 2007 8:22 pm
" />Jakimi olejami zalać dyfry w moim przypadku, tj. przod/tył standard i Spider centralnie... ?

I drugie pytanko, istnieje możliwość konwersji przodu z zawieszenia na kulach na c-hub ?




Michał Bugajski - Wto Wrz 11, 2007 8:46 pm
" />
">Jakimi olejami zalać dyfry w moim przypadku, tj. przod/tył standard i Spider centralnie... ?

I drugie pytanko, istnieje możliwość konwersji przodu z zawieszenia na kulach na c-hub ?


na srodek mozesz dac 5000 lub 3000 zalezy co masz z prozdu i tylu.
jak chcesz c-hub to pewnie ze zwyklego hypera pasuje wszytko, tylko po co Ci to, na kulach fajnie i szybko można wszytko poustawiać, Mugen ma z przodu kule, a tył zwykłe huby.



Marcin Kontek - Wto Wrz 11, 2007 8:56 pm
" />a bo jakoś u mnie i według wypowiedzi ludzi z zachodnich forów pbs nie skreca na wąskich zawrotkach tak fajnie jak powinien... strasznie szeroka jazda :/

oleje w dyfrach do tej pory to 7k/1k/3k i 7k/1k/1k nadal problemy z ciasnym skrętem... geometria ok, servo na skrecie 9,5kg (3305)



Piotrek Zawierucha - Wto Wrz 11, 2007 9:17 pm
" />Po pierwsze trza hamować przed zakrętem
a po drugie Masz za wielkiego POWERA w motorze

Kolega z TEAMU




Michał Zieliński - Śro Wrz 12, 2007 8:20 am
" />ja bym dał takie ustawienia:
5000/7000/3000 powinno być lepiej
co do zmiany zawieszenia moim zdaniem nie ma sensu, możesz trochę podpiłować wahacze i zwrotnice do lepszego skrętu



Paweł Lipinski - Śro Wrz 12, 2007 9:45 am
" />Własnie olej z przodu 7000 powoduje ze masz "problemy" w ciasnych zakretach i bardzo zadkie oleje centralny i tylny . Swojego czasu jezdzilem hyperkiem i te tematy przerabiałem .kombinowanie z zawieszeniem zostaw na pozniej choc mysle ze to niewiele zmieni ja mialem wersje c-hub i taki sam problem . MIchala rozwiazanie jest optymalne .mozesz jeszcze sprobowac zmniejszyc zbieznosc tylnych kol o 1 stopien tylko do tego H7 trzeba kupis dodatkowa plytke
Pozdrawiam
Powered by WordPress, ©