ďťż
Oleje Diff do H7 PBS - Spider
Marcin Kontek - Wto Wrz 11, 2007 8:22 pm " />Jakimi olejami zalać dyfry w moim przypadku, tj. przod/tył standard i Spider centralnie... ? I drugie pytanko, istnieje możliwość konwersji przodu z zawieszenia na kulach na c-hub ? Michał Bugajski - Wto Wrz 11, 2007 8:46 pm " /> ">Jakimi olejami zalać dyfry w moim przypadku, tj. przod/tył standard i Spider centralnie... ? I drugie pytanko, istnieje możliwość konwersji przodu z zawieszenia na kulach na c-hub ? na srodek mozesz dac 5000 lub 3000 zalezy co masz z prozdu i tylu. jak chcesz c-hub to pewnie ze zwyklego hypera pasuje wszytko, tylko po co Ci to, na kulach fajnie i szybko można wszytko poustawiać, Mugen ma z przodu kule, a tył zwykłe huby. Marcin Kontek - Wto Wrz 11, 2007 8:56 pm " />a bo jakoś u mnie i według wypowiedzi ludzi z zachodnich forów pbs nie skreca na wąskich zawrotkach tak fajnie jak powinien... strasznie szeroka jazda :/ oleje w dyfrach do tej pory to 7k/1k/3k i 7k/1k/1k nadal problemy z ciasnym skrętem... geometria ok, servo na skrecie 9,5kg (3305) Piotrek Zawierucha - Wto Wrz 11, 2007 9:17 pm " />Po pierwsze trza hamować przed zakrętem a po drugie Masz za wielkiego POWERA w motorze Kolega z TEAMU Michał Zieliński - Śro Wrz 12, 2007 8:20 am " />ja bym dał takie ustawienia: 5000/7000/3000 powinno być lepiej co do zmiany zawieszenia moim zdaniem nie ma sensu, możesz trochę podpiłować wahacze i zwrotnice do lepszego skrętu Paweł Lipinski - Śro Wrz 12, 2007 9:45 am " />Własnie olej z przodu 7000 powoduje ze masz "problemy" w ciasnych zakretach i bardzo zadkie oleje centralny i tylny . Swojego czasu jezdzilem hyperkiem i te tematy przerabiałem .kombinowanie z zawieszeniem zostaw na pozniej choc mysle ze to niewiele zmieni ja mialem wersje c-hub i taki sam problem . MIchala rozwiazanie jest optymalne .mozesz jeszcze sprobowac zmniejszyc zbieznosc tylnych kol o 1 stopien tylko do tego H7 trzeba kupis dodatkowa plytke Pozdrawiam |