ďťż
Opinia o GS storm EVO




Ziemniac - Sob Sty 07, 2006 4:20 pm
" />Mam ten modelik i chcialem sie podzielic wstepnymi uwagami....

Model jest w porzątku wszystko ladnie zmontowane poza tym ze pare srubek trzeba dokrecic i ustawic zbieznosc kolek . Silnik wstepnie wyregulowany. Jedyna wada (o ile mozna to nia nazwac ) to bardzo maly pojemnik na elektronike, wprawdzie zmiescil sie tam pakiecik zlutowany w piramidke ale na styk i nic wiecej tam nie wejdzie.... Poza tym to jakosc aparatury mogla by byc lepsza nie chodzi mi o sprawnosc dzialania bo to bez zarzutu ale o jakosc wykonania (plastiki ni zbyt dopasowane troche tandetne) ale nie wygląd się liczy no i czesci i serwis nie ma z nim problemu ja kupilem model u Artura Dzierzęckiego i do niego zwracam sie z pytaniami musze przyznac ze dba on o interes...

Jak dla mnie model na 5 polecam gorąco!




Paweł Rzedzicki - Pon Sty 09, 2006 10:41 am
" />Mam Storma od piatku. Po wyjeciu z pudla zaskoczyla mnie pozytywnie solidnosc konstrukcji. Apatarura jeszcze milej gdyz do tej pory jezdzilem Savem RTR i mialem identyczna tyle ze w napisy HPI I w dodoatku dostalem kanal 2- moj szczesliwy

Rozczarowalo mnie jedynie serwo skretu- baaaaaaardzo powoooooolne mimo ze zasilam model 6Voltami.

Teraz o silniku i docieraniu. Zgodnie z instrukcja sprawdzilem ustawinia srub regulacyjnych i odaplilem. Odbywalo sie to na mrozie i musialem nagrzac silnik cieplym nadmuchem w samochodzie. Po tym zabiegu odpalil "od pierwszego". Radiator owinalem dla zmniejszenia oddawania ciepla. Pierwszy zbiornik wypyrkal na kolach w temperaturze okolo 100-105 st.

Nastepnie przez kolejne 4 zbiorniki jezdzilem w miare powoli, kontrolujac czesto temperature. Otwarcie przepustnicy w tym czasie max 1/3.

Po dotarciu ( producent podaje 5 zbiornikow) przyszedl czas proby I tu ogromne moje zdziwienie- po otwarciu przepustnicy "na maxa" model dlawi sie i gasnie. Okazalo sie ze podane przez producenta ustawienia fabryczne sa za ubogie o okolo 1,5 obrotu- w tej chwili jezdze z HSN wykrecona 4 obr. Ja wiem ze jest zimno i trzeba troche odkrecic, ale 1,5 obrotu to chyba troche za duzo. I druga niepokojaca mnie prawa to wone obroty- znow chyba producent cos pokrecil, ale nie probowalem jeszcze wszystkich kombinacji z LSN wiec nie bede pisal.

Model ogolnie extra, silnik chodzi jak rakieta, prowadzi sie przyjemnie, ladnie zachowuje sie w locie- laduje lepiej od Sava i leci dalej

Polecam szczerze kazdemu zapalencowi RC!!!!!



Tomasz Ostrowski - Pon Sty 09, 2006 11:28 am
" />
">Mam Storma od piatku. Po wyjeciu z pudla zaskoczyla mnie pozytywnie solidnosc konstrukcji. Apatarura jeszcze milej gdyz do tej pory jezdzilem Savem RTR i mialem identyczna tyle ze w napisy HPI I w dodoatku dostalem kanal 2- moj szczesliwy

Rozczarowalo mnie jedynie serwo skretu- baaaaaaardzo powoooooolne mimo ze zasilam model 6Voltami.

Teraz o silniku i docieraniu. Zgodnie z instrukcja sprawdzilem ustawinia srub regulacyjnych i odaplilem. Odbywalo sie to na mrozie i musialem nagrzac silnik cieplym nadmuchem w samochodzie. Po tym zabiegu odpalil "od pierwszego". Radiator owinalem dla zmniejszenia oddawania ciepla. Pierwszy zbiornik wypyrkal na kolach w temperaturze okolo 100-105 st.

Nastepnie przez kolejne 4 zbiorniki jezdzilem w miare powoli, kontrolujac czesto temperature. Otwarcie przepustnicy w tym czasie max 1/3.

Po dotarciu ( producent podaje 5 zbiornikow) przyszedl czas proby I tu ogromne moje zdziwienie- po otwarciu przepustnicy "na maxa" model dlawi sie i gasnie. Okazalo sie ze podane przez producenta ustawienia fabryczne sa za ubogie o okolo 1,5 obrotu- w tej chwili jezdze z HSN wykrecona 4 obr. Ja wiem ze jest zimno i trzeba troche odkrecic, ale 1,5 obrotu to chyba troche za duzo. I druga niepokojaca mnie prawa to wone obroty- znow chyba producent cos pokrecil, ale nie probowalem jeszcze wszystkich kombinacji z LSN wiec nie bede pisal.

Model ogolnie extra, silnik chodzi jak rakieta, prowadzi sie przyjemnie, ladnie zachowuje sie w locie- laduje lepiej od Sava i leci dalej

Polecam szczerze kazdemu zapalencowi RC!!!!!


jakoś ten opis ze śrubami mi nie pasuje, skorio zalewał się to jak wykręcałeś, czyli wzbogacałeś jeszcze mieszankę?



Paweł Rzedzicki - Pon Sty 09, 2006 12:32 pm
" />A kto napisal ze zalewal Napisalem ze gasl i dlawil sie a nie ze go zalewalo i dymil. Mial za uboga mieszanke, zupelnie jak na DVD HPI
A z wolnymi obrotami to jest tak, ze po puszczeniu gazu wraca na niskie okolo 15 sek- najpierw spadaja do takiego sredniego poziomu na ok 15 sek a potem na normalne wolne. Ale mysle ze z tym so poradze jak zabiore sie porzadnie za LSN.




Tomasz Ostrowski - Pon Sty 09, 2006 2:02 pm
" />
">A kto napisal ze zalewal Napisalem ze gasl i dlawil sie a nie ze go zalewalo i dymil. Mial za uboga mieszanke, zupelnie jak na DVD HPI
A z wolnymi obrotami to jest tak, ze po puszczeniu gazu wraca na niskie okolo 15 sek- najpierw spadaja do takiego sredniego poziomu na ok 15 sek a potem na normalne wolne. Ale mysle ze z tym so poradze jak zabiore sie porzadnie za LSN.


to jak Ty go docierałeś na takiej ubogiej mieszance, że potem gasł jak ruszałeś?
Z tego co pamiętam jak mieszanka jest uboga to z miejsca wyrywa, a na wysokich prycha.

opowiedz cos więcej o silniku, jaka pojemnośc, jaka moc, bo nie mogę w necie znaleść za dużo



Paweł Rzedzicki - Pon Sty 09, 2006 3:35 pm
" />
">to jak Ty go docierałeś na takiej ubogiej mieszance, że potem gasł jak ruszałeś?
Z tego co pamiętam jak mieszanka jest uboga to z miejsca wyrywa, a na wysokich prycha.

opowiedz cos więcej o silniku, jaka pojemnośc, jaka moc, bo nie mogę w necie znaleść za dużo


No qrde- docieralem najpierw na stojaka, potem powoli jezdzac. Czy pisalem ze nie mial mocy czy cos? Nie, wlasnie wrecz przeciwnie mial super buta, a dopiero po dotarciu dalem w palnik i zauwazylem ze jest za ubogo. Mam nadzieje ze teraz wsio jasne

Silnik 3,5 ccm, kto go robi to nie wiem, ale wyglada przyzwoicie. Buta ma niesamowitego, dobrze odpala i ma sliczny radiator. Mocy nie znam bo nie podaja ale na oko jest mocniejszy niz 3,5 w savie. Na big bangu 20% go eksploatuje i chyba mu pasi to paliwo- zreszta kazdy moj silnik lubil na tym jezdzic.

Wiecej na razie nie napisze bo za krotko go mam a i zima jest wiec czy sie nie przegrzewa i jak sie reguluje to dopiero wiosna sie przekonam.



Ziemniac - Pon Sty 09, 2006 7:38 pm
" />Potwierdzam silnik jest solidny ( rozebralem go dzis na czesci) poniewaz przykra sprawa mnie spotkala docieralem go na mrozie i zakleszczylo mi tloka w cilindrze tak mocno ze musialem go wybijakiem potraktowac :/ ale udalo sie i wszystko jest oki kompresja wspaniala i chodzi jak szwajcarski zegarek .

Jaki z tego morał - Nie polecam docierania na duzym mrozie



Piotr Kuciel - Wto Maj 16, 2006 11:34 am
" />Doradzi mi ktos jakie świece stosowac do tego modelu? Chodzi mi o śiwce na lato, i na jesień. Nie mam zamiaru w zimie nim jeździć.
Prosze o pomoc.
Prosiłbym też o linki do sklepów( w polsce najlepiej) Gdzie takie świece moge kupić.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.



Ziemniac - Czw Maj 18, 2006 10:25 am
" />www.defenateam.pl tam kupisz swiece do storma



Piotr Kuciel - Czw Maj 18, 2006 10:52 am
" />Nowości mi nie powiedziałes........... ;/ ehhh....
Powered by WordPress, ©