ďťż
Petrol vs Nitro




prOpozycja - Sob Lut 06, 2010 9:09 am
" />Witam!

Niedawno postanowiłem przerzucic się na modele z napędem spalinowym, w skali 1:8.Zainteresował mnie przede wszystkim nieśmiertelny Savage, HB Lightning , oczywiście w zestawach RTR.Chętnie bym poskładał taki model, jednakże posiadam jedynie aparature 2 kanałową, która zapewne nie wystarczy do spalinówek.
Zainteresowała mnie także klasa modeli w skali 1:5, czyli petroli.Przede wszystkim Baja 5b 2.0 , jednakże jest to model bardzo drogi, ponad 3500zł.Moje prośba jest bardzo prosta.Pomóżcie wybrac model dla mnie.
Czym sie kierowac? Prędkośc, wytrzymałośc, przyjemnośc dla oka.

Pozdrawiam, Paweł Maciejewski.




Aron Komorowski - Sob Lut 06, 2010 9:13 am
" />Było już takich tematów kilka.
Opcja szukaj się kłania
Generalnie nie ma co porównywać 1:5 do 1:8/1:10.

Aparatura 2 kanałowa wystarczy do spaliny tu, tak jak w elektrykach. Jeden kanał do skrętu, drugi do gazu



prOpozycja - Sob Lut 06, 2010 9:29 am
" />Skoro tak mówisz, pytam, bo w większości RTR widze 3 kanałową.



kwasio5 - Sob Lut 06, 2010 9:46 am
" />siemka ja na twoim miejscu nie pchał się sava żeby tym jeździć to trzeba wpakować kupę kasy ja w 100% odradzam (miałem sava )
co do HB Lightning nigdy nie miałem . Ale dużo osób go ma i nie narzeka wiec na pewno lepiej HB niż sava takie moje zdanie.
Niech się może ktoś wypowie posiadający lajta
Co do apki to 2kanały starczają




Łukasz Krupka - Sob Lut 06, 2010 9:59 am
" />Siemka.
Ja mam HB Lighta Stadiuma Sporta. Dla kogoś kto chce wejść w świat modeli spalinowych nie wydawać fortuny to świetny model
Model łatwy w obsłudze, silnik prosty w regulacjach. W miarę dobrze spisuje się na torze.
Polecam
Pozdro
PS. Jest czołgowaty(ciężki) a przez to wytrzymały



prOpozycja - Sob Lut 06, 2010 11:05 am
" />No fajnie .Więc raczej kupie lighta.
Mógłby ktoś podac jakiś sklep w którym mógłbym kupic w miare tanio kit'a ?



Marcin Rącki - Sob Lut 06, 2010 11:14 am
" />No to może ja się wypowiem
Nie tak szybko.. nie śpiesz się bo to źle wyjdzie
Po pierwsze w jakim terenie chcesz jeździć?
Po drugie.. popatrz jakie masz części do Lightninga porównując do Baji
Po trzecie polecam Baje, Lightning w wersji Stadium Sport odradzam



prOpozycja - Sob Lut 06, 2010 11:25 am
" />rozumiem, też bym wolał Baje, ale nie mam tyle pieniędzy.



Łukasz Krupka - Sob Lut 06, 2010 12:24 pm
" />W HB LSS do wymiany są podobno zębatki dyfrów(na moich po 3 litrach JETS'a na torze nie ma śladu zniszczenia), do wymiany także smar w dyfrach na olej. Jako pierwsza spalina model według mnie świetny .



kwasio5 - Sob Lut 06, 2010 12:49 pm
" />pr0pozycja - ile masz kasy na model ? Bo dużo osob nie liczy takich rzeczy jak oleje,grzałki itp. a to też sporo kosztuje
ja bym ci polecił poszukać używanego jakieś RTR no chyba że chcesz koniecznie nowy.



prOpozycja - Sob Lut 06, 2010 1:52 pm
" />1500zł +/-



Paulino - Sob Lut 06, 2010 2:58 pm
" />Ja Mam Hpi Trophy 3.5 to jest to samo co Lajt tylko w wersji Buggy... Bardzo fajnie zrobione, waży ok. 3,3kg, wracając do tematu to za 1500zł to masz lajta 1300zł + do tego paliwo grzałki itd.. czyli powinieneś się zmieścić.



Marcin Rącki - Sob Lut 06, 2010 4:58 pm
" />Paulino nie opowiadaj głupot.. nie zmieści się do 1500zł..
Jeżeli masz 1500zł to nie potrzebnie pisałeś, że wybierasz między Bają a Lightningiem
Zauważyłem, że panuje głupia moda na doradzanie Lightninga jak Lightning to tylko w wersji pro.
LSS jest toporny (czołgowaty), skręt nie za dobry.. wywalisz kupę kasy, żeby przyzwoicie jeździł



Aron Komorowski - Sob Lut 06, 2010 6:35 pm
" />Zgadzam się z Marcinem
Standardowy skręt lajcie? Masakra!
A cięzki jest.., oj tak Chyba, że "podnieca" Cię powolne dochodzenie do celu w końcu też cieszy, ale pamiętaj, że po drodze tuningowej, murem staną Ci standardowe części, które będą potrzebawały zmiany...



kwasio5 - Sob Lut 06, 2010 8:47 pm
" />1500zł nie zmieścisz się z lajtem i całym osprzętem.



Paulino - Sob Lut 06, 2010 8:49 pm
" />Będę tak długo go polecał jak będę tylko chciał, widziałem już nie raz go na torze i bardzo fajnie się prezentuje i nie widziałem żeby ludzie mieli z nim jakieś duże problemy... Nie każdy może wydać od razu 3k na model.



Marcin Rącki - Sob Lut 06, 2010 9:10 pm
" />
">Będę tak długo go polecał jak będę tylko chciał, widziałem już nie raz go na torze i bardzo fajnie się prezentuje i nie widziałem żeby ludzie mieli z nim jakieś duże problemy... Nie każdy może wydać od razu 3k na model.

Widzieć a mieć to całkiem inna bajka
Jeżeli polecasz to polecaj model, który jest naprawdę dobry bądź którego miałeś/masz.. i nie wciskaj ciemnoty innym, że do 1500zł się zmieści.



Paulino - Sob Lut 06, 2010 9:16 pm
" />Można powiedzieć że mam go tylko że w wersji buggy... no może w 1500 się nie zmieści.



Szymon Sargalski - Nie Lut 07, 2010 4:21 pm
" />
">waży ok. 3,3kg
chyba samo podwozie. Daj zdjęcie całego modelu (z kołami, karoserią, silnikiem itp.) na wadze to może uwierzę.



Paulino - Nie Lut 07, 2010 6:59 pm
" />Dla niedowiarków:

http://images44.fotosik.pl/257/5d35901d16c7fc86med.jpg

Akumulator w środku, wszystko oprócz benzynki i filterka bo sie suszy;P



Marcin Rącki - Nie Lut 07, 2010 7:27 pm
" />To jest Lightning?



Paulino - Nie Lut 07, 2010 7:41 pm
" />Polecam dokładnie przeczytać temat, a później zaśmiecać forum..



Szymon Sargalski - Pon Lut 08, 2010 9:00 am
" />no to właśnie nie zaśmiecaj o trophym buggy, bo pytanie dotyczyło lighta stadium sporta czyli truggy



kwasio5 - Pon Lut 08, 2010 2:23 pm
" />nie mam mowy ze lajt kpl będzie ważył 3,3kg zapomnij mój losi waży goły 3,4kg a to jeden z lekkich truggy
pozdro

a po 2 to twój model jest buggy a nie truggy



Paulino - Wto Lut 09, 2010 9:54 am
" />Ale czy ja pisałem że lajt waży 3.3kg czy trophy, widze że kilku z was nie potrafi czytać z zrozumieniem, przecież tego uczyli już w podstawówce...:/



Szymon Sargalski - Wto Lut 09, 2010 12:04 pm
" />chodzi o to, że piszesz o trophym, a nie o lajcie, a propOzycja chce informacji o lajcie. Gdyby jeszcze chodziło o buggy to ok trophy jest podobny, ale tu chodzi o wersję truggy o której nie masz pojęcia



Paulino - Wto Lut 09, 2010 12:11 pm
" />Jednak jakieś pojęcie mam, bo mam te podwozie.. W trophym są zmienione tylko kółka, silnik, karoseria, no i są dołożone hexy 17mm.



Maciek Bogusławski. - Wto Lut 09, 2010 1:05 pm
" />Ta Wasza wymiana zdań do niczego nie prowadzi
Ja bym Tobie proponował zakupic używanego RTR-a bagusa, tragusa jakiego chcesz, ale aby to było dobrej firmy. Za 1500zł można coś fajnego znaleźć w nawet niezłym stanie.
Napisz lepiej w jakim terenie chcesz śmigać



Szymon Sargalski - Wto Lut 09, 2010 1:43 pm
" />faktycznie nie prowadzi do niczego, dlatego nie będę się kłucił z Paulino
Powered by WordPress, ©