ďťż
Pewna możliwość ...
adammo - 23 kwi 2010, o 10:14 " />Witam! Widzę ,że niestety nie znalazł się żaden programista :/ . Istnieje pewna szansa , którą jeśli zaakceptujecie to może i nie będzie to znowu cudowne rozwiązane ale i tak lepsze niż żadne. Chodzi o to ,że ostatnio miałem więcej czasu więc do kończyłem moją przygodę z J2Me i tym samym powoli początkowo dla siebie zacząłem pisać silnik gry w czystej Javie . Jednak przejdźmy do konkretów: Mogę zacząć od nowa pisać silnik , jednak z informacją ,że mogą być tygodnie kiedy będą się pojawiać częściej nowe wersje , a mogą być też miesiące kiedy nie będzie żadnej nowej wersji - wiąże się to z tym ,że trudno mi powiedzieć ,czy akurat teraz będę miał czy i czy w danym momencie będę mógł to robić. To już zależy od was - ale jeśli może być ,że pisane będzie trwać długo , ale jednak będzie to OK , a jak nie no to cóż robi się problem PS: Dobra czekam na wasze odpowiedzi - zobaczymy też ile jest wytrwałych którzy wciąż są z nami . PS2: Powiem tak Java jednak okazała się dość sympatyczna pomimo kilku spraw które są chyba specjalnym utrudnieniem - mimo tego mam znalezione ciekawe API dzięki któremu Nokie nie powinny sprawiać problemów - no i obsługa wątków - cudowne! - można bez problemu napisać grę z wspaniałą interakcją .... Lealen - 23 kwi 2010, o 15:07 " />Adammo. Jeśli to pomoże skończyć nasz projekt to najlepiej już tak zrobić. Garfield - 24 kwi 2010, o 10:49 " />Jestem z tobą! Nie wiem tylko jak mogę Ci pomóc... Jeżeli pokażesz mi, z czego ćwiczyłeś tą nieszczęsną javę, to może i ja jakoś się przydam Welf - 24 kwi 2010, o 14:09 " />Spoko, z chęcią poczekam, i tak zaglądam tu od czasu do czasu, więc to żaden kłopot . adammo - 24 kwi 2010, o 17:49 " />OK , w następnym tygodniu rzucę kilka wersji przepisanego silnika ,aby zobaczyć który będzie najlepiej działać. @Garfield - Ogólnie ja znam kilka języków programowania więc w Javie tylko musiałem pojąć kilka nietypowych rzeczy . Jednak jak się zaczyna do nowa to podobno http://peb.pl/nauka-i-technika/111268-rapidshare-praktyczny-kurs-java.html ten jest dobry... Też jest coś z serii Biblioteczka KŚ to jak dla głupka tam będzie wyjaśnione Garfield - 24 kwi 2010, o 19:10 " />Nie jestem "kompletne zero", znam jakieś podstawowe komendy w Pascalu, więc nie przesadzaj Ale i tak dzięki. Lealen - 24 kwi 2010, o 21:48 " />O! Może i ja skorzytam. Seichyn - 26 kwi 2010, o 21:37 " />Jakby co to ja jeszcze żyję ; ) i pomogę jeśli coś dalej ruszy. A co z tym silnikiem, który miał pozwalać grać na różnych telefonach, w tym dotykowych? Będzie on zaimplementowany czy całkiem wszystko od nowa robisz? adammo - 27 kwi 2010, o 13:04 " />Wszystko pisze od nowa - z ekranami dotykowymi zobaczy się - jednak pewnie będzie coś innego - może wirtualny / półprzezroczysty gamepad? - Zobaczymy jak będzie działać prosty silnik , a na końcu będzie się bardziej zaawansowane rzeczy dodawać... Garfield - 28 kwi 2010, o 13:19 " />A kamera w końcu jak? "Przylepiona" do bohatera czy pół-swobodna? A może "z łukosu" adammo - 28 kwi 2010, o 16:35 " />Kamera będzie podążać za bohaterem - tak jak w większości gier ... Izometryczna gra też byłaby możliwa jednak dość dziwnie to wygląda na telefonie Huiggi - 2 maja 2010, o 14:06 " />Ja jeszcze jestem. Zaraz biorę się za testowanie tego nowego silnika. Napiszę na MV, że projekt wznowiony i potrzebni znowu testerzy. Gunjack1 - 3 maja 2010, o 10:19 " />Ja mogę grę testować może nie udzielam się, ale miałem cichą nadzieje że projekt powróci Denny Colt - 4 maja 2010, o 16:04 " />Ja też jeszcze jestem aktywny:) i chętnie pomogę. Gallg - 7 maja 2010, o 19:54 " />Myślę że nowi testerzy są niepotrzebni. Mamy starych. |