ďťż
Piasek w gaźniku?




DRIVER - Pią Wrz 28, 2007 2:14 pm
" />Podczas dzisiejszej jazdy moim Carson'em Double-T, uderzyłem przez przypadek w leżącą cegłe, model wylądował na dachu, i po chwili z gasł. Po zdjęciu "budy" zauważyłem że zbiornik jest prawie pusty. Samochód nie był mokry od paliwa, tłumik też niemal suchy. W sumie to dachował mi model już kilka razy, i niemal za każdym razem gasł, więc nic mnie nie zdziwiło. Po za jednym. Filtr powietrza odpadł od gaźnika, a w tej dziurce gdzie sie podłącza filtr, jest piasek. Czy to oznacza że mój silnik już jest na wyrzucenie? Bardzo proszę o odpowiedź.
Ps.Nie uruchamiałem silnika po tym zdarzeniu. Poniżej dodaje adres do zdjęcia przedstawiającego silnik mojego modelu, wraz z filtrem powietrza.
http://img296.imageshack.us/img296/3221/1005897id0.jpg




Michał Bugajski - Pią Wrz 28, 2007 2:27 pm
" />jezeliw samym gazniku, to nic sie nie powinno stac, jaeli piaseg wszeł do silnika to moze to oznaczać ze zrobil sie mały szlif na cylindrze (jeden silnik niestety tak zajechalem), rozbierz silnik wyplukaj go WD-40, zloz i odpalaj, zobaczysz co bedzie... jak bedzie Ci ciezko wolne obroty wyregulować, tzn ze koniec silnika bardzo blisko...



DRIVER - Sob Wrz 29, 2007 6:14 pm
" />Piasek jednak był chyba tylko w dolocie w gaźniku, otworzyłem przepustnice, i nic w środku nie było. Silnik normalnie działa, jak działał. Przeczyściłem wczoraj tylko dolot gaźnika, i filtr, tam gdzie był piasek. Silnik dzisiaj spalił z 3 zbiorniki pełne, i wszytko było ok. Mi się wydaje że filtr spadł wtedy jak samochód upadł na dachu, a wtedy już nie ruszałem nic na aparaturze, więc podczas wyskoku już przepustnica była zamknięta. Osobiście myślę że silnik jest ok, i piasek nie wpadł do niego. W takim razie myślę że temat do zamknięcia.



Michał Bugajski - Sob Wrz 29, 2007 6:24 pm
" />
">Piasek jednak był chyba tylko w dolocie w gaźniku, otworzyłem przepustnice, i nic w środku nie było. Silnik normalnie działa, jak działał. Przeczyściłem wczoraj tylko dolot gaźnika, i filtr, tam gdzie był piasek. Silnik dzisiaj spalił z 3 zbiorniki pełne, i wszytko było ok. Mi się wydaje że filtr spadł wtedy jak samochód upadł na dachu, a wtedy już nie ruszałem nic na aparaturze, więc podczas wyskoku już przepustnica była zamknięta. Osobiście myślę że silnik jest ok, i piasek nie wpadł do niego. W takim razie myślę że temat do zamknięcia.

i skonczyło sie na strachu...




Tomasz Ostrowski - Sob Wrz 29, 2007 9:41 pm
" />daj węższą opaske na kolanko i dłuższy przewód paliwowy, wtedy nie bedzie tak szybko gasł jak poleci na plecki



Rafał Kowina - Nie Wrz 30, 2007 10:04 am
" />Jaśli dobrze rozumie piasek robi szlif na tłoku i na tym cylindrze i silnik traci kompresje, no nie



bula - Nie Wrz 30, 2007 10:13 am
" />Dokładnie tak jak mówisz, nie musi być to sprowodowane tylko piaskiem. Silnik traci kompresje przez wycieranie się cylindra i tłoka np z powodu temperatur może się odkształcać. Kompresje może tracić też przez nieszczelne łożyska.



Rafał Kowina - Nie Wrz 30, 2007 1:25 pm
" />I jak sie kupi "zestaw naprawczy" cylinder i tłok (piston) to jest ok tylko czy po takiej wymianie trzeba znów docierać silnik



Piotr Krzyżanowski - Nie Wrz 30, 2007 1:28 pm
" />tak, na nowo musisz docierac



Rafał Kowina - Nie Wrz 30, 2007 1:43 pm
" />Dzięki



bula - Nie Wrz 30, 2007 1:44 pm
" />Jeżeli chodzi o tłok i cylinder to tak chyba że to łożyska to nadają się do wymiany, ale po zakupie zestawu jak napisał kolega musisz dotrzeć.



Rafał Kowina - Nie Wrz 30, 2007 6:14 pm
" />Last question: Na docieraniu trzeba powrócić do ustawień fabrycznych czy można tak jak jest



Michał Bugajski - Nie Wrz 30, 2007 6:19 pm
" />
">Last question: Na docieraniu trzeba powrócić do ustawień fabrycznych czy można tak jak jest

tak, ustawienia fabryczne musza byc



Rafał Kowina - Nie Wrz 30, 2007 6:21 pm
" />To fajnie
Czeka mnie nezła "przeprawa"



Tomasz Ostrowski - Nie Wrz 30, 2007 7:12 pm
" />
">To fajnie
Czeka mnie nezła "przeprawa"


a to w końcu silnik padł?

jeśli model jedzie, a ciepły silnik daje sie uruchomić i sam z siebie nie gaśnie to poczekaj jeszcze z tym docieranie



Rafał Kowina - Pon Paź 01, 2007 1:49 pm
" />mój stracił częściowo kompresje



Bartosz Giza - Wto Paź 02, 2007 11:48 am
" />Po ilu silnik jest litrach? wiadomo że silnik z "biegem" litrów powoli zaczyna tracić kompresję , to norma



Rafał Kowina - Wto Paź 02, 2007 2:27 pm
" />Po trzech (3)



Rafał Kowina - Nie Paź 14, 2007 11:09 am
" />1.Dzisiaj jeżdziłem pierwszy raz po wyczyszczeniu silnika z pozostałości
piachu. Silnik wciaz ma całkiem niezłą kompresje. Ma chyba nawet
większą moc niż przedtem bo mogłem wejsć w drift na trawie czego nie
mogłem zrobić wcześniej

Co sie stało z mocą?
Czy to dlatego, że przeczyściłem gaźnik?

Miał mniejszą temperature co mnie cieszy bo wcześniej bardzo sie grzał.

2.Sprzęgło troche za wcześnie łapie i nie moge dobrze wyrególować
obrotów jałowych.Czy da sie to jakoś wyrególować?
Powered by WordPress, ©