ďťż
Płyn do silnika




rcmania - Pon Sty 03, 2005 12:05 pm
" />Hej nie wiem gdzie wlac płyn do konserwacji silnika raz słyszałem zeby wlewac przez gaznik ,a raz zeby prze otwur na swiece? co wy o ty myslicie




Marcin Jasiński - Pon Sty 03, 2005 12:16 pm
" />tu i tu po 5 kropel



Jaglinski - Pon Sty 03, 2005 2:52 pm
" />
">Hej nie wiem gdzie wlac płyn do konserwacji silnika raz słyszałem zeby wlewac przez gaznik ,a raz zeby prze otwur na swiece? co wy o ty myslicie

Lepiej przez gaznik, bo wystarczy filtr zdjac, a pozniej zakrecic kilka razy silnikiem az sie ARO rozprowadzi...
A jak bedziesz po kazdej jezdzie swiece wykrecal to gwint dlugo nie wytrzyma... no chyba ze uzywasz ARO raz na pol roku to inna sprawa



Peo - Pon Sty 03, 2005 3:48 pm
" />Gdzie kupujecie ten plyn i czy mozna go moze czyms zastąpic????




Krzysiek Jaskot - Pon Sty 03, 2005 3:55 pm
" />Witam,
Nie płyn ale After Run Oil (ARO). Bądźmy precyzyjni w zadawaniu swoich pytań. Kupić można na www.rojna.pl



Piotr Michalski - Pon Sty 03, 2005 4:09 pm
" />
">Gdzie kupujecie ten plyn i czy mozna go moze czyms zastąpic????

Od biedy mozna tez uzywac WD-40, co prawda on nie sluzy do konserwacji silnika, ale odparowuje wode, przez co nie tworzy sie korozja w silniku.



Adrian Kopeć - Pon Sty 03, 2005 4:41 pm
" />a ja mam takie pytanko jak pozniej jest z odpaleniem autka jak po jezdzie zaleje ARO cze trudniej jest go zapalić ? Pytanie może wydawać się dziwne ale chciałbym sie dowiedzieć



Michał Bugajski - Pon Sty 03, 2005 5:06 pm
" />
">a ja mam takie pytanko jak pozniej jest z odpaleniem autka jak po jezdzie zaleje ARO cze trudniej jest go zapalić ? Pytanie może wydawać się dziwne ale chciałbym sie dowiedzieć

nie ma problemow, najwyzej troszke wiecej pokrecisz roto lub szarpanka kilka razy wiecej szarpniesz ..



Adam Jaszczurowski - Wto Sty 04, 2005 9:48 am
" />po uzyciu WD-40 odpalenie robi sie troche klopotliwe, trwa to troche dluzej i auto STRASZNIE kopci z wydechu



Michał Bugajski - Wto Sty 04, 2005 10:09 am
" />
">po uzyciu WD-40 odpalenie robi sie troche klopotliwe, trwa to troche dluzej i auto STRASZNIE kopci z wydechu

Adam przypomnij sobie jak moj silnik lezal w domu 2 miesiace bez odpalania.... a mialem gozalanego wd-40.... i pamietasz jak pod Geantem odpalil....nie bylo problemu ........ raz sa klopoty z odpaleniem raz nie ma ich wcale



Rafał Malczyński - Wto Sty 04, 2005 1:10 pm
" />Czyli po kazdej jedzie trzeba wykrecac swiece i wlewac? a mozna np. przez wydech (tzn. odpiac sprezynke i odchylic tlumik a jak tlok bedzie opuszczony to wlac)?



Michał Zieliński - Wto Sty 04, 2005 3:12 pm
" />najlpeij po kazdej jeżdzie ja to wlewam troszke do gaznka, zdejmuje filtr powietrza i zakrecam roto i sam sie rozprowadzi w silnku



Artur Dzierzęcki - Śro Sty 05, 2005 10:50 am
" />Jeszcze raz proponuje odnieść sie do art. na temat paliw na stronie defeny. After Run ma za zadanie zneutralizować działanie kwasów zawartych w paliwie a nie tylko ,,wyprzeć wodę,, jest to tak samo jak z prawdziwym silnikiem przy pierwszym odpaleniu- gorsze smarowanie i taką także rolę spełnia takowy olej.
Nie wiem w jakim silniku wyrabia sie gwint pod świecę ale z pewnościa nie ma takiego miejsca w silnikach renomowanych firm. Świecę wkręca sie z wyczuciem a w szczególności typu ,,turbo,,
Po każdej jeżdzie , czasami nawet na zawodach konserwuje silnik i nalezy tego przestrzegac bardzo rygorystycznie. Parę kropel w gażnik i do komory spalania( pod świecę) Stosuje olej Runner Time poniewaz na takim paliwie jeżdzę, dodatkowo ten olej zawiera dodatki poprawiajace smarowanie przy pierwszym odpaleniu. Zainteresowanych informacjami odsyłam do dystrybutora.
Wcześniej stosowałem olej Model Technicsa i także nie było problemów, więc nie polecam stosowania środków do tego nie przeznaczonych.
Pamiętajcie że właśnie na takich *****łach powstaja różnice dzielące zawodników na zawodacj i na nich powstaja różnice w prędkościach i przyczepności modeli. Silnik to serce modelu i trzeba należycie o niego dbac. Trzeba nauczyć sie podstawowych zasad i stosowac je.



Rafał Malczyński - Śro Sty 05, 2005 2:39 pm
" />a gdzue mozna kupic ten After Run Runner Time'a? (bo nie widze go na stronie Defny... )

Z gory przepraszam za OT, ale dlaczego swiece turbo trzeba w szczegulnosci wkrecac z wyczuciem ?



Artur Dzierzęcki - Śro Sty 05, 2005 2:47 pm
" />
">a gdzue mozna kupic ten After Run Runner Time'a? (bo nie widze go na stronie Defny... )

Z gory przepraszam za OT, ale dlaczego swiece turbo trzeba w szczegulnosci wkrecac z wyczuciem ?


Trzeba zapytac i jest znacznie wiecej dodatkowej chemii. Sam stosuje olej do łożysk na wyższą temp. do centaxa( rewelacja), olej do filtrów, olej do konserwacji silnika (jest on z ciekawym dodatkiem)
Powered by WordPress, ©