ďťż
pod-sekcja on-road (?)




Rafał Piesio - Nie Mar 05, 2006 9:35 pm
" />narzekamy, że jest źle, że wiele rzeczy dzieje się bez nas lub że nie robi się czegoś, co jest nam potrzebne, narzekamy, że nie mamy reprezentacji w sekcji. dane zostało zielone światło do stworzenia pod-sekcji on-road (chyba nic nie stoi na przeszkodzie utworzenia osobno pod-sekcji dla elektryków i spalinówek, ale to już odrębna sprawa), żeby wreszcie ktoś z nas, zawodników, reprezentował nasze interesy. w off-road temat podchwycono szybko i tam się coś dzieje. może wreszcie i my powinniśmy się ruszyć? nie brakuje nam przecież ludzi z wieloletnim doświadczeniem zawodniczym, którzy znają się na rzeczy i którzy nadawaliby się do tej roli.

chciałbym prosić, aby zgłaszać w tym temacie kandydatów to podsekcji, jeśli chętni sami się nie znajdują - może widząc poparcie innych dadzą się oni namówić do reprezentowania nas. wydaje mi się, że każda klasa biorąca obecnie udział na zawodach powinna mieć swojego reprezentanta.
moja propozycja na początek - Marek Kusiakiewicz (klasa/klasy e-18 ).




Lech Pepliński - Pon Mar 06, 2006 4:01 pm
" />Moja propozycja : Artur Dzierzecki .I nie mówcie , że już jest w bagusach . I przydałby się ktoś z Warszawy , bo odległość od Chocimskiej (ZG LOK) bardzo ułatwia sprawę . Tylko nie może to być osoba chodząca na pasku u kol. Ciećwierza .



Artur Dzierzęcki - Pon Mar 06, 2006 5:20 pm
" />
">Moja propozycja : Artur Dzierzecki .I nie mówcie , że już jest w bagusach . I przydałby się ktoś z Warszawy , bo odległość od Chocimskiej (ZG LOK) bardzo ułatwia sprawę . Tylko nie może to być osoba chodząca na pasku u kol. Ciećwierza .

Dziekuję , nie jestem zainteresowany .



Robert Goś - Pon Mar 06, 2006 5:48 pm
" />
"> I przydałby się ktoś z Warszawy , bo odległość od Chocimskiej (ZG LOK) bardzo ułatwia sprawę . Tylko nie może to być osoba chodząca na pasku u kol. Ciećwierza .

Z Warszawy, moja propozycja Łukasz Kowalczyk ( jeśli się zgodzi i nie obrazi , jak kolega powyżej ) . Łukasza przedstawiać chyba nie trzeba.

Pozdrawiam

Robert Goś




Lech Pepliński - Pon Mar 06, 2006 6:55 pm
" />Jak znam życie , to Artur troszkę sobie pojezdzi , i szybko wroci do nas , bo nie ma to jak na asfalcie . . A bagusem 4WD elektrycznym też jeżdziłem i to ładnych parę lat i Ty dobrze o tym wiesz .



Jacek Żurek - Pon Mar 06, 2006 8:01 pm
" />pewne jest jedno
ze Artur zmienia klasy jak rękawiczki

moja propozycja do sekcji elektrykow: Łukasz Kowalczyk

jest to TOPowy zawodnik DTM i E12

bedzie sie troszczyl o sport na najwyzszym poziomie
osobiście jezeli bedzie potrzebowal mojego wsparcia moze na to liczyc

dziekuje



Erik Turlejski - Pon Mar 06, 2006 8:23 pm
" />
">moja propozycja na początek - Marek Kusiakiewicz (klasa/klasy e-18 ).

ja także



Artur Dzierzęcki - Pon Mar 06, 2006 9:21 pm
" />
">pewne jest jedno
ze Artur zmienia klasy jak rękawiczki

moja propozycja do sekcji elektrykow: Łukasz Kowalczyk

jest to TOPowy zawodnik DTM i E12

bedzie sie troszczyl o sport na najwyzszym poziomie
osobiście jezeli bedzie potrzebowal mojego wsparcia moze na to liczyc

dziekuje


Jedno jest pewne
Artur nadal jest CZYNNYM zawodnikiem.
Podziekowalem Wam przecież



Anonymous - Pon Mar 06, 2006 10:07 pm
" />Odpowiedż dla Pana Lecha Peplińskiego .Prepraszam ale produkcją pasków się nie zajmuje.
Wracając do tematu to ja przedstwiłem pomysł utworzenia Podsekcji oraz żeby predstawiciele weszli do władz Sekcji.Problem w tym żeby znależli się chętni do działania .Tak jak pisałem wcześniej odbędzie się spotkanie w Łomiankach do tego czasu można wykorzystać Forum do komunikowania i wyrażania spraw które wymagają określenia lub zmian.

Po raz setny będe podkreślał że będziecje mieli taką władze w Sekcji jak sami ją stworzycie.
Rolą LOK-u jest zabezpieczenie finansów na potrzeby modelarstwa które uzgadniają reprezentancji poszczególnych Sekcji na posiedzeniu CKMLOK które odbędzie się na początku kwietnia.



Jacek Żurek - Pon Mar 06, 2006 10:40 pm
" />
">Odpowiedż dla Pana Lecha Peplińskiego .Prepraszam ale produkcją pasków się nie zajmuje.
Wracając do tematu to ja przedstwiłem pomysł utworzenia Podsekcji oraz żeby predstawiciele weszli do władz Sekcji.Problem w tym żeby znależli się chętni do działania .Tak jak pisałem wcześniej odbędzie się spotkanie w Łomiankach do tego czasu można wykorzystać Forum do komunikowania i wyrażania spraw które wymagają określenia lub zmian.

Po raz setny będe podkreślał że będziecje mieli taką władze w Sekcji jak sami ją stworzycie.
Rolą LOK-u jest zabezpieczenie finansów na potrzeby modelarstwa które uzgadniają reprezentancji poszczególnych Sekcji na posiedzeniu CKMLOK które odbędzie się na początku kwietnia.


Czy może Pan podać do publicznej wiadomości dane dotyczące budżetu jakim dysponuje LOK na organizacje imprez modeli samochodów ??

Myślę, że nie będzie z tym większych problemów. Duże przedsiębiorstwa typu ORLEN, PKO, PZU podają do publicznej wiadomości dane dotyczące wydatków, przychodów itd.

z góry dziękuję za wyczerpującą odpowiedź

Jacek Żurek



Anonymous - Pon Mar 06, 2006 10:59 pm
" />Witam. Tą informacje otrzymają członkowie CKMLOK na posiedzeniu w kwietniu.



Filip Zaremba - Wto Mar 07, 2006 12:46 pm
" />
">pewne jest jedno
ze Artur zmienia klasy jak rękawiczki


Artur zmienia klasy,ale dzięki temu poszerza spektrum wiedzy modelarskiej...



Lech Pepliński - Wto Mar 07, 2006 6:14 pm
" />Do pana Zbyszka Ciećwierza : Żeby było dobitniej i bardziej zrozumiale , to ;pasek zastapię smyczą; Na smyczy Panie Zbyszku , na smyczy .

Czy mamy rozumieć , że skład dzisiejszej Sekcji to jest nasz Wybór ? To proszę przedstawić protokół z tych wyborów .!!!!!!!!!!!!!! Jeżeli dobrze pamiętam , to naszym wyborem na Komandora Sekcji był kol.Jerzy Oleńczak .



Lech Pepliński - Wto Mar 07, 2006 6:18 pm
" />I zawsze można się było dużo nauczyć od Niego .W jakiej klasie by nie jeżdził , zawsze był jednym z najlepszych , jeżeli nie najlepszy . Mówię o Arturze . I nie pamiętam drugiego takiego chętnego do pomocy .



Robert Goś - Wto Mar 07, 2006 7:14 pm
" />Witam Wszystkich.

Mam prośbę : NIE ZRÓBMY " AWANTURY " W TYM TEMACIE. Spotkanie w Łomiankach " za pasem" , jeśli mamy zrobić zmiany i wybrać swoich przedstawicieli do sekcji, proponuję na tym się skupić. To miał na celu Rafał rozpoczynając TEN POST.

Pozdrawiam

Robert Goś



Anonymous - Wto Mar 07, 2006 8:44 pm
" />Panie Lechu dla wyjaśnienia ostatnie wybory odbyły się w Rudzie Śląskiej a komandorem został wybrany Rajmund Piecha a zastępcą Tadeusz Bernady i taki był wybór. Są jeszcze uczestnicy tych wyborów i może coś pamiętają, tyle w tej kwestii ale może byśmy wrócili do tematu.



Lech Pepliński - Śro Mar 08, 2006 9:22 am
" />Do jakiego tematu ? I jeszcze raz pytam - jakie decyzje mają zapaść w Łomiankach ? Nic o Nas bez Nas .



Robert Goś - Śro Mar 08, 2006 10:33 am
" />
">Do jakiego tematu ? I jeszcze raz pytam - jakie decyzje mają zapaść w Łomiankach ? Nic o Nas bez Nas .

Witam p. Lechu.

Tematem tego postu są rozmowy na temat przeorganizowania sekcji samochodów z napędem elektrycznym, tak aby znaleźli się w niej przedstawiciele wszystkich jeżdżących klas ( ja wypowiadam się tylko odnośnie hali, w sezonie otwartym - Kamil nie jeździ ). Kontynuacją tych rozmów ma być na spotkanie ( ogólnodostępne ) w czasie Mistrzostw Polski w Łomiankach. Tyle odpowiedzi do Lecha.

Moje typy ( mam nadzieję, iż Nikt z wymienionych się nie obrazi ). Z żadnym z Nich nie konsultowałem swoich typów, jednak będę wdzięczny, jeśli się wypowiedzą w temacie. W wiekszości wypadków kierowałem się częstotliwością udziału w zawodach Tych zawodników w sezonie halowym i zajmowanymi tam miejscami oraz wiekiem zawodników.

Przedstawiciel zawodników przy sekcji - Łukasz Kowalczyk ( powinien mieć prawo udziału w CKM-ie ).

Współpracujący z Nim przedstawiciele poszczególnych klas:
E-10TC Standard - Paweł Żelazo ( razem z Tadeuszem ) lub Tomek Massalski.
E-10 TC Open - Maciek Dźwigaj lub Norbert Omelańczuk.
Top Stock - Kinga Kaczmarczyk, Szymon Szymiec lub Grzegorz Hulin ( niestety nie znam wieku dwóch ostatnich ).
E-18 Micro Open - Wojtek Bukryj lub Rafał Piesio
E-18 Micro Standard - Paweł Michalski , Marek Kusiakiewicz lub Grześ Nóżka.
E-10TC 540 - Dominik Ochociński ( razem z Jackiem ) lub Marcin Derewiński.
E12 - Artur Dziarżęcki, Zalejaś Rafał, Daniel Słomski lub Norbert Rękawek.

Tak wygląda Moja propozycja, mam nadzieję, że będą następne konstruktywne propozycje, nie zaś kolejna awantura.

Pozdrawiam

Robert Goś



Piotr Blaze Blazucki - Czw Mar 09, 2006 4:10 pm
" />Chcialem tylko dodac jeszcze ze w ramach roznych podsekcji powinno sie tez uwzglednic modele terenowe elektryczne.
W czesci forum gdzie ofroadowcy sie wypowiadaja jest jedynie dyskusja o modelach spalinowych
Modele 2wd i 4wd tez maja prawo miec reprezentanta. Zwłaszcza ze ostatnio sie sporo zmienilo bez wiedzy zawodnikow.



Anonymous - Czw Mar 09, 2006 7:59 pm
" />To na co czekasz Piotrze weż się do roboty .zgłoś może siebie i przedstaw swój program a może mają to zrobić krasnoludki.



Lech Pepliński - Pią Mar 10, 2006 9:23 am
" />Panie Sekretarzu .Na tym stanowisku to chyba nie wypada .



Piotr Blaze Blazucki - Pią Mar 10, 2006 1:08 pm
" />To chyba najlepsze podsumowanie. tamtej wypowiedzi.
az przykro czytac takie wypowiedzi osob ktore maja nas reprezentowac.



Anonymous - Pią Mar 10, 2006 6:48 pm
" />Kolego Poitrze przykro czytać ze szukasdz jelenia żeby ktoś zrobił robote a ty przyjedziesz na gotowe .

Dla mnie najważniejsza jest chęć do działania nie chcesz nie rób nic czekaj na manne z nieba.

Nie chcesz skorzystać z tego co wniosła demokracja w naszym kraju nie wierzysz że coś wtym kraju znaczysz i masz do tego prawo to jest twój wybór.

Ale czenu oglądasz się na innych a przecież masz do tego prawo .
Koledzy czekając na wskazówki można w tym momenciie zmienić tor na ślepy.



Zaremba Lesław - Pią Mar 10, 2006 7:03 pm
" />
">Kolego Poitrze przykro czytać ze szukasdz jelenia żeby ktoś zrobił robote a ty przyjedziesz na gotowe .

Dla mnie najważniejsza jest chęć do działania nie chcesz nie rób nic czekaj na manne z nieba.

Nie chcesz skorzystać z tego co wniosła demokracja w naszym kraju nie wierzysz że coś wtym kraju znaczysz i masz do tego prawo to jest twój wybór.

Ale czenu oglądasz się na innych a przecież masz do tego prawo .
Koledzy czekając na wskazówki można w tym momenciie zmienić tor na ślepy.


Tekst jak przystało na prawdziwego sekretarza.Dodałbym jeszcze,coś o imperialistach np.imperialistycznym dilerom mówimy zdecydowanie NIE.
Obywatelu weż model w swoje ręce....




Jacek Żurek - Pią Mar 10, 2006 7:14 pm
" />cytat z Misia:

"Hochwander: To wszystko każe nam powiedzieć mocno i stanowczo…
Scenograf: … parówkowym skrytożercom mówimy NIE !!!
Grubas z sali: Brygada młodzieżowa zobowiązuje się zaciągnąć wartę młodzieżową przy nowo zakupionych parówkach, dla uczczenia rocznicy powstania naszego przedsiębiorstwa.
Głos z tłumu: Trzydziestej pierwszej rocznicy !!!
Grubas z sali: Tak jest !!! Trzydziestej pierwszej, okrągłej rocznicy !!!
Kolega Grubasa (cicho do Grubasa): O musztardzie było wspomnieć !
Grubas z sali (cicho do kolegi): Mam musztardę "




Zaremba Lesław - Pią Mar 10, 2006 7:24 pm
" />jak w skansenie....



Wiesław Groszkowski - Pią Mar 10, 2006 7:43 pm
" />
">Kolego Poitrze przykro czytać ze szukasdz jelenia żeby ktoś zrobił robote a ty przyjedziesz na gotowe .

Dla mnie najważniejsza jest chęć do działania nie chcesz nie rób nic czekaj na manne z nieba.

Nie chcesz skorzystać z tego co wniosła demokracja w naszym kraju nie wierzysz że coś wtym kraju znaczysz i masz do tego prawo to jest twój wybór.

Ale czenu oglądasz się na innych a przecież masz do tego prawo .
Koledzy czekając na wskazówki można w tym momenciie zmienić tor na ślepy.


Tekst jak przystało na prawdziwego sekretarza.Dodałbym jeszcze,coś o imperialistach np.imperialistycznym dilerom mówimy zdecydowanie NIE.
Obywatelu weż model w swoje ręce....

Przypomina to PLE PLE PLE PLENUM



Jan Matukin - Pią Mar 10, 2006 7:46 pm
" />
">...Obywatelu weż model w swoje ręce...
Doskonała filipika (nie mylić z filipinką).
Panie Zaremba - uprzejmie proszę by również Pan wziął model w swoje ręce i powiększył grono zawodników w sezonie on-road 2006 - może Pan podzielić się klasami z synem i ustalić - "Ty wygrywasz to, a ja tamto - w zamian powiększę ci kieszonkowe" .



Wiesław Groszkowski - Pią Mar 10, 2006 7:51 pm
" />Jak beda Panie Janku 1:5 lub 1:6 to i ja sie dołacze ,jest to idealna klasa dla starszych Panow model jest widoczny na torze.



Anonymous - Pią Mar 10, 2006 7:56 pm
" />Panie Lesłaswie może coś razem zaśpiewacie Tylko żebyście dotrwali do końca Waszego Tekstu .Pozdrowienia dla Pana Jacka Żurka
A juz myśloałem że zasneliście snem zimowym a może pojechaliście na zawody mam tu na myśli moich stałych partnerów do dyskusji.

Was drodzy koledzy reprezentuje Sekcja A ja mam pomóc w Waszym działaniu .Jak to się mówi jak sobie pościelice tak sie wyśpicie.



Zaremba Lesław - Pią Mar 10, 2006 7:57 pm
" />Panie Janie mogę wziąść w ręce i powiększyć model ale kto mi da kieszonkowe za to....



Wiesław Groszkowski - Pią Mar 10, 2006 8:00 pm
" />Zbigniew napisał
Panie Lesłaswie może coś razem zaśpiewacie

Oni beda spiewac a ty bedziesz tanczył (na rurze)



Zaremba Lesław - Pią Mar 10, 2006 8:16 pm
" />To w zasadzie jest tercecik tylko na jaką nutę,czy cieniutko śpiewać,czy z grubej rury...to myślę że "tancereczka"musi się wypowiedzieć,żeby jej się nóżki w rurkę nie zaplątały....



Jacek Żurek - Pią Mar 10, 2006 9:31 pm
" />
">Panie Lesłaswie może coś razem zaśpiewacie Tylko żebyście dotrwali do końca Waszego Tekstu .Pozdrowienia dla Pana Jacka Żurka
A juz myśloałem że zasneliście snem zimowym a może pojechaliście na zawody mam tu na myśli moich stałych partnerów do dyskusji.

Was drodzy koledzy reprezentuje Sekcja A ja mam pomóc w Waszym działaniu .Jak to się mówi jak sobie pościelice tak sie wyśpicie.


Pan Jacek Żurek szykuje model na zawody
za chwile pierwsze zawody modeli spalinowych

pewnie gdzies wystartuje, ciekawe czy jeszcze pamietam jak sie autem steruje

do dyskusji na tematy polityczne zapraszam na priva
na forum możemy porozmawiac o technologii budowy samochodow

Pozdrawiam



Paweł Lipinski - Pią Mar 10, 2006 10:49 pm
" />Witam
Jacek znajac Ciebie napewno szybko sobie przypomnisz
w zeszłym roku w NS naprawde niezle Ci szło gdyby nie ten pakiet w półfinale ...
Pozdrawiam



Jacek Żurek - Pią Mar 10, 2006 11:52 pm
" />
">Witam
Jacek znajac Ciebie napewno szybko sobie przypomnisz
w zeszłym roku w NS naprawde niezle Ci szło gdyby nie ten pakiet w półfinale ...
Pozdrawiam


wole startowac z pozycji amatora niz mistrza
mam wiele do zrobienia i licze na wasza pomoc

THX

p.s.
podeslij mi na priva Wasze numery GG



Paweł Lipinski - Sob Mar 11, 2006 2:00 am
" />Amatorem to Ty byłes bardzo dawno i juz nim nie bedziesz . Ktos kto startował raz w zawodach robił to w jakims celu aby sprawdzic sie z profesjonalistami. Ale ktos kto przejezdził przynajmniej 1 cały sezon
juz nigdy nie bedzie patrzył na ten sport okiem amatora tylko profesjonalisty .Dlatego dla mnie jestes profesjonalista tylko chwilowo w stanie spoczynku
Pozdrawiam



Lech Pepliński - Sob Mar 11, 2006 9:20 am
" />Zbyszku Ć .Jak czytam Twoje posty , to jakbym słuchał naszego byłego prezydenta Lecha Wałęsę :nie chcem , ale muszem , jesdem za , a nawet przeciw ....................



Jacek Żurek - Sob Mar 11, 2006 11:52 am
" />
">Amatorem to Ty byłes bardzo dawno i juz nim nie bedziesz . Ktos kto startował raz w zawodach robił to w jakims celu aby sprawdzic sie z profesjonalistami. Ale ktos kto przejezdził przynajmniej 1 cały sezon
juz nigdy nie bedzie patrzył na ten sport okiem amatora tylko profesjonalisty .Dlatego dla mnie jestes profesjonalista tylko chwilowo w stanie spoczynku
Pozdrawiam


Paweł
spokojnie
co będzie to będzie

buggy jest już gotowy
monster - czekam na serwo. to co mialem bylo za slabe

mam nadzieje ze impreza halowa w warszawie wypali i bede mogl uruchomic oba auta

dzieki
Jacek



Anonymous - Sob Mar 11, 2006 12:50 pm
" />Panie Lechu porównanie do Wałęsy to dla mnie zaszczyt .Zeby nie tacy ludzie jak Pan Wałęsa i ludzie którzy tworzyli grunt pod przemiany w naszym kraju to w dalszym ciągu Pan by trwał w swoim światku

.Utwierdza ją mnie Pana posty nic nie wnoszące to tematu ewentualnych przemian o których toczy się dyskusja.Dla mnie styl który Pan reprezentuje tocząc prywatne wspomnienia i zaśmiecając ten post jest czymś nie zrozumiałym.

Jeżeli w Łomiankach modelarze będą mieli tyle do powiedzenia co Pan to spotkanie będzie trwało 15 minut.

Tak żeby wziąć sprawe w swoje ręce to trzeba wiedzieć co chce się zrobić a to jest trudniejsze od sterowania modelem.



Lech Pepliński - Sob Mar 11, 2006 8:21 pm
" />A Pan , Panie Zbyszku nie potrafisz ani jednego , ani drugiego .



Anonymous - Sob Mar 11, 2006 9:17 pm
" />Widać za to ile Pan potrafi.



Artur Dzierzęcki - Sob Mar 11, 2006 9:24 pm
" />Ja mam tylko takie male pytanko w sprawie tych Lomianek. Czy będą tam jakieś poważne rozmowy dotyczące klasy IC-8T bo troche tak za daleko jechać żeby posluchać klutni. Na rozmowy dotyczące klasy o której wspomnialem to zapraszam na najbliższe zawody off-road.
Tylko tak naprawdę to nie wiem o czym gadać



Anonymous - Sob Mar 11, 2006 9:43 pm
" />Artur tak jak napisałeś nie wiesz co gadać .Ja przygotuje sale konferencyjną a gospodarzem jest Sekcja na to spotkanie zaproszony będzie ktoś z Dyrekcji jest to spotkanie organizacyjne raczej zostaną określone kierunki działania ale to wszystko zależy od uczestników HMP.Staram się sprowokować dyskusję ale nie widzę konkretnej dyskusji. myślałem że znajdą się chętni do wymiany poglądów ale widze że najlepiej dyskusja toczy się wokól modeli w takim razie Arturze zapraszam na priv.



Jan Matukin - Sob Mar 11, 2006 10:46 pm
" />W Łomiankach jest o czym porozmawać - powtarzam "porozmawiać" a nie kłócić się, bo to do niczego nie doprowadzi. Jest nas prawie 200 - sporo więc i trudno każdemu dogodzić - co zawodnik to inna koncepcja czegokolwiek. Jest tylko problem - czy da się porozmawiać o czymkolwiek z soboty na niedzielę? - chyba nie - bo większość będzie zajęta przygotowaniami do niedzielnych finałów - one kończą sezon halowy i każdemu będzie zależało na wyniku a nie na siedzeniu do późnej nocy.
Większość z nas to ludzie - też potrzebują wyspać się i spokojnie powrócić do domu.
Zarząd sekcji przygotuje własne stanowisko co do kierunków działania na sezon 2006 i będzie ono wypadkową oczekiwań większości modelarzy.



Artur Dzierzęcki - Sob Mar 11, 2006 10:56 pm
" />
">W Łomiankach jest o czym porozmawać - powtarzam "porozmawiać" a nie kłócić się, bo to do niczego nie doprowadzi. Jest nas ze 150-ciu jak nie więcej - sporo więc i trudno każdemu dogodzić - co zawodnik to inna koncepcja czegokolwiek. Jest tylko problem - czy da się porozmawiać o czymkolwiek z soboty na niedzielę? - chyba nie - bo większość będzie zajęta przygotowaniami do niedzielnych finałów - one kończą sezon halowy i każdemu będzie zależało na wyniku a nie na siedzeniu do późnej nocy.
Większość z nas to ludzie - też potrzebują wyspać się i spokojnie powrócić do domu.


Dlatego proponuje żebyście zalatwili sprawy dotyczące klas startujących w HMP. Baguski następnym razem.



Jan Matukin - Sob Mar 11, 2006 11:23 pm
" />Właśnie edytowałem wcześniejszy post i Twój cytat jest niezupełny.
Z Panem Ciećwierzem rozmawiałem dzisiaj o HMP w Łomiankach i swoje stanowisko przedstawiłem.



HPI Polska - Nie Mar 12, 2006 6:48 am
" />
">Artur tak jak napisałeś nie wiesz co gadać .Ja przygotuje sale konferencyjną a gospodarzem jest Sekcja na to spotkanie zaproszony będzie ktoś z Dyrekcji jest to spotkanie organizacyjne raczej zostaną określone kierunki działania ale to wszystko zależy od uczestników HMP.Staram się sprowokować dyskusję ale nie widzę konkretnej dyskusji. myślałem że znajdą się chętni do wymiany poglądów ale widze że najlepiej dyskusja toczy się wokól modeli w takim razie Arturze zapraszam na priv.
Dobrze by było, aby większość poznała Pańskie i innych Lokowców stanowisko.
Ja swoje przedstawiłem dość precyzyjnie i chciałbym usłyszeć jakieś odpowiedź kogokolwiek kompetentnego w Loku do podejmowania decyzji na sezon 2006r.
Po co mam jechać np. do Łomianek skoro w intetesujących mnie kwestiach wielokrotnie powiedziałem już wszystko.
Problem jest jeden – brak jakichkolwiek oficjalnych decyzji.
Co do rozmów przy okazji jakiś zawodów to uważam, że jest to zbyt poważny problem i zajmie zbyt dużo czasu, aby nie poświęcić na niego całego dnia.
Poza tym dość celowe byłoby opublikowanie w punktach listy tematów, w jakich ma się toczyć dyskusja w podsekcjach.
Chyba, że dyskusje planujecie Panowie toczyć przez kolejny sezon 2006 na zasadzie – na każdych zawodach jakaś mała niezaplanowana dyskusyjka.



Artur Dzierzęcki - Nie Mar 12, 2006 7:27 am
" />Byloby to calkiem rozsądne podać program takiego spotkania , jak i rozważyć czy aby starczy czasu na zawodach.
Nie będę ukrywal że jest to dla mnie 200 zl na paliwo, wielokrotnie planowane byly podobne imprezki i zazwyczaj kończyly się fiaskiem.
Na forum natomiast wszyscy są rozmowni.



Wiesław Groszkowski - Nie Mar 12, 2006 8:10 am
" />Wydaje mi sie ,ze klasa IC8T jest w miare ustabilizowana ,z tego co czytam wiecej maja elektryki spraw.Dlatego mozesz sobie Artur odpuscic.



Anonymous - Nie Mar 12, 2006 11:14 am
" />Odpowiedż dla Pana Darka Flisiaka .Ja przedstawiłem swój pomysł utworzenia Podsekcji celem wzmocnienia władz Sekcji która praktycznie składa się z dwóch osób dla mnie to jest najważniejsza sprawa.Wiąże się to z decyzjami gdzie i kiedy rozegrane zosataną zawody w 2006r.

Niezależnie co Pan pisał ja osobiście zapraszam Pana do Łomianek na Halowe MIstrzostwa Polski zapraszam Pana Niko reprezentującego Spółke ATA oraz Pana Rękawka reprezentującego Serpenta.
Zwracam się oficjalnie na Forum RC-AUTO żeby Pan opracował program współpracy z LOK-kiem w zakresie wspólnych zawodów oraz zawodów organizowanych przez Firme HPI-z mojej strony przepraszam Pana za wszystkie moje słowa pod Pana adresem przyrzekam że z mojej strony się to nie powtórzy.
Po zastanowieniu doszedłem do wniosku że tylko na płaszczyżnie wzajemnego zrozumienia oraz szacunku możemy coś osiągnąć zaczynając od wspólnego przygotowania spotkania w Łomiankach w tym momencie zapraszam do współpracy wszystkićh czytających to Forum.



Artur Dzierzęcki - Nie Mar 12, 2006 12:28 pm
" />Czyżby naprawdę mialo się coś zmienić???
Wydaje mi sie że to spotkanie powinno się odbyć w innym terminie bo uważam że braknie czasu na rozmowy. Cieszy mnie chęć porozumienia ze wszystkich stron i z pewnością skorzystamy na tym wszyscy.
Proszę się wypowiedzieć na temat terminu tego spotkania i podać konkretnie datę i godzinę spotkania , przy takim obrocie sprawy nie powinno zabraknąć tam przedstawicieli off-road.



Jan Matukin - Nie Mar 12, 2006 12:55 pm
" />Wypadałoby zacząć od pieniędzy i ustalić jaką kwotą dysponuje centralny organizator imprez o randze MP, jaka jest minimalna dotacja dla poszczególnego organizatora danej imprezy i ilu ich jest (ich oświadczenie woli zorganizowania zawodów musi wiązać obie strony).
LOK powinien określić jasno swoją kondycje finansową w dofinansowaniu imprez, jeśli to pod jego egida mają być EMP i MP,w innym przypadku
jego "inicjatywa" zda się jedynie psu na budę.
Trzeba też wziąć pod uwagę, że na imprezach modelarskich "produkują" się dealerzy i przy okazji takich każdych zawodów zarabiają - dobrze byłoby, gdyby partycypowali w kosztach takich imprez - w innych przypadkach organizator zawsze wyjdzie na dudka.
Ponadto podmioty organizujące imprezy finałowej Mistrzostw Polski muszą pamiętać o nagrodach dla finalistów - bo póki co żałosny jest widok Mistrzów Polski czyli najlepszych zawodników na pudle jedynie z dyplomami i pucharkami wartymi 20 zł.
Zaś w sprawach wewnętrznych sekcji zawodnicy dadzą sobie radę - wystarczy, że nikt nie będzie przeszkadzał.
Wysokim Umawiającym się Stronom proponuję ubiór oficjalny - garnitur, biała koszula i krawat - by można było odróżnić kto jest kto .



Anonymous - Nie Mar 12, 2006 1:05 pm
" />Odpowiem Tak powinno się zmienić.
Ofcjalny komunikat o spotkaniach w Łomiankach i sposobie ich przeprowdzenia w czasie trwania zawodów z wolnym wstępem dla zainteresowanch zawodników w czasie trwania zawodów .

.Zwracam się z apelem do wszystkich zainteresowanych o nadsyłanie na mój adres wystąpień.pomysłów.oraz projektów zmian w przepisach i w organizacji zawodów oraz o ogłaszanie Waszych wystąpień na RC-Auto .

Te materiały będą stanowiły podstawe do spotkania oraz dyskusji i będa w archiwum ,pt.Łomianki spotkania - 2006.



Anonymous - Nie Mar 12, 2006 1:18 pm
" />Odpowiem dla Pana Jana akurat moje działanie ma inny sens nie pieniądze ale dziękuje za pouczenie w przypadku Łomianek dysponujemy odpowiednimy środkami.Przepraszam więcej nie będe polemizował a z szacunkiem wsłuchiwał się będe w Waszą dyskusję.



Rafał Piesio - Nie Mar 12, 2006 1:33 pm
" />
">Wypadałoby zacząć od pieniędzy i ustalić jaką kwotą dysponuje centralny organizator imprez o randze MP, jaka jest minimalna dotacja dla poszczególnego organizatora danej imprezy i ilu ich jest (ich oświadczenie woli zorganizowania zawodów musi wiązać obie strony).
LOK powinien określić jasno swoją kondycje finansową w dofinansowaniu imprez, jeśli to pod jego egida mają być EMP i MP,w innym przypadku
jego "inicjatywa" zda się jedynie psu na budę.(...)


LOK, jako organizator Mistrzostw Polski powinien ogłaszać w pewnym momencie roku - np. w marcu - jakim budżetem na organizację zawodów modelarskich - w naszym przypadku - samochodowych - na dany rok dysponuje. Przez podzielenie tej kwoty przez ilość imprez wychodzi ile dofinansowania mogą otrzymać organizatorzy przy założeniu, że będzie 10, 20 czy 30 imprez w ciągu roku (mowa o sezonie letnim i zimowym).
mając taką informację organizatorzy mieliby powiedzmy miesiąc czy dwa na zadeklarowanie czy, a jeśli tak, to ile imprez w roku są stanie przy danej dotacji z LOK zorganizować (każdy organizator mógłby podać kilka wersji - np. jeśli dofinansowanie jest poniżej X - wówczas nie organizuję żadnej imprezy, w przedziale kwoty dotacji od X do Y mogę zorganizować 1 imprezę, a powyżej Y - 2 imprezy).
po miesiącu czy dwóch kończył by się okres składania ofert przez organizatorów. ustalana zostałaby liczba zawodów, jakie mają się odbyć, LOK podpisywałby umowy z poszczególnymi organizatorami zawodów (można opracować do tego szablon). Pozostałe środki można byłoby przeznaczyć na dokupienie pchełek, nagłośnienia, drukarek czy elementów toru (wykładzina, grzybki, kontowniki itp.).

organizatorzy, którzy zgłosiliby chęć organizacji zawodów po zakończeniu okresu składania ofert - mogliby liczyć jedynie na organizację imprez w randze GP.

ten rodzaj organizacji załatwiłby zarówno problem ogłaszanie kalendarza zawodów z odpowiednim wyprzedzeniem jak i przejrzystość relacji między LOK-iem i organizatorami zawodów - my, zawodnicy, wiedzielibyśmy wówczas do kogo mieć pretensję o odwołanie czy przeniesienie zawodów...

jeszcze jedna propozycja na koniec - skoro zebranie odpowiednich ludzi w jednym miejscu i czasie stanowi problem - może w takim razie dyskusja między członkami sekcji i podsekcji mogłaby się odbywać tu, na forum? można byłoby stworzyć osobne forum, na którym pisać mieliby prawo tylko członkowie sekcji i pod-sekcji - to żaden problem. jeśli ktoś nie będący członkiem sekcji/pod-sekcji chciałby wyrazić swoją myśl na forum, wówczas musiałby przekonać swojego reprezentanta, aby zechciał zamieścić jego myśl na tamtym forum i jeszcze się pod nią podpisać... tylko wybierzmy w końcu tych reprezentantów, którzy reprezentowliby interesy zawodników. no chyba, że wolimy stan, kiedy decyzje są narzucane nam odgórnie, a my całą energię wyładowujemy w krytykowaniu i wzajemnych kłótniach...



Artur Dzierzęcki - Nie Mar 12, 2006 2:08 pm
" />Odniosę się tylko do Twojej końcowej wypowiedzi. Jest to dobry pomysl z tym dzialem na forum, oszczędza czas i pieniądze a zarazem jest formą dokumentacji. Nie ukrywam że koszt dojazdu do W-wy nie będąc uczestnikiem zawodów jest dla mnie spory, dokladnie nie wiem jakie sprawy będą poruszane i czy będą związane z klasą jaką reprezentuję.
Więcej nie zaśmiecam tematu.



Rafał Piesio - Nie Mar 12, 2006 2:15 pm
" />dyskusja na forum na pewno załatwi wiele rzeczy, na pewno nie załatwi jednak wszystkiego - spotkania żywych ludzi są również niezbędne.

członkowie sekcji/pod-sekcji muszą mieć refundowane koszty podróży/zakwaterowania. w końcu parę groszy ze startowego i opłat licencyjnych się zbiera... na 3 - 4 posiedzenia w roku powinno wystarczać.



Zaremba Lesław - Nie Mar 12, 2006 7:36 pm
" />To co przeczytałem w powyższych postach przyczyniło się do tego,że musiałem napić się drinka.Stare powiedzenie "bez wódki nierozbierosz".
Cuda jak w wigilię kiedy nawet zwierzęta mówią ludzkim głosem...
Już sobie wyobrażam tego "misia"Pana Ćećwierza i Pana Festiwala...
Polska to jest taki dziwny kraj...



HPI Polska - Nie Mar 12, 2006 10:00 pm
" />
">Odpowiedż dla Pana Darka Flisiaka .Ja przedstawiłem swój pomysł utworzenia Podsekcji celem wzmocnienia władz Sekcji która praktycznie składa się z dwóch osób dla mnie to jest najważniejsza sprawa.Wiąże się to z decyzjami gdzie i kiedy rozegrane zosataną zawody w 2006r.

Niezależnie co Pan pisał ja osobiście zapraszam Pana do Łomianek na Halowe MIstrzostwa Polski zapraszam Pana Niko reprezentującego Spółke ATA oraz Pana Rękawka reprezentującego Serpenta.
Zwracam się oficjalnie na Forum RC-AUTO żeby Pan opracował program współpracy z LOK-kiem w zakresie wspólnych zawodów oraz zawodów organizowanych przez Firme HPI-z mojej strony przepraszam Pana za wszystkie moje słowa pod Pana adresem przyrzekam że z mojej strony się to nie powtórzy.
Po zastanowieniu doszedłem do wniosku że tylko na płaszczyżnie wzajemnego zrozumienia oraz szacunku możemy coś osiągnąć zaczynając od wspólnego przygotowania spotkania w Łomiankach w tym momencie zapraszam do współpracy wszystkićh czytających to Forum.

Panie Zbyszku.
Nie ukrywam ze jestem zaskoczony.
Zastanawiam się czy stać by mnie było na taka odwagę i jestem pełen podziwu.
Dziękuję za zaproszenie i cieszę się, że jest szansa na porozumienie i rzeczowe rozmowy.
Oczywiście będę w Łomiankach a wcześniej postaram się zebrać myśli w jakiś rzeczowy konspekt.



Jan Matukin - Nie Mar 12, 2006 10:13 pm
" />
">...musiałem napić się drinka...
Już sobie wyobrażam tego "misia"Pana Ćećwierza i Pana Festiwala...

"Miś" - ?
Pańskie "zdrufko" .



Anonymous - Nie Mar 12, 2006 10:52 pm
" />Panowie dziękuje za Toasty jest mi bardzo miło i co za zaszczyt że czołowi działacze zinteresowali się moją osobą ale nie jesteśmy u cioci na imieninach i jak śmiem zauważyć trochę inny jest temat postu założony przez naszego kolege Rafała Piesia.Przepraszam że zwracam wam uwage ale wydaje mi się że nie wypada młodzież też czyta i co sobie pomyśli.



Zaremba Lesław - Pon Mar 13, 2006 6:35 am
" />
">"Miś" - ?.[/quote]
Powszechnie przyjęta forma powitania na lotniskach,osób z bratnich krajów RWPG



Anonymous - Pon Mar 13, 2006 8:46 am
" />Wtam .Dziękuje za wyjaśnienie i kieruje to pozdrowienie do Panów Jankai Lesława oraz do wszystkich czytających to forum .Przepraszam za to małe zamieszanko i jeszcze raz zapraszam do Łomianek.



Jan Matukin - Pon Mar 13, 2006 10:16 am
" />
">"Miś" - ?
Powszechnie przyjęta forma powitania na lotniskach,osób z bratnich krajów RWPG
Wiemy o co chodzi.
Jeden z naczalstwa białoruskiej milicji w Mińsku powiedział do przywódcy opozycji:
"jak wyjdzie was na ulicę 2 tysiące, to będziemy was lać, a jak wyjdzie was 20 tysięcy, to się przyłączymy do was".
To się nazywa oportunizm - czyli - konformizm, ugodowość, rezygnacja z zasad dla doraźnych korzyści; reformizm, uchylanie się od walki.
Zaś etymologia słowa - z łacińskiego oportunus w dosłownym znaczeniu wiatr wiejący w kierunku portu, przychylny, korzystny, wygodny od ob portum - przychodzący do portu.
Zobaczymy co z tego misia będzie - a miś jak wiadomo ma ciężką łapę - może zabić klepanego.



Anonymous - Wto Kwi 11, 2006 7:58 pm
" />Szanowni koledzy nie rozumiem dlaczego nie chcecie pomóc Panu Janowi M. w wspólnym działaniu we władzach Sekcji przecierz padły chyba jakieś kandydatury w czasie spotkania w Nowym Sączu. Pozdrawiam Z.C.



Lech Pepliński - Wto Kwi 11, 2006 8:06 pm
" />Panie kolego Z.C. Już byś przestał pisać . Co się odezwiesz , to plama .



Anonymous - Wto Kwi 11, 2006 8:29 pm
" />Panie Lechu to żle ja się ciągle uczę od bardziej doświadczonych kolegów.
Powered by WordPress, ©