ďťż
Podział klas demokratycznie off road




Michał Zieliński - Pon Lut 04, 2008 11:24 pm
" />Myślę że czas pomyśleć o jakiejś demokratycznej ankiecie w sprawie podziału klas off road. Jest to forum które odwiedza prawdopodobnie najwięcej zawodników zainteresowanych startami. Po dokonaniu wyboru myślę że łatwiej będzie zwrócić się do władz o uproszczeniu kalendarza oraz zorganizowaniu przyzwoitej ilości eliminacji dla wszystkich.Podczas wyboru proszę wziąć pod uwagę możliwości terminów w przypadku podziału na 3 grupy.Oto moje propozycje podziałów
1. Opcja
klasy Buggy,Truggy + klasy elektryczne
Cała reszta
Całkiem racjonalny podział. Zakładając że staruje po około 40 osób w klasie buggy i truggy oraz 30 w eklektycznych na każdych zawodach, sprawnie można przeprowadzić 4 eliminacje. Gdyby zdecydowano sie na powiększenie grup startowych np do 12 była by szansa na 5 eliminacji.
2.Opcja druga
klasy: Buggy,Truggy
oddzielnie klasy eklektyczne
i reszta czyli monstery standard open oraz petrole
Moim zdaniem jeden z lepszych podziałów chociaż nie wiem czy podział jednych zawodów w tym sezonie na aż trzy oddzielne imprezy to nie zbyt duży skok.
3.Opcja
Klasy Buggy, Truggy, I MT standard
Klasy elektryczne oraz monstery open i petrole
Nie do końca dobry podział ze względu na ilość zawodników, myślę że ciężko byłoby rozegrać 4 eliminacje.
4.Opcja
Klasy eklektyczne + buggy
Truggy monstery standard i open oaz petrole

Jakieś inne opcja sugestie??

Celem tej ankiety oraz tego topiku jest jak najszybsze rozwiązanie sprawy podziału klas. Mile widziane komentarze argumenty za i przeciw oraz uwagi
Pozdrawiam




Jacek Ochociński - Pon Lut 04, 2008 11:37 pm
" />...



Michał Bugajski - Wto Lut 05, 2008 8:01 am
" />to piekny bajzel, piekny, LOK ma byc zwiazkiem sportowym, a robi takie rzeczy, ale coż tam nie ma demokracji...i prędko nie bedzie..



Marcin Bassara - Wto Lut 05, 2008 8:02 am
" />Niestety muszę się z tobą zgodzić Jacku ale jest jak jest i jeśli sami czegoś nie zrobimy to ten sezon z resztą kolejny będzie na wariackich papierach. Podział klas i kalendarz miał być znany po jakimś śmiesznym zebraniu w Warszawie. Zebranie było kalendarz nie (nie mówiąc o podziale klas). I jak tu zorganizować czas na wyjazdy a jeszcze większość z nas jeździ na imprezy w grupie i nie koniecznie jeżdżą wszyscy w jednej klasie i to też trzeba wziąć pod uwagę. Opcja druga mi się wydaje dobra.




Piotrek Zawierucha - Wto Lut 05, 2008 11:40 am
" />Ja osobiście nie jestem za podzialem klas ale jeżeli mial bym coś podzielić to:
1.Oddzielil bym klasę petroli ze względu przede wszystkim na niedostosowanie torów do ich wielkości.
2. Zrobilbym jednodniowe zawody dla elektryków wydaje mi się że na spokojnie można by bylo dla nich tak organizować zawody.
3. Spalinowe zostawil bym na dwa dni jak dotychczas czyli buggy,truggy,MT i MT Open.

To jest moja propozycja.



Marek Kusiakiewicz - Wto Lut 05, 2008 1:03 pm
" />A może zrobić cos innego?

Skoro firma ATA nei życzy sobie (jak to było gdzieś w tym topicu powiedziane) aby ze spaliniakami smigały elektryki - to zostawić ja z tz. ręką w nocniku.

Organizatorzy niech zajmą się modelami spalinowymi (jako priorytet), a jak ktoś z organizatorów chce - niech robi elektryki wspólnie z w/w firmą.

Wg. mnie Monster Open oraz Petrol - powinny być dobrowolnym DODATKIEM do zawodów. Dlaczego? A dlatego że z wielkiej chmury była ledwo mżawka w zeszłym sezonie i w openach jeździlo kilka osób marnując czas reszcie (5 modeli w eliminacjach - w finale dojeżdżały 2-3-4). Petrole pojechały w Kłodzku jako klasa promocyjna i tylko niezgranie wcześniej terminu z Czechami spowodowało że nie było ich więcej.

Podział: BUGGY, TRUGGY, MONSTER STANDARD + PETROL jako dodatek bardziej pokazowy dla publiczności.

ELEKTRYKI - całkowicie osobne imprezy.

Próba połaczenia elektryków ze spaliniakami tak aby elektryki nie miały zrytego toru ( wszystkie klasy) miała nieciekawy efekt dla zawodników ze spalinówek.

Dlatego w Kłodzku w roku bieżacym robimy TYLKO spalinki.



Michał Bugajski - Wto Lut 05, 2008 1:17 pm
" />Ktos z was wie, kiedy bedzie kalendarz, bo na forum KMK nic sie dowiedziec narazie nie mozna.



Marek Byrczak - Wto Lut 05, 2008 1:26 pm
" />Opcja 1.

Nie piszę dlaczego, bo to mało ważne. Góra zrobi jak zechce, a w maju przedstawi gotowy kalendarz z datą pierwszych zawodów na 7 maja i zapyta czy pasuje...
Monster Open w obecnej formy zupełnie do wywalenia, a petrole robione pokazowo po zawodach - aby nie tracic czasu i niszczyc toru. Elektryków się nie czepiam, bo mnie ta półka nie interesuje. Osobiście uważam, że można je rozegrac razem z 1 opcją.

Oficjalny kalendarz POWINIEN wisiec już dobrze ponad miesiąc...

Ktoś, gdzieś zarzucił pomysł zawodów 3dniowych. Ciekawe rozwiązanie. Piątek mógłby byc na oficjalne treningi. Niekoniecznie na EMP, ale już na MP przydatna sprawa.



Maciej Bartoszek - Wto Lut 05, 2008 1:46 pm
" />MT-Standard, Truggy, Buggy - ta grupa jest w stanie jeździć na jednym torze bez robienia sobie krzywdy.

Elektryki osobno - puszczane razem z w/w grupą marnują tylko czas, dodatkowo tory dla nich powinny wyglądać inaczej.

Petrole i MT-Open w obecnej formie to nieporozumienie. Petrol to jedna wielka niszczarka a poziom przygotowania tych modeli do zawodów też pozostawia wiele do życzenia. MT-Open to tak naprawdę jeden model na który nie warto marnować czasu.



Marek Pleskacz - Wto Lut 05, 2008 1:57 pm
" />
">Oficjalny kalendarz POWINIEN wisiec już dobrze ponad miesiąc...

Witam,

Oficjalny kalendarz powinien byc kompletny w momencie podpisywania polisy ubezpieczeniowej na rok 2008 poniewaz jest on zalacznikiem do polisy. Polisa jest podpisywana w koncu grudnia roku poprzedniego czyli 2007.
Zawody ktorych nie ma w tym zalaczniku (kalendarzu) w momencie podpisywania polisy nie beda objete ubezpieczeniem.

Pozdrawiam



Marek Byrczak - Wto Lut 05, 2008 2:12 pm
" />
">Witam,

Oficjalny kalendarz powinien byc kompletny w momencie podpisywania polisy ubezpieczeniowej na rok 2008 poniewaz jest on zalacznikiem do polisy. Polisa jest podpisywana w koncu grudnia roku poprzedniego czyli 2007.
Zawody ktorych nie ma w tym zalaczniku (kalendarzu) w momencie podpisywania polisy nie beda objete ubezpieczeniem.

Pozdrawiam


Dzięki za informację.

Pozdrawiam.

PS. Nawiasem mówiąc - ostatnio przekonałem się na własnej skórze jak to jest w lokalnym środowisku gdy chce się założy stowarzyszenie i zbudowac profi obiekt. Parodia, w szczególności gdy jedna osoba bombarduje wszystkie pomysły większości.
To czego my wymagamy od najwyższych władz...



Marcin Bassara - Wto Lut 12, 2008 9:20 am
" />No i jak to bywa ,podział klas został z rzucony na barki organizatorów. Brawo. Organizacja powinna określić jakie powinny klasy jeździć razem a organizator wyraża chęć zorganizowania zawodów z takimi modelami lub takimi . A tak jak zobaczyłem kalendarz to wynika (klasy OFF ROAD) z tego to że raz elektryki jeżdżą z buggy i truggy a raz same , monstery raz same a raz z buggy i truggy. A finały to Monstery osobno a elektryki , buggy i truggy razem. Panowie to są jaja z tym kalendarzem.



Błażej Zagozda - Wto Lut 12, 2008 10:21 am
" />
">A może zrobić cos innego?
(...)
Podział: BUGGY, TRUGGY, MONSTER STANDARD + PETROL jako dodatek bardziej pokazowy dla publiczności.

ELEKTRYKI - całkowicie osobne imprezy.

Próba połaczenia elektryków ze spaliniakami tak aby elektryki nie miały zrytego toru ( wszystkie klasy) miała nieciekawy efekt dla zawodników ze spalinówek.


o i to jest najlepsza opcja ... popieram

sorry batory ale ile jest osob ktore jezdza w spalinach i elektrykach?? 5, 10, 15?? a ile jest jezdzacych tylko w spalinach 30-40-50 a moze i wiecej??
robienie jakiegos sztucznego podzialu ze elektryki i baggusy/traggusy kontra reszta swiata jest bez sesu... ktos idzie na reke malej grupce osob... pozatym takim podzialem rozbijacie teamy jezdzace tylko spalinami...

pozdrawiam

ps. przepisy techniczne i sportowe, aktualne na bierzacy rok, tez nie ukazaly sie... sezon chwila moment a niewiadomo jak bryke szykowac zeby nie okazalo sie, ze wyjechalem poza dopuszczone wymiary...



Michał Bugajski - Wto Lut 12, 2008 11:13 am
" />Pocztą pantoflowa chodza słuchy ze MP off-road maja byc w Murowanej Goslinie na nowym torze, wiec ja zapytam..co z finalem w Murowanej skoro toru nowego nie ma i dlaczego tam maja byc MP skoro wczesniej nie bylo EMP (na nowym torze) i ludzie nie wiedza jak ustawic auta. A moze MP odbęda sie na starym torze? Jezeli tak to pytanie moje traci ważność
post czysto informacyjny bez ataku na nikogo.

p.s.
moim zdaniem na każdym nowym torze powinna odbyc sie najpierw EMP a ewentualnie w nastepnym roku finał MP.



Marcin Bassara - Wto Lut 12, 2008 12:32 pm
" />Możemy sobie walić młotkiem po tych klawiaturach a i tak nikt z osób stanowiących władze nad organizacją nam nie odpowie. A tak po za tym jak ktoś będzie narzekał na zawody i podział klas to LOK czy ktoś tam jeszcze umyje ręce bo to nie oni ustalali klasy na zawodach tylko organizatorzy. I tym sposobem mają w czterech literach zawodników i to wszystko co udało się stworzyć przez ostatnie trzy lata.
Kurcze co za problem wystukać podział klas, wysłać maile do organizatorów czy są chętni organizacje takich czy takich zawodów. I tyle.



Michał Zieliński - Wto Lut 12, 2008 8:26 pm
" />A może by rozegrać zawody off road na torze on road ze sztucznymi przeszkodami, Taka "czysta" impreza Bo jak narazie 4 eliminacje + finał to porostu tragedia, gdzie za południową granicą liczba eliminacji oscyluje w okolicach 10-tki



Zbigniew Ciećwierz - Wto Lut 12, 2008 8:32 pm
" />Witam szanowne grono organizatorów oraz zawodników z całym szcunkiem dla Waszej dyskusji rozpoczętej przez Michała Karpińskiego chciał bym podzielić się pewnymi informacjami po pierwsze firma Ata lub Ogólnopolskie Stowarzyszenie Modelarzy nie podpisało porozumienia z LOK i jest stroną w dyskusji tak jak każdy z organizatorów.Jednocześnie chciałbym zauważyć że ofcjalną stroną nie jest to forum.
Rozumiem że Michał Karpiński w imieniu osób piszących przedstawi stanowisko na stronie Komisji Modeli Kołowych w części ogólno dotępnej , po to zostali wybrani przedstawiciele poszczególnych klas żeby w waszym imieniu podejmowali decyzje.
Naprzykład dla mnie najważniejszą sprawą jest wpłacenie opłat do Efry a część zawodników opłate startową plus opłate za licencje bardzo wolno przekazuje do LOK a ilość miejsc jest znana od 3-go grudnia.



Michał Bugajski - Wto Lut 12, 2008 9:17 pm
" />Szanowny Panie Zbigniewie, ta dyskusję nie rozpoczął Michał Karpiński, lecz Zieliński, co nam z oficjalnej strony skoro tam nic sie dowiedziec nie można ?
Dla Pana najważniejszym jest wpłacenie pieniążkow do EFRY, a dla nas zawodników poznianie podziału w klasach off-road oraz poznanie kalendarza imprez na sezon 2008 ? Długo musimy na to czekac..



Marek Pleskacz - Wto Lut 12, 2008 9:29 pm
" />
">....dla mnie najważniejszą sprawą jest wpłacenie opłat do Efry a część zawodników opłate startową plus opłate za licencje bardzo wolno przekazuje do LOK...

Panie Zbyszku, albo Pan nie wie co pisze albo znowy daje Pan przyklad lamania prawa przez nowo powstaly "zwiazek".

LOK nie ma prawa wydawac pieniedzy zebranych za licencje na cele inne niz koszt wydania tych licencji a tutaj Pan pisze ze te pieniadze ida na skladke do EFRY!!!!????



Zbigniew Ciećwierz - Wto Lut 12, 2008 9:41 pm
" />Marek Ty swoje 5 groszy chcesz zarobić .Każdy zawodnik zgłoszony przez trenera Andrzeja Trelle ma do wpłacenia równowartość 105 E na konto LOK i o tym zainteresowani zawodnicy dobrze wiedzą.Wyjaśniam że opłata za licencje Efry wynosi 30 E a opłata startowa 75 E od klasy.



HPI Polska - Śro Lut 13, 2008 8:04 am
" />Panie Zbyszku
Podział na klasy to ważny temat.
Błędna decyzja w tej kwestii spowoduje cały szereg negatywnych konsekwencji.
Na miejscu LOK zwołałbym spotkanie osób, które faktycznie mogą coś zrobić w sprawie organizacji imprez zamiast oburzać się ze zawodnicy są wściekli na bieżący bałagan.



Marcin Bassara - Śro Lut 13, 2008 8:16 am
" />My o podziale klas a tu niektórzy o wpłacie na konto loku wpisowych na zawody efry. To chyba inny temat. Jeśli pan Ciećwierz nie ma zielonego pojęcia o podziale klas to do kodo mamy kierować wątpliwości co do sezonu letniego



Michał Bugajski - Śro Lut 13, 2008 8:33 am
" />ja cały czas czekam az firmy prywatne zaczna robic alternatywne zawody dla zawodów LOKowskich, ciekawi mnie jaka wtedy na tych drugich bedzie frekfencja..ale wrócmy do tematu podzialu klas.



Paweł Lipinski - Czw Lut 14, 2008 12:39 pm
" />
">Marek Ty swoje 5 groszy chcesz zarobić .Każdy zawodnik zgłoszony przez trenera Andrzeja Trelle ma do wpłacenia równowartość 105 E na konto LOK i o tym zainteresowani zawodnicy dobrze wiedzą.Wyjaśniam że opłata za licencje Efry wynosi 30 E a opłata startowa 75 E od klasy.
Chyba Pan sobie teraz jaja robi niby kto wie zawodnicy a ktos mnie o tym poinformował (jako zawodnika w kadze ) nigdzie nie ma informacji na oficjalnej stronie KMK , że musze sobie sam oplacic wpisowe za udzial w zawodach rangi ME . Jedynym telefonem jaki orzymałem to byla rozmowa z Arkiem Gajzlerem jakis miesiac temu pytał mnie czy potwierdzam chec wziecia udzialu w ME we Francji powiedzialem tak i to wszystko .
Ilosc miejsc jest znana od 3 grudnia ale oficjalny sklad na ME ukazał sie dopiero 8 lutego br (szybkosc błyskawicy ) wykonanie telefonów do ok 25 zawodnikow to 1 dzien tym bardzie ze Arek wykonywal telefon ze swojej prywatnej komórki a nie z telefonu na ulicy Chocimskiej
Powered by WordPress, ©