ďťż
Podział na grupy wiekowe
Wiesław Groszkowski - Czw Kwi 06, 2006 8:14 am " />W zwiazku z bardzo duzym zainteresowaniem oraz rozwojem klasy IC8t proponuje dac szanse młodym zawodnikom i zrobic podział na IC8T JUNIOR .Oczywiscie szczegołami zajmie sie zarzad główny LOK ten jeden pucharek nie zrujnuje organizatorow za to młodziez poderwie sie do wiekszej rywalizacji oraz beda czuli sie docenieni. Marek Byrczak - Czw Kwi 06, 2006 9:17 am " />Witam Bardzo fajne rozwiazanie. Moze daloby rade dopuscic modele z wiekszymi silnikami. Ja jak narazie mam nieprzepisowy model, a checi i mozliwosci, zeby pojechac na zawody i narazie musze czekac na nastepny sezon, aby kupic cos klasowego. Nie mam wielkich umiejetnosci (jak to junior), a i moj model bedzie odstawal od reszty. hopkins_fbi - Czw Kwi 06, 2006 10:55 am " />Hmmm również jestem za...tym żeby zrobić Juniorów dobra rzecz:). i Ogranizatorzy mogli by o już wprowadzić takie zmiany jak najszybciej Erik Turlejski - Czw Kwi 06, 2006 11:13 am " />także jestem za.. ale na czym polegałoby to byćie JUNIOR ? Wiesław Groszkowski - Czw Kwi 06, 2006 5:56 pm " />Widze Koledzy powyzej ,ze niewiecie na czym polega taki podział , Juniorem jest zawodnik ponizej 18 roku zycia. Zawodnicy ci jezdza razem ze wszystkimi . Nie robi sie zadnych zmian technicznych dla nich. Proponuje rowniez taki podział w klasie MT St. Erik Turlejski - Czw Kwi 06, 2006 7:29 pm " />myślałem,że była by to zupełnie nowa klasa.. ale OK jestem za.. ciekawe ilu MŁODZKÓW by jeździło tam Sławek Siw. - Czw Kwi 06, 2006 9:25 pm " /> ">W zwiazku z bardzo duzym zainteresowaniem oraz rozwojem klasy IC8t proponuje dac szanse młodym zawodnikom i zrobic podział na IC8T JUNIOR .Oczywiscie szczegołami zajmie sie zarzad główny LOK ten jeden pucharek nie zrujnuje organizatorow za to młodziez poderwie sie do wiekszej rywalizacji oraz beda czuli sie docenieni. Wiesław, specjalnie nie widać jakich kolwiek przeciwwskazań dot. tego tematu... Rzecz jest nawet budująca dla nowych adeptów. Kwestia umówienia się organizatorów, albo zdefiniowania przepisów. Pytanie nr II do tematu : czy zawodnicy Ci, o których mowa, będą startować z innymi grupami wiekowymi jednoczesnie - to raz, a dwa czy będą mogli wykorzystywać jednostki napędowe powyżej 3,5 ccm i zbiorniki pow. 125 ccm. to tyle na razie... Patryk Raczyński - Czw Kwi 06, 2006 9:41 pm " />Nie jezdze z wami,ale z doswiadczenia w elektrykach radze wam nie zmieniac nic w zakresie przepisow dotyczacych silnika,czy zbiornika. Zrobcie dodatkowo klasyfikacje juniorow dla mlodych. Macie teraz super okazje pojezdzic i powalczyc w naprawde duzym gronie,nie tworzcie kolejnej klasy.. Wiesław Groszkowski - Pią Kwi 07, 2006 1:32 am " /> ">W zwiazku z bardzo duzym zainteresowaniem oraz rozwojem klasy IC8t proponuje dac szanse młodym zawodnikom i zrobic podział na IC8T JUNIOR .Oczywiscie szczegołami zajmie sie zarzad główny LOK ten jeden pucharek nie zrujnuje organizatorow za to młodziez poderwie sie do wiekszej rywalizacji oraz beda czuli sie docenieni. Wiesław, specjalnie nie widać jakich kolwiek przeciwwskazań dot. tego tematu... Rzecz jest nawet budująca dla nowych adeptów. Kwestia umówienia się organizatorów, albo zdefiniowania przepisów. Pytanie nr II do tematu : czy zawodnicy Ci, o których mowa, będą startować z innymi grupami wiekowymi jednoczesnie - to raz, a dwa czy będą mogli wykorzystywać jednostki napędowe powyżej 3,5 ccm i zbiorniki pow. 125 ccm. Jak pisałem u góry zadnych zmian techn. i jezdza ze wszystkimi tak jak np w elektrykach dtm st,reszta juz wiadomo .Zarzad Głowny LOK rozpatrzy kwestie w przyszłym tygodniu.Na razie jest z ich strony akceptacja tego pomysłu .Z pewnoscia jako doswiadczony zawodnik wiesz ,co da to młodziezy, Pozdrawiam to tyle na razie... Artur Dzierzęcki - Pią Kwi 07, 2006 5:24 am " />Także przestrzegam przed rozdrabnianiem klas ze wzgledu na silniki. Pojemność zbiornika można sztucznie zmniejszyć, silnik wymienic. Każde rozdzielenie prowadzi do obniżenia poziomu. Kategorie wiekowe jak najbardziej, jest to nawet potrzebne. Wiesław Groszkowski - Pią Kwi 07, 2006 5:43 am " />Chodzi tylko o wyroznienie Juniorów.Tak jest wszedzie . Marek Byrczak - Pią Kwi 07, 2006 11:03 am " />No to przykro mi. Silnika nie zmienie, pojemnosci baku nie ma tez sensu zmniejszac. Trudno, najwyzej przyjade jako widz i moze uda sie troche potrenowac po zawodach. Nikt przeciez nie mowi o rozdrabnianiu klasy dla ludzi, ktorzy maja nieprzepisowy model. Chodzi tylko o to, aby sedzia po zapoznaniu sie z modelem i ewentualnie z moimi umiejetnosciami, mogl dopuscic mnie do startu razem z innymi, chociazby poza klasyfikacja. Nie oszukujmy sie. Nie pokonam X raya lub GS'a, wyjeta z pudelka Ultra LX. Nie przy tym sprzecie i umiejetnosciach... Wiesław Groszkowski - Pią Kwi 07, 2006 11:23 am " />Przepisy sa przepisami i musza byc przestrzegane .Niestety twoj start tym modelem odpada ,ale chyba mozesz startowac np hpi ch Michał Bugajski - Pią Kwi 07, 2006 11:28 am " /> ">Przepisy sa przepisami i musza byc przestrzegane .Niestety twoj start tym modelem odpada ,ale chyba mozesz startowac np hpi ch tak w HPI CH sa dozwolone wszelkie buggy z rożnymi silnikami i poj. baków. Marek Byrczak - Pią Kwi 07, 2006 11:51 am " />Dziekuje za wyjasnienia. Wiem, ze na HPI Challenge moge nim wystartowac. Problem w transporcie. Na MP transport mialbym, poniewaz moglbym przyjechac z zawodnikami ze Szczecina. Poczekam sobie do nastepnego sezonu i wtedy kupie cos klasowego Sławek Siw. - Pią Kwi 07, 2006 10:32 pm " /> ">Także przestrzegam przed rozdrabnianiem klas ze wzgledu na silniki. Pojemność zbiornika można sztucznie zmniejszyć, silnik wymienic. Każde rozdzielenie prowadzi do obniżenia poziomu. Kategorie wiekowe jak najbardziej, jest to nawet potrzebne. Patryk, Wiesław, Artur... Chodziło mi tylko o to, aby młodym zwiększyć szansę... Pytanie dodatkowe: Czemu na zawodach mamy starować np. z nowicjuszem , który ma Ultrę, a chce wystartować w kasie std??? Trzeba to głosno przemysleć... za i przeciw...wszystko się zmienia. W FSR-ach czytajac Modelarza 3/06 tez jest rewolucja - wprowadza się klasę 3,5 standard z różnymi mocnymi ograniczeniami np. zawodnik tylko do 21 lat.- co pozwala na rozbudowę spektrum chętnych Młodych do startów w tej klasie. Wiesław Groszkowski - Sob Kwi 08, 2006 4:54 am " />Widze ,ze bedziemy tak w kółko maglowac to samo .Poczekajmy do czasu rozpatrzenia przez CKM.Byc moze ,ze to odrzuca . Pozdrawiam Artur Dzierzęcki - Sob Kwi 08, 2006 6:42 pm " /> ">Także przestrzegam przed rozdrabnianiem klas ze wzgledu na silniki. Pojemność zbiornika można sztucznie zmniejszyć, silnik wymienic. Każde rozdzielenie prowadzi do obniżenia poziomu. Kategorie wiekowe jak najbardziej, jest to nawet potrzebne. Patryk, Wiesław, Artur... Chodziło mi tylko o to, aby młodym zwiększyć szansę... Pytanie dodatkowe: Czemu na zawodach mamy starować np. z nowicjuszem , który ma Ultrę, a chce wystartować w kasie std??? Trzeba to głosno przemysleć... za i przeciw...wszystko się zmienia. W FSR-ach czytajac Modelarza 3/06 tez jest rewolucja - wprowadza się klasę 3,5 standard z różnymi mocnymi ograniczeniami np. zawodnik tylko do 21 lat.- co pozwala na rozbudowę spektrum chętnych Młodych do startów w tej klasie. Tak Slawku, ale oni muszą coś zrobić bo jest ich w calym kraju tylko 31 zawodników. Jeżeli bedziecie chcieli taką klase to nie będę stal na drodze, ale wspomnicie moje slowa gdy powstanie taka sama sytuacja jak stock i 540 Oczywiście mogę się mylic. Wiesław Groszkowski - Sob Kwi 08, 2006 7:23 pm " />Wyroznienie Zawodnika ktory z uwagi na swoj wiek jest zaliczany automatycznie jako junior nie oznacza jakis wielkich zmian itp.Tu nie chodzi o nowe grupy,klasy itp. Arkadiusz Gajzler - Sob Kwi 08, 2006 7:34 pm " />zrobi sie wielki bałagan, dajmy spokój zmianom taki istotnym jak pojemnosc silnika czy zbiornika paliwa, po każdych zawodach niech organizatorzy wyroznia juniorów, a to bedzie pierwszy duzy krok do tego aby młodzików zachęcic do startów i umilic twarze tych którzy daja czadu. Wiesław Groszkowski - Sob Kwi 08, 2006 7:38 pm " />Arek dzieki od razu zrozumiales ,o co chodzi. Sławek Siw. - Sob Kwi 08, 2006 8:33 pm " />Więc pozostaje tak że Młodzi, którzy posiadają Ultry mogą się tylko oblizać? Miałem na mysli to, ze stworzenie nowej klasy Junior odciąży wyścigi senorów, to raz, a dwa ze bedzie to klasa promocyjna rozwijajaca IC-T. Artur Groszkowski - Sob Kwi 08, 2006 9:16 pm " />Piszac klasa Junior to chodzi o zawodnikow ktorzy maja mniej niz 18 lat? Jesli tak to w rankingu naliczylem 7 zawodnikow. (IC8T) Wiesław Groszkowski - Sob Kwi 08, 2006 9:17 pm " />Sorry Sławek zle cie zrozumiałem ,to wobec tego poprzez przedstawiciela do władz niech rozpatrza .Jeszcze niech sie wypowiedza pozostali startujacy . Marek Byrczak - Sob Kwi 08, 2006 10:09 pm " /> ">Piszac klasa Junior to chodzi o zawodnikow ktorzy maja mniej niz 18 lat? Jesli tak to w rankingu naliczylem 7 zawodnikow. (IC8T) Jeśli pozwolicie mi stanąć z Wami na "kresce", to będzie "już" 8 juniorów. Pozwolicie stanąć innym, to będzie ponad 10-ciu. Gwarantuje, że wielu młodych chciałoby wystartować w zawodach ścigając się z najlepszymi (chociażby poza ogólną klasyfikacją), ale nie mogą, bo mają nieprzepisowy model (notabene i tak słabszy od reszty). Może Panowie (przy całym szacunku dla Was) obawiacie się, że junior z Ultrą bedzie obijać się o wasze modele ? Michał Bugajski - Nie Kwi 09, 2006 7:11 am " /> "> Jeśli pozwolicie mi stanąć z Wami na "kresce", to będzie "już" 8 juniorów. Pozwolicie stanąć innym, to będzie ponad 10-ciu. Gwarantuje, że wielu młodych chciałoby wystartować w zawodach ścigając się z najlepszymi (chociażby poza ogólną klasyfikacją), ale nie mogą, bo mają nieprzepisowy model (notabene i tak słabszy od reszty). Może Panowie (przy całym szacunku dla Was) obawiacie się, że junior z Ultrą bedzie obijać się o wasze modele ? A czy w Rajdach np w gr. A startuja samochody z grupy N ?? Przepisy sa jazse i nie zmieniajmy tego, junior moze byc wyróżniony przez organizatora, bo wkoncu zrobienie kilku dyplomów wiecej to nie majatek. Michał Zieliński - Nie Kwi 09, 2006 7:41 am " />Jestem za dopuszczeniem jak najbardziej tej klasy tylko że jest mały problem, jeśli można byłoby startować w tej klasie silnikami większymi niż 3.5cm to ci co juz mają takie silniki ostro dostają na budżecie. Ponieważ silnik klasy 3.5 i moc około 2.8KM w przybliżeniu bo większości parametrów nieznany to cena 1200-1300zł i to bardzo dobra cena na nie. Gdy jednak dopuścimy większe silniki silnik większy o przybliżonej mocy do tego 3.5cm biedzie prawie dwa razy tańszy, i mniej się zużywa taki silnik. Moim zdaniem na dzień dzisiejszy stworzyć można klasę junior, nagradzaną na każdych zawodach jakimś upominkiem, lecz bez żadnych zmian przepisów w niej. Co do dopuszczenia większych silników. Jak najbardziej zrobić to. Modele te te odstępują mocą od normalnych 3.5 więc mogą startować razem z normalnymi buggy, na koniec tylko stworzyć oddzielną klasyfikację. Artur Dzierzęcki - Nie Kwi 09, 2006 8:16 am " />Co chcecie osiągnąc taką klasą? Czy ma to byc klasa dla zawodników czy dystrybutorów? Silnik nie jest elementem decydującym o wygranej , czy pozycji na podium. Jasne są zasady i przepisy techniczne klasy buggy. Pisalem to wielokrotnie że kupując model należy rozważyć możliwość startu na zawodach i dostosować się do przepisów. Jeżeli kupileś model nieklasowy to nie będą przepisy dostosowywane do Twojego modelu i nie piszcie tutaj o barierach technicznych modeli , czy różnicach w silnikach bo nie o to chodzi. Należy wyróżniać mlodzików i juniorów, nadawać im tytuly MP bo to do nich nalezy przyszlość tego sportu. Wiesław Groszkowski - Nie Kwi 09, 2006 8:39 am " />O to Chodzi ,zawsze to chłopakow bedzie mobilizowało , Sławek Siw. - Nie Kwi 09, 2006 6:39 pm " /> ">Co chcecie osiągnąc taką klasą? Czy ma to byc klasa dla zawodników czy dystrybutorów? Silnik nie jest elementem decydującym o wygranej , czy pozycji na podium. Jasne są zasady i przepisy techniczne klasy buggy. Pisalem to wielokrotnie że kupując model należy rozważyć możliwość startu na zawodach i dostosować się do przepisów. Jeżeli kupileś model nieklasowy to nie będą przepisy dostosowywane do Twojego modelu i nie piszcie tutaj o barierach technicznych modeli , czy różnicach w silnikach bo nie o to chodzi. Należy wyróżniać mlodzików i juniorów, nadawać im tytuly MP bo to do nich nalezy przyszlość tego sportu. Artur przecież w tym temacie się nie spieram, jest to tylko dyskusja na temat, tak? Pytanie dodatkowe, jak to sie rozwinie w przyszłości nie wiadomo? Bo nagradzać oddzielnie juniorów, jezeli jest ich poniżej 3-ech odpada, a co zrobić w przypadku jeżeli będzie ich 15 czy więcej... Temat dystrybutorów jest oddzielnym tematem i nie sądzę, żeby na razie w dyskusji brali oni jakikolwiek udział, chyba ze sie myle... Czyli co zostajemy przy tym, że wszystko poza 3,5 i 125 ccm zbiornika jest bee i nie wchodzi w rachube do startów na zawodach EMP i MP dla klasy IC-8T? Artur Dzierzęcki - Nie Kwi 09, 2006 7:46 pm " /> ">Co chcecie osiągnąc taką klasą? Czy ma to byc klasa dla zawodników czy dystrybutorów? Silnik nie jest elementem decydującym o wygranej , czy pozycji na podium. Jasne są zasady i przepisy techniczne klasy buggy. Pisalem to wielokrotnie że kupując model należy rozważyć możliwość startu na zawodach i dostosować się do przepisów. Jeżeli kupileś model nieklasowy to nie będą przepisy dostosowywane do Twojego modelu i nie piszcie tutaj o barierach technicznych modeli , czy różnicach w silnikach bo nie o to chodzi. Należy wyróżniać mlodzików i juniorów, nadawać im tytuly MP bo to do nich nalezy przyszlość tego sportu. Artur przecież w tym temacie się nie spieram, jest to tylko dyskusja na temat, tak? Pytanie dodatkowe, jak to sie rozwinie w przyszłości nie wiadomo? Bo nagradzać oddzielnie juniorów, jezeli jest ich poniżej 3-ech odpada, a co zrobić w przypadku jeżeli będzie ich 15 czy więcej... Temat dystrybutorów jest oddzielnym tematem i nie sądzę, żeby na razie w dyskusji brali oni jakikolwiek udział, chyba ze sie myle... Czyli co zostajemy przy tym, że wszystko poza 3,5 i 125 ccm zbiornika jest bee i nie wchodzi w rachube do startów na zawodach EMP i MP dla klasy IC-8T? Wydaje mi sie Slawku że powinnismy trzymać sie przepisów technicznych. Modele nie spelniające tych wymogów nie są ,,be,, ale nie są klasowe i nie powinny być klasyfikowane wspólnie z klasowymi. Bezsensu byloby tworzenie nowej klasy. Nie będę wypowiadal sie więcej w tym temacie, będziecie chcieli ,,inne,, modele to zapewne trzebabyloby zmienić obecne przepisy i dopiero wtedy bedzie balagan. Tematem bylo nagradzanie i wyróżnianie juniorów i jak najbardziej jestem za , wlącznie z nadawaniem im tytulów MP. Pozdrawiam i do zobaczenia na zawodach Sławek Siw. - Nie Kwi 09, 2006 8:11 pm " /> "> Bezsensu byloby tworzenie nowej klasy. Nie będę wypowiadal sie więcej w tym temacie, będziecie chcieli ,,inne,, modele to zapewne trzebabyloby zmienić obecne przepisy i dopiero wtedy bedzie balagan. Ale spróbuj zauważyć tylko tą kwestię, nie musisz na to odpowiadać tak jak pisałeś- że nie chcesz, ale faktem jest, żenie są niestety wykonywane badania u dystrybutorów odnosnie ilosci sprzedazy sztuk modeli, nawet na tym forum w fromie rankingu - prez zawodników, co pozwoliło by organizatorom na jakies szacunkowe uwzględnienie ilosci -nikt tym nie jest zainteresowany..., cóż, trudno Jak Widzisz w tym roku nagle pojawilo sie o 250-300% więcej Monsterów w stosunku do ubiegłego. Nie sadzę, że młodzież zaprzestanie kupowania tanich modeli - IC-8T, to jest tylko kwestia czasu...a okaże się, że to może być poważna grupa. Nalezy tylko pamietać, że i tak pewne zdanie w sprawie organizacji zawodów ma organizator. Temat samych Juniorów jako oddzielnie nagradzanych chyba jest bezzporny, równiez jestem za. pod warunkiem , ze ich liczba jest nie mniejsza od trzech zawodników na zawodach no i nie wieksza niż 10 co wskazywało by uruchomienie oddzielnego - ych biegów dla juniorów- co nie przeszkadzało by praktycznie w niczym seniorom.. Pozdrawiam i do zobaczenia na zawodach. Zaremba Lesław - Pon Kwi 10, 2006 6:11 am " />Przepisy są i po co w nich grzebać.Wprowadzić tylko podział tak jak w elektrykach,ale na dwie grupy wiekowe.Wiąże się to tylko z 3 dodatkowymi dyplomami i ew.pucharkami... Sławek Siw. - Pon Kwi 10, 2006 9:09 pm " />Wszystko sie zmienia - a modyfikacje przepisów sa po to aby wychodzić na przeciw zmnianom - i oczekiwaniom zawodników i osiągać z tego pozytywne rezultaty w postaci ilości startujących jaki i poziomów zawodów, a nie stac w miejscu z umierającymi klasami i nie zmieniac nic - bo niby po co?. Zaremba Lesław - Wto Kwi 11, 2006 5:11 am " /> ">Wszystko sie zmienia - a modyfikacje przepisów sa po to aby wychodzić na przeciw zmnianom - i oczekiwaniom zawodników i osiągać z tego pozytywne rezultaty w postaci ilości startujących jaki i poziomów zawodów, a nie stac w miejscu z umierającymi klasami i nie zmieniac nic - bo niby po co?. Które klasy z tego działu umierają?Którzy zawodnicy mają niespełnione oczekiwania... To właśnie "podwórkowcy"ze sprzętem nieklasowym obniżą poziom i mogą uśmiercić klasę(rozwalając modele zawodnikom). Byłeś na GS Cup w klasie MT byli zawodnicy i ci którzy przyszli się pobawić.Trzeba było popatrzeć na ich jazdę. Sławek Siw. - Wto Kwi 11, 2006 9:08 pm " /> ">Wszystko sie zmienia - a modyfikacje przepisów sa po to aby wychodzić na przeciw zmnianom - i oczekiwaniom zawodników i osiągać z tego pozytywne rezultaty w postaci ilości startujących jaki i poziomów zawodów, a nie stac w miejscu z umierającymi klasami i nie zmieniac nic - bo niby po co?. Które klasy z tego działu umierają?Którzy zawodnicy mają niespełnione oczekiwania... To właśnie "podwórkowcy"ze sprzętem nieklasowym obniżą poziom i mogą uśmiercić klasę(rozwalając modele zawodnikom). Byłeś na GS Cup w klasie MT byli zawodnicy i ci którzy przyszli się pobawić.Trzeba było popatrzeć na ich jazdę. Sorry, ale w tym momencie zdyskryminowałeś równo ludzi tych co "(rozwalają modele zawodnikom)" i tych co "w klasie MT byli zawodnikami którzy przyszli się pobawić". W UE ten temat jest bardzo niesmaczny i źle odbierany, prawo naleciałe do Nas z krajów unii wyraźnie tego typu praktyk zakazuje, ale cóz mamy jeszcze Polske dorastajacą to tematów. (Jak lubisz czeste dyskusje na te tematy to przelinkuj tą dyskusję do sekcji MT- Off Road zapweniam, ze po tym co napisałeś zasypią cię własnymi zdaniami na temat) Jak nie wiesz jak to ja to zrobię..., W sprawie klas "umierajacych" miałem na mysli całosc klas samochodowych, bo zdaje sie ze z Toba dyskutuje równiez w zakresie on-road, jak bys nie zauważył to troche sie zmieniło: nie ma 10-tek jest micro 18. Nieststy uważam, że Twoje stwierdzenia sa tendencyjne ponieważ, klasyfikujesz grupy krytycznie, a nie dajesz prawa ani mozliwosci, proponowanych przezemnie, startów w oddzielnych grupach. Jeżeli była by klasa "juniorów" czy inaczej zwaną w IC-8 i MT miał bys sprawe rozwiazaną. Weź pod uwage, ze w grupach klasowych po 30-50 zawodników lub więcej trudno bedzie sie przebic juniorom. Kwestia definicji tej grupy na nowo dostosowujac do panujacej frekfencji... to może być grupa " in front of PRO". Nie obrażaj sie, to jest tylko dyskusja otwarta na forum i czasem jest zimno a czasem goraco. Wazne jest aby tu, czy na zawodach przedyskutowane wnioski ktoś wdrozył w zycie tak, by nam modelarzom na zawodach bylo lżej i zeby Ci nikt niedoswiadczony modelu nie doprowadził do sytuacji, w której zbierasz go z toru w reklamówke i jedziesz do domu. Zaremba Lesław - Śro Kwi 12, 2006 6:08 am " />Jest nieprawdą,że juniorzy są bez szans w dużych grupach.Przykład artura Groszkowskiego w zeszłym roku,a i Filip na GS-Cup pojechał nie najgorzej.Za plecami zostawił paru asów,ado finału nie dostał się tylko dlatego,że jechał w mocniejszym 1/2 finale i był 4. W kwestii nowicjuszy to poczytaj posty Jacka Żurka też się obawiał tych co pierwszy raz przed GS-Cup. Nowicjusze powinni "uczyć się" zawodów na imprezach niższej rangi i tam można wprowadzać przepisy wg."widzimisia"(np.HPI Chalenge).A w kuluarach podsłuchiwałem rozmowy jak komuś tam sprawiło przyjemność,że wywałił w czasie wyścigu z trzech przeciwników.Chyba ,że w monsterach tak jest.Nie znam tego tematu. Marek Byrczak - Pią Kwi 14, 2006 9:27 pm " />Młodym nieposiadającym wiele gotówki (a chcącym wystartować w IC-8T) polecam kupić model Nanda Swift razem z MX-3 za jedyne 1399 zł. Tutaj www.sklep.rc-model.pl Z tego co wiem to właściciele sklepu posiadają już bardzo duży zestaw części zamiennych i możliwe, że będą też one dostępne na zawodach. Ponoć dostępne też mają być Caster ZX-1 z pełnym serwisem. |