ďťż
podzielcie sie prosze swoim doswiadczeniem....




gt29ff - Śro Paź 03, 2007 3:28 pm
" />ktore macie odnoscie carsona spectera.
nie zastanawiajmy sie prosze nad modelem v21 tylko raczej nad modelem v25 z duzym wachlarzem czesci tuningowych.
Interesuje mnie generalnie sam model, o silnik wiec nie pytam,

pozdrawiam




Jakub Żebrowski - Śro Paź 03, 2007 3:42 pm
" />Prawdę mówiąc to dużo się nie różnią. Jeżeli chcesz na zawody to nie polecam, aczkolwiek pod dom też słabo da rade (mam dośw. z carsonami bo rcmonster je miało a ja stały bywalec jestem)



Rafał Kowina - Śro Paź 03, 2007 4:55 pm
" />Osobiście nieprzepadam za carsonami, wole hpi albo associated



gt29ff - Śro Paź 03, 2007 4:55 pm
" />dobra, a konkretniej?

co masz do zarzucenia specterowi?

uwazam ze roznice sa duze po ubraniu go w tzw tuning.

powiem tak, jezdzilem specterem troche co prawda nie na zawodach ale chocizby na torze w piasecznie i nie zauwazylem zadnych powazniejszych problemow.

ubralem go w karbon, zalozylem mu mocene serwa, zmienilem polosie dzieki ktorym lepiej skreca, uszczelnilem obudowy dyfrow z plyta, zmienilem oleje w dyfrach odpowiednio 3000/7000/5000, zmienilem oleje w amorach, zalozylem stabilizatory itp.

chcialbym wiedziec na czym polega problem z tym modelew wedlug was, to nie chodzi o to ze majac go wydaje mi sie ze jest najlepszy, ale chcialbym wiedziec jesli go zmienie na inny np xray to na czym bedzie polegala ta roznica????

pytam poniewaz zastanawiam sie czy brnac w to dalej czy go sprzedac?

jesli zmienie plyte podlogowa na tuningowa, plytke w ktorej serwo kier bedzie lezalo i jeszcze pare glupot to wiele to nie zmieni?
a i jeszcze jedno, czesci moge kupic codziennie do 22 godz, jesli juz cos




Jakub Żebrowski - Śro Paź 03, 2007 5:20 pm
" />1. Podlicz ile już włożyłeś w spectera.
2. Jakość (specter i thor mają miękkie alu nie wiem jak inne carsony)

Takie główne różnice



gt29ff - Śro Paź 03, 2007 5:23 pm
" />tu masz racje, wlozylem w sam tuning ponad 400euro, nie liczac serw i aparatury.

plyty zniszczylem juz dwie, jedna ulegala wgnieceniom od kamieni w wyniku skakania a z drugiej wyrwalem motor.

dlatego mysle nad ta tuningowana plyta.



Przemysław Staniewski - Śro Paź 03, 2007 7:38 pm
" />Sam sobie dałeś odpowiedź dlaczego specter jest gorszy np. od x-raya czy innych modeli. Tu nie chodzi o własności jezdne, tylko o użyte materiały i rozwiązania techniczne. W tych modelach nie musisz nic wymieniać, żeby dało sie normalnie jeździć . Nie zastanawiasz się co rozleci się następnym razem. Jeżeli tylko dbasz o model i wykonujesz podstawowe czynności serwisowe nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów przez bardzo długo.
Poza tym późniejsze koszty napraw tuningowanego modelu też są wyższe ,bo musisz kupować tuningowane podzespoły które sa drogie. Koszt ich zakupu jest większy niż koszt standardowych części np. do x-raya, a żywotność często niższa lub taka sama.



Jarek Poniatowski - Śro Paź 03, 2007 7:56 pm
" />
">tu masz racje, wlozylem w sam tuning ponad 400euro, nie liczac serw i aparatury.


A za 609 $ masz na Rcmarcie X'a EC ! Więc raczej znasz juz odpowiedź na pytanie

Teraz jeszcze sprawdziłem, a po zalogowaniu na amainhobbies za 559 $



gt29ff - Śro Paź 03, 2007 11:16 pm
" />no dobra ale oprocz zdemolowanej plyty nic sie nie dzialo, kupujac te wszystkie czesci tuningowe kupilem dwa wahacze ktorych po dzis dzien nie mialem okazii wymienic.

czyli reasumujac specter po bardzo doglebnym tuningu nie bedzie juz taki zly wedlug was?

ps.troche nudno kupic sobie taki model w ktorym niebardzo jest co tunowac

oczywiscie nastepnym modelem ktory bym kupil jest xray ec, pojecia nie mam jak jest z dostepnoscia czeci ale moze nie byly by potrzebne.



Przemysław Staniewski - Czw Paź 04, 2007 8:58 am
" />Jeżeli już tyle w niego zainwestowałeś i teraz z modelem nie ma problemów,a ty jesteś z niego zadowolony to moim zdaniem na razie nie ma sensu go sprzedawać, tym bardziej ,że z twoich wypowiedzi wnioskuję, że dostęp do części zamiennych masz bezproblemowy.
Wystartuj kilka razy w zawodach bo to jest najlepszym testem dla modelu i jeżeli nadal będziesz miał dobre zdanie na jego temat wtedy bym nie kombinował ze zamianą na inny.
Zastanowił bym sie nad tym dopiero wtedy kiedy stwierdzisz, że pomimo wykorzystania całego potencjału modelu (konfiguracji ustawień itp.) nie jesteś w stanie już poprawić swoich wyników na torze.
Będziesz widział jak radzą sobie modele innych firm, w czym są lepsze, a w czym gorsze.
Wydanie góry pieniędzy na model najlepszej nawet firmy nie gwarantuje od razu zadowolenia z jego używania. Po prostu może się okazać ,że jego charakterystyka ci nie odpowiada , nawet jeżeli będzie przez innych chwalony pod niebiosa.
Powered by WordPress, ©