ďťż
Polepszenie promienia skrętu w Xray'u XT8




Maciek Bogusławski. - Czw Mar 12, 2009 5:08 pm
" />Witam, w którymś z postów wyczytałem, że da rade polepszyć skręt w XT8. Czy moglibyście troszkę rozjaśnić tę myśl i dać jakiś pomysł? Oczywiście wolałbym niczego nie piłować ani nie wycinać Najlepszym rozwiązaniem byłoby tak jak gdzieś było napisane zastosować jakieś podkładki czy coś w tym stylu.




aspires - Czw Mar 12, 2009 6:54 pm
" />wymień serwo na coś mocnego i szybkiego
a piłowanie sobie odpuść



Maciej Nowak - Czw Mar 12, 2009 7:15 pm
" />Zbyt małą agresywność i słabe skręcanie regulujesz setupem. Model zbyt nerwowy- trzeba go uczynić bardziej podsterownym, a jak nie skręca to bardziej agresywne ustawienia (nieco nadsterowne).



Maciek Bogusławski. - Czw Mar 12, 2009 8:57 pm
" />Ok. Ale co masz na myśli pisząc 'nerwowy'?
A co do mocnego i szybkiego serva to może być Sanwa ERG-VZ 13.1 kg/6V | 0.10/6V Czy lepsze np. Hitec 7955 24kg/6V | coś koło 0.17/6V???
Albo jeszcze jakieś inne, ale minimum 13kg.




Maciej Nowak - Pią Mar 13, 2009 7:42 pm
" />Nerwowy- nadsterowny, zbyt agresywnie reagujący na skręt. W twoim przypadku jest odwrotnie, musisz zwiększyć przyczepność przedniej osi by lepiej skręcał najważniejsze to aby koła były z przodu \ / rozbieżne a z tyłu lekko / \ zbieżne. Teoretycznie im bardziej rozbieżny przód tym model lepiej reaguje na skręt, natomiast ustawiając tył / \ lepiej trzyma (nie ucieka), aby uagresywnić model proponuję przód bardziej \ / a tył bardziej ||.



Tomasz Ostrowski - Nie Mar 15, 2009 10:26 am
" />
">wymień serwo na coś mocnego i szybkiego
a piłowanie sobie odpuść


i to zmienia promień zawracania?



Tomasz Ostrowski - Nie Mar 15, 2009 10:31 am
" />
">Witam, w którymś z postów wyczytałem, że da rade polepszyć skręt w XT8. Czy moglibyście troszkę rozjaśnić tę myśl i dać jakiś pomysł? Oczywiście wolałbym niczego nie piłować ani nie wycinać Najlepszym rozwiązaniem byłoby tak jak gdzieś było napisane zastosować jakieś podkładki czy coś w tym stylu.

jeśli nei chcesz podcinać zwrotnic to zostaje kombinowanie z acermanem lub kątem pochylenia zwrotnic.
Możesz dać też gęstrzy olej na przód i przy skręcaniu "pukać" gazem
Powered by WordPress, ©