ďťż
pomocy mam problem z obrotami




kowal22 - 2007-08-26, 17:43
Czesc jestem nowym taurusiarzem i mam problem ze swoim autkiem3.0 wagon z86r.Pali cudnie od pierwszego dotkniecia ale po 5min obroty sie wachaja raz w gore raz w dol makabra jest gdy sie silnik nagrzeje wtedy czesto gasnie.Szukalem porad na necie i nic wlasciwie nie znalazlem.Wyglada mi to na lewe powietrze ostatnio mialem takie same objawy w swojej sierce po wymianie uszczelek pomoglo ale taurusika jeszcze nie rozgryzlem bo mam go dopiero od roku.A swoja droga fura full wypas




Taurus_GL - 2007-08-26, 22:43
Witamy nowego taurusiarza
Też mam Taurusa z 86 roku i u mnie też trochę skaczą obroty tylko, że głównie na postoju jak pracuje na luzie. Z zapłonem raczej nie ma problemu i żaden cylinder nie wypada bo cała elektryka została wymieniona ale co kilka/kilkanaście sekund obroty wachają się pomiędzy 1000/2000. Dziwne.

PS. Acha bardzo miło, że kolejny człowiek z Mazur wypłynął na Forum - jestem z Kętrzyna. Możesz zapodać jakieś fotki tego Taurusika?????
Pozdro



Bogdan - 2007-08-26, 22:54
Silnik krokowy - regulator obrotów.
Zdejmij złącze e;ektr. odkręć 2 śruby -zdemontuj i wyczyść wnętrze kilkakrotnie płucząc, pędzlując i wylewając np. aceton aż będzie czysty. Na koniec jak masz pod ręką spr. powietrze-przedmuchaj i ostatecznie ponownie spowoduj aby był w środku w jakiś sposób nasmarowany (ja użyłem wazeliny w spay-u). Silikon na uszczelke i skręć i na pewno zauważysz różnicę lub całkowitą poprawę. NO CHYBA,że w tym przypadku naprawdę źródłem problemów jest inny układ ale raczej mało prawdopodobne.



piotrekzet - 2007-08-27, 04:37
Potwierdzam, Bogdan ma rację, też myślę, że to silnik krokowy, z tym, że wyczyszczenie nie zawsze pomaga




GAZDA - 2007-08-27, 10:21
tak jak u mnie czyszczenie pomogło na tydzień... ech trza załatwić nowy...



kowal22 - 2007-08-27, 21:06
Dzieki za rady bede walczyl a jak wyjdzie to dam znac



Taurus_GL - 2007-08-28, 01:27

Silnik krokowy - regulator obrotów.
Zdejmij złącze e;ektr. odkręć 2 śruby -zdemontuj i wyczyść wnętrze kilkakrotnie płucząc, pędzlując i wylewając np. aceton aż będzie czysty. Na koniec jak masz pod ręką spr. powietrze-przedmuchaj i ostatecznie ponownie spowoduj aby był w środku w jakiś sposób nasmarowany (ja użyłem wazeliny w spay-u). Silikon na uszczelke i skręć i na pewno zauważysz różnicę lub całkowitą poprawę. NO CHYBA,że w tym przypadku naprawdę źródłem problemów jest inny układ ale raczej mało prawdopodobne.

Hej a mógłbyś podać jakiś dokładniejszy opis/fotkę gdzie dokładnie znajduję się silnik krokowy??? Jakoś nigdy wcześniej się jeszcze do tego nie zabierałem...
Pozdro



Bogdan - 2007-08-28, 06:39
proszę




piotrekzet - 2007-08-28, 08:13
To ja tylko dołożę trzy grosze i dodam, że to ten poziomy walec



Taurus_GL - 2007-08-28, 17:52

proszę
[url=[URL=http://img264.imageshack.us/my.php?image=silnikkrokowyregulatormv4.jpg][img]http://img264.imageshack.us/img264/6127/silnikkrokowyregulatormv4.th.jpg]Obrazek[/url][/URL][/img]

Dziękuję



kowal22 - 2007-08-29, 17:43
Witam wszystkich a zwłaszcza Taurus_GL oglądałem twoje fotki nowego byczka i musze się pochwalic ze mam taki sam jak twój tylko w wersji wagon.Wszystko co masz w środku ja też mam oprócz oryginalnego radia. Też na przednim i tylnim zderzaku mam małe lampki. Jutro będę robił silnik krokowy. Ale dowiedziałem się od poprzedniego właściciela, że przyczyną wahania się obrotów mogą być przewody ciśnieniowe, które regulują otwieranie wszelkich nawiewów i jakiś innych podzespołów. A jakich to jeszcze nie wiem Pozdrawiam wszystkich taurusiarzy



brolcio - 2007-08-30, 04:51
Jeżeli masz faktycznie problemy z podcisnieniem w instalacji HAVAC (wentylacja z klimą) to faktycznie z niej silnik moze ssać "lewe"powietrze co będzie powodowało falowanie obrotów. Aby sie nazbyt nie "przepracować" postaraj się do testów odpiąć przewód podciśnienia właścnie od HAVAC-a i go zaślep od strony silnika (może to zaoszczędzić wiele pracy).



kowal22 - 2007-08-30, 19:08
Cześć dzisiaj wyczyściłem silnik krokowy jak mi radziliście i nic nie pomogło ale doszedłem do czegoś innego jak odłączyłem wężyk na zdjęciu nr2 to obroty mi wzrosły i silnik pracował równo idąc dalej po przewodach doszedłem do dużej puchy i teraz mam problem może ktoś wie jakim prądem ona jest zasilana nr1 bo u mnie w kostce nie ma żadnego napięcia i prawdopodobnie mam przyczynę. W środku są dwa elektromagnesy które pewnie mają coś otwierać lub zamykać ale muszą mieć zasilanie narazie sprawę rozwiązałem połowicznie to znaczy odłączyłem cięki wężyk nr3 obroty nadal się wachają ale przynajmniej już mi nie gaśnie za to komputer mi cały czas przelicza że na tym paliwie co mam w baku przejadę 1km jak ktoś wie jakim napięciem jest zasilana ta pucha i gdzie tego zasilania szukać to byłbym wdzięczny.[img]E:\gażnik\2007_0830Foto\2007_0830Foto0023[/img] [img]E:\gażnik\2007_0830Foto\2007_0830Foto0024[/img]



kowal22 - 2007-08-30, 19:42
Jeszcze jedna prośba jak się przesyła fotki



kowal22 - 2007-08-30, 19:46
Cześć dzisiaj wyczyściłem silnik krokowy jak mi radziliście i nic nie pomogło ale doszedłem do czegoś innego jak odłączyłem wężyk na zdjęciu nr2 to obroty mi wzrosły i silnik pracował równo idąc dalej po przewodach doszedłem do dużej puchy i teraz mam problem może ktoś wie jakim prądem ona jest zasilana nr1 bo u mnie w kostce nie ma żadnego napięcia i prawdopodobnie mam przyczynę. W środku są dwa elektromagnesy które pewnie mają coś otwierać lub zamykać ale muszą mieć zasilanie narazie sprawę rozwiązałem połowicznie to znaczy odłączyłem cięki wężyk nr3 obroty nadal się wachają ale przynajmniej już mi nie gaśnie za to komputer mi cały czas przelicza że na tym paliwie co mam w baku przejadę 1km jak ktoś wie jakim napięciem jest zasilana ta pucha i gdzie tego zasilania szukać to byłbym wdzięczny.[img]E:\gażnik\2007_0830Foto\2007_0830Foto0023[/img] [img]E:\gażnik\2007_0830Foto\2007_0830Foto0024[/img]



RadAg! - 2007-08-30, 20:30
wrzuc foty na serwer www.imageshack.com i wklej link na forum



Taurus_GL - 2007-08-30, 21:40

wrzuc foty na serwer www.imageshack.com i wklej link na forum
No właśnie zarzuć jakieś foty www.imageshack.us



RadAg! - 2007-08-30, 21:48
sorry, z pamieci pisalem



kowal22 - 2007-09-03, 15:31
http://img405.imageshack.us/my.php?imag ... 023wc8.jpg
http://img266.imageshack.us/my.php?imag ... 024vp1.jpg



Taurus_GL - 2007-09-04, 18:11
Bardzo ładny silniczek- tylko dlaczego taki brudny Mam nadzieję, że to jeszcze pozostałość po poprzednim właścicielu
Możesz zarzucić jakieś fotki całego Taurusa??????????

Dzisiaj jak jechałem do college to dokładnie za mną jechał brązowy Wagon LX pierwszej Generacji, na oko bardzo ładny, tylko bez przedniej atrapki, z małymi wykwitami rdzy. Już kiedyś wspominałem o nim, czasami widzę jak po mojej dzielnicy śmiga to może cyknę jakieś fotki
Pozdro



piotrekzet - 2007-09-07, 06:21
Ta "pucha" to tempomat. Czyli nr 1.
Reszta mi świta, ale nie pamiętam gdzie i do czego, zresztą mam 3.8 a tam jest trochę inaczej. Jak nie zapomnę to zajrzę u kumpla, kupił ode mnie 3.0, z 90r.
Powered by WordPress, ©