ďťż
Pomocy Pierwsze odpalenie




Tvix - Nie Wrz 16, 2007 12:24 pm
" />Witam wszytskich Serdecznie

Mam problem z odpaleniem Firestorma kuplem nowego i nie moge go odpalic co moze byc przyczyna? Prosze o Pomoc

Paliwko 20%
Swieca dzial z tego co patrzylem

Silnik nawet nie chce zakoczyc




Kicha - Nie Wrz 16, 2007 12:32 pm
" />Sam go skladales czy kupiles juz zlozonego? Bo jesli sam skladales to sprawdz czy kolo zamachowe nie ma luzow. A jesli kupiles gotowy to przed odpaleniem recznie daj troche wiecej gazu tak aby szczelinka na przepustnicy byla troszke wieksza niz standardowo i sprobuj odpalic



kuba112004 - Nie Wrz 16, 2007 2:14 pm
" />Był wogole regulowany ?



Tvix - Pon Wrz 17, 2007 8:09 pm
" />NIe był bo nie ma zieloneo pojecia jak to zrobic, zeby nic nie rozlegulowac ( a po drugie w sklepie powiedziano mi zeby nie ruszac srubek bo sa farzycznie juz ustawione:/)




Wojtek Sadowski - Pon Wrz 17, 2007 9:12 pm
" />
">Był wogole regulowany ?

Kolega napisał, ze silnik jest nowy, więc to chyba logiczne, że nie mógł być regulowany, bo się nowego silnika nie regluje...



Tomasz Ostrowski - Pon Wrz 17, 2007 9:57 pm
" />
">Witam wszytskich Serdecznie

Mam problem z odpaleniem Firestorma kuplem nowego i nie moge go odpalic co moze byc przyczyna? Prosze o Pomoc

Paliwko 20%
Swieca dzial z tego co patrzylem

Silnik nawet nie chce zakoczyc


napisz jak odpalasz
jak długo ładowałeś grzałkę?
czy sprawdzięłeś jak działają serwa zanim postawisz model na koła?



kuba112004 - Wto Wrz 18, 2007 11:58 am
" />
">Był wogole regulowany ?

Kolega napisał, ze silnik jest nowy, więc to chyba logiczne, że nie mógł być regulowany, bo się nowego silnika nie regluje...

Sory nie doczytalem

A tak do tematu to podam moj przyklad jak pompujesz paliwo do silnika to widzisz ze sie pompuje ? u mnie byly przewody przemienione i nie palil



orcio - Wto Wrz 18, 2007 12:10 pm
" />Wykręć świecę, przyłuż od góry do radiatora czystą szmatkę i zakręć kilka razy silnikiem. Zobaczysz od razu, czy do silnika dochodzi paliwo. Jak dochodzi, to spróbuj z inną świecą. Sprawdź też czy dokładnie zakładasz grzałkę na świecę.



Tvix - Wto Wrz 18, 2007 9:18 pm
" />Dziekuje wszytski za pomoc

Odpalilem i dotarlem zgodnie z instrukcja HPI,

-serwa dzialaja tak jak powinny

-jednak wystapil maly probelm (bez nich chyba sie nie obylo ) , samochod nie chce stac w miejscu tylko jedzie, jak ustawie na trymerze zeby stal w miejscu to gaśnie , wiem ze trzeba wyregulowac , ale dokaldnie nie wiem jak ktora srobka pokrecic ( w ktora stone i ile)



Tomasz Ostrowski - Śro Wrz 19, 2007 6:06 am
" />
">Dziekuje wszytski za pomoc

Odpalilem i dotarlem zgodnie z instrukcja HPI,

-serwa dzialaja tak jak powinny

-jednak wystapil maly probelm (bez nich chyba sie nie obylo ) , samochod nie chce stac w miejscu tylko jedzie, jak ustawie na trymerze zeby stal w miejscu to gaśnie , wiem ze trzeba wyregulowac , ale dokaldnie nie wiem jak ktora srobka pokrecic ( w ktora stone i ile)


pisze to już chyba setny raz, TRYMEREM REGULUJE SIE POŁOŻENIE NEUTRALNE SERWA, żadne ssania, żadne regulacje obrotów silnika czy coś.

włącz apkę
położenie neutralne serwa gazu wyreguluj trymerem tak, zeby przy hamowaniu cięgno przepustnicy nie cofało się domykając przepustnicę.
dopiero po takiej operacji można przystapić do regulowania obrotów jałowych tak, żeby model nie jechał wykorzystując przeznaczoną do tego śrubę ISN
Powered by WordPress, ©