ďťż
pomocy... silnik nie odpala :/




Bartek Józwiak - Wto Lip 01, 2008 2:07 pm
" />cześć! szukam pomocy u ludzi z Łodzi. Na zawodach na Malince spadł mi filtr powietrza. silnik zassał brud do srodka. rozebrałem go i skręciłem. tłok i tulejka nie są porysowane więc powinien chodzić. gaźnik wyczyszczony i przedmuchany kompresorkiem. Silnik raz odpalił z rotostartu. teraz mam szarpanke i nie da rady zapalić. może ktoś z was miałby chwilę czasu i start boxa i mógłby pomóc??? mogę dojechać. byle by było to w Łodzi lub okolicach. szarpakiem nie daje już rady a z boxa moze da rade odpalić i sprawdzić czy warto jeszcze bawić się tym silnikiem. liczę na waszą pomoc z góry dzieki... jak cos to piszcie tutaj lub na GG. pozdrawiam Bartek

P.S. jest to HB .26 lub jak kto woli Force .26 :]




sirpasztet - Wto Lip 01, 2008 2:15 pm
" />A próbowałeś wyregulować gaźnik do fabrycznych ustawień? Podczas rozbierania silnika mogło się coś przestawić.



Bartek Józwiak - Wto Lip 01, 2008 2:15 pm
" />jasne. ma ustawienia fabryczne



Piotr Owcarz - Wto Lip 01, 2008 2:16 pm
" />Sprawdz kompresje krecąć kołem zamachowym. Może to regulacja. Jak dla mnie jeżeli spadł filtr to po silniku.




Bartek Józwiak - Wto Lip 01, 2008 2:17 pm
" />komprecha spadła. ale jak ciągne szarpakiem to czuć opór ale głównym argumentem jest to że odpalił



Rafał Kowina - Wto Lip 01, 2008 4:53 pm
" />A sprawdzałeś w jakim stanie jest świeca? Silnik zachowuje się tak jakby chciał odpalić a nie mógł czy nie wydaje żadnych oznak życia?



Mateusz Jura - Wto Lip 01, 2008 8:09 pm
" />Nie żebym cie martwił ale to już po frytkach, tzn. po silniku .



Andrzej Trzeciak - Śro Lip 02, 2008 5:50 am
" />
">komprecha spadła. ale jak ciągne szarpakiem to czuć opór ale głównym argumentem jest to że odpalił

Jak korba jest ok, to wyjmij tłok i cylinder i poklep je - pomaga jeszcze z 1l wyjeździć. Jeśli chcesz mogę Ci zrobic zestaw tłok-cylinder.



Draxan - Śro Lip 02, 2008 2:13 pm
" />pozatym jak ogladales silnik i tlok i tuleja nie zmienily barwy pod wplywem temp. to tez jest szansa ze jednak silnik jakims cudem przetrwal. Bo jesli kolor ulegl zmianie (najczesciej pod wplywem zbyt wysokiej temp. ) to tego silnika serio juz nie ma po co ratowac...



Bartek Józwiak - Śro Lip 02, 2008 2:21 pm
" />silnik nie przekroczył dopuszczalnej temperatury. nie daje juz rady odpalic szarpakiem wiec szukam osoby która mogłaby pomóc i odpalić z boxa. sprawdze wtedy czy opłaca sie go jeszcze naprawiać



Artur Krizar - Śro Lip 02, 2008 10:49 pm
" />Niedawno też jeździłem z 5 min. bez szczelnie przylegającego filtra. Żadnych rys na tloku i cylindrze nie było ale silnik stracił kompresję, przestał odpalać na ciepło i było po ptokach.



Bartek Józwiak - Czw Lip 03, 2008 10:17 am
" />kruger a miałeś rysy na wale przy wlocie gaźnika??? bo mój raz z rotostartu odpalił:) rysy na wale mam niestety :/



Artur Krizar - Czw Lip 03, 2008 9:34 pm
" />Bartek, nie zauważyłem żednych rys ani na tłoku ani na cylindrze. Bolid jako tako odpalał potem na zimno, na ciepło już nie chciał. Generalnie nie było juz sensu dalej jeździć. Silnik to SH .28 6P.



Bartek Józwiak - Czw Lip 03, 2008 9:55 pm
" />spróbuje coś jeszcze pomyśleć. ale pewnie czeka mnie zmiana silnika. myślałem nad STS .28, hyperze .21 8p . moze cos innego polecicie??? cena ma byc niska bo nie mam narazie wiecej funduszy.
Powered by WordPress, ©