ďťż
pomóżcie bo zbakrutuje na paliwo :(
mr-z - Pon Maj 09, 2005 4:23 pm " />Witam zakupiłem model carsona asfaltówke 2wd i mam mały problem mianowicie na początku niemogłem go odpalic wziołem ustawiłem wszystkie śróbki wg instrukcji i zapalił i dalej zapala tylko niewiem dlaczego czasami musze go szrpac ze 10 razy zanim zaskoczy a czasami zaskakuje za 2 razem ale nie w tym problem gościu od którego kupiłem model powiedział że zbiorniczek jemu starczał na 15 min jazdy a ja zalałem do pełna ( 60 ml ) i ze stoperem w ręku przejechałem 6 min a gdzie tu do 15 min i teraz niewiem co robic Pozdrawiam i dziękuję za jaką kolwiek pomoc Wojtek _Konrad_ - Pon Maj 09, 2005 4:53 pm " />Jeśli gościu mówił że na zbiorniczku 60ml wymiatał 15 min to kłamał ja w swoim modelu mam zbiorniczek 145ml i tyle jeżdżę... Adrian Kopeć - Pon Maj 09, 2005 4:58 pm " />6-8 minut to chyba niezły wynik 15 minut ja jezdziłem lst na zbiorniku 175ml kubadoman - Pon Maj 09, 2005 5:24 pm " />niezupełnie tak...ja w swoim Carsonie jeżdżę z 10 -15 minut na zbiorniczku...wy piszecie że mniej ale silniczki tez macie inne czytaj wieksze był taki moment że tez mi palił jak smok a z rury prawie lało się jakies gówno...poprzykręcałem śrubki....żeby ładnie pracował nie przgrzewał i nie gasł....i pali ładnie Piotr Michalski - Pon Maj 09, 2005 5:45 pm " />Jesli chodzi o to, ze ciezko odpala to wina ustawien silnika. A to model uzywany czy nowy? Jesli nowy to dotarles sinlik? Jesli tak to dobrze ustaw low speed needle i powinno byc ok. kubadoman - Pon Maj 09, 2005 6:41 pm " />u mnie jest jeszcze czasami problem z paliwem...jak zapomnę dopompować odpowiednio duzo to zanim sam zaciagnie to chwile trwa...ale ja mam rozrusznik więc to troche inaczej mr-z - Pon Maj 09, 2005 8:23 pm " />m-peter mało uważnie czytasz posty napisałem w miare wyrażnie że kupiłem model od gościa a ten mi mówił że jeżdził 15 min na zbiorniczku = że to on mode urzywał przedemną czyli jest używany no ale nic jeszcze sie zapytam taką rzecz która śróbka jest która a mianowicie ta od góry przy przewodzie paliwowym to śruba od powietrza ?? a ta poziomo równolegle do przepustnicy to śruba od dawki paliwa ?? jest jeszcze trzecia malutka ale ta akurat wiem do czego słurzy ( do ustalenia przepustnicy na właściwym miejcu żeby silniczek nie zgasł przypadkiem no i jak zapali nie gaśnie aczkolwiek niewiem dlaczego czasami po puszczeniu gazu zostaje na lekko podwyrzszonych obrotach tak że zaczyna sam powolutku jechac do przodu a czasami ma takie obroty że zastanawiam się czy zaraz nie zgaśnie _Konrad_ - Pon Maj 09, 2005 8:29 pm " />Ta śrubka przy przewodzie paliwowym jest do ustawiania mieszanki (wzbogacasz odkręcając zubarzasz dokręcając) a ta druga śrubka o którą pytałeś jest do ustawiania niskich obrotów Patryyyk - Wto Maj 17, 2005 7:00 pm " />Mr-z mam ten sam motor i nie wiem dlaczego ale mi tez trzyma na wysokich obrotach.. z tym odjeżdzaniem poradziłem sobie odpowiednio ustawiając serwa. więcej ci powiem na gg Pozdro Kamil Łuczak - Śro Maj 18, 2005 11:51 am " />wedlug mnie to wystarczy sie troche pobawic, ja dzis spalilem jedne zbiornik w savage 25 zeby ustawic dokladnie silnik i teraz nie gasnie i gra pieknie, wylewa sie z niego tez sporo mnie, podczas mocnego katowaia silnik sie grzeje ale to normalka. Musisz poprostu isc w jakies miejsce gdzie ebdziesz mogl spokojnie wyregulowac fure i pojezdzic troche z roznymi ustawieniami. Ja sie na tym za bardzo nie znam bo zaczynam dopiero, ale metoda prob i bledow udalo mi sie cos osiagnac, takze powodzenia i pisz z mniejsza iloscia bledow :] bo raz napisales urzywany, a 4 wyrazy pozniej używany :] |