ďťż
Pomysły na przewracającego się Savage X
fatboyx - Wto Kwi 03, 2007 9:56 am " />Witam, Co można zrobić z Savage X, żeby się mniej przewracał w zakrętach? Zdjąłem dystansy w amortyzatorach. Elementy zawieszenia są fabryczne. Mam okazję kupić ew. jakieś części w USA, więc chciałbym to wykorzystać. Tomasz Ostrowski - Wto Kwi 03, 2007 10:35 am " />niska rama i miękkie sprężyny Adam Dylewski - Wto Kwi 03, 2007 11:56 am " />Tak jak Tomek napisał: niska rama miękkie sprężyny (czerwone lub zielone) oraz koła najlepiej 40 z proline na pełnych felgach na hex 23 a opony bow-tie Błażej Zagozda - Wto Kwi 03, 2007 11:58 am " />stabilizatory, amortyzatory od LST z konwersja mocowania, no i oczywisnie kola 40 z offsetem np proline bowtie pozdrawiam Damian Sikora - Wto Kwi 03, 2007 12:21 pm " />Z wlasnego modelu moge Ci napisac (zreszta to co juz napisano): - Felgi z max offsetem + opony Bow Tie 40 (nie koniecznie na hexy 23, moga zostac 17 - pominiesz dodatkowych wydatkow) - Sprezyny w moim przypadku Purple i tak dodatkowo, bo nie zostalo napisane (a w moim przypadku tak zrobilem) - Olej do amorkow przod - 30, tyl - 40 To wszystko bez ramy low cg i uwierz mi trzeba sie natrudzic, zeby model koziolkowal na zakretach... HPI Polska - Wto Kwi 03, 2007 12:23 pm " />Jeśli zamierzasz startować w zawodach cenne są rady i sugestie zawodników. Jeśli chodzi tylko o rekreacje powinna wystarczyć zamiana sprężyn na miękkie lub usunięcie po jednej sprężynie na kole. Tomasz Ostrowski - Wto Kwi 03, 2007 12:45 pm " /> ">stabilizatory, który można w prosty sposób zrobić samemu lub dokupując w sklepach kawałki stabilizatorów od innychy modeli za jakieś 30zł. w Xie są juz nawet wycięte rowki pod pałąk w ubudowach dyfrów Adam Dylewski - Wto Kwi 03, 2007 5:28 pm " />Co do stabilizatorów to z tego co wiem w savage nie spełniają swej roli. A jeśli chodzi o amorki od LST to uwierz mi Błażeju że sto nie jest modyfikacja która eliminuje przewracanie się na boki, mam tą modyfikacje i wiem że trzeba się dużo natrudzić by ustawić to tak by model nie wywracał się, ale jest to możliwe, jednak jeśli kolega jest początkujący to całkowicie to odradzam. Tomasz Ostrowski - Wto Kwi 03, 2007 8:35 pm " /> ">Co do stabilizatorów to z tego co wiem w savage nie spełniają swej roli. pod pałacem jeździłem na kostce, na asfaltowych oponach i na czarnych sprężynach miałem załozone stabilizatory z przodu i z tyłu. pod jedną z fotek widniał komentarz: "savage 4.6 wyposażony w opcjonalne drążki stabilizatorów, był jak przyklejony do toru"* *cytowałem z pamięci astarrot - Wto Kwi 03, 2007 8:43 pm " />Dobrym pomysłem na wywracanie sie savage jest też nauka jezdy i panowania nad modelem fatboyx - Wto Kwi 03, 2007 9:25 pm " />Bardzo dziękuję, za wszystkie odpowiedzi. Zdecyduję, się na pewno na - naukę jazdy - opony 40 - miękkie sprężyny. Czy mogę prosić o jakieś konkretne modele sprężyn? Piotr Krzyżanowski - Wto Kwi 03, 2007 9:30 pm " /> ">Bardzo dziękuję, za wszystkie odpowiedzi. Zdecyduję, się na pewno na - naukę jazdy - opony 40 - miękkie sprężyny. Czy mogę prosić o jakieś konkretne modele sprężyn? jest kilka opcji zawodnicy z tego co zaobserowalem (i sam wzialem przyklad) najczesciej uzywaja 8x zielone sprezyny. mozna tez kabinowac na inne sposoby, np. 4x czerwone 4xzielone 8xczerwone 4xczerwone 4xczarne jak pisalem, sam smigam na 8xzielone, ale kazdy woli inaczej. najlepiej samemu przetestowac i wybrac. P.S te oznaczenia wg. kolorow, to mowie o sprezynach HPI. astarrot - Śro Kwi 18, 2007 10:56 am " /> ">Z wlasnego modelu moge Ci napisac (zreszta to co juz napisano): - Felgi z max offsetem + opony Bow Tie 40 (nie koniecznie na hexy 23, moga zostac 17 - pominiesz dodatkowych wydatkow) - Sprezyny w moim przypadku Purple i tak dodatkowo, bo nie zostalo napisane (a w moim przypadku tak zrobilem) - Olej do amorkow przod - 30, tyl - 40 To wszystko bez ramy low cg i uwierz mi trzeba sie natrudzic, zeby model koziolkowal na zakretach... z tego co sie orientuje to masz savage X a on jakby nie patrzeć ma rame z obniżonym środkiem ciężkośći (tylko nie wiem o ile mm) i raczej przez to ci sie nie wywala, a te kola , srężyny i olej to tylko jeszcze bardziej poprawiają ten stan Adam Paprota - Śro Kwi 18, 2007 1:19 pm " />Jeżeli dobrze pamiętam to rama od x'sa obniża środe ciężkości o 5mm A LOW o 12mm(chyba dobrze napisałem nazwe ramy). Jakub Mazur - Śro Kwi 18, 2007 2:48 pm " /> ">Bardzo dziękuję, za wszystkie odpowiedzi. Zdecyduję, się na pewno na - naukę jazdy - opony 40 - miękkie sprężyny. Czy mogę prosić o jakieś konkretne modele sprężyn? Możesz również dobrać felgi 17mm ofny. Pasują na hexy z X'a. Mają pełny offset - największy dostępny na rynku. Rozmiar felgi to typ maxx więc wybór opon jest gigantyczny. Jakub Żebrowski - Śro Kwi 18, 2007 3:01 pm " />Najszybciej to będzie wyjąć 4 amory z modelu lecz z taką modyfikacja nie polecam skakania savem Wojtek Sadowski - Śro Kwi 18, 2007 5:28 pm " /> ">Najszybciej to będzie wyjąć 4 amory z modelu lecz z taką modyfikacja nie polecam skakania savem dla mnie średnio, wyjmowałem kiedyś, model sie nie nadaje do jazdy bo jest za miękki a jak się mocno zarzuci to i tak jest gleba... pryz każdym większym podskoku model dobija do ziemi i rozwala skida... także pomysł bardzo mocno średni- dla desperatów ;] Jakub Żebrowski - Śro Kwi 18, 2007 5:31 pm " />Ja jak miałem sava jeździłem na olejach 50wt i dirt bonzach i żadnej gleby nie miałem. Oleje są wg. najlepszym i najtańszym rozwiązaniem jeżeli chcesz zawody to koniecznie rama. I jeżeli masz chwilowo pieniądze to kupuj ramę obniżającą bez zastanowienia Wojtek Sadowski - Śro Kwi 18, 2007 6:23 pm " /> ">Ja jak miałem sava jeździłem na olejach 50wt i dirt bonzach i żadnej gleby nie miałem. Oleje są wg. najlepszym i najtańszym rozwiązaniem jeżeli chcesz zawody to koniecznie rama. I jeżeli masz chwilowo pieniądze to kupuj ramę obniżającą bez zastanowienia Rama, rama i jeszcze raz rama. Zamontowałem u siebie i model jeździ jak przyklejony. rzy ostrej jeździe po wybojach, dziurach, piachu, trawie nie miałem ani jednej wywrotki przez bok... poezja po prostu, auto prowadzi się cudownie. Mateusz Purgał - Czw Kwi 19, 2007 8:31 am " />Dokladnie Wojtek ma racje... Trzeba mu obnizyc mocno srodek ciezkosci, wlasnie dzieki ramie... Ale przeciez x ma obnizoną rame.. Wyjmij 4 amory- to da sie bardzo szybko zrobic, a bardzo to pomaga... Na spotkaniu byl pan wlasnie z Savem X i wyjelismy szybko amorki.. Tyle bylo git.. Mozesz tak jak juz wczesniej ktos wspomnial kupic szersze kola.. Kolega miał 4.6 Sava ale zrobil wielki tuning. Rama od X, wszystko alu, obnizyl zawieszenie.. I jest Git:) Pozdrawiam |