ďťż
Porada i pomoc w regulacji silnika




dydur - Wto Sty 15, 2008 8:08 pm
" />Witam
Potrzebuje porady w ustawieniu silnika.
Otóż gdy pracuje na wolnych obrotach to bardzo pluje olejem i kopci niesamowicie. Po krótkiej chwili w miejscu wydechu jest spora tłusta plama.
Natomiast po dodaniu ostro gazu silnik na chwile sie zakrztusi i dopiero po chwili wejdzie na obroty.
Domyślam sie ze jest ustawiony za tłusto, ale każda ingerencja w ustawienia powoduje tylko pogorszenie pracy silnika. Albo gaśnie albo nie chce sie wkrecac na obroty.

Temat jest w złym miejscu bo nie mam uprawnień do pisania w silnikach spalinowych.

Jakby co to proszę o przeniesienie. Tylko że wtedy nie będę miał do niego dostępu...




Rafał Kowina - Wto Sty 15, 2008 8:15 pm
" />Prawdopodobnie masz zbyt bogatą mieszanke na wolnych obrotach. Odpal go i co chwile przekręcaj LSN o 1/8 w prawo aż sie polepszy i będzie ok



Dorian Karczmarzyk - Wto Sty 15, 2008 8:31 pm
" />
">Witam
Natomiast po dodaniu ostro gazu silnik na chwile sie zakrztusi i dopiero po chwili wejdzie na obroty.


Model jest w powietrzu czy jedzie ?



dydur - Wto Sty 15, 2008 8:34 pm
" />Model jest kolami w powietrzu.




Dorian Karczmarzyk - Wto Sty 15, 2008 8:42 pm
" />Hmm... ja miałem podobną sytuacje ale kiedy model jechał i dałem pełny gaz to tak go muliło...

Spróbuj dawać płynnie gazu i zobacz czy wtedy zachodzi ta sama sytuacja..



duke14 - Wto Sty 15, 2008 9:06 pm
" />Silnik jest przelany i tyle
Odpowiednia regulacja załatwi sprawe
Było już trochę tematów o tym....
Wiesz co poczytaj sobie ten temat klik
Zwłaszcza piątą stronę, tam jest dużo info na temat regulacji napisane przez Pana Tomka Ostrowskiego
nie chciałem powielać jego tekstu w "innej formie" więc masz link



Piotr Owcarz - Wto Sty 15, 2008 10:16 pm
" />duke14 dobrze mówisz.Jak kopci i pluje paliwem to ma za bogata mieszankę .Przykręć mu 1/8 obrotu HSN i zobacz .Potem się pobaw LSN.



dydur - Wto Sty 15, 2008 10:36 pm
" />ISN - szczelina przepustnicy
HSN - iglica wysokich obrotow
LSN - iglica wolnych obrotow

dobrze rozumiem te skróty?



Dorian Karczmarzyk - Wto Sty 15, 2008 10:53 pm
" />Bardzo dobrze



dydur - Wto Sty 15, 2008 11:35 pm
" />No to od jutra (a właściwie to już od dzis...) działam z modelem



Gieroll - Śro Sty 16, 2008 7:38 am
" />
">duke14 dobrze mówisz.Jak kopci i pluje paliwem to ma za bogata mieszankę .Przykręć mu 1/8 obrotu HSN i zobacz .Potem się pobaw LSN.

Lsn się raczej nie baw, ona przeważnie zostaje przy ustawieniach fabrycznych i zabawa nią na tym etapie może sporo utrudnić regulację.



Piotr Owcarz - Śro Sty 16, 2008 5:53 pm
" />ustawiaj w kolejności HSN, LSN ,ISN ale tak jak Gieroll wspomniał LSN został sobie .



Andrzej Trzeciak - Śro Sty 16, 2008 6:13 pm
" />Na stronie Jaśka jest super opis regulacji



Darek G - Śro Sty 16, 2008 6:37 pm
" />
">Na stronie Jaśka jest super opis regulacji

A który to Jasiek?



Syncro - Śro Sty 16, 2008 6:40 pm
" />Chyba o to mu chodzi :
http://www.system-net.pl/~paw0289/regsilnika.htm



Darek G - Śro Sty 16, 2008 7:27 pm
" />Może i tak. Trafiłem kiedyś na tą stronę jak zastanawiałem się czy nie kupić Revo.



dydur - Śro Sty 16, 2008 7:46 pm
" />Dzięki chłopaki za pomoc i materiały.
Wasza pomoc jest szybka i niezawodna.
Już sobie wszystko wydrukowałem i przy następnej jeździe będę mógł się jeszcze pobawic ustawieniami.
Pozdrawiam
Powered by WordPress, ©