ďťż
Porada i pomoc w regulacji silnika
dydur - Wto Sty 15, 2008 8:08 pm " />Witam Potrzebuje porady w ustawieniu silnika. Otóż gdy pracuje na wolnych obrotach to bardzo pluje olejem i kopci niesamowicie. Po krótkiej chwili w miejscu wydechu jest spora tłusta plama. Natomiast po dodaniu ostro gazu silnik na chwile sie zakrztusi i dopiero po chwili wejdzie na obroty. Domyślam sie ze jest ustawiony za tłusto, ale każda ingerencja w ustawienia powoduje tylko pogorszenie pracy silnika. Albo gaśnie albo nie chce sie wkrecac na obroty. Temat jest w złym miejscu bo nie mam uprawnień do pisania w silnikach spalinowych. Jakby co to proszę o przeniesienie. Tylko że wtedy nie będę miał do niego dostępu... Rafał Kowina - Wto Sty 15, 2008 8:15 pm " />Prawdopodobnie masz zbyt bogatą mieszanke na wolnych obrotach. Odpal go i co chwile przekręcaj LSN o 1/8 w prawo aż sie polepszy i będzie ok Dorian Karczmarzyk - Wto Sty 15, 2008 8:31 pm " /> ">Witam Natomiast po dodaniu ostro gazu silnik na chwile sie zakrztusi i dopiero po chwili wejdzie na obroty. Model jest w powietrzu czy jedzie ? dydur - Wto Sty 15, 2008 8:34 pm " />Model jest kolami w powietrzu. Dorian Karczmarzyk - Wto Sty 15, 2008 8:42 pm " />Hmm... ja miałem podobną sytuacje ale kiedy model jechał i dałem pełny gaz to tak go muliło... Spróbuj dawać płynnie gazu i zobacz czy wtedy zachodzi ta sama sytuacja.. duke14 - Wto Sty 15, 2008 9:06 pm " />Silnik jest przelany i tyle Odpowiednia regulacja załatwi sprawe Było już trochę tematów o tym.... Wiesz co poczytaj sobie ten temat klik Zwłaszcza piątą stronę, tam jest dużo info na temat regulacji napisane przez Pana Tomka Ostrowskiego nie chciałem powielać jego tekstu w "innej formie" więc masz link Piotr Owcarz - Wto Sty 15, 2008 10:16 pm " />duke14 dobrze mówisz.Jak kopci i pluje paliwem to ma za bogata mieszankę .Przykręć mu 1/8 obrotu HSN i zobacz .Potem się pobaw LSN. dydur - Wto Sty 15, 2008 10:36 pm " />ISN - szczelina przepustnicy HSN - iglica wysokich obrotow LSN - iglica wolnych obrotow dobrze rozumiem te skróty? Dorian Karczmarzyk - Wto Sty 15, 2008 10:53 pm " />Bardzo dobrze dydur - Wto Sty 15, 2008 11:35 pm " />No to od jutra (a właściwie to już od dzis...) działam z modelem Gieroll - Śro Sty 16, 2008 7:38 am " /> ">duke14 dobrze mówisz.Jak kopci i pluje paliwem to ma za bogata mieszankę .Przykręć mu 1/8 obrotu HSN i zobacz .Potem się pobaw LSN. Lsn się raczej nie baw, ona przeważnie zostaje przy ustawieniach fabrycznych i zabawa nią na tym etapie może sporo utrudnić regulację. Piotr Owcarz - Śro Sty 16, 2008 5:53 pm " />ustawiaj w kolejności HSN, LSN ,ISN ale tak jak Gieroll wspomniał LSN został sobie . Andrzej Trzeciak - Śro Sty 16, 2008 6:13 pm " />Na stronie Jaśka jest super opis regulacji Darek G - Śro Sty 16, 2008 6:37 pm " /> ">Na stronie Jaśka jest super opis regulacji A który to Jasiek? Syncro - Śro Sty 16, 2008 6:40 pm " />Chyba o to mu chodzi : http://www.system-net.pl/~paw0289/regsilnika.htm Darek G - Śro Sty 16, 2008 7:27 pm " />Może i tak. Trafiłem kiedyś na tą stronę jak zastanawiałem się czy nie kupić Revo. dydur - Śro Sty 16, 2008 7:46 pm " />Dzięki chłopaki za pomoc i materiały. Wasza pomoc jest szybka i niezawodna. Już sobie wszystko wydrukowałem i przy następnej jeździe będę mógł się jeszcze pobawic ustawieniami. Pozdrawiam |