ďťż
Porównanie: Axe Rossi Cobra X1 Evolution .21 vs. Mamba .21
Maciek Bogusławski. - Nie Mar 22, 2009 8:05 pm " />Cześć. Możecie się wypowiedzieć na temat tych dwóch silników? Zainteresowały mnie ponieważ nie są zbyt drogie i chyba nadają się do XT8 (1:8 Truggy) Który bedzie lepszy i mocniejszy? Andrzej Trzeciak - Nie Mar 22, 2009 8:19 pm " />Najlepszy będzie RB s7. Odpuść sobie Mambe i mambopochodne. Maciek Bogusławski. - Nie Mar 22, 2009 8:32 pm " />RB s7 do truggy? na zawody? nawet nie ma super kopa w bagusie. Nadal czekam na opinie użytkowników i nie tylko, na temat Axe Rossi Mamba i Cobra. Andrzej Trzeciak - Nie Mar 22, 2009 8:40 pm " />Nie no masz racje, lepiej włóż sypiącą sie Mambe zamiast stabilnego RB. Jak już tak szalejesz to kup WS7. Nie pchaj się w Mambe. Mieliśmy 3 chyba w Teamie. Teraz doszły jeszcze 2 Cobry. W Mambach kompresja uciekła po ok 10l. Cobry troche lepiej. Ale lepiej kupić meeeeegaszybką Mambe i nauczyć sie szybkiego odpalania jak będzie gasła . Przecież RB s7 za słabe:) Ew. kup JPX i po sprawie. Chyba lepiej silnik, który nie gaśnie nieproszony, a bedzie może minimalnie wolniejszy? Maciek Bogusławski. - Nie Mar 22, 2009 9:03 pm " />jpx .21 odpada bo u nas nie ma do nich części, a Cobra? jak z mocą? i po ilu dokladnie litrach kompresje straciła? Są w PL do niej części? Andrzej Trzeciak - Nie Mar 22, 2009 9:10 pm " />Jak nie ma częsci do JPX? Trzeba Ci korbę tylko - masz na rcworld. Ponadto, zawsze możesz poproscić kogoś z CNC o wyciecie jej. Tak właśnie zrobiłem ja, w przyszłą sobotę sprawdzę tą korbę. Tłok z cylindrem, jeśli nie przegrzejesz wytrzyma ponad 30l. Cobra - padła po 15 z tego co pamiętam. Jak chcesz to kup Cobrę, ale jak to się mówi: "Żebyś nie załował;)" Mateusz Jura - Nie Mar 22, 2009 9:53 pm " /> ">RB s7 do truggy? na zawody? nawet nie ma super kopa w bagusie. Nadal czekam na opinie użytkowników i nie tylko, na temat Axe Rossi Mamba i Cobra. Czyżby kolejny mistrz-teoretyk? Dobry silnik nie gwarantuje wygranej, ba, nie gwarantuje nawet miejsca w czołowej 20. Zamiast teoretyzowania polecam wybranie się na tor i poćwiczenie jazdy. A co do silnika posłuchaj co mówi Andrzej. Ja w zeszłym sezonie jeździłem "mega słabą i bez kopa" S5, i uważam że gdybym był lepszym kierowcą to spokojnie mógłbym sie dostać z nią na pudło. Można wygrywać nawet na OS za 100$... Maciek Bogusławski. - Pią Kwi 24, 2009 7:32 am " />Potrzeba mi silnika, którego będzie mi ciężko opanować, a nie taki, gdzie dodam max gaz i bede musiał czekać aż się rozkręci. Tomasz Dolata - Pią Kwi 24, 2009 8:05 am " /> ">Potrzeba mi silnika, którego będzie mi ciężko opanować, a nie taki, gdzie dodam max gaz i bede musiał czekać aż się rozkręci. kolejny miszcz prostej Artur Krizar - Pią Kwi 24, 2009 8:34 am " /> ">Można wygrywać nawet na OS za 100$... Napisz, proszę gdzie mogę kupic OSa za 100$. Wezmę od razu kilka sztuk Michał Bugajski - Pią Kwi 24, 2009 12:19 pm " />odpusc mambe, mialem ten silnik i sie zawiodłem nim... vszywiec - Pią Kwi 24, 2009 2:20 pm " />troche z innej beczki zagaje a mianowicie jakie objawy oprocz spadku mocy i trudnosci w odpalanie cechuja utrate kopmresji ?? Wiktor Sułek - Pią Kwi 24, 2009 5:05 pm " />no i potem jak się rozgrzeje silnik to kompresja znika i model gaśnie Artur Krizar - Pią Kwi 24, 2009 6:47 pm " /> ">troche z innej beczki zagaje a mianowicie jakie objawy oprocz spadku mocy i trudnosci w odpalanie cechuja utrate kopmresji ?? Gaśnie jak jest ciepły, na kole zamachowym nie czuć oporu. vszywiec - Nie Kwi 26, 2009 7:48 pm " />czyli stwierdzeie "bardzo dobra"i "dobra" kopmresja jest troche na wyrost, nie da sie tego okreslic procentowo tylko intuicyjnie wiec jak kopresja maleje nalezy wymienic tlok i cylinder tzn tuleje a przy okazji korbe, czyli remoncik silnika dobrze rozumiem ?? Michał Bugajski - Pon Kwi 27, 2009 7:09 am " /> ">czyli stwierdzeie "bardzo dobra"i "dobra" kopmresja jest troche na wyrost, nie da sie tego okreslic procentowo tylko intuicyjnie wiec jak kopresja maleje nalezy wymienic tlok i cylinder tzn tuleje a przy okazji korbe, czyli remoncik silnika dobrze rozumiem ?? lepiej jezdzic do konca silnik i nie bawic sie w remont a kupic nowy silnik. |