ďťż
Porównanie: Axe Rossi Cobra X1 Evolution .21 vs. Mamba .21




Maciek Bogusławski. - Nie Mar 22, 2009 8:05 pm
" />Cześć. Możecie się wypowiedzieć na temat tych dwóch silników?
Zainteresowały mnie ponieważ nie są zbyt drogie i chyba nadają się do XT8 (1:8 Truggy)
Który bedzie lepszy i mocniejszy?




Andrzej Trzeciak - Nie Mar 22, 2009 8:19 pm
" />Najlepszy będzie RB s7.

Odpuść sobie Mambe i mambopochodne.



Maciek Bogusławski. - Nie Mar 22, 2009 8:32 pm
" />RB s7 do truggy? na zawody? nawet nie ma super kopa w bagusie.
Nadal czekam na opinie użytkowników i nie tylko, na temat Axe Rossi Mamba i Cobra.



Andrzej Trzeciak - Nie Mar 22, 2009 8:40 pm
" />Nie no masz racje, lepiej włóż sypiącą sie Mambe zamiast stabilnego RB. Jak już tak szalejesz to kup WS7.

Nie pchaj się w Mambe. Mieliśmy 3 chyba w Teamie. Teraz doszły jeszcze 2 Cobry. W Mambach kompresja uciekła po ok 10l. Cobry troche lepiej.

Ale lepiej kupić meeeeegaszybką Mambe i nauczyć sie szybkiego odpalania jak będzie gasła . Przecież RB s7 za słabe:)
Ew. kup JPX i po sprawie. Chyba lepiej silnik, który nie gaśnie nieproszony, a bedzie może minimalnie wolniejszy?




Maciek Bogusławski. - Nie Mar 22, 2009 9:03 pm
" />jpx .21 odpada bo u nas nie ma do nich części, a Cobra? jak z mocą? i po ilu dokladnie litrach kompresje straciła? Są w PL do niej części?



Andrzej Trzeciak - Nie Mar 22, 2009 9:10 pm
" />Jak nie ma częsci do JPX?

Trzeba Ci korbę tylko - masz na rcworld. Ponadto, zawsze możesz poproscić kogoś z CNC o wyciecie jej. Tak właśnie zrobiłem ja, w przyszłą sobotę sprawdzę tą korbę. Tłok z cylindrem, jeśli nie przegrzejesz wytrzyma ponad 30l.

Cobra - padła po 15 z tego co pamiętam. Jak chcesz to kup Cobrę, ale jak to się mówi: "Żebyś nie załował;)"



Mateusz Jura - Nie Mar 22, 2009 9:53 pm
" />
">RB s7 do truggy? na zawody? nawet nie ma super kopa w bagusie.
Nadal czekam na opinie użytkowników i nie tylko, na temat Axe Rossi Mamba i Cobra.

Czyżby kolejny mistrz-teoretyk? Dobry silnik nie gwarantuje wygranej, ba, nie gwarantuje nawet miejsca w czołowej 20. Zamiast teoretyzowania polecam wybranie się na tor i poćwiczenie jazdy. A co do silnika posłuchaj co mówi Andrzej.
Ja w zeszłym sezonie jeździłem "mega słabą i bez kopa" S5, i uważam że gdybym był lepszym kierowcą to spokojnie mógłbym sie dostać z nią na pudło. Można wygrywać nawet na OS za 100$...



Maciek Bogusławski. - Pią Kwi 24, 2009 7:32 am
" />Potrzeba mi silnika, którego będzie mi ciężko opanować, a nie taki, gdzie dodam max gaz i bede musiał czekać aż się rozkręci.



Tomasz Dolata - Pią Kwi 24, 2009 8:05 am
" />
">Potrzeba mi silnika, którego będzie mi ciężko opanować, a nie taki, gdzie dodam max gaz i bede musiał czekać aż się rozkręci.

kolejny miszcz prostej



Artur Krizar - Pią Kwi 24, 2009 8:34 am
" />
">Można wygrywać nawet na OS za 100$...

Napisz, proszę gdzie mogę kupic OSa za 100$. Wezmę od razu kilka sztuk



Michał Bugajski - Pią Kwi 24, 2009 12:19 pm
" />odpusc mambe, mialem ten silnik i sie zawiodłem nim...



vszywiec - Pią Kwi 24, 2009 2:20 pm
" />troche z innej beczki zagaje a mianowicie jakie objawy oprocz spadku mocy i trudnosci w odpalanie cechuja utrate kopmresji ??



Wiktor Sułek - Pią Kwi 24, 2009 5:05 pm
" />no i potem jak się rozgrzeje silnik to kompresja znika i model gaśnie



Artur Krizar - Pią Kwi 24, 2009 6:47 pm
" />
">troche z innej beczki zagaje a mianowicie jakie objawy oprocz spadku mocy i trudnosci w odpalanie cechuja utrate kopmresji ??
Gaśnie jak jest ciepły, na kole zamachowym nie czuć oporu.



vszywiec - Nie Kwi 26, 2009 7:48 pm
" />czyli stwierdzeie "bardzo dobra"i "dobra" kopmresja jest troche na wyrost, nie da sie tego okreslic procentowo tylko intuicyjnie
wiec jak kopresja maleje nalezy wymienic tlok i cylinder tzn tuleje a przy okazji korbe, czyli remoncik silnika dobrze rozumiem ??



Michał Bugajski - Pon Kwi 27, 2009 7:09 am
" />
">czyli stwierdzeie "bardzo dobra"i "dobra" kopmresja jest troche na wyrost, nie da sie tego okreslic procentowo tylko intuicyjnie
wiec jak kopresja maleje nalezy wymienic tlok i cylinder tzn tuleje a przy okazji korbe, czyli remoncik silnika dobrze rozumiem ??


lepiej jezdzic do konca silnik i nie bawic sie w remont a kupic nowy silnik.
Powered by WordPress, ©