ďťż
Potrzebna hala na dotarcie REVO
Patryk Trędowski - Śro Lut 16, 2005 6:33 pm " />Witam Może ktoś z Warszawy albo okolic mi pomoże? Kupiłem REVO nowiutkie, śliczniutkie, świecące i pachnące, ale chce , żeby się troche przybrudziło. Kłopot w tym, że najpierw trzeba je dotrzeć a na zewnątrz za zimno tak piszą w instrukcji. Więc może znacie jakąś hale czy coś takiego zamkniętego w WAWIE albo okolicy gdzie mogłbym dotrzeć REVO? U mnie w Ciechanowie nic takiego nie ma. Ale jestem gotowy wybrać się do WAWY, żeby dotrzeć silniczek Pozdrawiam PS. Może ktoś się przyłączy do tego docierania Może być jakaś stara hala czy magazyn. Mateusz Jezierski - Śro Lut 16, 2005 6:52 pm " />wydaje mi sie ze nie wpuszcza cie ze spaliniakiem na zadna hale Bardzo konstruktywna wypowiedz, nie ma co. A ja ci powiem, ze wpuszcza, np na hale jakiejs fabryki, sam znam osobe, ktora po takowej hali jezdzi, ale niestety troszke dalej od Wa-wy- M-peter PawelL - Śro Lut 16, 2005 8:03 pm " />Chętnie dołączęsię do tego docierania. Tak samo czekam z nowym Revo na cieplejsze dni. Jeszcze wytrzymam kilka, ale jeżeli znajdzie się jakaś hala w Wrszawie to byłoby super zacząć docieranie juz teraz. Nawet zastanawiałem się nad owinięciem głowicy papierem (jak zaleca instrukcja), ale obawiam się, że przy kilku stopniach na zewnątrz nie udałoby sie osiągnąć odpowiedniej temperatury. P.S. Chętnie wymienię pierwsze doświadczenia z REVO. Może drogą mailową, żeby nie zaśmiecać forum. _Konrad_ - Nie Lut 20, 2005 2:27 pm " />Zapraszam do mnie do zawiercia mam spory garaż a to tylko 2 godziny IC Maciej Bartoszek - Nie Lut 20, 2005 3:13 pm " />Czy rzeczywiście jest potrzebna hala lub jakieś większe pomieszczenie do docierania spaliniaka ?? Pare tygodni temu docieraliśmy z kumplem t-maxx'a, normalnie na dworze, wszędzie biało Jeździ do teraz. Czy coś złego się dzieje z silnikiem jak dociera się go przy takich niskich temperaturach ?? PawelL - Nie Lut 20, 2005 10:05 pm " />Moim zdaniem można docierać silniki w warunkach zimowych i nie trzeba tego robić w halach i garażach, żeby zrobić to dobrze. Docieram teraz Revo i nie mam problemu z osiągnięciem odpowiedniej temperatury silnika, jest trochę problemu z regulacją i odpalaniem, ponieważ małe silniki są dość kapryśne przy niskich temperaturach, ale nawet częste gaśnięcie nie jest w stanie popsuć zabawy z nowego samochodu Marcin Jasiński - Pon Lut 21, 2005 10:06 am " />99% użytkowników ma problem z odpaleniem Revo bo nie przeczytało instrukcji. Jest napisane dokładnie i przytocze a lepiej to sie podepre tym co zaleca i czego nie producent Traxxas: Strona 28: pierwsze odpalenie silnika powinno być w temperaturze 21C ale nie zaleca pierwszego odpalania silnika w celu dotarcia poniżej 2,5C Strona 31: na dole ramka z wypisanymi danymi dotyczącymi regulacji mieszanki paliwa podczas zmian: wilgotności, ciśnienia, temperatury, wysokości oraz zawartości Nitro% naszego paliwa No i strona 33 "Nie jeździć Revo po wodzie, błocie, śniegu i wysokiej trawie?" Oczywiście nie bede tłumaczył dalej opisancyh przykładów - przy nie przestrzeganiu zaleceń producenta mamy potem takie gafy z Revo za które Traxxas już nie odpawiada a ustawienia fabryczne gaźnika sa przystosowane do temperatury powyzej 21C a my w zime klniemy i nerwy tracimy ale to nie wina modelu tylko nasza bo robimy coś czego producent modelu nie zaleca. Sam docierałem model w zime i też miałem problemy ale potrafiłem sobie poradzić z pomocą kolegi z tego forum, no i pod uwage teź trza brać że nie każdy silnik w revo tak samo nam sie będzie zachowywał podczas odpalania w temperaturych ujemnych........ Marcin Kierkus - Śro Lut 23, 2005 5:23 pm " />Nic dodać nic ująć:) |