ďťż
PRO-LINE 2005 Nitro MAXX Challenge




ROJNA - Wto Sie 02, 2005 3:12 pm
" />najwieksze zawody dla modeli spalinowych terenowych w USA, startuja tu najlepsi z najlepszych.

A oto wyniki z Klas MT

Small Block Monster czyli monsterki z silinkami do .18 pojemnosci
1. TAMIYA TNX
2. TAMIYA TNX
3. TRAXXAS REVO
4. TRAXXAS REVO
5. TAMIYA TNX
6. TRAXXAS REVO
7. TRAXXAS REVO
8. TRAXXAS REVO
9. DACE PREDATOR
10. TRAXXAS REVO
11. TRAXXAS REVO
12. TRAXXAS REVO

W O W az 8 modeli TRAXXAS REVO w pierwszej 12

Big Block Monster, czyli monsterki z silnikami od .21 pojemnosci
1. LOSI LST
2. TRAXXAS REVO
3. LOSI LST
4. Rock Concepts
5. ASSOCIATED MGT
6. DURATRAX WARHEAD
7. LOSI LST
8. TRAXXAS REVO
9. ASSOCIATED MGT
10. CEN GENESSIS
11. LOSI LST
12. DURATRAX WARHEAD

W O W ASSOCIATED i TRAXXAS mialo po 2 auta w pierwszej 10

A co sie stalo z HPI Savage ?? czyzby tylku u nas w polsce panowala Savage Mania ??? czy najlepsi na swiecie cos wiedza co my nie wiemy ??




Krzysztof Trella - Wto Sie 02, 2005 3:19 pm
" />hmm .... ciekawe pytanie



Michał Bugajski - Wto Sie 02, 2005 4:51 pm
" />
">

W O W az 8 modeli TRAXXAS REVO w pierwszej 12

Big Block Monster, czyli monsterki z silnikami od .21 pojemnosci
1. LOSI LST
2. TRAXXAS REVO
3. LOSI LST
4. Rock Concepts
5. ASSOCIATED MGT
6. DURATRAX WARHEAD
7. LOSI LST
8. TRAXXAS REVO
9. ASSOCIATED MGT
10. CEN GENESSIS
11. LOSI LST
12. DURATRAX WARHEAD

W O W ASSOCIATED i TRAXXAS mialo po 2 auta w pierwszej 10

A co sie stalo z HPI Savage ?? czyzby tylku u nas w polsce panowala Savage Mania ??? czy najlepsi na swiecie cos wiedza co my nie wiemy ??


i 4 szt LST .......... a pytanie barsdzo ciekawe.......



Jakub Mazur - Wto Sie 02, 2005 6:18 pm
" />Az jestem zdziwony tym LST, chcialbym je zobaczyc napewno full przerobek. W murowanej jezdzil jeden albo dwa LST i nie powiedzialbym ze to jest model ktory sie nadaje na zawody.




Michał Karpiński - Wto Sie 02, 2005 7:09 pm
" />a ja mam pytanie go Grzegorza jak tam chodzi to Asso co miałeś na zawodach bo model wygląda bardzo ciekawie ale widziałem że nie dostałeś się do finału co było powodem ?



ROJNA - Wto Sie 02, 2005 7:14 pm
" />
">a ja mam pytanie go Grzegorza jak tam chodzi to Asso co miałeś na zawodach bo model wygląda bardzo ciekawie ale widziałem że nie dostałeś się do finału co było powodem ?

na zawodach startowalem modelem S-MAXX nie ASSOCIATED

1. model pozyczony
2. problemy z regulacja silnika
3. brak mechanika
4. urwany wachacz 5 minut przed pol finalem

wziolem model aby sie troche pobawic



Michał Karpiński - Wto Sie 02, 2005 7:16 pm
" />myślałem że to był Asso a kaste miałeś od S-MAX sory



ROJNA - Wto Sie 02, 2005 7:21 pm
" />
">myślałem że to był Asso a kaste miałeś od S-MAX sory

kaste ( czyli karoseria ) nie pasuje na MGT z MAXX, REVO czy Savage. MGT jest duzo wieksze niz te wymienione modele, na MGT i LST trzeba kupowac karoserie sprzedawane pod MGT i LST.



Robert Lubina - Wto Sie 02, 2005 7:31 pm
" />mysle ze w polsce jest sporo modeli Savage bo sa czesci i sa w miare tanie. Gdyby inne firmy jak Traxxas czy Associated weszły na polski rynek, przybyłoby tych modeli w polsce.



Maciej Bartoszek - Wto Sie 02, 2005 8:20 pm
" />No i wszystko jasne dlaczego HPI robi HPI Challenge
(dodam, że tam startuja tylko i wyłącznie modele HPI)



Lord - Wto Sie 02, 2005 9:01 pm
" />Ale TNX były najlepsze



jarox91 - Śro Sie 03, 2005 3:27 pm
" />Właśnie TNX...wiedziałem że coś w sobie mają Tylko nie wiem czy te TNX-y to zwykłe są czy PRO???



Marcin Jasiński - Śro Sie 03, 2005 3:31 pm
" />Dobrego kierowce.........



Michał Sękal - Śro Sie 03, 2005 5:04 pm
" />[quote=jarox 91] zwykłe czy PRO???? [/quote]
Nie bój się napewno przreobione trochę :]



Mateusz Kwaśniewski :) - Śro Sie 03, 2005 7:57 pm
" />Panie Grzegorzu czemu Pan tak przekonuj do tego Revo ??
W USA a zobaczmy w Niemczech co u nic jest modelem roku Hpi savage , a w Polsce kto wygrał w Zgierzu 1.) gs 2.) Hpi savage 3.) TnX
Zawody w Murowanej 1.) gs 2.) Hpi savage 3.) niepamietam ale chyba Tnx , więc Revo , savage czy Tnx to zależy od gustu a przedewszystkim od umiejętności kierowcy .
Pozdrawiam
Ps: czemu każdy wzoruje sie na USA , zacznijmy sie na nich wzorować jak bediemy mieli takie auta i cene paliwa jak u nich



Michał Sękal - Śro Sie 03, 2005 8:03 pm
" />Trzeba mieć swój charakter, znaczy być inwidualnym.
Ale nasza Polska to chyba nie inwidualizm tylko odszczepieństwo (chodzi mi o ceny) .



Marcin Jasiński - Śro Sie 03, 2005 8:08 pm
" />jeżeli kogoś stać na model za minimum 2000zł to dalsze wydatki chyba nie są mu obce cenowo.....



ROJNA - Śro Sie 03, 2005 9:38 pm
" />
">Panie Grzegorzu czemu Pan tak przekonuj do tego Revo ??
niby gdzie w moim poscie przekonuje kogos do REVO ?? To ze w pierwszej 12 bylo ich az 8 szt jest FAKTEM.


">W USA a zobaczmy w Niemczech co u nic jest modelem roku Hpi savage , a w Polsce kto wygrał w Zgierzu 1.) gs 2.) Hpi savage 3.) TnX
Zawody w Murowanej 1.) gs 2.) Hpi savage 3.) niepamietam ale chyba Tnx , więc Revo , savage czy Tnx to zależy od gustu a przedewszystkim od umiejętności kierowcy .

nie pisze jaki model zostal modelem roku w niemczech lecz podalem tylko wyniki z nawiekszej imprezy dla modeli MT na swiecie. I jakos tam w pierwszej 12 nie znalazl sie ani jeden Savage, i to jest kolejny FAKT.

chyba nie probojesz porownac imprezy PROLINE MAXX CHALANGE do imprezy w zgiezu czy goslinie


">Ps: czemu każdy wzoruje sie na USA .............
bo to wlasnie z USA trafily do nas wszystkie Savage, REVO, MAXXY itd. bo to wlasnie USA jest pionierem w modelach r/c a nie my polacy



Piotr Michalski - Czw Sie 04, 2005 9:00 am
" />
">Ps: czemu każdy wzoruje sie na USA ,
A ja mam do Ciebie pytanie: po co wywarzac otwarte drzwi i tworzyc na nowo przepisy?



Mateusz Kwaśniewski :) - Czw Sie 04, 2005 3:40 pm
" />nie mówie o przepisach tylko , jak cos w stanach jest modne to i w Polsce ( to tak ogólnie) , wiadomo ze jak są już przepisy to niebedziemy nowych wymyślać .
Do Pana Grzegorza (Rojna)
No to przepraszam , poprosu tak mi sie wydawało .
Fakt faktem ze Hpi savage nie ma na tych listach , pewnie dlatego robia HPI Challenge (słowa Macieja Bartoszka ) , a wedug mnie 70% wygranej zależy od kierowcy (wiadomo sprzęt też sie liczy )
Pozdrawiam



ROJNA - Pią Sie 05, 2005 9:02 am
" />
">Panie Grzegorzu czemu Pan tak przekonuj do tego Revo

Panie Mateuszu, czy jest jakis powod dla ktorego nie mogl bym przekonywac do modeli ktore zajmuja czolowe miejsca na swiatowych imprezach ??

Czy twierdzisc ze modele REVO, LST i MGT nie sa godne uwagi, swiat sie nie obraca wokol modeli Savage, jak to udowodniono podczas Proline Challange.

Piszesz ze w Niemczech Savage zostal modelem Roku, A ja pisze ze modelem roku zostalo REVO w USA, i dodam jeszcze ze w Niemczech Monster Manie wygal model THUNDER TIGER MTA-4, MTA-4 zajelo pierwsze 2 miejsca i w pierwszej 10 mialo 3 modele, dla nie wtajemniczonych, MTA-4 jest tym samym modelem co Associated MGT tyle ze produkowany przez Thunder Tiger. ( ASSOIATED i THUNDER TIGER to powoli 1 firma )

Ja panie Mateuszy przedstawiam tylko wyniki i dane ze swiata modelarstwa, zyjemy w demokratycznym kraju, kazdy moze miec wlasne zdanie i co najwazniejsz prawo wyboru.



Mateusz Kwaśniewski :) - Pią Sie 05, 2005 9:55 am
" />nie no każdy ma prawo do czegoś przekonywać , tylko ostatnio dużo sie słyszy o porównywaniu REvo i Savage , każdy ma model jaki chce
No LST jest warte uwagi , ale mi nie przypada do gustu .
Wole już S-maxxa (Pan też takiego ma ) ale widziałem fajnie tuningowanego w Murowanej ale nie startował w zawodach .
Pozdrawiam



Crawler - Nie Sie 07, 2005 7:20 pm
" />Cześć , pragne dodać swoją opinie na temat Revo ,moje doświadczenia znim są takie że napewno jest to godny polecenia model i napewno wytrzymalszy od savage co zaobserwowałem w krakowie na wilczych dołach jak ktoś zna przy skokach z 8-10 metrów w dół na 5 skoków przy savage cztery razy coś odpadało przy revo tylko raz.....Moze to głupie porównanie ale jest to jakiś mały procencik który przekonuje na korzys revo....... Pozatym osobiście czytająć niektóre tematy na forum i wypowiedzi Hpi stwierdzam że nigdy nie kupie żadnego modelu hpi w Polsce za granicą może ...



HPI Polska - Nie Sie 07, 2005 7:33 pm
" />
">Pozatym osobiście czytająć niektóre tematy na forum i wypowiedzi Hpi stwierdzam że nigdy nie kupie żadnego modelu hpi w Polsce za granicą może ...
A co cię tak zraziło do HPI Polska ???



Mateusz Kwaśniewski :) - Nie Sie 07, 2005 7:36 pm
" />ja rzuciłem savem z busa około 2.8 metra , raz tylko w lesie mam takie urwisko z 3-4 metry i sie rozpedziłem i w powietrzu zachaczyłem kołem o drzewo i jeden bok sie troche wygioł (ale to dlatego ze tuleijki nie skreciłem ) a tak to oprucz silnika niemiałem zadnych problemów
Pozdrawiam



Paweł W - Nie Sie 07, 2005 8:53 pm
" />
">Wole już S-maxxa (Pan też takiego ma ) ale widziałem fajnie tuningowanego w Murowanej ale nie startował w zawodach .
Pozdrawiam

Witam ten s-max w murowanej był Marcina Jasińskiego i ten s-max jest przygotowany do zawodów przez fabrycznego kierowce traxxasa i ten s-max jest na sprzedaż na allegro. Polecam go widziałem jak on smiga normalnie torpeda



Jacek Żurek - Nie Sie 07, 2005 9:04 pm
" />A ja polecam z całego serca Tamiya TNX

Mam wrażenie, że jest jednak lepszy od REVO.
A już na pewno od HPI SAVAGE.

Zapraszam do rzeczowej technicznej dyskusji na temat Mosterów.



Maciej Bartoszek - Pon Sie 08, 2005 6:54 am
" />Ja myśle, że na chwile obecną nie ma sensu prowadzenia polemiki, który to model MT jest lepszy a to z bardzo prostej przyczyny, mamy za mało doświadczenia, żeby takie wnioski wyciągać. Klasa MT dopiero raczkuje w naszym pieknym kraju, co widać doskonale na zawodach. Gro modeli to są poprostu stock'i prosto z kartona, wogóle nie przygotowane do zawodów. Dlatego nie piszmy "ten model jest lepszy od ..." bo potem mamy takie przypadki jak np Kurek111, kupił sobie "najlepszy" model Revo, do niego "najlepszy" silnik RB TM323 i co ?? I nie przejechał nawet eliminacji. Ważniejsze są umiejętności kierowcy i wiedza techniczna a nie posiadanie "najlepszego" modelu.
To że wyniki PROLINE MAXX CHALANGE są takie, to nie znaczy, że mamy się zaraz na tym wzorować, bo tutaj Grzesiek nie wspomniał o jednej bardzo istotnej sprawie, te modele były solidnie przygotowane do zawodów i nie były to modele prosto z kartonika



ROJNA - Pon Sie 08, 2005 9:26 am
" />
">Mam wrażenie, że jest jednak lepszy od REVO.
A już na pewno od HPI SAVAGE.


Jacek, nie ma NAJLEPSZEGO modelu, sa modele ktorymi mozna sie scigac na zawodach i jest ta reszta ktorymi mozna sie pobawic przed domem


">Ja myśle, że na chwile obecną nie ma sensu prowadzenia polemiki, który to model MT jest lepszy a to z bardzo prostej przyczyny, mamy za mało doświadczenia, żeby takie wnioski wyciągać.
Ale nie musiymy sie opierac na NASZYM doswiadczeniu, swiat jest wielki, w USA juz maja potezne doswiadczenie o modelach MT, wystarczy spojzec na wyniki z duzych imprez modlei MT aby wiedziec jakie model sie licza w tej klasie


">te modele były solidnie przygotowane do zawodów i nie były to modele prosto z kartonika

Masz na mysli to ze wszystko co orginalne w modelach zostalo wymienione

czy

- dobrany olej w amortyzatorach
- dobrany silkikon w dyferencjalach
- prawidlowo ustawiona geometria kol
- prawidlowo ustawiony skok amortyzatorow
- odpowiednio dobrane opony
itd.

Najwazniejsze jest konstrukcja zawieszenia i podwozia, to ze Suzuki Vitara wyglada jak auto terenowe wcale nie oznacze ze sie do tego nadaje

Sam model tez nie wygrywa, ale bardzo dobry kierowca jazdzacy zlym konstrukcyjnie modelem tez nie ma szans



Rafał Malczyński - Pon Sie 08, 2005 10:14 am
" />Dla niektorych chyba przygotowanie modelu na zawody MT konczy sie na wymianie polowy czesci na aluminowe, zeby to bardziej przypominalo czlog
Zebyscie niewiem czym jezdzili, nie wiem ile jezdzili i nie wiem jak dobrze jezdzili to i tak nie macie sznas, z modelem ktory zostal naprawde przygotowany. Nie chodzi o to, zeby kupic sobie np. najlepszy w polskiej anakiecie model, do tego jakis fajny silniczek i jedziesz... bo najpierw trzeba sie nauczyc jezdzic a pozniej sie wziasc za cos co ma wieksza moc... a nie zawsze mocniejsze znaczy lepsze



ROJNA - Pon Sie 08, 2005 10:24 am
" />
"> bo najpierw trzeba sie nauczyc jezdzic a pozniej sie wziasc za cos co ma wieksza moc...a nie zawsze mocniejsze znaczy lepsze

jak to nie mozna szybciej z tory wyleciec mozna mocniej w inny model uderzyc albo jak widzialem w zgiezu, przeleciec przez stanowisko sedziowskie pana Janka no i przedewszystikm mozna wiecej czesci polamac



Rafał Malczyński - Pon Sie 08, 2005 10:41 am
" />a kto tak przelecial? Ja tylko stoisko HPI zaliczylem w zgierzu (cos mi zaczelo siac jak jechalem) :D



ROJNA - Pon Sie 08, 2005 10:45 am
" />byl to model klasy MT, calkiem mozliwe ze miales zaklucenia, bo kilu zawodnikow jezdzilo sobie po strefie serwisowej ustawiajac modele, nie patrzac na to ze wlasnie trwaly jazdy innych klas



Artur Dzierzęcki - Pon Sie 08, 2005 11:01 am
" />
">byl to model klasy MT, calkiem mozliwe ze miales zaklucenia, bo kilu zawodnikow jezdzilo sobie po strefie serwisowej ustawiajac modele, nie patrzac na to ze wlasnie trwaly jazdy innych klas

Widocznie jedna dyskwalifikacja zawodnika w Tarnowie nie dała innym do myślenia. Na MP nie będzie litości , okres ochronny już sie zakonczył i czas zachowywać się jak nalezy.



Michał Bugajski - Pon Sie 08, 2005 11:49 am
" />
">
Widocznie jedna dyskwalifikacja zawodnika w Tarnowie nie dała innym do myślenia. Na MP nie będzie litości , okres ochronny już sie zakonczył i czas zachowywać się jak nalezy.


wiem o kim piszesz , ale jemu nalezala sie dyskfalifikacja... przeciez to co on robil to nie na zawody z takim nastawieniem, nieoddawanie pchelek, jazda w servisie, i niestawianie sie na servisowanie na torze....moim zdaniem za takie zachowanie powinien sedzia odrazu "bana" zawodnikowi dawac...



Artur Dzierzęcki - Pon Sie 08, 2005 11:55 am
" />Cieszę się że się zgadzamy.



Maciej Bartoszek - Pon Sie 08, 2005 4:20 pm
" />
">Ja myśle, że na chwile obecną nie ma sensu prowadzenia polemiki, który to model MT jest lepszy a to z bardzo prostej przyczyny, mamy za mało doświadczenia, żeby takie wnioski wyciągać.
Ale nie musiymy sie opierac na NASZYM doswiadczeniu, swiat jest wielki, w USA juz maja potezne doswiadczenie o modelach MT, wystarczy spojzec na wyniki z duzych imprez modlei MT aby wiedziec jakie model sie licza w tej klasie

No i na tym potężnym doświadczeniu jest oparte wiele wypowiedzi z tego forum, w dodatku często gęsto źle przetłumaczonych
Do wszystkiego należy podchodzić z dozą rozsądku, bo często okazuje się, że coś pewnego nagle staje się bardzo niepewnym


">te modele były solidnie przygotowane do zawodów i nie były to modele prosto z kartonika

Masz na mysli to ze wszystko co orginalne w modelach zostalo wymienione

Nie, nie mam na myśli tego, że wszystko co oryginalne jest wymienione na coś innego, żaden model nie jest idealnym i doskonałym. Modele wypuszczane na rynek są połączeniem technologii z ekonomią i dlatego każdy ma jakieś słabe punkty, które wychodzą najcześciej właśnie podczas zawodow. Należy znać te słabe punkty i je zlikwidować.


">
czy

- dobrany olej w amortyzatorach
- dobrany silkikon w dyferencjalach
- prawidlowo ustawiona geometria kol
- prawidlowo ustawiony skok amortyzatorow
- odpowiednio dobrane opony
itd.

To plus drobne zmiany w cześciach modelu.

">Sam model tez nie wygrywa, ale bardzo dobry kierowca jazdzacy zlym konstrukcyjnie modelem tez nie ma szans
Przecierz to jest oczywiste, ale wielu przyjmuje odwrotne twierdzenie za pewnik

Coś widze, że będe musiał pisać dłuższe referaty i odrazu opisać każda kwestie mogącą tworzyć niejasności



ROJNA - Pon Sie 08, 2005 4:41 pm
" />
">No i na tym potężnym doświadczeniu jest oparte wiele wypowiedzi z tego forum, w dodatku często gęsto źle przetłumaczonych
Do wszystkiego należy podchodzić z dozą rozsądku, bo często okazuje się, że coś pewnego nagle staje się bardzo niepewnym


Nie trzeba byc tlumaczem aby sprawdzic jakie modele wygrywaja wieksze imprezy na swiecie

Wyniki sprawdzilem kilka razy no i jednak nie ma tam Savage wiec mysle ze dobrze przetlumaczylem wyniki



Maciej Bartoszek - Pon Sie 08, 2005 4:51 pm
" />No już nie traktuj tego tak personalnie
To że sporo opinii na forum to teoria jest faktem i nie miało to związku z Twoim postem



ROJNA - Pon Sie 08, 2005 5:11 pm
" />
">To że sporo opinii na forum to teoria jest faktem i nie miało to związku z Twoim postem

Tu sie zgadzam z toba w 100%



Jan Kornaszewski - Wto Sie 09, 2005 10:52 am
" />
">..
A co sie stalo z HPI Savage ?? czyzby tylku u nas w polsce panowala Savage Mania ??? czy najlepsi na swiecie cos wiedza co my nie wiemy ??


Nikt nigdy nie twierdzil ze savage prosto z pudla jest najlepszym monsterem do scigania sie. Ale mam nadzieje ze nie masz nam za zle ze probojemy sie nimi scigac i to dosc skutecznie ?
Savage ma mocna pozycje w Polsce i jest to niezaprzeczalny fakt.(dobra dostepnosc czesci przedstawicielstwo na miejscu) Jezeli chodzi o inne firmy to osobiscie znam zawodnika doskonalego technicznie ktory z powodu totalnego braku czesci zamiennych nie moze skutecznie walczyc o dobre miejsca.

A i jeszcze jedno na wymienionej przez Ciebie liscie jest savage



ROJNA - Wto Sie 09, 2005 11:35 am
" />Podalem wyniki z Proline Challange 2005, to ze tam nie zakwalifikowal sie model Savage do pierwsze 12 jest faktem, a to czym kto w polsce sie sciga jest jego sprawa. A o skutecznosci danego modelu na torze bedzie mozna porozmawiac jak bedzie min 30 zawodnikow w klasie MT, i w finale roznica pomiedzy 1 a 10 bedzie kilku okrazen, bo jak narazie to wiekszosc z was ( ale nie wszyscy ) walczycie o przetrwanie na torze a nie o wyniki



Jan Kornaszewski - Wto Sie 09, 2005 11:51 am
" />
">Podalem wyniki z Proline Challange 2005, to ze tam nie zakwalifikowal sie model Savage do pierwsze 12 jest faktem

Taaaaaak ja dalej twierdze ze w pierwszej 12 w big blockach JEST savage na Twojej liscie


"> jak narazie to wiekszosc z was ( ale nie wszyscy ) walczycie o przetrwanie na torze a nie o wyniki
Tez sciagales sie a klasie mt wypadalo by napisac nas a nie was..



ROJNA - Wto Sie 09, 2005 12:00 pm
" />Tak, w pierwszej 12 jest model firmy Rock Concepts, wyposazony w skrzynie i silnik z modeli Savage

Widze ze temat SAVAGE traktujesz bardzo osobiscie i z tego powodu nie widze sensu dalszej rozmowy w tym temacie, bo nie widzisc nic wiecej poza Savagem, jest to TWOIM zdaniem najlepszy model na swiecie, OK jest to TWOJE zdanie.

Powodzenia na zawodach



Maciej Bartoszek - Wto Sie 09, 2005 12:14 pm
" />
">Tak, w pierwszej 12 jest model firmy Rock Concepts, wyposazony w skrzynie i silnik z modeli Savage

No to stwierdzenie nie jest zgodne z prawdą, Rock Concepts w swojej ofercie ma rame i teraz shock towery do Savage, a cała reszta w tym modelu jest z HPI, więc to, że to jest model firmy Rock Concepts ze skrzynią i silnikiem z HPI nie jest prawdą, to jest Savage z ramą Rock Concepts.

BTW Baaaaardzo fajna rama. Juz chyba 2 miech się zastanawiam czy se ją sciągnąć



Jan Kornaszewski - Wto Sie 09, 2005 12:19 pm
" />
">Tak, w pierwszej 12 jest model firmy Rock Concepts, wyposazony w skrzynie i silnik z modeli Savage
I kilka innych elementow ..

">Widze ze temat SAVAGE traktujesz bardzo osobiscie i z tego powodu nie widze sensu dalszej rozmowy w tym temacie, bo nie widzisc nic wiecej poza Savagem, jest to TWOIM zdaniem najlepszy model na swiecie, OK jest to TWOJE zdanie.

Po prostu zwracam uwage na to ze jednak savage jest w czolowce
sam rozpoczoles slepy atak na ten model... . Powedzmy sobie szczerze ze modele na samej gorze nie sa modelami prosto z pudeleczka. (Rock Concepts robi rame i shock towerki do savaga )
Twierdze ze jest duzo lepszych monsterow z pudelka do scigania chociazby REVO , MGT , TNX ale dostep do czesci zapasowych jest dosc ograniczony w Polsce dlatego nie ma ich w czolowce i dlatego panuje jak to okreslasz savage mania . Pisanie ze nic nie widze oprocz savaga jest dziecinne z Twojej strony bo wczesniej napisalem ze ten monster z pudla nie jest najlepszy do scigania (wymaga sporych nakladow zeby rownozednie walczyc np z tnx-em).



ROJNA - Wto Sie 09, 2005 12:38 pm
" />W wynikach jest podany jako ROCK CONCEPTS. ( wg. XTREME RC CARS )

Czyli twoim zdaniem jezeli zamontujemy silnik i skrzynie z HUMMERA do TARPANA bedziemy jezdzic HUMMEREM



Krzysztof Antoniak - Wto Sie 09, 2005 1:22 pm
" />Pytanie jeszcze ile modeli Savage startowało



Maciej Bartoszek - Wto Sie 09, 2005 3:12 pm
" />
">Czyli twoim zdaniem jezeli zamontujemy silnik i skrzynie z HUMMERA do TARPANA bedziemy jezdzic HUMMEREM
Ta rozmowa zaczyna zmierzać w złym kierunku i powoli gubie sens tego posta. Równie dobrze można powiedzieć, że jak zamontuje koła z ferrari do malucha to będziemy jeździć ferrari. Przy takim myśleniu to żadne Revo z tego rankingu nie powinno się Revo nazywać bo przecież to ma koła Pro-Line. Od początku odbieram ten post jako zrobienie pośmiewiska nie z modelu HPI Savage lecz pośmiewiska z ludzi, którzy nim jeżdzą. Skoro w stanach "wszyscy" jeżdzą Revo LST ... a w polsce nie to znaczy, że każdy użytkownik Savage to jest jakiś niedorozwinięty ?? Bo jak takiego badziewie może używać ?? Model jaki jest każdy widzi i każdy świadomie lub mniej świadomie wybiera model, którym będzie chciał jeździć. Dla mnie dalsza polemika jest bezsensowna dlatego, że na chwile obecną nie możemy sobie porównywać realii panujących w stanach z realiami panującym u nas. Zamiast zaczynać od modeli to może zacznijmy od torów, przygotowania zaplecza technicznego. Jak już będziemy mieli solidne tory to modele zweryfikują się same.
A co do jazdy to wydawało mi się, że Ty Grzegorz będziesz jakąś solidną konkurencją na torze a jedyne co widziałem to brak większej kontroli nad modelem. I jakoś te "daremne" Savage potrafiły objechać to "cudne" Revo i S-Maxxa.



ROJNA - Wto Sie 09, 2005 3:44 pm
" />
">Równie dobrze można powiedzieć, że jak zamontuje koła z ferrari do malucha to będziemy jeździć ferrari. Przy takim myśleniu to żadne Revo z tego rankingu nie powinno się Revo nazywać bo przecież to ma koła Pro-Line. I jakoś te "daremne" Savage potrafiły objechać to "cudne" Revo i S-Maxxa.

Zmiana podwozia w modelu jest zmaina konstrukcyjna a zmian kol nie zmienia konstrukcyjnie modelu.


">I jakoś te "daremne" Savage potrafiły objechać to "cudne" Revo i S-Maxxa.

Modelem REVO startowal 10 letni dzieciak ktory pierwszy raz startowal w klasie MT, a posiadaczem REVO byl zaledwie 2 tygodnie. A do finalu zakwalifikowal sie na 6 pozycji modelem wyciagnietym z pudelka, podczas jazdy treningowej przed finalem zajol 2 miesce. Gdyby nie awaria zasilania na poczatku finalu, w ktorej starcil niecale 10 minut to nie wiadoma jak by sie wyscig potoczyl, i tak zajol 6 miejsce, 10 letni dzieciak, modelem z pudelka Ja pojecham w roli mechanika, a s-maxa mialem ze soba dla czystej zabawy

W desperacji probojecie wszelkich chwytow aby udowodnic wyzszosc Savage nad innymi, a sam mimo ze jestes posiadaczem Savage, startujesz modelem TRUGGI, jedynym w Polsce, modelem ktory jest niezgodny z przepisami MT.

Temat byl sprawozdaniem z PROLINE CHALLANGE 2005, a temat wyszosci Savage nad innym modelami sami wywolaliscie.



Maciej Bartoszek - Wto Sie 09, 2005 3:58 pm
" />
">Modelem REVO startowal 10 letni dzieciak ktory pierwszy raz startowal w klasie MT, a posiadaczem REVO byl zaledwie 2 tygodnie. A do finalu zakwalifikowal sie na 6 pozycji modelem wyciagnietym z pudelka, podczas jazdy treningowej przed finalem zajol 2 miesce. Gdyby nie awaria zasilania na poczatku finalu, w ktorej starcil niecale 10 minut to nie wiadoma jak by sie wyscig potoczyl, i tak zajol 6 miejsce, 10 letni dzieciak, modelem z pudelka
No ten dzieciak fajnie jeździł a blokował coniemiara


">W desperacji probojecie wszelkich chwytow aby udowodnic wyzszosc Savage nad innymi
No właśnie sęk w tym, że to Ty naśmiewasz się z tego modelu.
Przeczytaj dokładnie czy w którym kolwiek poście napisałem, że Sav jest lepszy od jakiegoś innego modelu ??

">a sam mimo ze jestes posiadaczem Savage, startujesz modelem TRUGGI, jedynym w Polsce, modelem ktory jest niezgodny z przepisami MT.
Prosze pokaż mi przepisy MT obowiązujące w Polsce
I dla ścisłości to nie jest TRUGGI tylko jak już mamy to po imieniu nazywać to jest TRUGGY, notabene na stronie producenta jest określony jako MT tutaj link http://www.gsracing.com/web/page.asp?pg ... 57&id=2762



ROJNA - Wto Sie 09, 2005 4:29 pm
" />
">No ten dzieciak fajnie jeździł a blokował coniemiara

to skoro byl wolniejszy i blokowal, dlaczego go poprostu nie wyprzedzano bo co niby mial zrobic ?? zjechac na bok i poczekac


">No właśnie sęk w tym, że to Ty naśmiewasz się z tego modelu.

moim zdaniem Savage jest modelem do zabawy przed domem, jego konstrukcja sie nie nadaje do powaznego scigania sie na zawodach, ale to nie oznacza ze sie "nasmiewam" kazdy ma prawo do wlasnego zdania


">Prosze pokaż mi przepisy MT obowiązujące w Polsce

Skoro nie ma przepisow do danej klasy to jakim prawem moga sie odbyc MP ?? Dana klase tworza przepisy, jezeli nie ma przepisow to nie ma klasy, a wiec i nie ma MP.

Tak jak pisalem wczesniej, W desperacji probojecie wszelkich chwytow.



Marcin Augustynowicz - Wto Sie 09, 2005 5:08 pm
" />
">to skoro byl wolniejszy i blokowal, dlaczego go poprostu nie wyprzedzano
przeczytaj co napisaleś. Jeśli ktoś blokuje to jak go wyprzedzić??


">bo co niby mial zrobic ?? zjechac na bok i poczekac
dokładnie tak
po pierwsze to chłopak zajeżdzał, jest młody i można mu wybaczyć, że o tym nie wiedział, ale Ty już powinieneś wiedzieć, że kultura tego wymaga, że zawodnik wolniejszy robi miejsce dla szybszego.


">Skoro nie ma przepisow do danej klasy to jakim prawem moga sie odbyc MP ?? Dana klase tworza przepisy, jezeli nie ma przepisow to nie ma klasy, a wiec i nie ma MP.
nie ma przepisów bo to klasa promocyjna.

Cytat z pierwszego Twojego postu:

">A co sie stalo z HPI Savage ?? czyzby tylku u nas w polsce panowala Savage Mania ??? czy najlepsi na swiecie cos wiedza co my nie wiemy ??
od samego początku temat ten był zaczepka w stronę posiadaczy savów.


"> jak narazie to wiekszosc z was ( ale nie wszyscy ) walczycie o przetrwanie na torze a nie o wyniki
sam nie dojechałeś do mety i na swojej skórze przekonałeś się, że jeśli nie ma dostępu części zapasowych to nie ma mowy o ściganiu się. Gdy pojechałem na pierwsze zawody, nie było jeszcze poważnego zaopatrzenia na zawodach w części hpi. miałem ze sobą wiele części zamiennych do sava, ale to była poważna inwestycja i ściganie wychodziło dużo droższe. Na szczęście przez te kilka miesięcy rynek się rozwinął, a na zawodach jak czegoś potrzebuje do sava to po prostu to kupuje w czasie zawodów.
Na szczęście nie mam takich problemów z zakupami częsci jak zawodnicy top stock, którzy są skazani na oglądanie pustych sklepów.



ROJNA - Wto Sie 09, 2005 6:13 pm
" />
">przeczytaj co napisaleś. Jeśli ktoś blokuje to jak go wyprzedzić??


blokowac oznacza specjalie zajezdzac droge, jezeli by blokowal to sedzia by nakazla zjazd na stop & go, ALE jezeli jechal wlasnym torem to juz inna sprawa, to skoro jestes lepszy to go wyprzedz.


">dokładnie tak
po pierwsze to chłopak zajeżdzał, jest młody i można mu wybaczyć, że o tym nie wiedział, ale Ty już powinieneś wiedzieć, że kultura tego wymaga, że zawodnik wolniejszy robi miejsce dla szybszego.


Ja wiem czego kultura na torze wymaga Ale moze lepiej jak by ten dzieciak nie startowal, bo wtedy by nie zajezdzal droge
Nie rozumiem waszego podejcia, nie jednemu staremu zawodnikowi dokopal ten dziciak modelem z pudelka wyciagnietym a WY juz szukacie pretekstu ze niby zajezdzal WAM wszystkim droge


">od samego początku temat ten był zaczepka w stronę posiadaczy savów.
temat od samego poczatku jest podaniem wynikow z Proline Challange, to ze tam niezakwalifikowal sie ani jeden HPI SAVAGE jest faktem, to nie moja wina ze WY macie z tym problem.
Prosze nie wmawiac mi ze sie nasmiewam z wlascicieli lub modeli savage, nie mam nic do wlascicieli modeli Savage, a swoje zdanie o tym modelu podalem w poscie wyzej.


">sam nie dojechałeś do mety i na swojej skórze .........

Tak jak pisalem wczesniej, W desperacji probojecie wszelkich chwytow.


">Na szczęście nie mam takich problemów z zakupami częsci jak zawodnicy top stock, którzy są skazani na oglądanie pustych sklepów.
Nie bardzo rozumiem do kogo i czego jest to zdanie skierowane ?? Nie przypominam abys startowal w tej klasie, rozumiem iz probojecie wszelkich atakow w obronie swoich modeli ale przedstawicielem TAMIYA na polske jest www.tamiya.pl wiec nadal nie wiem do kogo ta krytyke kierowales. Bycmoze przedstawiciel TAMIYA sie wypowie w tym temacie.



Michał Bugajski - Wto Sie 09, 2005 6:40 pm
" />Dajcie na luz, po cholere sie ciagle kłócicie, wiadomo ze Savage bedzie w PL popularny bo jest dobry dostep do czesci, gdyby inne firmy mialy swoje przedstawicielstwa w PL to bylo by inaczej.
Jeszcze raz.......... Dajcie na luz



ROJNA - Wto Sie 09, 2005 6:50 pm
" />Savage jest i bedzie popularny w PL i nie tylko, jest to bardzo dobrze sprzedajacy model na swiecie. Jest to dobry model do katowania pod domem i nie tylko.
ASSOCIATED juz ma przedsatwicielstwo w PL, a TRAXXAS z tego co mi wiadomo rusza w PL od poczatku roku

A wyniki PROLINE CHALLENGE sa jakie sa.



Robert Lubina - Wto Sie 09, 2005 8:03 pm
" />kto jest przedstawicielem w Polsce firmy Associated????



Maciej Bartoszek - Wto Sie 09, 2005 8:54 pm
" />
">dokładnie tak
po pierwsze to chłopak zajeżdzał, jest młody i można mu wybaczyć, że o tym nie wiedział, ale Ty już powinieneś wiedzieć, że kultura tego wymaga, że zawodnik wolniejszy robi miejsce dla szybszego.


Ja wiem czego kultura na torze wymaga Ale moze lepiej jak by ten dzieciak nie startowal, bo wtedy by nie zajezdzal droge
Nie rozumiem waszego podejcia, nie jednemu staremu zawodnikowi dokopal ten dziciak modelem z pudelka wyciagnietym a WY juz szukacie pretekstu ze niby zajezdzal WAM wszystkim droge

Dokopał ?? W oficjalnym treningu byłem pierwszy, a w pierwszej eliminacji straciłem koło, jak bym nie pojechał w finale lub pojechał i skonczył po paru minutach to też byś twierdził, że dokopałem komuś ??
W zawodach jest raczej tak, że liczą się wyniki końcowe i nikogo nie interesują "piękne" katastrofy. Nie widziałem żeby ten młody chłopak znalazł się gdzieś w okolicach podium. A gdybanie co by było gdyby można sobie zostawić na pogawędke przy łowieniu ryb

Jeszcze apropo zajeżdżania i własnego toru jazdy, rozumiem, że ktoś scina zakręty to ciężko jest go wyprzedzać po zewnętrznej, włąsny tor jazdy ok, ale jeżeli na prostej gdzie mogą jechać spokojnie w jednej linii 4 modele dochodze do kogoś a ten nagle wbija mi się przed zderzak to chyba nie można tego nazwać własnym torem jazdy. Co do sędziego to też nie jest wszędzie i nie jest w stanie wychwycić każdego zajechania, bądź ścinania toru, sędzia jest sam a modeli jest 10 więc motyw ze stop&go też można między bajki włożyć.

Jak by na to nie patrzeć to w chwili obecnej, KAŻDA jakakolwiek uwaga w Twoim kierunku będzie kwitowana "w desperacji próbujecie ..." a ja zapytam jaka to jest desperacja i przed czym próbujemy się bronić ??
I Twoja postawa przyjechałem na zawody, żeby się pobawić, a niby po co my przyjechaliśmy ?? po to żeby się na noże ciąć ?? Trzeba nauczyć się znośić porażki.

Tego posta można także odebrać jak jakąś zawiść, zazdrość czy jakąkolwiek nieumiejętność spełnienia się. Z tego co pamiętam to był kiedyś dystrybutor HPI w Polsce i jakoś to ciągle towaru brakowało, pojawiały się kolejne nie spełnione obietnice. A teraz prosze jest przedstawiciel, są części, sprzedają się modele ba nawet organizują swoje zawody z ciekawymi nagrodami. Może to tutaj o to chodzi w tym wszystkim, że ktoś jednak pokazał, że da się, że można.
Jeżeli chodzi tylko i wyłącznie o niezaspokojone ambicje to skończmy tą dyskusje.



Michał Karpiński - Wto Sie 09, 2005 9:02 pm
" />No właśnie kto jest przedstawicielem ASSO z tego co pamietam a było to kilka lat temy miałeś takie przedstawicielstwo ale teraz go nie masz , przedstwiciel jest osoba która ma cześci do modelu i która rozpowszechnia daną firmę, kto rozpowszechnia Asso ? bo ja nie znam takiej osoby



ROJNA - Wto Sie 09, 2005 9:37 pm
" />
">Dokopał ?? W oficjalnym treningu byłem pierwszy.......
zajol 6 miejsce, wiec nie byl ostatni, czyli nie jednemu staremu zawodnikowi dokopal, czy dalej czegos nie rozumiesz ????

">Jeszcze apropo zajeżdżania .......
nie jezdzisz sam po torze, zawsze jest konkurencja i musisz sie z nia liczyc, a jezeli myslisz ze kazdy bedzie ci zjezdzac z drogi, to zle trafiles, propnuje cie klase EB, tam sie samemu jezdzilo po torze

">Jak by na to nie patrzeć to w chwili obecnej........
podalem wyniki z zawodow, to wy zrobiliscie z tego tematu awanture ze 10 letni dzieciak zajezdzal wam droge, i ze Savage jest najlepszym modelem na zawody. Proponuje wycieczke do okulisty, bo jak napisalem wczesniej pojechalem na zawody jako mechanik, a s-maxxa mialem do zabawy, jedyna porazka to awaria zasilania u tego 10 letniego dzieciaka.

">Tego posta można także odebrać jak jakąś zawiść.....
A co to ma wspolnego z tematem ?? ale skoro pytasz to odpowiem, przedstawicielem bylem jak HPI bylo w USA, w momencie utworzenia HPI Europe zrezgnowalem z przedstawicielstwa tej firmy z powodu polityki cenowej. Nadal sprzedaje produkty HPI i nie mam zamiaru przestawac.
Twoje zazuty sa corza smiesniejsze, juz nie mowiac o tym ze temat calkowicie odbiegl od tematu, teraz przeszkadza wam dzieciak 10 letni ktory na zawody przyjechal modelem REVO z pudelka i dokopal nie jednemy zawodnikowi. Moze mial za dluga antene, albo za duze buty Taki mistrz jak ty nie powinien miec problemu z wyprzedzeniem 10 letniego dzieciaka ktory sledzi weza po prostej jak to stwierdziles, ale dziwi mnie to ze ten dziciak starcil prawie 10 minut wyscigu przy naprawie zasilania, jezdzil najwolniej sledzac weza po torze a i tak byl 6



Rafał Malczyński - Śro Sie 10, 2005 12:20 am
" />Ludzie, postartujcie sobie w modelach plaskich to przejdziecie taka piekna szkole i nauke jazdy jakiej w terenie nie bedziecie miec... jak ktos bedzie w grupie A DTM st. albo Top-Stocka to pogadamy w gr. A w DTM st. zeby kogos wyprzedzic, to sie czeka na blad, wypacha "na chama" albo ryzykuje na zakrecie... ale to roznie juz bywa dalej i nikt nikomu drogi nei zajezdza, tylko kazdy ma swoj tor ktorym jezdzi - chcesz minac - pojdz innym, ablo czekaj. To jest wyscig... tutaj nikt sie nie bedzie zatrzymywal, bo ktos go chce wyprzedzic ewentualnie mozna pojechac wiekszym lukiem, jak widac, ze ktos go juz chce dublowac i tyle. Podziwiam tego chlopaka, ze sobie poradzil w tej klasie i zajol calkiem niezle 6 miejsce. Chetnie spotkalbym sie z niektorzymi na torze... i chyba tak sie wkoncu stanie

PS. a co do nazwy buggy z duzymi kolami - producent nazwal to MT to jego sprawa... ja moge sobie sam zrobic "MT"... bedzie to bagus z "krwi i kosci" a ja mu zaloze duze kola, bude od DMT'a i nazwe go MT- bo co se bede jak se moge ne? przepisy powinny byc przed MP, bo to nie bedzie mialo ZADNEGO sensu takie sciganie sie... wiadomo, ze MT z bagusem nie ma sznas, wiec dlaczego to DALEJ jezdzi razem? bo z MT to ma bardzo malo wspolnego... bo chyba tylko kola i bude



BRONEK - Śro Sie 10, 2005 12:51 am
" />Keczus nie oddzywaj sie w temacie o ktorym nic nie wiesz. Tak sie sklada ze ta tamiya tnx nie byla super tuningowana. Byla to seryjna tamiya tnx pro z dodatkowymi cvc's firmy MIP rowniez z seryjnym silnikiem(Mozliwe ze modyfkiowanym) Co do rev to slyszalem ze to juz byl hardcore tuning jednakze to jedynie slyszalem a co do tamiyi to jestem pewny. Co do savage heh no co to tu duzo mowic dosyc wysoki i ciezki klocek w porownaniu do naprzyklad takiego revo czy tnx czy innych tym podobnych modeli Ale nie martwcie sie w stanach zdarzaja sie goscie ktorzy smigaja po torze genesisami



Maciej Bartoszek - Śro Sie 10, 2005 4:43 am
" />
">PS. a co do nazwy buggy z duzymi kolami - producent nazwal to MT to jego sprawa... ja moge sobie sam zrobic "MT"... bedzie to bagus z "krwi i kosci" a ja mu zaloze duze kola, bude od DMT'a i nazwe go MT- bo co se bede jak se moge ne? przepisy powinny byc przed MP, bo to nie bedzie mialo ZADNEGO sensu takie sciganie sie... wiadomo, ze MT z bagusem nie ma sznas, wiec dlaczego to DALEJ jezdzi razem? bo z MT to ma bardzo malo wspolnego... bo chyba tylko kola i bude
Zamiast tyle peplać to zrób i startuj. Jednak wątpie, że stać Cie na coś wiecej jak tylko wypowiedzi na forum.



ROJNA - Śro Sie 10, 2005 8:43 am
" />
">No właśnie kto jest przedstawicielem ASSO

Produkty firmy ASSOCIATED sa dostepne w sklepie www.rojna.pl



Robert Lubina - Śro Sie 10, 2005 9:00 am
" />Ok. Proponuje zamknac ten temat bo jak zwykle klotnie i przekomarzania ktory model lepszy...standard. Juz mi sie tego odechciewa.



Maciej Pożycki - Śro Sie 10, 2005 2:53 pm
" />Nie startuje w zawodach, nie jezdzilem zadnym z tych modeli (moj rev ma jeszcze niedotarty silnik) a mimo tego uwazam ze bardziej od modelu licza sie umiejetnosci (i tu chyba kazdy sie ze mna zgodzi, bo nic nowego nie odkrylem a jednak mam wrazenie ze niektorzy o tym zapomnieli). Dobry wynik 10-letniego chlopca "zwalilbym" na lepsze zdolnosci manualne od starszych kolegow, i czy bylby to sav czy tnx pewnie zajalby to samo miejsce. Blokowal ? ok ! ale Panowie jestescie od niego 10 lat starsi i nie wierze zeby zaden nie potrafil pomyslec i wyprzedzic go "podstepem". Wiec po co teraz rozpaczac i mowic "...no ale on blokowal..."

no offence.



Mariusz Szopa - Śro Sie 10, 2005 4:43 pm
" />Witam!

">.. Blokowal ? ok ! ale Panowie jestescie od niego 10 lat starsi i nie wierze zeby zaden nie potrafil pomyslec i wyprzedzic go "podstepem". Wiec po co teraz rozpaczac i mowic "...no ale on blokowal..."
Słusznie!! To świadczy o jego większych umiejętnościach, a mając słabszy model jest to jedyna droga do zwycięstwa.
Nie można mieć pretensji o blokowanie jeśli nie ma to miejsca przy dublowaniu. Może wybierał najbardziej optymalny tor jazdy a że "wózek" miał mniejszą prędkość ..
Rośnie nam następny dobry zawodnik. Aż "strach" pomyśleć, co będzie za 5 do 10 lat, jeśli jeszcze na dokładkę będzie miał fundusz na dobry "wózek".
(No, chyba włożyłem kij w mrowisko )



ROJNA - Śro Sie 10, 2005 4:46 pm
" />
">Aż "strach" pomyśleć, co będzie za 5 do 10 lat, jeśli jeszcze na dokładkę będzie miał fundusz na dobry "wózek".

"wozek" ma dobry, naprawde dobry



Rafał Malczyński - Śro Sie 10, 2005 6:07 pm
" />
">PS. a co do nazwy buggy z duzymi kolami - producent nazwal to MT to jego sprawa... ja moge sobie sam zrobic "MT"... bedzie to bagus z "krwi i kosci" a ja mu zaloze duze kola, bude od DMT'a i nazwe go MT- bo co se bede jak se moge ne? przepisy powinny byc przed MP, bo to nie bedzie mialo ZADNEGO sensu takie sciganie sie... wiadomo, ze MT z bagusem nie ma sznas, wiec dlaczego to DALEJ jezdzi razem? bo z MT to ma bardzo malo wspolnego... bo chyba tylko kola i bude
Zamiast tyle peplać to zrób i startuj. Jednak wątpie, że stać Cie na coś wiecej jak tylko wypowiedzi na forum.

az sie zdziwisz Na co mnie stac to zobaczysz jak sie spotkamy na torze... napewno bedzie wesolo (dla mnie ), a peplac to ty sobie mozesz. ;]



Maciej Bartoszek - Czw Sie 11, 2005 6:15 am
" />Bonawentura i rst zanim znowu wypowiecie swoją opinie to razdze zapoznać się z całością tematu. Po awari zasilania, która miałem straciłem jakieś 4 - 5 okrążen, więc żeby się przebić musiałem podublować ludzi (niektórych kilkukrotnie). Młody zajechał kilka razy i to zostało mi w pamięci, napomknołem o tym tylko w jednym zdaniu więc nie dopisujcie tutaj referatów apropo jazdy po torze bo to nie sęk tematu.
Żeby sprawe zakończyć radze zapoznać się z wynikami http://strony.aster.pl/rcbziom/spotkani ... index.html
Jak widać Tomek Tokarz (to ten dzieciak jak niektórzy piszą) zają 6 lokate, 4 zawodników za nim nie ukończyło wyścigu, jeden nawet nie wystartował. W pierwszej dziesiątce wiekszość to zawodnicy, którzy rególarnie jeżdża na zawody, poza dziesiątką wszyscy zawodnicy byli po raz pierwszy na zawodach MT, więc już przestań Grzegorz robić wielkie halo i pisać że "dzieciak" skopał starych zawodników, bo jest to wierutną bzdurą (gdzie tam są starzy zawodnicy ?? )

Malczyński, znowu zaczynasz ?? jestes nudny, nie jest to śmieszne czy denerwujące jest to na maxa NUDNE co robisz. I nie wiem czy się na torze spotkamy, bo żeby się spotkać na torze to musiał byś wejść najpierw na podest a z tego co pamietam to zachowujesz bezpieczną 20m odległość bo boisz się podejść do nas. Na forum sobie klepiesz w tą klawiaturke a w rzeczywistości wszyscy wiemy jak jest.



ROJNA - Czw Sie 11, 2005 7:52 am
" />
">Bonawentura i rst zanim znowu wypowiecie swoją opinie to razdze zapoznać się z całością tematu.............

Nudny to jestes juz tylko TY

Twoje ataki do 10 letniego dziciaka juz nawet nie sa smieszne, lecz zalosne.
Tomek wszedl do finalu na 6 pozycji, wiec dokopal 10 zawodnikom, on nie musial walczyc w pol finale. Tomka najlepsze okrazenie wynosilo 21,88sek. A TWOJE 21,17 wiec przestan juz zgrywac bohatera jak to Tomek sledzil weza i ciebie tak starsznie blokowal, bo Tomek mial trzecie najlepsze okrazenie z 16 startujacych zawodnikow.

Twoje tlumaczenie ze nie ma przepisow i z tego powodu startujesz modelem nie przepisowym jest rownie zalosne. Jako jedyny w kraju startujesz nie przepisowym modelem Truggy, model ktory na calym swiecie startuje w innej klasie. Moze pokaz mistrzu jaki naprawde jestes dobry i wystartuj przepisowym modelem, ktorego posiadasz, i walcz z innymi na rownych zasadach, a nie zgrywaj MISTRZA ktory wygrywa ale niestety niezgodnym z przepisami modelem.
Na swiatowych imprezach modele klasy Truggy kreca 3-4 okrazenia wiecej niz modele klasy MT, na 25min. wyscig.

Rafal ma znacznie wieksze doswiadczenie od twojego jako zawodnik, wiec tylko jedno slowo przychodzi mi do glowy jak czytam twoje wypowiedzi, ZALOSNE. Rafal wygral klase IC8T w zgierzu na przepisowym modelu



Michał Bugajski - Czw Sie 11, 2005 9:17 am
" />
">
Nudny to jestes juz tylko TY

Twoje ataki do 10 letniego dziciaka juz nawet nie sa smieszne, lecz zalosne.
Tomek wszedl do finalu na 6 pozycji, wiec dokopal 10 zawodnikom, on nie musial walczyc w pol finale. Tomka najlepsze okrazenie wynosilo 21,88sek. A TWOJE 21,17 wiec przestan juz zgrywac bohatera jak to Tomek sledzil weza i ciebie tak starsznie blokowal, bo Tomek mial trzecie najlepsze okrazenie z 16 startujacych zawodnikow.

Twoje tlumaczenie ze nie ma przepisow i z tego powodu startujesz modelem nie przepisowym jest rownie zalosne. Jako jedyny w kraju startujesz nie przepisowym modelem Truggy, model ktory na calym swiecie startuje w innej klasie. Moze pokaz mistrzu jaki naprawde jestes dobry i wystartuj przepisowym modelem, ktorego posiadasz, i walcz z innymi na rownych zasadach, a nie zgrywaj MISTRZA ktory wygrywa ale niestety niezgodnym z przepisami modelem.
Na swiatowych imprezach modele klasy Truggy kreca 3-4 okrazenia wiecej niz modele klasy MT, na 25min. wyscig.

Rafal ma znacznie wieksze doswiadczenie od twojego jako zawodnik, wiec tylko jedno slowo przychodzi mi do glowy jak czytam twoje wypowiedzi, ZALOSNE. Rafal wygral klase IC8T w zgierzu na przepisowym modelu





Robert Lubina - Czw Sie 11, 2005 9:20 am
" />BIJCIE SIE!!! BIJCIE SIE :DD:D:D:D:D: Panowie dajcie sobie juz z tym spokoj...nie wypada



Maciej Bartoszek - Czw Sie 11, 2005 9:22 am
" />
">Nudny to jestes juz tylko TY


Jedyne co napisałem o tym dzieciaku to było to i od tego momentu zaczły się Twoje zaczepne posty:

">No ten dzieciak fajnie jeździł a blokował coniemiara

Pokaż mi, w którym to miejscu jest tutaj atak, gdzie ??
Bo albo ja czegoś nie rozumiem albo Ty masz zaparowany układ wzrokowy.

Jedyne o co mi chodziło to o Twoje "wszechwiedzące", "wszechmocne" i "najwartościowsze" osądy. Rojna mówy wy słuchajcie, no normalnie kpina jakaś, nie wydaje mi się, żeby komukolwiek podobało się stwierdzenie, że ktoś komuś dokopał. To są zawody, zawodnicy zajmują jakieś miejsca, tyle finał kropka. Jak chcesz komuś dokopać to idź sobie na boisko i dokop piłce.


">Twoje tlumaczenie ze nie ma przepisow i z tego powodu startujesz modelem nie przepisowym jest rownie zalosne. Jako jedyny w kraju startujesz nie przepisowym modelem Truggy, model ktory na calym swiecie startuje w innej klasie. Moze pokaz mistrzu jaki naprawde jestes dobry i wystartuj przepisowym modelem, ktorego posiadasz, i walcz z innymi na rownych zasadach, a nie zgrywaj MISTRZA ktory wygrywa ale niestety niezgodnym z przepisami modelem.
Na swiatowych imprezach modele klasy Truggy kreca 3-4 okrazenia wiecej niz modele klasy MT, na 25min. wyscig.

Jakie tłumaczenie ?? Czy fakty trzeba Tobie tłumaczyć, no chyba że potrzebujesz uzasadniania dlaczego czerwony jest czerwony. Jeden mistrz już był w Zgierzu, no ale przecież nikt go nie może osądzać, bo wkońcu on tam przyjechał dla zabawy z modelem od KLIENTA pod pachą (bo jak można mieć swój skoro się nie ma towaru), a nie po to żeby się pościgać.
Cały czas prosze, żebyś pokazał mi przepisy, KTÓRE OBOWIĄZUJA W KLASIE MT w Polsce.
Tak samo poprosze przepisy europejskie, oraz przpisy z USA.

">Rafal ma znacznie wieksze doswiadczenie od twojego jako zawodnik, wiec tylko jedno slowo przychodzi mi do glowy jak czytam twoje wypowiedzi, ZALOSNE. Rafal wygral klase IC8T w zgierzu na przepisowym modelu
O tak "wszechwiedzący" tak właśnie jest ma ogroooooooomne doświadczenie w klasie IC8T, i walczył z najlepszymi w kraju, ogólne miał ogromną konkurencje na torze. Rafał jest poprostu rewelacyjny i nie ma sobie równych. Rozumiem że pojedzie dopiero w finale MP bo po co ma jechać w eliminacjach, przecież jest tak doświadczony że dostaje po 100 pts za eliminacje bez startowania w niej.



ROJNA - Czw Sie 11, 2005 10:40 am
" />
">Pokaż mi, w którym to miejscu jest tutaj atak, gdzie ??

"blokował coniemiara" Tomek nikogo nie blokowal, jechal jak kazdy, przypominam iz tylko 3 zawodnikow zrobilo okrazenie ponizej 22 sekund, Tomek byl jednym z nich.

">Jakie tłumaczenie .......................
Na zawody w klasach spalinowych jest potrzebny kierowca i mechanik, Ja przyjechalem na zawody jako mechanik Tomka, a s-maxxa mialem dla zabawy, mysle ze to by byl niezly wyczyn aby statowac w finale razem z Tomkiem i serwisowac jemu i sobie model ALE JUZ TO PISZE 3 RAZ, powiedz mi co z tego nie rozumiesz ?? moze mam ci to przeliterowac ?? Twoje ataki do mojej osoby sa zalosne

">Jeden mistrz już był w Zgierzu .................
Tak, 3 krotny mistrz polski w klasie 2wd modelem zgodnym z przepisami, w klasie ktorej startowalo ponad 30 zawodnikow Oprocz tego tez zdobyl puchar z imprez Polsko-Czesko-Slowackich.
Zycze tobie takich wynikow, ALE przepisowym modelem


">Cały czas prosze, żebyś pokazał mi przepisy.................
http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=8330
http://www.roarracing.com/rules.php
Twoje podejscie jest zalosne i dziecinne "pokaz mi, pokaz mi, pokaz mi ...." WSZYSCY oprocz ciebie jezdza modelami MT, TY jako jedyny jezdzisz modelem TRUGGY, a zaslanianie sie slowami "pokaz mi" jest dzeicinada. Jest cos takiego jak szacunek, jezeli cala reszt inwestuje swoj czas i pieniadze w swoje modele MT, aby sie poscigac na zawodach, a TY mimo to ze posiadasz model klasy MT , startujesz nie przepisowym modelem, WOW wielkie mi halo, wielki MISTRZ w klasie MT startujacy modelem TRUGGY. Ale w takim razie w klasie MT mozna startowac modelem klasy IC8T, bo przeciez nie ma przepisow



Maciej Bartoszek - Czw Sie 11, 2005 12:26 pm
" />
">Pokaż mi, w którym to miejscu jest tutaj atak, gdzie ??

"blokował coniemiara" Tomek nikogo nie blokowal, jechal jak kazdy, przypominam iz tylko 3 zawodnikow zrobilo okrazenie ponizej 22 sekund, Tomek byl jednym z nich.

"Tomek" "blokował" - popatrz na całość a nie wyrywaj części zdania.

">Jakie tłumaczenie .......................
Na zawody w klasach spalinowych jest potrzebny kierowca i mechanik, Ja przyjechalem na zawody jako mechanik Tomka, a s-maxxa mialem dla zabawy, mysle ze to by byl niezly wyczyn aby statowac w finale razem z Tomkiem i serwisowac jemu i sobie model ALE JUZ TO PISZE 3 RAZ, powiedz mi co z tego nie rozumiesz ?? moze mam ci to przeliterowac ?? Twoje ataki do mojej osoby sa zalosne

Oczywiście rozumiem, od chwili obecnej mechanik wpisuje się na formularz zgłoszeniowy i podaje częstotliwości na których będze współpracował, oraz klase w której będzie mechanikował.


">Jeden mistrz już był w Zgierzu .................
Tak, 3 krotny mistrz polski w klasie 2wd modelem zgodnym z przepisami, w klasie ktorej startowalo ponad 30 zawodnikow Oprocz tego tez zdobyl puchar z imprez Polsko-Czesko-Slowackich.
Zycze tobie takich wynikow, ALE przepisowym modelem
No to dobrze się składa bo ja jestem mistrzem grania w bierki załogowo, startuje ok 50 załóg po 5 osób.


">Cały czas prosze, żebyś pokazał mi przepisy.................
http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=8330
http://www.roarracing.com/rules.php

Chyba patrzymy przez różne okulary, w przepisach ROAR które podałeś nie ma nic, ABSOLUTNIE NIC o klasie MT


">Twoje podejscie jest zalosne i dziecinne "pokaz mi, pokaz mi, pokaz mi ...." WSZYSCY oprocz ciebie jezdza modelami MT, TY jako jedyny jezdzisz modelem TRUGGY, a zaslanianie sie slowami "pokaz mi" jest dzeicinada. Jest cos takiego jak szacunek, jezeli cala reszt inwestuje swoj czas i pieniadze w swoje modele MT, aby sie poscigac na zawodach, a TY mimo to ze posiadasz model klasy MT , startujesz nie przepisowym modelem, WOW wielkie mi halo, wielki MISTRZ w klasie MT startujacy modelem TRUGGY. Ale w takim razie w klasie MT mozna startowac modelem klasy IC8T, bo przeciez nie ma przepisow
Czyli jak kogoś prosze, żeby mi coś pokazał to jest dziecinada tak ??
Jest coś takiego jak szacunek, ale na szacunek to trzeba sobie zasłużyć, nie wystarczy mieć ROJNA w podpisie/nazwisku.
Widze, że jesteś jakiś entelegentny inaczej, pytam się po raz ostatni z jakimi przepisami mój model jest niezgodny ?
Jak masz z tym problem to kup sobie truggy i startuj, oj przepraszam "Chwilowy brak towaru!"



Michał Bugajski - Czw Sie 11, 2005 12:39 pm
" />
">

Chyba patrzymy przez różne okulary, w przepisach ROAR które podałeś nie ma nic, ABSOLUTNIE NIC o klasie MT

Widze, że jesteś jakiś entelegentny inaczej, pytam się po raz ostatni z jakimi przepisami mój model jest niezgodny ?
Jak masz z tym problem to kup sobie truggy i startuj, oj przepraszam "Chwilowy brak towaru!"


http://www.22benjamin22.com/ROAR.html
http://www.22benjamin22.com/USMTC.html a tu jest mowa o truggy, ale klasa MT jest podzielona na "podklasy"



ROJNA - Czw Sie 11, 2005 1:07 pm
" />
">"Tomek" "blokował" - popatrz .....................
BLA BLA BLA BLA BLA ...........

">Oczywiście rozumiem, od chwili obecnej...............
OJ przepraszam najmocniej MISTRZU, nie wiedzialem ze NIE mozna pojezdzic sobie dla zabawy w eliminacjach bedac w innej grupie niz sie jest mechanikiem, JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM MISTRZU ( czy to jest ujete w przepisach MISTRZU ?? )

">No to dobrze się składa bo .......................
No to gratuluje MISTRZU !! A ja myslalem ze to forum jest o R/C tez myslalem ze ten temat jest o R/C, moj blad MISTRZU

">Chyba patrzymy przez różne okulary.................
kto szuka nie bladzi, dobrze poszukaj a napewno "cos" znajdziesz

">Jest coś takiego jak szacunek, ale na szacunek ..............
Czyli cala reszta zawodnikow z klasy MT nie zasluzyla na TWOJ szacunek
Wcale cie nie prosze abys robil zakupow u nas, a z tego co klienci mowia jest to najlepiej zaopatrzony sklep w Polsce, ale moze cos zle slyszalem, przeciez wielki MISTRZ sie nie myli.
Jaki bedzie kolejny twoj zalosny zarzut do mojej osoby ??
- moze mieszkam w zbyt bialym domu ??
- albo moze nosze zbyt duze buty ??
- a moze moj samochod jest zbyt srebrny ??
A moze to ty MISTRZU startujacy modelem klasy MT wcale nie jestes takim MISTRZEM


">Jak masz z tym problem to kup sobie truggy i startuj
Jezeli juz bym mial startowac, to kupie taki model jaki jest zgodny z przepisami danej klasy.



Maciej Bartoszek - Czw Sie 11, 2005 1:46 pm
" />No i przyszła kolejna porcja humoru
Widze tutaj jakieś roztrojenie jaźni, co innego robisz, co innego piszesz i co innego myślisz. To jest taka choroba i jak wcześnie uda Ci się zacząć leczyć to może wyjdziesz jakoś z tego.
Ty zupełnie nic konkretnego nie odpisujesz, sama paplanina, widze że wychodzisz z założenia że czym więcej literek tym jest mądrzejszy post. Ale widze, że idzie Ci coraz lepiej bo od prostego blablabla przechodzisz już do całych słów.
A teraz troche faktów:
Cały czas nie wiem o jakich przepisach do MT mówisz
Podajesz mi linki do przepisów ROAR, a najlepsze jest to że w nich nie ma ani słowa o klasie MT
Z tego co czytam to używasz daleko posuniętej nadinterpretacji, jak nie ma przepisów w ROAR to se wymyślisz a co Ci tam.
Najpierw czepiłeś się "dzieciaka" a teraz wplątujesz sobie reszte zawodników MT.

Mam nadzieje, ze w Nowym Targu złapie Cie na częstotliwości 75.950 lub 75.990 i poserwisujesz mi troche.

I weź się określ z tym mistrzem, bo raz jestem a potem nie jestem, czuje się troche zdezorientowany.

Bugi: Te linki do przepisów, które podałeś bankowo nie są przepisami ROAR. Mogą to być przepisy które obowiązują na jakimś torze w stanach.



ROJNA - Czw Sie 11, 2005 2:14 pm
" />
">Mam nadzieje, ze w Nowym Targu złapie Cie na częstotliwości 75.950 lub 75.990 i poserwisujesz mi troche.
Zawsze sluze pomoca na wszystkich zawodach gdzie jestem, ale mechanikowac bede model Tomka

">I weź się określ z tym mistrzem, bo raz jestem a potem nie jestem, czuje się troche zdezorientowany.
No jak startowales modelem klasy MT jak reszta zawodnikow to ciebie jakos nie widzialem na pudle, ale od kiedy masz model klasy TRUGGY jestes MISTRZEM

Klasa MT oznacza MONSTER TRUCK a nie TRUGGY Jezeli tego nie rozumiesz to proponuje rozpoczecie leczenia sie na oczy i glowe.
A wzorem paplania sa twoje wypowiedzi



Forrest - Czw Sie 11, 2005 2:40 pm
" />Tak czytam ten wątek i czytam i oczom nie wierzę. Dwóch jakby nie było dobrych zawodników kłóci się jak dzieci w piaskownicy, a o co to już w sumie zgubiłem wątek . Dajcie sobie już spokój bo ta dyskusja żadnych wartościowych treścii na forum nie wnosi, a osoby to czytające moga sobie dziwną opinię wyrobić o zawodach.



Maciej Bartoszek - Czw Sie 11, 2005 3:28 pm
" />
">Mam nadzieje, ze w Nowym Targu złapie Cie na częstotliwości 75.950 lub 75.990 i poserwisujesz mi troche.
Zawsze sluze pomoca na wszystkich zawodach gdzie jestem, ale mechanikowac bede model Tomka

No to wkońcu jak, mechanik czy zawodnik ??
A może to będzie zależne od wyniku, wygrasz = zawodnik, przegrasz = mechanik.
I weź Tomkowi przygotuj ten model ale tak z sercem, bo wiesz potem znowu jakaś wpadka, a to głupio wygląda i tłumaczyć się trzeba .

">I weź się określ z tym mistrzem, bo raz jestem a potem nie jestem, czuje się troche zdezorientowany.
No jak startowales modelem klasy MT jak reszta zawodnikow to ciebie jakos nie widzialem na pudle, ale od kiedy masz model klasy TRUGGY jestes MISTRZEM
To jest bardzo proste, wiesz ja nie umem jeździć, a w tym truggy jest taki moduł do którego się wczytuje trase, no i wiesz ja potem se stoje z nadajnikiem i tylko udaje że jade, a model sam po sznureczku jedzie. Są właśnie tylko problemy jak ktoś wbija się na jego tor jazdy, wtedy układ troche głupieje dlatego tak nie lubie jak ktoś zajeźdza. No a w savie czegoś takiego nie było, no bo wiesz to lipny model jest.
Myśle, że jak byś miał truggy z takim modułem to by przynajmniej mowili Rojna to jest gość, kurcze jak on super jeździ. A tak widzisz no lipa troche, wszyscy spodziewali sie Wielkiego Rojny a tutaj był tylko śmiech na sall, ale dzieki, że nam chociaż rozrywki dostarczyłeś.
Ale ok już nie czepiam się, wiem wiem mechanik jesteś.

">Klasa MT oznacza MONSTER TRUCK a nie TRUGGY Jezeli tego nie rozumiesz to proponuje rozpoczecie leczenia sie na oczy i glowe.
A wzorem paplania sa twoje wypowiedzi

A ja myślałem, że MT to Maszyna Testowa, kurcze znowu się czegoś dowiedziałem. I co ma rozumienie do oczu, no nie wiem, kurcze kolejna zagadka.

">Tak czytam ten wątek i czytam i oczom nie wierzę. Dwóch jakby nie było dobrych zawodników kłóci się jak dzieci w piaskownicy, a o co to już w sumie zgubiłem wątek . Dajcie sobie już spokój bo ta dyskusja żadnych wartościowych treścii na forum nie wnosi, a osoby to czytające moga sobie dziwną opinię wyrobić o zawodach.
No bo problem jest w tym, że Grzegorz Rojna nie potrafi kokretnie odpowiedźeć na zadane pytanie, a kolejny jego post nasówa kolejne pytania. Zresztą ten post był od początku z tendencja zaczepną.

Wieć Grzegorzu wyraź konkretnie, co poeta miał na myśli.
Bo jak tak sobie czytam to kaźdy post niezgodny z Twoim zdaniem odrazu torpedujesz.



Robert Lubina - Czw Sie 11, 2005 3:35 pm
" />hyh..to przynajmniej zmieńcie temat tego topicu na KLOTNIA KTORY MODEL LEPSZY, KTORY PRZEPISOWY ITP KTO KOMU ZAJEZDZA DROGE, KTO JEST MECHANIKIEM A KTO ZAWODNIKIEM ITD ITP zalosne...



Rafał Malczyński - Czw Sie 11, 2005 3:42 pm
" />Bartoszek - i na tym zakoncze swoj post.
Powodzenia... mam nadzieje, ze w NT cie nie dopuiszcza na bagusie w MT Grunt to uczciwosc <rotfl>



Maciej Bartoszek - Czw Sie 11, 2005 4:25 pm
" />
">hyh..to przynajmniej zmieńcie temat tego topicu na KLOTNIA KTORY MODEL LEPSZY, KTORY PRZEPISOWY ITP KTO KOMU ZAJEZDZA DROGE, KTO JEST MECHANIKIEM A KTO ZAWODNIKIEM ITD ITP i na tym zakoncze swoj post.
Powodzenia... mam nadzieje, ze w NT cie nie dopuiszcza na bagusie w MT Grunt to uczciwosc <rotfl>

Malczyński jestes NAJWIĘKSZĄ zakałą tego pięknego forum.
Pisanie do Ciebie jest stratą czasu, bo wszyscy wiemy jak jest, na forum cwaniakujesz a w rzeczywisości nawet słowa wydukać nie potrafisz



ROJNA - Czw Sie 11, 2005 4:34 pm
" />
">........................................................

No bo problem jest w tym, że Grzegorz Rojna nie potrafi kokretnie odpowiedźeć na zadane pytanie.


brak mi słów , to co ty piszesz jest rozbrajające ty człowieku chyba sam nie więź co piszesz, jesteś żałosny.

Na jakie konkretne pytanie ci nie odpowiedziałem ??



Marcin Jasiński - Czw Sie 11, 2005 4:39 pm
" />Ciekawe czy z tego chaosu coś madrego się wyłoni.......



Robert Lubina - Czw Sie 11, 2005 4:49 pm
" />
">hyh..to przynajmniej zmieńcie temat tego topicu na KLOTNIA KTORY MODEL LEPSZY, KTORY PRZEPISOWY ITP KTO KOMU ZAJEZDZA DROGE, KTO JEST MECHANIKIEM A KTO ZAWODNIKIEM ITD ITP i na tym zakoncze swoj post.
Powodzenia... mam nadzieje, ze w NT cie nie dopuiszcza na bagusie w MT Grunt to uczciwosc <rotfl>

Malczyński jestes NAJWIĘKSZĄ zakałą tego pięknego forum.
Twoje wypowiedzi też nie wnosza nic do tematu....skończcie już!!!!!!



Rafał Malczyński - Czw Sie 11, 2005 4:50 pm
" />Moze przepisy

ps. Jupi!! Nasz mistrzu okrzyknol mnie NAJWIEKSZA ZAKALA TEGO FORUM!! JESTEM SZCZESLIWY :LOL: CO JESZCZE MISTRZU? ZYCZYSZ SOBIE CZEGOS :LOL:?



Michał Karpiński - Czw Sie 11, 2005 4:51 pm
" />Nie dostałem odpowiedzi na moje pytanie kto jest przedstawicielem firmy Asso?



Han_ - Czw Sie 11, 2005 5:07 pm
" />Hmm przerażacie mnie skoro tak się zachowują zawodnicy to ja wole swoją 4.6 jeździć podwórkowo nijako. Przy obecnym poziomie chyba nie opłaca się być "ZAWODNIKIEM" nie dość że wszyscy politykują to jeszcze się kłucą. Wciąż udowaniacie mi że jak zostaje się wielkim "ZAWODNIKIEM" to ma się w poważaniu wszystkich innych . A zaczeło się od tak błachej sprawy. Niech każdy z was jeździ tym czym chce.



Maciej Bartoszek - Czw Sie 11, 2005 6:07 pm
" />
">Na jakie konkretne pytanie ci nie odpowiedziałem ??

Doczepiasz się ciągle do mojego modelu i twierdzisz że jest niezgodny z przepisami. Dlatego prosze odpowiedz mi tylko na te pytania:
Jakie są przepisy MT obowiązujące w Polsce ?
Jakie są przepisy MT obowiązujące w ROAR ?



Rafał Malczyński - Czw Sie 11, 2005 6:26 pm
" />Najprostszy przepis - model to musi byc MT i nie tylko z nazwy!!



Michał Bugajski - Czw Sie 11, 2005 6:33 pm
" />
">Jakie są przepisy MT obowiązujące w ROAR ?

podalem linki nie widziales...........

P.S.
Gdzie jest M tego kacika d dokladnie Admini bo oni tu sa M.......... niech zamkae w cholere ten watek.......bo burdel jest



Michał Zieliński - Czw Sie 11, 2005 6:40 pm
" />
">Na jakie konkretne pytanie ci nie odpowiedziałem ??

Doczepiasz się ciągle do mojego modelu i twierdzisz że jest niezgodny z przepisami. Dlatego prosze odpowiedz mi tylko na te pytania:
Jakie są przepisy MT obowiązujące w Polsce ?
Jakie są przepisy MT obowiązujące w ROAR ?
Chodzi tylko o to żebyś startował np. Savage bo go masz z tego co widziałem i to wystarczy, a nie próbował zdobyć mistrzostwo oszukując nie sedziego tylko zawodników.



Maciej Bartoszek - Czw Sie 11, 2005 6:49 pm
" />Bardzo mnie ciekawi, czy jak bym nie włączył się do tego tematu to czy wątek mojego modelu byłby wogóle poruszony ??
Nie potraficie odpowiedzieć na pytanie co to jest prawdziwy MT
Powołujecie się na przepisy, których nie ma. Na jakiej podstwie zatem piszesz, że oszukuje ?
Moge się założyć, że jak bym startował tym modelem i bym zajmował jakieś 7 - 8 miejsca to tematu by nie było.
Dodatkowo, najwięcej do powiedzenia mają ludzie którzy nie są związani z tematem MT.



Maciej Pożycki - Czw Sie 11, 2005 8:07 pm
" />Panie Macieju doszlo do niedorzecznej sytuacji. Kwestionuje Pan cos co jest oczywiste chodz nie spisane ("nie spisane" tylko wg. Pana). Wszyscy rozrozniamy modele MT od Buggy i ST, oraz TRUGGY w czym jest więc problem ?? SUT produkcji GS Racing niewątpliwie jest modelem TRUGGY i nawet Pan temu nie przeczył (podanie linka do strony producenta z nazwa MT - nie jest zaprzeczniem) tak więc nie rozumiem całej wrzawy jaka sie wytworzyła. Zarzuca Pan ,że problem który powstal wokół Pana modelu spowodowany jest Pańskimi zwycięstwami ?? "blokowal co niemiara" a to jest co ?? dokladnie to samo , tworzenie problemu bo ktos (mlody niedoswiadczny zawodnik) zajal b dobra pozycje (to ze zajal 6 pozycje dlatego ze pozostala 4 miala problemy z modelami - jak ktos tlumaczyl mi to na privie, nie ma znaczenia, samo dostanie sie do finalu jest wyczynem). A Panie Macieju jesli tak kurczowo trzymamy sie przepisow prosze mi powiedziec gdzie jest napisane ze nie mozna blokowac ? nigdzie , jest to nie pisana umowa pomiedzy zawodnikami , podobnie jest z modelami MT. Kłaniam się

no offence.



Rafał Malczyński - Czw Sie 11, 2005 8:49 pm
" />
">Bardzo mnie ciekawi, czy jak bym nie włączył się do tego tematu to czy wątek mojego modelu byłby wogóle poruszony ??
Nie potraficie odpowiedzieć na pytanie co to jest prawdziwy MT
Powołujecie się na przepisy, których nie ma. Na jakiej podstwie zatem piszesz, że oszukuje ?


Na ten temat slysalem juz duzo rozmow... tylko nikt nie chcial robic wiochy i pisac o tym na forum... a teraz nadarzyla sie okazja, i temat wq ktorym moznabylo poruszyc ten temat.

Hmmm... jak nei ma przepisow to ja sie zglosze do MT i wystartuje moja cytrynka w MT reczny jest dobry to dobrze sie bedzie w zakrety wchodzilo Wez ze sie zastanow troche nad tym co piszesz... widze ze jestes zdania, ze skoro nei ma przepisow to wszystkim to "lotto" czym kto jezdzi... i kiedys sie na tym przejedziesz jak po wygranym finale dowiesz sie ze zostales zdyskfalifikowany za model niedopuszczony do tej klasy. Masz sava... ale rozumiem, ze modelem truggy jest latwiej wygrac z MT dlatego ze wazy 4kg, ma silnik .25 i ma bardzo nisko polozony srodek ciezkosci (wkoncu to bagus) wiec objechac inne, wprost przeciwne modele jest zdecydowaniej latwiej, niz w uczciwej walce

Powodzenia.

Zaraz pewnie mi napiszesz, ze jestem debilem, albo cos w tym stylu, ale i tak juz wszyscy wiedza co potrafisz i jakie masz przeblyski



ROJNA - Czw Sie 11, 2005 8:53 pm
" />
">Na jakie konkretne pytanie ci nie odpowiedziałem ??

Doczepiasz się ciągle do mojego modelu i twierdzisz że jest niezgodny z przepisami. Dlatego prosze odpowiedz mi tylko na te pytania:
Jakie są przepisy MT obowiązujące w Polsce ?
Jakie są przepisy MT obowiązujące w ROAR ?

Czytaj DOKLADNIE, "KONKRETNE PYTANIE" po co pytasz skora znasz odpowiedz ??? z kogo probujesz zrobic debila ???



Maciej Bartoszek - Pią Sie 12, 2005 6:05 am
" />
">Panie Macieju doszlo do niedorzecznej sytuacji. Kwestionuje Pan cos co jest oczywiste chodz nie spisane ("nie spisane" tylko wg. Pana). Wszyscy rozrozniamy modele MT od Buggy i ST, oraz TRUGGY w czym jest więc problem ?? SUT produkcji GS Racing niewątpliwie jest modelem TRUGGY i nawet Pan temu nie przeczył (podanie linka do strony producenta z nazwa MT - nie jest zaprzeczniem) tak więc nie rozumiem całej wrzawy jaka sie wytworzyła. Zarzuca Pan ,że problem który powstal wokół Pana modelu spowodowany jest Pańskimi zwycięstwami ?? "blokowal co niemiara" a to jest co ?? dokladnie to samo , tworzenie problemu bo ktos (mlody niedoswiadczny zawodnik) zajal b dobra pozycje (to ze zajal 6 pozycje dlatego ze pozostala 4 miala problemy z modelami - jak ktos tlumaczyl mi to na privie, nie ma znaczenia, samo dostanie sie do finalu jest wyczynem). A Panie Macieju jesli tak kurczowo trzymamy sie przepisow prosze mi powiedziec gdzie jest napisane ze nie mozna blokowac ? nigdzie , jest to nie pisana umowa pomiedzy zawodnikami , podobnie jest z modelami MT. Kłaniam się

no offence.


Wybiurczość z Pana/Pani strony jest rewelacyjna, nikt nie zauważył, że napisałem "dzieciak jeździł fajnie" ale każdy zauważył "blokował coniemiara" z uśmieszkiem na końcu, co wskazywało na to że było to powiedziane z przymrużeniem oka. To zdanie przydało się jedynie Grzegorzowi Rojnie, który to spokojnie mógł zaatakować mnie/model i skonczyć temat HPI Savage. A to blokowanie nie było żadnym stwierdzeniem kluczowym i nie stanowi to dla mnie najmniejszego problemu. To blokowanie oprócz mnie zauważył jeszcze kilka osób, ale naprawde nie przywiązujemy większej wagi do tego. No ale ktoś zawsze muśi dodać swoje pięć groszy i zaczynać niepotrzebne dyskusje.
A skoro tak wszyscy rozrózniają te modele to dlaczego nikt nie potrafi napisać co to jest MT, ST, truggy, buggy. I dziwne jest to, że co chwila na zawodach przychodzi ktoś i się pyta co to jest za MT. Z tego co wiem to nie ma klasy truggy, a chęć odłączenia w USA tego typu modeli od MT jest tylko dlatego, że niektórzy zawodnicy nie potrafią wygrać i a przyczyne swych porażek upatrują właśnie w modelu. Wystarczy sobie poczytać troche zawodnicze fora i wiele osób wypowiada się, że truggy nie stanowi dla nich jakiegoś większego problemu. Ba są zawody gdzie startują wszystkie MT, + to co nauczyliśmy się nazywać truggy, razem i są razem klasyfikowani i tak się dzieje w USA, może my wiemy o czymś o czym oni nie wiedzą ??
Jak komuś to poprawi humor to mogę powiedźieć, że wygrywam tylko i wyłącznie przez model, jest poprostu lepszy od wszystkich innych, dodam także, że jestem daremnym/najgorszym kierowcą, staram się utrzymać na torze i nie walcze o wyniki, a to że wygrałem to tylko i wyłącznie zasługa modelu.
Wiec teraz Panowie/Panie/Dzieci, możecie wrócić dalej do dyskusji o modelach wygrywających zawody.


">Czytaj DOKLADNIE, "KONKRETNE PYTANIE" po co pytasz skora znasz odpowiedz ??? z kogo probujesz zrobic debila ???
No ja znam odpowieź ale Ty twierdzisz, że w ROAR są przepisy MT tak samo twierdzisz, że są Polskie przepisy MT.
Wiec kto tu z kogo próbuje zrobić debila ?



Marek Kusiakiewicz - Pią Sie 12, 2005 6:11 am
" />Panowie ,Panie i drogie dzieci

Temat chwilowo zamykam w celu wywalenia wszystkich zbędnych postów, czyli ok. 90% tego tematu. Jak zrobię z nim porządek to go odblokuję, a osoby które zaczna w nim kłótnie (w nim i w jakimkolwiek temacie) będą dostawać bana bez ostrzeżenia na okrez 2 tygodni.
Powered by WordPress, ©