Problem




Piotrek_Taurus - 2009-05-23, 14:50
Czesc, mam taki problem, ze jak wciskam gaz malo, to wszystko jest OK, ale jak go przycisne, to silnik sie dlawi i chce zgasnac. A to glownie przy normlanej temperaturze. Niemial to ktos? Dzieki




piotrekzet - 2009-05-25, 10:21
Filtr paliwa, pompa paliwa, może filtr powietrza?



bogdan967 - 2009-05-26, 19:09
jaki masz silnik?je¶li masz dopałe[dodatkowe otwarcie wlotu powietrza]posprawdzaj przewody podci¶nieniowe przy zbiorniku co wchodzi linka która idzie razem z link± gazu.



Piotrek_Taurus - 2009-06-07, 15:13
Teraz tak: wyswietlaja sie kody P0171 P0174.... system too lean, (bank 1 +2) czy jak by dochodzilo malo paliwa.... czy pompa paliwa jest uszkodzona?




CorradoGl - 2009-06-15, 00:20
filtr paliwa... dopiero potem pompa bedzie uszkodzona (jak nie wymienisz)



Piotrek_Taurus - 2009-06-24, 07:14
juz vymienilem, ale u mnie to chyba bedzie cos v EGR systemie...



bogdan967 - 2009-06-24, 18:38
witam .nie wiem czy ci pomogę ale na zlocie będzie marcin -ma komputer z programem do naszych byczków.jest zarazem elektrykiem samochodowym,może ci co¶ pomoże ,a nawet na pewno.na komputerze wszystko wyjdzie.wskazuje nawet pracę sond lambda i przepływomierza powietrza,nie kody cyfrowe.



RadAg! - 2009-06-24, 22:05
łe to super, pisze sie na test...



Piotrek_Taurus - 2009-06-25, 14:32
dzieki, wy macie super ze se taurus w polsce normalnie sprzedawa, u nas to jest po prostu wakuum.... zadnego taurusa niema. W przyslym tygodniu bede robil cos w tym EGR, myszle ze ze to taki zawor.... jest podobny jak w focusie, mondeo.... po anglielsku to jest EGR vacum solenoid....



bogdan967 - 2009-06-26, 16:45
czujnik EGR to moduł podci¶nieniowy.powinny dochodzić do niego dwa przewody podci¶nieniowe.mog± być zapchane .trzeba je delikatnie przepchać.musi to być co¶ bardzo twardego i cienkiego do 1.5mm.miałem ten problem w Windstarze.on działa na zasadzie rużnicy podci¶nienia.uwaga-nie uszkodzić wewnętrznej membramy.



Piotrek_Taurus - 2009-06-27, 07:37
Juz wymienilem po ang: EGR feedback sensor, no i potem caly zawor EGR i ten solenoid.... I co ten windstar robil niz to zrobiles?



bogdan967 - 2009-06-27, 10:19
przed czyszczeniem był mułowaty nawet przy wci¶nięciu dechy.dodatkowo szarpał i głupiał podczas zmiany biegów.sprawdĽ jednak jeszcze przewody podci¶nieniowe które wychodz± z kolektora gumowego,między elektronicznym przepływomierzem powietrza a przepustnic± powietrza.
Powered by WordPress, ©