ďťż
problem z lightning stadium sport (skręcanie) POMOCY!!!!
mycha0007 - Wto Sie 11, 2009 5:50 pm " />witam nie wiem czy w dobrym miejscu piszę ale mam problem. a mianowicie gdy w moim modelu który stoi sobie na podeście dodam maksymalnie gazu to nie mogę skręcać kołami, gdy odpuszczę troszkę gazu to już model zaczyna skręcać. dodam że akumulatorki są wyjęte świeżo z ładowarki. mam pakiet 6v. serwo gazu standardowe a skrętu Towerpro MG995. dodam też ze gdy wcisne gaz maksymalnie i skrece w lewo to skręci ale już nie odskoczy tylko zostaną koła skręcone, dopiero gdy odpuszczę gazu koła wrócą do położenia początkowego. elektronika w modelu czasami tez piszczy nie wiem czym to spowodowane. zastanawiam sie czy to jest wina może jakiegoś kabla albo czegoś albo z odbiornikem coś nie tak albo serwa dostaja za mało prądu. proszę o pomoc.. dzięki:) nie wiem czy w odpowiednim miejscu jest mój post ale tylko tu moglem go napisać, w modelach off road nie dało rady. do moderatorów jeśli temat jest w złym miejscu proszę o przeniesienie go. Maciek Bogusławski. - Wto Sie 11, 2009 8:07 pm " />Cześć. Wydaje mi się, że serva dostają za mało prądu. Masz pakiet ze zwykłych paluszków AA x4 czy normalną piramidke z akusów 2/3a x6? mycha0007 - Wto Sie 11, 2009 10:06 pm " />mam pakiety. pakiet gp 5x2700 i potem dwa pakiety 1400 z tych mniejszych aku nie wiem jak one fachowo sie nazywaja ale takie jak do aparatu mniej wiecej Marcin Rącki - Śro Sie 12, 2009 2:32 pm " />Więc to nie wina pakietów Moim zdaniem bardzo dziwny problem... Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną Może zobacz servo saver czy jest dobrze skręcony mycha0007 - Śro Sie 12, 2009 3:20 pm " /> "> Może zobacz servo saver czy jest dobrze skręcony co to znaczy i gdzie to sprawdzić?? Marcin Rącki - Śro Sie 12, 2009 5:08 pm " />To "urządzenie" które chroni serwo przed uszkodzeniem. Servo saver w Lightningu to czarna sprężyna zaraz za drążkiem serwa po prawej stronie, sprężyna powinna być dobrze skręcona mycha0007 - Śro Sie 12, 2009 5:28 pm " />z jednej strony mam czarna sprężynę, w neutralnym położeniu jest ściśnięta i ma jakies 2 cm z drugiej strony jest coś ala wężyk paliwowy 0,6 cm ma. przed chwilą byłem pojeździć i tak: na początku musiałem odpuszczać z gazu by skręcać potem np jechałem na max gazie i miałem sterowność i wszystko było ok potem znowu nie:( no i aż uderzyłem w krawężnik i poszedł drążek kierowniczy teraz musze poszukać jaki klej jest najlepszy do tych plastikowych części na forum zapewne coś znajde problem chyba rozwiązany wymieniłem serwo gazu na stare serwo skrętu i juz jest ok przynajmniej narazie wiec zobacze jeszcze później ale mam nadzieje ze to tylko to serwo gazu było przyczyną tych usterek i niedogodności mam też prośbę jakie serwo jest bardzo tanie i nadaje sie do wychamowania i dodawania gazu?? narazie bede jeździł na starym serwie skrętu może będzie lepiej hamował bo jest chyba mocniejsze od standardowego montowanego na gaz |