ďťż
Problem z odpalaniem i pytanie o dyfer.




steadler - Wto Lut 19, 2008 1:41 pm
" />Cześć
W zasadzie to nie mam większych problemów wreszcie z modelem, ale pytanie zadać można :
1. model odpala prawie zawsze wcześniej czy później, ale zdaża się, że zaraz potem zgasnie i za chiny nie można silnika odpalić, wykręcam świecę, podgrzewam ją aby wyschła, wylewam nadmiar paliwa i jako tako odpala. Czy odkręcanie świecy jest jedynym sposobem, aby usunąć nadmiar paliwa i ją wysuszyć. Zdaża się, że zanim go odpalę wykręcam ją parę razy, zaczynam się obawiać o gwint w głowicy.
2.Zablokowanie dyfra da mi pewnie to, że będzie lepszy napęd bo stały na oba koła, chciałbym coś takiego zrobić na tylniej osi. Czy można coś takiego zrobić bez skutków ubocznych? I jak to zrobić?
3. Słyszał ktoś może o gumowych podkładkach pod silnik, po to aby drgania z silnika nie przechodziły na reszte autka? U mnie wibracje są takie, że prekręcają się śruby w przednim zawieszeniu. Czy warto coś podłożyć?




Maciej Barszczewski - Wto Lut 19, 2008 3:40 pm
" />1. Jakby się uprzeć, to przez wydech można też wylać paliwo, ale chyba przez świecę łatwiej Czy nie dajesz za dużo gazu przy odpalaniu lub HSN za mocno odkręcona?.

2. Całkowite zablokowanie dyfra z tyłu może spowodować, że model przestanie Ci skręcać.

3. Elastyczne mocowanie silnika spowoduje jego ruchy, przez co będzie się zmieniać odległość od zębatki odbiorczej i będą się szybciej zużywać. Żeby coś takiego miało sens, to cały układ napędowy musiałby być zawieszony na jakiś gumach. Ja ten problem rozwiązałem wkręcając te śrubki na klej.



Mateusz Jura - Wto Lut 19, 2008 5:43 pm
" />Sruby na klej!

Sztywny dyfer z tyły spowoduje że będziesz zamiatał tyłem, kiepski pomysł imho (ogolnie blokowanie dyfrów w baggusie to kiepski pomysł, własnie obecność 3 dyfrów to jego zaleta).



steadler - Wto Lut 19, 2008 6:42 pm
" />
">1. Jakby się uprzeć, to przez wydech można też wylać paliwo, ale chyba przez świecę łatwiej Czy nie dajesz za dużo gazu przy odpalaniu lub HSN za mocno odkręcona?.

2. Całkowite zablokowanie dyfra z tyłu może spowodować, że model przestanie Ci skręcać.

3. Elastyczne mocowanie silnika spowoduje jego ruchy, przez co będzie się zmieniać odległość od zębatki odbiorczej i będą się szybciej zużywać. Żeby coś takiego miało sens, to cały układ napędowy musiałby być zawieszony na jakiś gumach. Ja ten problem rozwiązałem wkręcając te śrubki na klej.


1. gazu daje tak na 1mm odchyly od wolnych obrotów, jeśli HSN to jest śruba sterująca aliwem to odkrecona jest srednio na 3,5 obrotu, teraz chyba deczko wiecej bo sie grzal.

2. no to pomysl upada

3. Ok, pomysl z gumami upada robie srubki na klej




Lukaszm - Wto Lut 19, 2008 7:42 pm
" />A teraz jest zima, więc może masz zimną świecę dlatego są problemy z odpalaniem. (Chodzi mi o rodzaj świecy, a nie o to czy jest nagrzana)



steadler - Wto Lut 19, 2008 9:37 pm
" />
">A teraz jest zima, więc może masz zimną świecę dlatego są problemy z odpalaniem. (Chodzi mi o rodzaj świecy, a nie o to czy jest nagrzana)

hm.... nie mam pojecia co mam zalozone pamietam, ze mialem obie i jedna mi sie zjarala, teraz mam chyba taka z grubszym włóknem.



Lukaszm - Śro Lut 20, 2008 7:25 pm
" />Rodzaj świecy zależy także od pojemności silnika. Znalazłem taką stronę, może się przyda:
http://www.rcworld.pl/files/UM.pdf
Zobacz dział: Świece żarowe oraz rodzaje ciepłot.
Widziałem gdzieś temat z linkiem do opisu rodzajów świec, ale już nie pamiętam gdzie to było.
Powered by WordPress, ©