ďťż
Problem z Savage X 4.6
Jaan - Nie Cze 22, 2008 8:30 pm " />Witam wszystkich po długiej przerwie, i odrazu przechodze do rzeczy. A mianowicie, wraz z ojcem zdecydowaliśmy sie zakupić nasz pierwszy spalinowy model i padło na ww sava. No i mamy pare problemów: -niestabilnie stoi, gaśnie jeśli nie ma lekko wciśnietego gazu a czasem sam z siebie zaraz po odpaleniu.(cały czas koła w powietrzu). Raz udało sie postawic na ziemi zeby nie gasł ale miał bardzo wysokie obroty i po jakiejkolwiek zmianie odrazu gasł. -pluje benzyną, i to w takich ilościach ze jeśli uda sie go odpalic zeby nie gasł(wysokie obroty) to cały bak(160cc) schodzi w może 10minut. -nie działa hamulec, serwo nie łapie go(duży luz ma ta dzwignia), jeśli pociągnie sie recznie dzwigienke wtedy coś tam łapie. Prosze o porade gdyż razem z ojcem tracimy już siły do tego modelu. jest nowy, przepaliliśmy ok 4 baków z czego dużą wiekszość wypluł. Był bym dozgonnie wdzięczny gdyby jakiś modelarz z Gdyni pomógł by osobiście. P.S Temat zakładam tu gdyż nie mam dostępu do działu ze spaliniakami i porsze o nie przenoszenie go tam gdyż nie będe mógł odpowiadać. Jeśli ktoś bedzie chciał pomóc to podaje również gg: 546313 z góry dzieki za odpowiedzi. Piotr Owcarz - Nie Cze 22, 2008 9:07 pm " />ad.1 Może świeca padła ... zobacz czy się zazy ale tak jasno. ad.2 HSN skręć Draxan - Nie Cze 22, 2008 9:09 pm " />ad. cośtam - a docierales go wogole czy odrazu zaczoles kombinowac jak by tu jechac itp. ? Jaan - Nie Cze 22, 2008 9:15 pm " />Jeszcze go docieram bo chce to zrobić porządnie. Przejechał narazie kilka metrów bardzo powoli. Tomasz Gadnicki - Pon Cze 23, 2008 5:25 am " />To normalne, że pluje paliwem, bo jest ustawiony na docieranie (przelany). Normalne również, że nie pracuje stabilnie, bo ma za dużo paliwa. Polecam obejrzenie filmów HPI. http://www.lrp.pl/index.php?lang=pl&mor ... _aktywna=1 Regulacja i przygotowanie modelu (na dole). Siódmy, ósmy i dziewiąty film, czyli "Jak zacząć - Big block" Jeżeli chodzi o hamulec, to w 4,6 RTR jest do bani i nie hamuje, ale spróbuj podkręcić na razie nakrętkę plastikową na cięgnie hamulca. PS. Jakiego paliwa używasz? HPI Polska - Pon Cze 23, 2008 6:17 am " />Polecam filmy z cyklu "REGULACJA I PRZYGOTOWANIE MODELU" W tym materiale znajdziesz odpowiedź na większość pytań. Jaan - Pon Cze 23, 2008 9:13 am " />A co z hamulcem? Czy trzeba go jakoś ustawiać, bo on poprostu nie działa. Dorian Karczmarzyk - Pon Cze 23, 2008 9:58 am " />Ogólnie w savach na gazie są za słabe serwa. Wymień na coś mocniejszego i od razu poczujesz różnice. HPI Polska - Pon Cze 23, 2008 10:20 am " /> ">A co z hamulcem? Czy trzeba go jakoś ustawiać, bo on poprostu nie działa. Z pewnością hamulce wymaga regulacji. Ewentualna wymiana serw może być celowa dopiero jak będziesz czół taka potrzebę. Ogólnie mam wrażenie, że przyda Ci się pomoc bardziej doświadczonego modelarza. Warto skorzystać z takiej pomocy – unikniesz wielu niepotrzebnych błędów. Rozejrzyj się na forum, kto mieszka w twojej okolicy i umówcie się na jakieś wspólne jazdy. Jaan - Pon Cze 23, 2008 11:35 am " />Ok dzieki, ojciec znalazł jakiegoś doświadczonego modelarza(poprzez właściciela sklepu Aero... w gdansku) dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam Jan Sz. Mam jeszcze pytanie, na ile starcza caly bak w X4.6? Jazdy w terenie ofc. duke14 - Pon Cze 23, 2008 2:24 pm " />Po czterech zbiornikach to można spokojnie już skręcać HSN, nie ma sensu dalej go zalewać, dostanie po uszach tylko korba. Właśnie to że był mocno przelany powodowało bardzo szybkie zużycie paliwa i jego gaśnięcie na wolniejszych obrotach. A co do hamulca to proponuję Ci od razu dać serwo skrętu na gaz, a na skręt coś z metalowymi zębatkami, bo plastikowe z SF-2 zaraz się wytłuczą na skręcie. Jeśli hamulec nie działa prawidłowo, nawet po zmianie serwa to kłania się jego regulacja na cięgnach. A bak na ile starcza - to zależy w jaki sposób jeździsz, może jeździć 8 minut, może 15 min. |