ďťż
Problem z silnikiem po rozbiorce:(
miniaczek - Sob Gru 05, 2009 11:26 pm " />Witam ostatnio mialem dziwna przygode z moim silnikiem w modelu. Mianowicie przy probie odpalania tlok blokowal sie w gorym polozeniuw cylindrze, rozebralem caly silnik i przetarlem oba elementy (tlok i cylinder) zlozylem wszystko do kupy i okazalo sie ze pomoglo, wszystko chodzi gladka ale....silnik nie chce odpalic:( wczesniej odpalal za pierwszym lub drugim szarpnieciem. Pomocy co sie moglo stac i jak temu zaradzic? A da sie dokupic sam tlok i tuleje cylindra do silnika? Wiktor Sułek - Nie Gru 06, 2009 7:10 pm " />To, że sie blokuje w górnym położeniu to powód do radości, a nie do rozbierania silnika Chyba że nie klinował sie i nagle się zacznie blokować to gorzej. Kompresja jest po tym składaniu? Tak, możesz dokupić. miniaczek - Nie Gru 06, 2009 7:14 pm " />Blokowal sie u gory i nie schodzil na dol, tak ze szarparka byla wyciagnieta do samej gory i sie nie zwijala. Po rozebraniu okazalo sie ze tuleja jak bybyla wezzsza z jednej strony i tlok blokowal sie u gory. Moj siniczek to GS Racing 3cm3 .18 ile moze wyniesc koszt tloka i cylindra? umial bys znalezc jakas aukcje z tym? Wiktor Sułek - Nie Gru 06, 2009 8:24 pm " />http://modele.sklep.pl/index.php?cPath= ... 69f67d4614 znajdź symbol swojego silnika i szukaj tu Tłok to piston, cylinder sleeve. Artur Krizar - Sob Gru 19, 2009 1:29 pm " /> ">Blokowal sie u gory i nie schodzil na dol, tak ze szarparka byla wyciagnieta do samej gory i sie nie zwijala. A co ma piernik do wiatraka? Michał Abramowicz - Sob Gru 19, 2009 8:26 pm " />Jak silnik jest nówka to ma prawo tak robić. Tuleja cylindra nie jest idealnym walcem. Coś w rodzaju stożka. Pomaga tutaj suszarka do włosów, jak masz 220V pod ręką grzejesz tak długo głowicę aż będzie gorąca, wtedy próbujesz uruchomić motor. Po docierce zimny motor już nie powinien robić ci tego "psikusa". Jeżeli próbujesz odpalać motor w ujemnych temp, to pamietaj o tym, że materiały metalowe kurczą się pod wpływem temperatur ujemnych, nie znacznie ale się kurczą, i to też może być powodem "zacierki" w górnym punkcie. Grzej motor przed odpalaniem, po 5L paliwa już nie będziesz musiał (jak dożyje). m. ps: tak wiem, nie znam sie |