ďťż
Problem z sterowaniem Ratunku
Nowy - Śro Lis 16, 2005 12:31 pm " />mam właśnie regulator KYOSHO PANACYBER 2 i mam następujący problem: jak daje żeby samochód jechał do przodu to nie jedzie a jak daje do tyłu to jedzie w przód to podobno wina źle zaprogramowanego regulatora proszę o pomoc jak go zaprogramować bo nie wiem ratujcie proszę (on jest jednokierunkowy z hamulcem) i jeszcze jedno możliwe że mam odwrotnie podpięte kable na silniku (a jeśli nie tak ja przepne żeby sprawdzić to czy silnik się spali Piotr Fortuna - Śro Lis 16, 2005 12:34 pm " />Spokojnie chłopie wez mały prysznic na uspokojenie i póżniej przepnik kabelki od silnika i zobaczysz że wszystko będzie O.K. Nowy - Śro Lis 16, 2005 12:48 pm " />musze z przykrością stwierdzić że po przepięciu kabelków na silniku jest to samo ale po tej zmianie był wydawany dziwny dźwięk którego wcześniej nie było więc przepiołem je zpowrotem Piotr Fortuna - Śro Lis 16, 2005 12:55 pm " />O.K. sprawdz podpięcie silnika, zasada jest prosta: czerwony kabelek od silnika podpięty ma byc pod jasniejszy od regla, jesli tak jest to jest w porządku i teraz na Apie przełącz revers od dkierunku. Jeśli to nie da efektów to trzeba się zająć programem w reglu ale w tym Ci nie pomogę bo go poprostu nie znam Nowy - Śro Lis 16, 2005 1:11 pm " />sprawdziłem wszystko i jest ok (przynajmniej tak mi się wydaje) więc chyba to problem z reglem bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś ma link do strony z instrukcją do tego regla to może by nawet w języku angielskim byle nie w japońskim bo taką mam Piotr Fortuna - Śro Lis 16, 2005 1:13 pm " />czy ten regiel ma jakis przycisk przy którym pisze np. SET? Nowy - Śro Lis 16, 2005 1:17 pm " />Nie jest jedynie włącznik i tyle to jest taki sam jak na tej stronie http://www.kyosho.co.jp/web/products/ca ... her-e.html jak zjedziesz niżej to masz tam napisane Panacyber spec 2 Piotr Fortuna - Śro Lis 16, 2005 1:26 pm " />Jeśli nie ma nic to znaczy że to jest regulator w którym nic się nie ustawia ani nie reguluje. W takich reglach najpierw włączasz Apę potem model i po około 10 sekundach dopiero "ruszzasz". Czy to kupowałeś nowe?. To wygląda że coś jest żle podłączone, chyba że kupiłeś gdzieś uzywkę to może coś jest uszkodzone. A zmieniałeś revers na Apie? Piotrek-krk - Śro Lis 16, 2005 1:28 pm " />no to lekki problemik.. napewno reversy sprawdzales? a czy to nie jest taki regulator ze pisze nie wymaga zadnych ustawien ani regulacji. bo jesli tak jest to jest gdzies indziej nie tak . ja ostatnio mialem taki problem bo wlasnie moj nie wymaga regulacji ze wpadlem pod sava i pekla zwrotnica. wylaczylem autko, pozniej spowrotem wlaczylem bo jeszcze cos chcialem sprawdzic i wlasnie jechal tak jak Ty mowisz. lezal dlugo po kleiklem zwrotnice i pozniej bylo ok.. moze to od wstrzasu? Nowy - Śro Lis 16, 2005 1:53 pm " />autko kupiłem używane a co to rewersu to przecież tym się ustawia w jakim położeniu ma być serwo w pozycji 0 (bez ruszania niczego) zgadza się ja mam tą aparature http://www.zabawki-modele.pl/catalog/pr ... 3b850a9c7a Piotr Michalski - Śro Lis 16, 2005 1:56 pm " />Źle, to o czym mówisz to trymer. Rewers to taki przełącznik, którym ustawiasz, w którą strone ma ruszać się serwo jak np. dodajesz gazu Piotr Fortuna - Śro Lis 16, 2005 1:57 pm " />nie myl kolego trymera z rewersem. to o czym mówisz to jest trymer, a Apie są jeszcze do przełączania rewersy kierunku i skrętu. Jeśli auto skręca albo jeżdzi odwrotnie to właśnie je trzeba przełączyć w pozycję normal lub rewers. Oglądnij tą swoja aparaturke gdzie są takie magiczne "guziczki" Nowy - Śro Lis 16, 2005 2:06 pm " />jest tak jeden o nazwie memory drugi power trzeci st.trim czwarty th.trim i piąty jest o strate jeszcze jak naciskam gaz i nacisne th. trim to wyskakuje ATV Piotr Fortuna - Śro Lis 16, 2005 2:10 pm " />to sa trymery do ustawiania "pozycji" ty szukaj gdzie sie ustawia rewersy, nie masz instrukcji do tej apy? Jesli nie masz to spróbuj sciągnąć ze strony producenta Nowy - Śro Lis 16, 2005 2:20 pm " />znalazłem w instrukcji ale w angielsku pisze tak operate this lever to set lowest tolerance levels of the steering and throttle when adjusting ATV. Keep pressing the lever without changing numbers, the LCD screen will show NOR-REV. Under this condition the serwo will reverse its direction of travel. może ktoś zna angielski Piotr Fortuna - Śro Lis 16, 2005 2:31 pm " />Właśnie pisze o tym że jęśli będziesz "ciągle" trzymał naciśnięty ten przycisk to na ekranie będzie zmieniać się kierunek "nor-rev" i w ten sposób właśnie sie to zmienia. Tylko że ATV to jest zmiana kierunku serva a nie kierunku jazdy. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi, a najlepiej niech pomoże ktos kto ma taką Apę /jest chyba dosyć popularna/ Nowy - Śro Lis 16, 2005 2:42 pm " />wreszcie się udało to był właśnie rewers u już jeździ tak jak powinien bardzo dziękuje wszystkim za pomoc i temat jest już do zamknięcia jeszcze raz dziękuje |