ďťż
problem z zasiegiem




munos - Sob Kwi 30, 2005 6:54 am
" />witam
od kilku dni mam problem z zasiegiem aparatura dziala na jakies 50- 75 metrow potem autko traci sterownosc i jedzie w .......
akumulatorki swiezo naladowane wiec to chyba nie to antena sprawdzona ma przejscie nie mam bladego pojecia co moze byc moze ktos mial podobny problem i moze cos doradzic
moj model to savage 25
pozdrawiam




>>kubcia<< - Sob Kwi 30, 2005 10:59 am
" />moze ktoś mieć np CB radio i to moze zakłucać , ktoś już tak mial że koleś w domu miał CB radio i miał 20 m zasięgu .



Winczewski Radosław - Sob Kwi 30, 2005 11:51 am
" />aby mu zasięg zwiększyć możesz założyć pakiet na 6V, lub kupić akusy 1,5V a nie 1,2V. Terz powinno pomóc



Piotr Michalski - Sob Kwi 30, 2005 12:26 pm
" />
">aby mu zasięg zwiększyć możesz założyć pakiet na 6V, lub kupić akusy 1,5V a nie 1,2V. Terz powinno pomóc
Mala poprawka. Akumulatory rozmiarow AAA, AA, Sub-C itd. sa tylko o napieciu nominalnym 1,5V. Jedynie baterie maja 1,2V. Kupienie akusow i tak nie zwiekszy napiecia poniewaz maja one 1,5V jedynie bez obciazenia. Pod czas pracy napiecie i tak spada do 1,2V na cele.




Winczewski Radosław - Sob Kwi 30, 2005 12:54 pm
" />m-peter sa akusy o nazwie ALCAVA które mają napięcie podczas obciążenia 1,5V a akusy serii aaa stego co wiem to wszystkie te które spotkałem są na 1,2V a nie na 1,5, pisze to nan nich



Piotr Michalski - Sob Kwi 30, 2005 1:05 pm
" />
">m-peter sa akusy o nazwie ALCAVA które mają napięcie podczas obciążenia 1,5V a akusy serii aaa stego co wiem to wszystkie te które spotkałem są na 1,2V a nie na 1,5, pisze to nan nich
Nie jest tak niestety do konca. Wiele akusow wlasnie ma napisane na koszulkach 1,5V, tym przyciagaja mniej doswiadczonych kupujacych. A masz moze jakiegos linka do tych akusow? Bo przydalyby sie, nie trzeba by bylo zmieniac pudelek na baterie w modelach, a serwa by lepiej chodzily.



andropow - Sob Kwi 30, 2005 1:25 pm
" />Radek ma racje, sa akusy 1,5 (tak jak zwykle baterie), ale nie sa one popularne, poniewaz sprzet miewal z nimi problemy i z tego co pamietam wymagaly specjalnej ladowarki.
A wszelkie nicd i nimh maja 1,2v na ogniwo i to sie nie zmieni.



Maciej Bartoszek - Sob Kwi 30, 2005 1:57 pm
" />
">aby mu zasięg zwiększyć możesz założyć pakiet na 6V, lub kupić akusy 1,5V a nie 1,2V. Terz powinno pomóc
Mala poprawka. Akumulatory rozmiarow AAA, AA, Sub-C itd. sa tylko o napieciu nominalnym 1,5V. Jedynie baterie maja 1,2V. Kupienie akusow i tak nie zwiekszy napiecia poniewaz maja one 1,5V jedynie bez obciazenia. Pod czas pracy napiecie i tak spada do 1,2V na cele.

Akumulatory = ogniwa i mają napięcie 1.2V
Baterie mają napięcie nominalne 1.5V

W beteriach mimo, że mają napisane napięcie 1.5V to i tak spada na 1.2V podczas pracy.
Kiedyś już opisywałem róznce między bateriami i akumulatorami (poprawnie powiedziawszy ogniwami) jest ta wypowiedz na forum



Piotr Michalski - Sob Kwi 30, 2005 2:05 pm
" />
">aby mu zasięg zwiększyć możesz założyć pakiet na 6V, lub kupić akusy 1,5V a nie 1,2V. Terz powinno pomóc
Mala poprawka. Akumulatory rozmiarow AAA, AA, Sub-C itd. sa tylko o napieciu nominalnym 1,5V. Jedynie baterie maja 1,2V. Kupienie akusow i tak nie zwiekszy napiecia poniewaz maja one 1,5V jedynie bez obciazenia. Pod czas pracy napiecie i tak spada do 1,2V na cele.

Akumulatory = ogniwa i mają napięcie 1.2V
Baterie mają napięcie nominalne 1.5V

W beteriach mimo, że mają napisane napięcie 1.5V to i tak spada na 1.2V podczas pracy.
Kiedyś już opisywałem róznce między bateriami i akumulatorami (poprawnie powiedziawszy ogniwami) jest ta wypowiedz na forum
Fakt, pomieszalo mi sie. Ale zastanawia mnie jedno, dlaczego akusy Energizer maja napisane na koszulkach 1,5V? A przy podlaczeniu obciazenia i tak spada do 1,2V.



Maciej Bartoszek - Sob Kwi 30, 2005 3:23 pm
" />Mam akusów Energizer całe stadko i na żadnym nie jest napisane 1,5V jest za to napisane
NH15 AA
1.2V 2100 lub 2500 mAh

Może masz koszulki na akusach z baterii Energizer



munos - Sob Kwi 30, 2005 3:38 pm
" />hmm akumulatorki sa praktycznie nowe ze trzy razy ladowane i jeszcze kilka dni temu zasieg byl spokojnie ze 300 metrow a odnosnie zaklucen to chyba CB odpada bo brak zasiegu wystapil w 3 roznych miejscach ( no chyba ze taki dziwny zbieg okolicznosci)
jedyna rzecz jaka mi przychodzi do glowy to to ze skrocilem antenke w aucie bo sie zlamala ale skrocilem tylko sam plasik kabelka nie ciolem wiec to chyba nie jest powodem sam nie wiem
mial ktos z was cos takiego ???
bo zero z zabawy jak nie mozna za daleko odjechac juz kilka razy gonilem model
pozdrawiam



Winczewski Radosław - Sob Kwi 30, 2005 3:45 pm
" />sprubuj rozpiąć antene tak żeby była prosta i zobacz jak się zachowa.



Marcin Jasiński - Sob Kwi 30, 2005 3:55 pm
" />Sam sobie napisałeś odpowiedź, musisz przedłużyć osłonke kabelka taka jak była poprzednio chłopcze.....



munos - Sob Kwi 30, 2005 3:55 pm
" />hmmm w wielu modelach widzialem ze antenka nie wystaje ponad bude ...... ale tak teraz do mnie dotarlo ze moze palak robi jakis ekran i zakluca bo antenka jest centymetr dluzsza niz palak
ide sprwadze to i napisze jakie sa efekty
pozdrawiam

zrobilem test z rozwinieta antenka:
no i niestety dalem ciala skaracajac antenke dobrze ze nie skracalem kabla tylko wysokosc oslonki
jak by ktos mial fajny pomysl jak oslonic antenke lub inaczej zamontowac to prosze o podpowiedz ( sposob fabryczny jest dobry ale nie do konca bo szybko sie polamala) najlepiej na meila munos@wp.pl bede wdzieczny
pozdrawiam



mr-z - Wto Maj 03, 2005 5:25 pm
" />skoro mówicie że antenka musi być w osłonce i wystawać ponad model to czy ktoś mi jest w stanie wytłumaczyć dlaczego ja mam sam kabelek wychodzący z odbiornika( odbiornik z tylu modelu) owinięty za przednie słupki mocujące karoserie aparature mam dash sabera i jeszcze nigdy mi sie nie zdarzyło żebym stracił zasięg a już pare razy odjechałem tak daleko że nie byłem w stanie określić czy model stoi czy jedzie dalej na wprost bo widziałem juz tylko małą czarną kropeczke w oddali ( a dodam że widze naprawde dobrze i daleko )



Kamil Łuczak - Wto Maj 03, 2005 7:05 pm
" />mialem ostatnio to samo, jechalem za skuterem bo chcialem sprawdzic czy dam rade go dogonic i po niecalych 100m stracilem kontakt z fura, naszczescie zaczal zwalniac. Pozniej kumpel w innym miejscu tez stracil zasieg, a byla to mniejsza odleglosc, efektem bylo skrzywione ciegno od lewego przedziego kola, bo uderzyl w kraweznik :/



Winczewski Radosław - Wto Maj 03, 2005 7:43 pm
" />antenka nie musi wystawać poza karoserie ja również nieraz jeźdze na antenie schowanej i rozciągniętej pomiędzy subkami i nic się nie dzieje.
Sprawdz czy czasem się anetenka nie przetarła i wtedy też możesz mieć problem z krutkim zasięgiem
Powered by WordPress, ©