ďťż
Problem ze skręcaniem kół - R 40 Hara
maciek_p - Pią Sty 19, 2007 9:54 pm " />Witam wszystkich oto mój problem: Skręcam koła w prawo i prostuje wszystko wraca do normalnego poziomu skęrcam w lewo koła i prostuje a koła minimalnie zostają odchylone w lewo próbowałem już wszysktkiego patrzyłem czy coś nie haczy, śróbki regulowałem na wszystkie sposby, nie jest to także wina serwa- wyjęte z auta działa dobrze, próbwałem nawet z serwem o sile 7 kg myśląc ze stadardowe jest za słąbe choć to mało możliwe nadal nic. Może ktoś z was da mi jakieś cenne wskazówki wrzech - Pią Sty 19, 2007 11:23 pm " />Sprawdz luz. Poruszaj delikatnie kolami w lewo czy w prawo. Zobacz gdzie masz luz. U mnie luz sie zrobil na szajskim serwie (podstawowa wersja ofny). Drozsze sa lozyskowane wiec taki problem dlugo nie wystapi. maciek_p - Sob Sty 20, 2007 1:41 pm " />rozmątowałem całe przednie zawieszenie, zlikwidowałem możliwie wszystkie luzy teraz praktycznie ich brak a problem nadal jest w tym samym stopniu wrzech - Sob Sty 20, 2007 1:42 pm " />A luzy na serwie masz? Zobnacz czy nie wraca na miejsce serwo czy cos nie pozwala wrocic na miejsce serwu. Marcin Pogorzelski - Sob Sty 20, 2007 2:04 pm " />poprostu serwo jest kiepskiej jakosci i nie wraca do konca. do on road'a dawalbym razcej szybkie serwo, a nie silne Rafał Wylociński - Sob Sty 20, 2007 2:38 pm " />Miałem taki sam objaw w TT-01. Okazało się że wyrobił się servo saver i popuszcza w jedną stronę. Skleiłem drania na kropelkę Wojtek Sadowski - Sob Sty 20, 2007 4:31 pm " />też tak miałem w TT ale nic na to nie poradziłem, ani smarowanie ani serwo tower pro z monstera (13 kg uciagu) nic nie zmieniło. Po prostu przyzwyczaiłem się do tego, że po skręceniu w prawo musiałem leciutko skontrowac w lewo... maciek_p - Sob Sty 20, 2007 5:11 pm " />nie sądze zeby to był problem serwa jest nowe, spróbuje zamienić ja na inne i zobaczyć jak sie ma sprawa. Testowałem takżę czy serwo wraca na swoje miejsce normalnie bez podłączenia do autka i wszystko działa ok Cornel - Sob Sty 20, 2007 5:51 pm " />a może to nie wina serwa czy układu skrętnego tylko aparatury (nadajnik/odbiornik) wrzech - Sob Sty 20, 2007 6:09 pm " />A sprawdz taka rzecz. Zdejmij ball cup`a z orczyka i recznie przesuwaj. Zobaczysz czy idzie lekko czy trudno. W momencie gdy napotkasz wiekszy opor, mozesz stwierdzic ze ten opor nie pozwala serwu na "dorwownanie" do pozycji zerowej/neutralnej. |