ďťż
programowanie aparatury 2.4GHz w E-revo 1/16 - jak?




snowrider22 - Śro Paź 20, 2010 10:52 am
" />witam,

w związku z tym, że nie znalazłem polskiej instrukcji jak zaprogramować aparaturę RC do E-revo będę wdzięczny o praktyczne wskazówki jak to zrobić.
myślę, że będzie więcej zainteresowanych tym tematem więc poprosił bym o konkrety.

pozdrawiam i czekam na Waszą fachową wiedzę...




bemol77 - Śro Paź 20, 2010 12:47 pm
" />właśnie dzisiaj robiłem to samo więc już Ci piszę po kolei co robić:

1.wyłącz apkę (off)
2. przytrzymaj oba przyciski (MENU i SET) jednocześnie
3. trzymając włącz apkę (on)
4. dioda na apce zaświeći się na czerwono.
5. puść oba przyciski i wciśnij samo SET. dioda zapali się na zielono (twoja apka jest gotowa do programowania)

teraz sciągnij body z auta gdyż będziesz kalibrował ESC

1.bardzo ważne - zanim zaczniesz cokolwiek robić odłącz kable pomiędzy silnikiem a regulatorem (trzy przewody)
2.. jak masz już odłączone to do regulatora podpinasz naładowany pakiet
3. włącz apkę i zostaw w neutralnym położeniu
4. naciśnij przycisk na regulatorze i trzymaj (najpierw zaświeci się zielona dioda a potem czerwona) jak zaświeci się czerwona wtedy puszczasz przucisk
5. następnie dioda mignie raz na czerwono - wtedy na apce dajesz pełny gaz (trzymasz 2 sek. i puszczasz)
6. zaraz potem dioda mignie dwa razy na czerwono - na apce dajesz całą wstecz (też na dwie sek.)
7. dioda powinna zapalić się na zielono - programowanie ukończone.

gdy chcesz zaprogramować rygiel 70/30 postępujesz tak samo od początku lae już z przestawionym ryglem na apce

mam nadzieję że pomogłem



snowrider22 - Śro Paź 20, 2010 2:47 pm
" />
">właśnie dzisiaj robiłem to samo więc już Ci piszę po kolei co robić:

1.wyłącz apkę (off)
2. przytrzymaj oba przyciski (MENU i SET) jednocześnie
3. trzymając włącz apkę (on)
4. dioda na apce zaświeći się na czerwono.
5. puść oba przyciski i wciśnij samo SET. dioda zapali się na zielono (twoja apka jest gotowa do programowania)

teraz sciągnij body z auta gdyż będziesz kalibrował ESC

1.bardzo ważne - zanim zaczniesz cokolwiek robić odłącz kable pomiędzy silnikiem a regulatorem (trzy przewody)
2.. jak masz już odłączone to do regulatora podpinasz naładowany pakiet
3. włącz apkę i zostaw w neutralnym położeniu
4. naciśnij przycisk na regulatorze i trzymaj (najpierw zaświeci się zielona dioda a potem czerwona) jak zaświeci się czerwona wtedy puszczasz przucisk
5. następnie dioda mignie raz na czerwono - wtedy na apce dajesz pełny gaz (trzymasz 2 sek. i puszczasz)
6. zaraz potem dioda mignie dwa razy na czerwono - na apce dajesz całą wstecz (też na dwie sek.)
7. dioda powinna zapalić się na zielono - programowanie ukończone.

gdy chcesz zaprogramować rygiel 70/30 postępujesz tak samo od początku lae już z przestawionym ryglem na apce

mam nadzieję że pomogłem


za to dzięki...
tyle umiałem, ale słyszałem o programowaniu kierunku jazdy po wyjściu z zakrętu, żeby jechał prosto bez konieczności kontry itp.
nie znam się za bardzo na tym i dlatego pytam.

i jeszcze jak zaprogramować regulator prędkości, żeby go nie spalić przy mocniejszych pakietach?



Radek96 - Śro Paź 20, 2010 5:58 pm
" />Do tego co napisałeś jest potrzebny żyroskop,
nie wiem co rozumiesz pod pojęciem 'mocniejsze pakiety',regiel obsługuje 2-3s lipo i 6-12cell nimh.




snowrider22 - Śro Paź 20, 2010 7:02 pm
" />
">Do tego co napisałeś jest potrzebny żyroskop,
nie wiem co rozumiesz pod pojęciem 'mocniejsze pakiety',regiel obsługuje 2-3s lipo i 6-12cell nimh.


pisałem już o tej usterce w innym temacie...
też już tam wpisywałeś i Twoje przeczucia się spełniły w serwisie zaopiniowali, że padł regulator.
z jeździłem 10-15 min. na pakiecie 2x11.1V 1000mAh łączonych równolegle.

i teraz wolałbym coś zrobić żeby temu zapobiec.



Radek96 - Śro Paź 20, 2010 7:38 pm
" />Chyba po prostu trafiłeś na wadliwy regulator, chyba nic się z tym nie zrobi , jak przyślą autko raczej nic się nie powinno stać, można używać też 2s lipo wtedy prawie na pewno się nie spali.



snowrider22 - Czw Paź 21, 2010 6:37 am
" />
">Chyba po prostu trafiłeś na wadliwy regulator, chyba nic się z tym nie zrobi , jak przyślą autko raczej nic się nie powinno stać, można używać też 2s lipo wtedy prawie na pewno się nie spali.

wziąłem 3s dla dłuższego czasu działania



serce74 - Czw Paź 21, 2010 8:14 am
" />Cos Ci sie pomylilo. Czas jazdy nie zalezy od 2S czy 3S tylko od pojemnosci paietu czli np. 1800mAh.Dluzej pojezdzisz na 2S 1800mAh niz na 3S 1000mAh



snowrider22 - Czw Paź 21, 2010 8:23 am
" />
">Cos Ci sie pomylilo. Czas jazdy nie zalezy od 2S czy 3S tylko od pojemnosci paietu czli np. 1800mAh.Dluzej pojezdzisz na 2S 1800mAh niz na 3S 1000mAh
no jasne a na 2600 pojeździsz dłużej niż na 1800 ameryki kolego nie odkryłeś.
porównaj sobie 1000 2s i 1000 3s, a nie walisz kocopoły



serce74 - Czw Paź 21, 2010 10:32 am
" />Chlopcze ameryki nie odkrylem - z tym sie zgodze. Ale co do tych "kocopolow" juz nie. Napisalem prawde pokryta paroletnim doswiadczeniem.

Zbędne informacje usunąłem.

Mod.



Radek96 - Czw Paź 21, 2010 3:16 pm
" />Serce74 dobrze mówisz, że 2s i 3s trzyma tak samo.

Rozładowując pakiet będzie podobnie, a w praktyce (jeżdżąc) Przy większej prędkości silnik weźmie więcej prądu,
więc na 3s, w praktyce będzie krócej (ale szybciej).
Powered by WordPress, ©