ďťż
programowanie aparatury 2.4GHz w E-revo 1/16 - jak?
snowrider22 - Śro Paź 20, 2010 10:52 am " />witam, w związku z tym, że nie znalazłem polskiej instrukcji jak zaprogramować aparaturę RC do E-revo będę wdzięczny o praktyczne wskazówki jak to zrobić. myślę, że będzie więcej zainteresowanych tym tematem więc poprosił bym o konkrety. pozdrawiam i czekam na Waszą fachową wiedzę... bemol77 - Śro Paź 20, 2010 12:47 pm " />właśnie dzisiaj robiłem to samo więc już Ci piszę po kolei co robić: 1.wyłącz apkę (off) 2. przytrzymaj oba przyciski (MENU i SET) jednocześnie 3. trzymając włącz apkę (on) 4. dioda na apce zaświeći się na czerwono. 5. puść oba przyciski i wciśnij samo SET. dioda zapali się na zielono (twoja apka jest gotowa do programowania) teraz sciągnij body z auta gdyż będziesz kalibrował ESC 1.bardzo ważne - zanim zaczniesz cokolwiek robić odłącz kable pomiędzy silnikiem a regulatorem (trzy przewody) 2.. jak masz już odłączone to do regulatora podpinasz naładowany pakiet 3. włącz apkę i zostaw w neutralnym położeniu 4. naciśnij przycisk na regulatorze i trzymaj (najpierw zaświeci się zielona dioda a potem czerwona) jak zaświeci się czerwona wtedy puszczasz przucisk 5. następnie dioda mignie raz na czerwono - wtedy na apce dajesz pełny gaz (trzymasz 2 sek. i puszczasz) 6. zaraz potem dioda mignie dwa razy na czerwono - na apce dajesz całą wstecz (też na dwie sek.) 7. dioda powinna zapalić się na zielono - programowanie ukończone. gdy chcesz zaprogramować rygiel 70/30 postępujesz tak samo od początku lae już z przestawionym ryglem na apce mam nadzieję że pomogłem snowrider22 - Śro Paź 20, 2010 2:47 pm " /> ">właśnie dzisiaj robiłem to samo więc już Ci piszę po kolei co robić: 1.wyłącz apkę (off) 2. przytrzymaj oba przyciski (MENU i SET) jednocześnie 3. trzymając włącz apkę (on) 4. dioda na apce zaświeći się na czerwono. 5. puść oba przyciski i wciśnij samo SET. dioda zapali się na zielono (twoja apka jest gotowa do programowania) teraz sciągnij body z auta gdyż będziesz kalibrował ESC 1.bardzo ważne - zanim zaczniesz cokolwiek robić odłącz kable pomiędzy silnikiem a regulatorem (trzy przewody) 2.. jak masz już odłączone to do regulatora podpinasz naładowany pakiet 3. włącz apkę i zostaw w neutralnym położeniu 4. naciśnij przycisk na regulatorze i trzymaj (najpierw zaświeci się zielona dioda a potem czerwona) jak zaświeci się czerwona wtedy puszczasz przucisk 5. następnie dioda mignie raz na czerwono - wtedy na apce dajesz pełny gaz (trzymasz 2 sek. i puszczasz) 6. zaraz potem dioda mignie dwa razy na czerwono - na apce dajesz całą wstecz (też na dwie sek.) 7. dioda powinna zapalić się na zielono - programowanie ukończone. gdy chcesz zaprogramować rygiel 70/30 postępujesz tak samo od początku lae już z przestawionym ryglem na apce mam nadzieję że pomogłem za to dzięki... tyle umiałem, ale słyszałem o programowaniu kierunku jazdy po wyjściu z zakrętu, żeby jechał prosto bez konieczności kontry itp. nie znam się za bardzo na tym i dlatego pytam. i jeszcze jak zaprogramować regulator prędkości, żeby go nie spalić przy mocniejszych pakietach? Radek96 - Śro Paź 20, 2010 5:58 pm " />Do tego co napisałeś jest potrzebny żyroskop, nie wiem co rozumiesz pod pojęciem 'mocniejsze pakiety',regiel obsługuje 2-3s lipo i 6-12cell nimh. snowrider22 - Śro Paź 20, 2010 7:02 pm " /> ">Do tego co napisałeś jest potrzebny żyroskop, nie wiem co rozumiesz pod pojęciem 'mocniejsze pakiety',regiel obsługuje 2-3s lipo i 6-12cell nimh. pisałem już o tej usterce w innym temacie... też już tam wpisywałeś i Twoje przeczucia się spełniły w serwisie zaopiniowali, że padł regulator. z jeździłem 10-15 min. na pakiecie 2x11.1V 1000mAh łączonych równolegle. i teraz wolałbym coś zrobić żeby temu zapobiec. Radek96 - Śro Paź 20, 2010 7:38 pm " />Chyba po prostu trafiłeś na wadliwy regulator, chyba nic się z tym nie zrobi , jak przyślą autko raczej nic się nie powinno stać, można używać też 2s lipo wtedy prawie na pewno się nie spali. snowrider22 - Czw Paź 21, 2010 6:37 am " /> ">Chyba po prostu trafiłeś na wadliwy regulator, chyba nic się z tym nie zrobi , jak przyślą autko raczej nic się nie powinno stać, można używać też 2s lipo wtedy prawie na pewno się nie spali. wziąłem 3s dla dłuższego czasu działania serce74 - Czw Paź 21, 2010 8:14 am " />Cos Ci sie pomylilo. Czas jazdy nie zalezy od 2S czy 3S tylko od pojemnosci paietu czli np. 1800mAh.Dluzej pojezdzisz na 2S 1800mAh niz na 3S 1000mAh snowrider22 - Czw Paź 21, 2010 8:23 am " /> ">Cos Ci sie pomylilo. Czas jazdy nie zalezy od 2S czy 3S tylko od pojemnosci paietu czli np. 1800mAh.Dluzej pojezdzisz na 2S 1800mAh niz na 3S 1000mAh no jasne a na 2600 pojeździsz dłużej niż na 1800 ameryki kolego nie odkryłeś. porównaj sobie 1000 2s i 1000 3s, a nie walisz kocopoły serce74 - Czw Paź 21, 2010 10:32 am " />Chlopcze ameryki nie odkrylem - z tym sie zgodze. Ale co do tych "kocopolow" juz nie. Napisalem prawde pokryta paroletnim doswiadczeniem. Zbędne informacje usunąłem. Mod. Radek96 - Czw Paź 21, 2010 3:16 pm " />Serce74 dobrze mówisz, że 2s i 3s trzyma tak samo. Rozładowując pakiet będzie podobnie, a w praktyce (jeżdżąc) Przy większej prędkości silnik weźmie więcej prądu, więc na 3s, w praktyce będzie krócej (ale szybciej). |