ďťż
Prooblem z silnikiem :((((((
rrradek - Wto Mar 21, 2006 6:14 pm " />Mam silnik Kyosho GX-15 2,45ccm, świeca Protech M7.... zapalam,reguluje jest ok.....silnik jest cieplejszy i chociaż ma dość duże wolne obroty to i tak gaśnie,co może być nie tak?? a i jeszce jedno czemu z ruły leci dużo biało szarawego dymu jak dam po gazie i czemu po jeździe z tłumika kapie mi paliwo??? (( jarecki_b12 - Wto Mar 21, 2006 6:19 pm " />Za bogata mieszanka. Sprawdź w instrukcji jakie są fabryczne ustawienia iglic i zmień na takie. Wtedy możesz zacząć bawić się w regulację, by mieć lepsze osiągi. Jarecki Monster-Truck - Wto Mar 21, 2006 6:23 pm " />A to ze kapie z rury paliwo to raczej normalne zjawisko. Pozdraiwam Veyron - Wto Mar 21, 2006 6:35 pm " />nie paliwo lecz olej Monster-Truck - Wto Mar 21, 2006 6:43 pm " />Nom rzeczywiscie troche sie spiszylem dlatego:lol: oczywiscie ze mnie) Piotr Michalski - Wto Mar 21, 2006 7:15 pm " /> ">Za bogata mieszanka. Sprawdź w instrukcji jakie są fabryczne ustawienia iglic i zmień na takie. Wtedy możesz zacząć bawić się w regulację, by mieć lepsze osiągi. Polepszać osiągi można, owszem, ale przy wyższych temperaturach otoczenia. Tak naprawdę niskie temperatury powietrza i szybkie chłodzenie niezbyt dobrze działa na silnik modelarski. Przy temperaturach oscylujących w granicach zera i kilka stopni poniżej/powyżej silnik potrzebuje znacznie więcej paliwa na jednostkę powietrza niż zwykle. Kategorycznym błędem jest regulacja silnika do temperatury na świecy w takich warunkach, silnik znacznie lepiej się chłodzi i nie osiąga tak łatwo wyższych temperatury, a przykręcając dopływ paliwa smarowanie spada poniżej dolnej granicy. Według mnie, najlepiej jest ustawić tak silnik, aby iglica wysokich obrotów była w rejonie ustawień fabrycznych i ich tak bardzo nie przekraczała w dół. Silnik powinien ladnie wchodzić na obroty do samego końca i nie dławić się z braku paliwa (zresztą to normalne) ale może nieco się dławić z powodu nadmiaru paliwa(szczególnie na dole obrotów). rrradek - Wto Mar 21, 2006 7:47 pm " />dzięki bardzo a ten nadmiar dymu z rury to za dużo oleju mam 15 % oleju i 15 % nitro....słyszałem że to wystarczy....nie biore udziału w zawodach lecz jeżdżę dla przyjemności więc nie potrzebuje więcej nitro a oleju jest dość??.....bo sam sobie paliwo mieszam i nie wiem ( Piotr Michalski - Wto Mar 21, 2006 7:52 pm " />Ilość oleju i nitro jest wystarczająca. Po dobrym wyregulowaniu silnika przy nieco wyższych temperaturach powietrza nie będzie takiego dymu. Teraz możesz nieco nawet przykręcić iglicę od wysokich obrotów jeśli silnik się dławi, ale nie za dużo. janek777 - Pon Kwi 30, 2007 6:40 am " />Witam Mam problem z silnikiem nie moge go wyregulowac. Jestem nowicjuszem i nie mam za bardzo pojecia na te tematy. Nigdzie w internecie nie moge znalesc fabrycznych ustawien dysz do tego silnika w instrukcje mam po japonsku i tam tez nic nie znalazlem. Prosze o pomoc |