ďťż
Propozycje zmian w przepisach MODI, SPEC i 540 by LOK




Marek Kusiakiewicz - Sob Wrz 05, 2009 8:54 am
" />Witam,

Nie czekając na posiedzenie EFRA mamy propozycję made in działacze:

MODI - 6,5 zwoja - ciekawe czym podyktowane (proponuje nie grzebać nic przy tej klasie).
SPEC - jeden silnik podyktowany prostą kontrolą techniczną. Hmmm... a może podyktowane lenistwem przy kontroli technicznej?

Nasi południowi sąsiedzi jeżdżą w nastepujących konfiguracjach:

9,5T + 5 cel -> waga 1350g
10,5T lub 19T szczotkowy (zablokowana regulacja kąta) + 6 cel lub LI-PO -> waga 1500g

Co pozostaje do kontroli oprócz wagi? Rzut oka na typ silnika i blokadę regulacji kąta w szczotkowym silniku.

540 - przywrócić 6 cel. Silnik -> JEDEN RODZAJ najtańszego silnika - podać TYP, PRODUCENTA I NUMER KATALOGOWY (SATURN się sprawdził), jeden typ twardości opon na HALĘ (24 lub 28) i jeden typ na ASFALT (27 lub 30). KONIEC grzebania.

Co do słynnego stwierdzenia, że zawodnicy będa odkupować pakiety od kolegów z MODI. Darujmy sobie te stwierdzenia. Nie powinno interesować KOGOKOLWIEK kto ustala przepisy co będa robić zawodnicy. Nie WASZ interes. Doświadczenie pokazuje, że każdy prze do przodu (najnowsze selekcje, modele, aparatury, serwa).
Jak chcecie ograniczeń - to NAKAZAĆ stosowanie akumulatorów o określonej pojemności i w gotowych pakietach.
Drugie rozwiązanie: ograniczyć przełożenia na halę i asfalt. Określić graniczne przełożenie poniżej którego zejść nie wolno. Ilość podwozi nie jest tak wielka żeby nie można było szybciutko i na wyrywki sprawdzić całkowitego przełożenia.

To tyle spostrzeżeń.

ps. I jeszcze jedno: BEZ POTRZEBY NIE MIESZAĆ (chociaż to chyba moje i nie tylko moje pobożne życzenie)




Zaremba Lesław - Sob Wrz 05, 2009 4:28 pm
" />Marek przecież trzeba czymś błysnąć...



Adrian Lutyński - Pon Wrz 07, 2009 7:42 am
" />W modi jakie zasilanie? Bez zmian?
Powered by WordPress, ©