Pro¶ba do posiadaczy TT-01 ze stabilizatorami




Maciolus - Pon Pa¼ 09, 2006 6:56 pm
" />Poddaje aktualnie bardzo powaznemu tuningowi podwozie DF-02 Tamiya. Niestety ani Tamiya ani zadna z firm produkujacych akcesoria dla DF-02 nie wpadla na pomysl sprzedazy stabilizatorow Jako, ze jest to model niejako stworzony w oparciu o TT-01 istnieje mozliwosc, ze stabilizator bedzie rowniez pasowal. Nikt na zadnym z anglojezycznych forow tego niestety jeszcze nie przetestowal, a sprawa jest niemalze krytyczna majac w perspektywie zabawe z Mamba Max.

Mam wiec wielka prosbe posiadaczy TT-01 ze stabilizatorami o:

- dokladne sfotografowanie ich w modelu
- sfotografowanie/zeskanowanie dolaczonej do nich instrukcji montazu
- zwymiarowanie ich

Za pomoc z gory dziekuje!




Maciej Pierzcha³a - Wto Lis 07, 2006 5:15 pm
" />Obawiam sie ze na naszych torach stabilizatory to tylko niepotrzebny balast

Osobiscie pierwsze co robie w wozie terenowym a nawet onroad - wywalam stabilizator

Po co Ci stabilizator jesli tor jest tak zryty ze predzej zrobisz kozla niz wpadniesz w poslizg

Poza tym TT-01 czy starsze Tamiye nie sa modelami na tyle dobrymi zeby im stabilizatory pomagaly w czymkolwiek

To tylko moja opinia, mam nadzieje ze uderzysz na eliminacje mistrzostw polski w przyszlym sezonie letnim, jako member smokow z krakowa, zabawa wysmienita, zapraszam goraco.
Tamiya 4WD w tej klasie spokojnie moze startowac, jak chcesz przesle Ci film z jednego biegu eliminacyjnego - sam ocenisz czy to taka "zabawka" jak ja inni zawodnicy maluja
Z DF-02 sie jeszcze nie scigalem, strasznie jestem ciekaw co ten wozek potrafi, slyszalem ze jest wyraznie lepszy od DF-01 wiec.. bedzie ciekawie

PS. Zreszta 3 miejsce obecnie w Polsce w tej klasie - Tamiya



Maciolus - Wto Lis 07, 2006 7:49 pm
" />Przygotowuje DF-02 do zabawy niezawodniczej. Konwersja na Stadium Truck. Tuning absolutny;) Tytan, wegiel, aluminium + Mamba 5700. Moze w niedalekiej przyszlosci LiPo 3S.

DF-02 ze zwyklym silnikiem Tamiya TZ, na "szybkich" przelozeniach i IB4200 potrafi krecic sliczne baczki i wpadac w poslizg po nieostroznym nacisnieciu spustu aparatury. Producent ani zadna firma tuningowa nie przygotowaly slipper clutch

Poprzebuje stabilizator, bo przy maksymalnej predkosci na silniku TZ model traktuje poruszenie przednich kol jako delikatna sugestie. Tylny stabilizator powinien rozwiazac problem. Mamba rozkreca sie na 6 celkach do 40k obrotow, na 11,1V LiPo do 63k

Innym wyjsciem jest one way. Niestety Tamiyowski ma zebatke z tworzywa Znalazlem w sieci jeszcze one way jakiejs dalekowschodniej firmy tuningowej przykrecany do oryginalnej (metalowej w DF-02) zebatki odbierajacej przedniego dyfra. Niestety producent nie potrafi mi udzielic zadnej kompetentnej informacji na temat produkowanego wynalazku, a o zestawie cisza w sieci

Jesli zadne z rozwiazan nie wypali to pozostanie mi tylko uzycie teflonu w sprayu do nasmarowania przedniego dyfra.

Jesli po planowanych ambitnych zakupach zostanie mi troszke kasy na jakis dobry silnik szczotkowy 12T to kto wie, moze pojawie sie na zawodach buggy

Film chetnie obejrze Kontakt przez priv'a.
Powered by WordPress, ©