ďťż
Przebudowa Savage 25 na silnik elektryczny
protas4 - Wto Wrz 07, 2010 3:54 pm " />witam RC maniaków juz wyleczylem sie z mojego E-Savage poniewaz po kazdej spokojnej jezdzie max jedna wywrotka i bez wielkich skokow auto jest do porzadnej naprawy a czesci do niego jak na lekarstwo i bardzo ciezko cos dopasowac z innych dyferencjały ida jak zapałki 3 jazdy i 3 razy ustarka raz tył raz zmieliłem zebatke wewnatrz dyfa i ostatnio znow dyferencjał tym razem przod ( ta dziórka w czesci numer 82033 diff beel gear chodzi o ta 13 zabkowa ) jakies gowno na maxa kto robi taka wielka dzióre osłabiajac cała konstrukcje chyba hpi zrobiło to celowo zeby czesci schodziły . a ja głupi zastanawiałem sie nad wsadzeniem mamby to by sie działo 15 minut jazdy i połowa samochodu do wymiany . ( kolega ma e-maxxa i beke ze mnie kreci ze nawet nie zjezdzam pakietów i juz auto do naprawy a o dyferencjale e-savage to juz kawały opowiada ) o wracamy do tematu Wiem ze to mozliwe i wiem ze ludzie czesto tak robia ale nie znalazlem nigdzie jakiegos przewodnika czy innych podpoweiedz . Czy robił ktorś zmiane z Savage obojetnie jakiego nitro na elektryczny szukam rad porad i innych pomocy jak sprytnie w rozsadnej cenie (nie chodzi mi o najtańsze czesci ) zmienic savage 25 na elektryka dawce juz mam savage 25 bez silnika juz do mnie leci XAX - Czw Wrz 09, 2010 8:12 pm " />Moim skromnym zdaniem masz dwie drogi: 1) Szybki i nie najtańszy czyli zakup zestawu HPI 102534 http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=pl&partNo=102534 Mamy wszystko od fluxa oprócz elektroniki, w tym mocne dyfry, półośki od XLa Teraz dokupić tylko wahacze od X i masz super sprzęt. 2) Wolny ale zabawniejszy i sporo kombinowania. Wywalić wszystko co związane ze spaliną. Zablokować skrzynie lub kupić zestaw od fluxa. Kupić uchwyty na silnik i zębatkę atakującą. Pokombinować jak zamontować akusy. Ale taka konwersja ma kilka wad. Masz dalej wysokiego MT. 25 jest sporo wyższa od X co przekłada się na stabilność modelu. Dodatkowo nie zamontujesz stabilizatora co bardzo się przydaje przy mocnych silnikach. Nie masz nowych obudów dyfrów co ułatwia serwisowanie i to bardzo. A najważniejsze to masz zwykłe półośki a mocna bezszczota sobie szybko z nimi poradzi. Co do elektroniki to poszukałbym czegoś na Hobby King. Można tam za fajne pieniądze dostać silnik i regulator oraz dobre akusy np. LiFe. tomaszolodz - Śro Paź 13, 2010 10:00 pm " />Witam Też jestem w trakcie konwersji z Sava X SS na elektryka Na tą chwilę czekam na serce czyli Mambe 2200 regulatorem,później będę kombinował lub kupię w/w zestaw http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=pl&partNo=102534 Będę obserwował temat Pozdrawiam Tomasz |