ďťż
Przednie zawieszenia




Wiktor Sułek - Czw Lis 08, 2007 8:42 pm
" />W samochodach 1:1 głowną role w prawdzie gra tylko przednie zawieszenie. Czy tak jest w modelach? Jeśli tak to ja chciałbym zamienić przednie sprezyny stockowe mojej TT na olejówki od Bycmo. Problem w tym ze moje zawieszenie wogole nie pracuje (albo mi sie tak wydaje). Wadą Bycmowskich amortyzatorow jest dlugosc sprezyn, trzeba by bylo je jakos dociąć. Mam pytanie - czy ktos juz kiedys robil podobna transformację, czy to z reguły raczej sie nie opłaca. Pytam się bo nie lubię psuć rzeczy bez sensu




Tomasz Ostrowski - Czw Lis 08, 2007 11:54 pm
" />weź sprężyny od TTki



Rafał Kowina - Pią Lis 09, 2007 4:18 pm
" />Jeśli twoje zawieszenie nie przacuje to znaczy, że jest zbyt twarde.
Jak będzie miękki jak cadillac to napewno już ci sie nie będzie tak wydawać.
Co do twojego problemu to tak jak mówi Pan Tomasz - weż sprężyny oryginalne, jest jakiś sposób na zmiękczanie sprężyn podobno - poszukaj poprostu.



Jakub Żebrowski - Pią Lis 09, 2007 5:50 pm
" />Ogólnie na samych sprężynach nie ciekawie się jeździ




orcio - Sob Lis 10, 2007 11:33 am
" />Tylne zawieszenie jest tak samoważnejakprzednie. Tył bez oleju (czyli bez tłumienia) będzie powodował, że w zakrętach tył będzie Tobieodjeżdżał i model będzie robił bączka. Jak już wymieniaszamorki, to 4. Inaczej tonie ma sensu.



Draxan - Sob Lis 10, 2007 12:59 pm
" />Jako ze on driftuje to pewnie chce zeby mu tyl odjechal



Wiktor Sułek - Sob Lis 10, 2007 1:06 pm
" />Dokładnie, chce zeby tylek troche leciał



orcio - Sob Lis 10, 2007 8:18 pm
" />To wtedy najlepiej mocno utwardzić tył. Brak tłumienia tyłu, powoduje skakanie tyłu i dużą dysoproporcję tył/przód. Nawet w dryfcie jest potrzebne dobre tłumienie. Im twardzy tył - tym mocniejsze tłumienie jest potrzebne, a więc dobre tłumiki olejowe. Im bardziej miękka sprężyna- tym mniejsze tłumienie.
Powered by WordPress, ©