ďťż
Przegrzany?




czarek mogiel - Pon Lut 06, 2006 9:03 pm
" />Witam zakupiłem dzieciakowi T-Maxa nówka i docierałem sam na paliwie bez nitro Model T, koła w górze szło ok . Jednak po 3 zbiorniku poszlismy pojeżdzic tak jak w instukcji nie za ostro kilka metrów i luz itd .Po 6 zbiorniku Model technics 16, autko sie grzeje ze aż strach ,nie wiem ile mam stopni ale woda sie ładnie smaży. Docierałem go na przelanym silniku tak na wszelki ,ale jest lipa i nie wiem co robic . Autko jeździ ,ale po ok 3 min podnoszą się obroty stopniowo i już wiem że temperatura wzrosła i lipa.I jeszcze jedno słychać delikatnny odłos taki metaliczny nie cały czas ale jest , może to nic ważnego ale opisuję koło zam kręci się normalnie sprężanie jest. Od czego zacząć model ma 4 dni.
Pozdrawiam




Erik Turlejski - Pon Lut 06, 2006 9:25 pm
" />
">... bez nitro ...

to byl chyba blad..
a tak propo to szlinki moga podobno do 140-stu stopni osiągać :]



Piotr Krzyżanowski - Pon Lut 06, 2006 9:40 pm
" />
">... bez nitro ...

to byl chyba blad..
a tak propo to szlinki moga podobno do 140-stu stopni osiągać :]

najlepiej zeby nie przekraczal 120, MAX 130



Michał Zieliński - Pon Lut 06, 2006 9:48 pm
" />pierwsz rzecz to koniecznie trzba kupic termometr bo bez tego ani rusz Jak sie grzeje to trzeba mu odkręciićgórnąśrubkę hight speed i z temperatura regulować




Darek Stefanowicz - Pon Lut 06, 2006 9:50 pm
" />proponuje spotkanie.
raczej dalej sam nie próbój.



Piotr Krzyżanowski - Pon Lut 06, 2006 9:51 pm
" />
">pierwsz rzecz to koniecznie trzba kupic termometr bo bez tego ani rusz Jak sie grzeje to trzeba mu odkręciićgórnąśrubkę hight speed i z temperatura regulować

ale skoro wypalone ma ledwo 6 bakow, to jeszcze chyba nie regulował... wiec z ustwaien fabrycznych jeszcze ma odkrecac?? chyba nie...



Marcin Jasiński - Pon Lut 06, 2006 9:56 pm
" />Gdzieś to juz pisałem że silniki TRX nie mogą pracować na paliwie które ma powyżej 11% oleju a MT to szkoda gadać i nie wiem jaka to instrukcja do tego tmaxxa jest że każą pierwszy bak z kołami w górze bo na pewno nie traxxasa....



piotrjust - Wto Lut 07, 2006 8:50 pm
" />mialem podobna historie.moj pierwszy model to revo,tez docieralem w zime i bez termometra,ze 2 razy zagrzal mi sie tak ze lecial lekki niebieski dymek z glowicy i woda sie smazyla.mój wytrzymal jednak 15 litrow paliwa ,caly sezon.Na pewno nie wolno docierac z kolami w powietrzu,nawet na przelanym,bo nie ma chlodzenia od pędu powietrza ,tym bardziej kiedy silnik nowy i ciasno spasowany.Moze uda ci sie go jeszcze jakos podregulowac,pamietam ze mimo ewidentnego przegzania jakos dalem sobie rade i sezon polatalem,ale ten dzwięk ....jesli przypomina takie dzwonienie metaliczne i nakrecają sie obroty na zagrzanym silniku to slabo chyba jest,mialem to tuz przed tym jak stracil kompletnie kompresje.Nowy silnik jakby co kup na ebay ok 70 usd razem z gaznikiem



czarek mogiel - Czw Lut 09, 2006 3:10 pm
" />Witam , błąd okazał się w paliwie , dzięki koledze z mojego miasta Darkowi S , który sam zaproponował spotkanie bez podtekstów w celu zanalizowania usterki przyjechał z termometrem i okazało się że niepotrzebnie zmieszałem paliwo MT 20%rycyna z paliwem 16 % nitro Big Bang. Po testach na 16 nitro z termometrem średnia temp ok 90- 100 . Więc jest ok. No niezupełnie bo okazało się że padło serwo od wstecznego a użyte było może 20 razy ale to inny temat .
Pozdrawiam i dzięki wszystkim za wsparcie techniczne.



KrzychOlsztyn - Sob Lut 18, 2006 2:41 am
" />ja mam sprawne serwo 2018traxxasa wrazie czego, moe ma tylko poułamywane łapki mocujące serwo. Tanio oddam działa wszystko wpoząsiu tyle ze obudowa podniszczona . PRzemontujesz tylko obudowe od tego twojego uszkodzonego i jak nowe jakby co to pisz na PW

Co do tej mieszaniny z rycyną brrrrrrrrrrrrr nie rób wiecej takich rzeczy

BB 16 całkiem spoko jest Tylko nie rób jakis dziwnych mieszanin. Temperature masz dobra jak na docieranie i mocno przelanym silniku. Narazie tak trzymaj. Pojezdzij jeszcze troche i stopniowo przykrecaj wkręt HI SPEED ale narazie bardzo powoli po około 1/8 obrotu i za kazdym razem potestuj. Patrz czy leci niebieskawy dymek. Model powinien zostawiac za sobą lekka smuge spalin za soba. Im bardziej widoczne spalinki tym model zazwyczaj ma bogatsza mieszankę . Termometr to podstawa. Ja uzywam flash pointa dutartaxa i sobie go bardzo chwale Najlepiej sugeruj sie sposobem docierania jaki proponuje traxxas. To chyba najlepsza i najbardziej skuteczna metoda. www.traxxas.com
Powered by WordPress, ©