ďťż
Przelozenia w Savage25




Robert Lubina - Nie Lip 10, 2005 12:48 pm
" />Witam. Jakie macie/mieliście przełożenia w savagu...najlepiej na dany tor. Ja mialem do tej pory standardowe (tzn. 49/15) ale ostatnio zmieniłem zebatke na silniku z 15T na 18T ale jeszcze nie probowalem jeździć bo paliwo się skończyło . Napiszcie jakie macie przelozenia w swoich modelach i czy jest znaczaca roznica?
pozdro




Han_ - Nie Lip 10, 2005 8:51 pm
" />
">Witam. Jakie macie/mieliście przełożenia w savagu...najlepiej na dany tor. Ja mialem do tej pory standardowe (tzn. 49/15) ale ostatnio zmieniłem zebatke na silniku z 15T na 18T ale jeszcze nie probowalem jeździć bo paliwo się skończyło . Napiszcie jakie macie przelozenia w swoich modelach i czy jest znaczaca roznica?
pozdro


Hmm mysle że kazdy ma swoje przłozenia i w 90% odpowiadja stadartowym czyli stock



Gruby - Wto Lip 12, 2005 8:21 am
" />Ja jezdze na 52/14 i jest spoko - ma o wiele wieksze przyspieszenie, dodatkowo mialem 18T, ale ze wzgledu ze mozna na niej tylko po asfalcie jezdzic to opylilem na allegro



Robert Lubina - Nie Lip 17, 2005 12:45 pm
" />Wczoraj przetestowalem model na tym przelozeniu i powiem ze predkosc wzrosła zauważalnie. Mocy też ma wystarczająco, reszta okaże sie na zawodach




Paweł Rzedzicki - Czw Sie 11, 2005 1:12 pm
" />Ja swojego sava kupilem jako uzywke po 5 litrach. Mial zalozona 18T atak i 49t (standard) odbior.
kupiem zebatke 14T duratraxa twardziutka jak trza i powiem tak: predkoc max podobna ale osiagana duuzo szybciej, a przyspieszenie o niebo lepsze.
Przyrost mocy najlepiej zobrazuje to ze na przyczepnym podlozu wheelie robi jak trzeba



klima - Czw Sie 11, 2005 2:42 pm
" />Ja mam standart ale moim zdaniem naj lepiej mieć 52t i w opcji 13t i 19 lub 18 t . Z 13 bdzie szybko przyspiszał i wogol będzie śie lpiej w ternie sprawował można sie w trail pobawić a jak damy 19 to będzie coś podobnego jak 15 i 149 tlko że może troche szybciej będzi poginał.
Ja sie tam nie znam ale wydaje mi sie że na tory ziemne wogóle lepiej mieć większe przyspiesznie i gibkość motoru niż mułowatość i dużą prędkośc.
A wogóle to inna bajka jak jest skrzynie 3 lub więcej biegowa wtedy lepiej miec 49t i 18t lub nawet 19t bo dobre przyspiesznie zapweniaja mniejsze zębatki na 1 i 2 biegu.
Jak pisze *****ły to sorry ale dopiero zaczynam.
Powered by WordPress, ©